Solicitare CMR / TURCIA

Recomandare hotel Antalya

Trimisă în 07.11.12 15:06
autor zimbrulJR [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 11113

Buna ziua.

Este prima data cand voi merge impreuna sotia mea in Turcia si as avea nevoie de suportul vostru pentru a ne hotara.

- Zona ar fi Antalya si imprejurimi (Alanya, Belek...).

- Ca perioada ar fi ultima decada a lui Iunie sau inceputul lui septembrie;

-- Bugetul ar fi cam de 500E de persoana (in total 1000 E) excluzand transportul;

---5* AI, UAI, ...

Apropos, m-am tot uitat in brosuri si am vazut ALL Inclusive, All Exclusive. Aveti idee cam ce inseamna?

P. S. daca tot vom merge acolo, am auzit ca in Antalya e si un bazar. Poate facem niste cumparaturi. E mai avantajos cel din Istambul?

Va multumesc,

Mircea



Răspunsuri

simionresSV2r[07.11.12 15:25]

Buna ziua,

preturile pentru anul 2013 nu cred ca sunt facute, este bine sa achizitionati pachetul in perioada ianuarie - martie ca sa puteti beneficia de reducerile aferente, reduceri uzuale 15% dar in functie de fiecare hotel se poate ajunge si la 28%.

Legat de regimul all inclusive, ultra all inclusive, etc., sunt denumiri generice care includ sau nu anumite lucruri.

Fiecare hotel are o denumire pentru servicile sale, cele mai multe au All inclusive, dar trebuie sa va interesati ce include acel All inclusive la hotelul ales, acest lucru este diferit de la hotel la hotel.

Legat de bazar, nu recomand, produse scumpe sau chinezarii, nu se compara cu Istanbul.

Pretul de 1000 euro pentru 2 persoane fara transport, 7 nopti presupun, regim AI sau UAI este un pret care va ofera o gama foarte larga de hoteluri (marea majoritate se incadreaza)i, sa tineti cont cand a fost construit hotelul, cand a fost renovat ultima data, zona in care se afla, si neaparat postarile de pe acest site.

Pentru a recomanda un hotel trebuie sa-mi furnizati mai multe date legat de ce va place, mai linistit sau mai galagios, stil modern sau clasic, ce preferati apa de mare sau piscina, etc.

Ca si zona recomand Lara-Kundu (Antalya) sau Belek, restul sunt foarte departe de Antalya.

O zi buna.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (5 voturi)

roraSR8r[07.11.12 15:32]

In toate localitatile din Turcia exista unul sau mai multe bazare. C

el din Istanbul este cel mai mare - e cat un oras, chiar are strazi - si aveti multe de vazut acolo. Nu se compara cu nimic.

Pentru concediu, daca faceti rezervare in februarie-martie aveti reducere 25-30% si merita.

Ca locatie eu va pot recomanda Alanya - unde am fost in luna august (vezi impresii) cu precizarea ca Alanya este la 130 km de aeroportul din Antalya, hotel Sunset Beach.

Lunile iunie, septembrie sunt indicate, deoarece nu este foarte cald.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

anda_natiUC1r[07.11.12 15:39]

@zimbrul: Foarte frumos si luxos la Royal Palace Hotel in Lara Antalya (cca 15 min de la aeroport), am fost in 2011 la sfarsit de septembrie si va incadrati sigur in buget, intrati pe site-ul turcesc si veti fii impresionat.

In 2010 am fost la Rixos Lares in Lara Antalya si m-am distrat mult mai mult pt ca erau foarte multi romani si desi hotelul nu e foarte luxos, distractia a facut toti banii. Si aici va incadrati in buget.

Cat despre shopping bani sa aveti ca iesind din hotel sunt nenumarate magazine.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

AndoxPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA1r[07.11.12 15:46]

@zimbrul:

- zona "Antalyei este destul de mare de la Kemer la Alanya sunt vreo 200 km.

- demumirile nu inseamna nimic. Fiecare hotel are propriul sau concept.

In general acesta include pensiune completă, băuturi alcoolice si fără alcool de fabricatie locală, accesul gratuit la anumite facilităti sau servicii ale hotelului, regimul poate fi completat cu: gustări între mese, mini bar gratuit, animatie, restaurante ala carte etc.

În majoritatea hotelurilor, dar nu toate, sunt incluse si mai multe tipuri de băuturi alcoolice de import (sortimentul băuturilor este stabilit de către administraia hotelului).

De asemenea, perioada si orele între care pot fi luate mesele sau consumate băuturile alcoolice si nealcoolice sunt stabilite de către administraia hotelului si pot diferi de la hotel la hotel.

Regimul all inclusive, cu toate variatile sale în denumire (ultra all inclusive, special all inclusive, all exclusive all inclusive etc.) este un regim stabilit de administratia hotelurilor si poate suferi modificări de la an la an.

- nu stiu ce cumparaturi vrei sa faci dar bazarul este destul de scump in statiuni.

- daca vrei sa fi aproape de orasul Antalya este bine sa cauti un hotel in Lara.

Alegerea hotelului se face in functie de ce iti doresti de la vacanta.

N.B.: Andox este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Chicosu ElenaSV1r[07.11.12 15:52]

Buna,

si eu recomand cumpararea biletelor pana la 30 martie deoarece sunt cele mai mari discounturi din partea hotelului si agentiei, noi am avut anul acesta 20% din partea hotelului si 10% de la agentia de turism (calatorim cu ei de multi ani) asa ca s-a simtit foarte mult la pretul final.

Cu 1000 euro nu cred ca gasiti chiar asa usor un hotel foarte luxos deoarece in ultimul an turcii au crescut preturile in zona Antalya Belek dar cred ca la hotelurile: Concorde, Royal Wings, reteaua Papillon, Titanic, Miracle de Luxe se pot gasi sejururi de 7 zile. Conceptul AI, UAI, etc difera prin calitatea bauturilor, specialitatilor culinare, fresh-uri si inghetata incluse, sampanie, etc dar nu conteaza la turci mancarea este multa, buna, serviciile si curatenia la fel de bune. Daca doriti un plus de lux platiti mai mult si alegeti Cornelia Diamond, Delphin...

Noi in ultimii ani am fost cu masina in Turcia, ne-am cazat intermediar la Istanbul cu 75 Euro tripla (avem un copil de 13 ani), am platit in jur de 2 euro/l motorina plus cardul de autostrada 35 TL (aprox 17 euro) card pe care il folosim si anul viitor, nu l-am consumat. Daca doriti shopping va recomand Istanbul sau daca va cazati intermediar la Afyon exista acolo o zona AFI Mall cu superpreturi si branduri renumite. Zona Antalya este scumpa pentru cumparaturi, nu o recomand.

Sper ca va vor ajuta informatiile mele. Eu iubesc Turcia este una din destinatiile mele preferate pentru concediu si odihna.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

observatorulGD5r[07.11.12 16:29]

Salutare

Eu am fost anul acesta la cornelia diamond golf resort & spa, unde m-am simtit cel mai bine dintre toate hotelurile din turcia (vezi impresii).

Iti recomand sa mergi acolo ptr ca serviciile sunt de calitate, camera ok spre lux, bautura international free, mancare delicioasa.

In bazar sunt multe marfuri contrafacute, asa ca ai grija la ce cumperi!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

crisbl123*GD1r[07.11.12 18:04]

@simionres: Sunt perfect de acord. Aceleasi recomandari le-asi fi dat si eu.


inaSV1r[07.11.12 18:13]

Buna ziua, referitor la rugaminte dvs. de a primi ceva recomandari, pot sa va recomand Papillon Belvis, Belek.

Anul acesta am avut un sejur de 12 zile la acest hotel si a fost super (vezi impresii). Cazarea, masa, plaja totul a fost minunat. Noi am fost in a doua jumatate a lui august si a fost cam cald.

E bine dupa 1 septembrie pentru ca apa e foarte calda, mai calda decat in iunie.

Am fost si in golful Makadi, a fost ok si acolo si la Hilton Beach. Dar cel mai mult mi-a placut la Papillon Belvis. Langa acest hotel e si Iberostar Hotel, eu l-am vizitat si e la fel de frumos, nu stiu mancarea cum e.

Daca procurati bilete in lunile februarie- martie obtineti reducere. Oricum cereti oferte de la mai multe agentii si comparati.

Puteti vedea imagini postate pe saitul Am fost acolo, imagini postate de mine "INA" pentru Papillon belvis.

E foarte frumos si in Kemer hotel Paloma, as vrea anul viitor in septembrie sa merg acolo.

Sper ca v-am fost de folos. Ina din Turda

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

pelerinPM3r[07.11.12 18:41]

@zimbrul: Buna Mircea

daca nu ai mai fost pana acum in Antalia trebuie sa stii un fapt cert: daca vei ajunge acolo si vei petrece un sejur la un resort bun te vei indragosti de Turcia si tevei imprumta de bani pentru a ajunge din nou acolo in concedii.

eu care am fost acolo cinci ani la rand i-ti dau urmatoarele sfaturi:

- litoralul turcesc se intinde de-a lungul coastei Mediteranei pe aproximativ 500Km avand aprox in centru orasul Antalia, daca stai cu spatele spre mare toata zona din dreapta adica dintre Antalia si pana la orasul Alanya (se trece prin orasele (nu statiuni) Side si Manavgat) este plina de hoteluri super dar ceva mai ieftine deoarece in general sunt izolate iar in orasului Antalia pana la Myra stanga sunt statiuni unde hotelurile sunt ceva mai scumpe dar conditiile sunt la fel: Lara, Kemer...

O alta diferenta este la plaja (tine cont ca regiunea litoralului este de fapt o fasie ingusta de uscat intre muntii Taurus si marea Mediterana din acesta cauza plaja din dreapta Antaliei deci pana la Alanya este stancoasa are portiuni de nisip dar intrarea in mare se face pe pietre in general mici, partea opusa Antalia -Myra are cevaplaje mai bune dar soarele apune repede in spatele muntilor deci de pela ora 17 nu se maipoate face plaja.

Am fost in toate lunile de vara acolo si pot sa-ti recomand fara emotii luna septembrie (dupa 15) deoarece preturile sunt mult mai mici, temperatura aerului este de aprox 33grade C apa marii de 28 C si apa din piscine de 25 C, serviciile sunt ireprosabile dealtfel sezonul se termina in noiembrie.

ATENTIE NU ALEGE DECAT HOTELURI DE CINCI STELE altfel risti sa regreti ca ai ales Turcia!

Dupa ce te vei hotari la un resort cauta impresii despre el pe acest site!

I-ti recomand cu caldura si fara emotii patru locatii care mi-au placut foarte mult si in carete te-ai incadra aprox cu suma propusa in septembrie: Delphin Botanik, Saphir de cinci stele, Amelia beach si Kirman Leodikya.

Fara indoiala Botanik este cel care mi-a placut cel mai mult.

Bazare gasesti peste tot in regiune dar nu te sfatuiesc sa cumperi decat mici cadouri sau amintiri totul este contrafacut!!!

Pentru alte detalii i ti stau la dispozitie!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[07.11.12 18:49]

@pelerin: trebuie să te comntrazic un pic în privinţa acelor dreapta-stanga ("cu spatele la mare, privind spre uscat").

În dreapta-imediată sunt super-staţiuni - Lara, Belek (SCUMPE!); abia apoi vin staţiunile un pic mai ieftine (mai îndepărtate de oraşul Antalia şi de aeroport) - Side, Alanya

În stanga sunt mai puţine staţiuni (începe să predomine îmbinarea munte-mare) - Kemer, evenual Finike. Preţurile sunt simşţitor mai mici, în stânga, faţă de super-hotelurile din Lara/Kundu şi Belek.

PLAJELE cele mai bune sunt în dreapta (şi nu în stânga), mai precis în Lara (5+), Belek (3-4+), Side (4-5+ îmbinat cu 1+ simplu - vezi mai jos).

Denumirea generică "Side" include o mulţime de sub-staţiuni; cele mai din stanga (stând cu spatele la mare, repet) au plajă mai bună, chiar super-bună în zona Evrenseki (cea mai bună din toată Antalia!); înspre dreapta, în direcţia Alanya, începe plaja cu pietriş, ce merge până în Alanya şi un pic dincolo.

În stânga oraşului Antalia (stând cu spatele la mare, încă o dată), în schimb, e plaja *cea mai slabă* - pietricele (în Konyaalti = "sub-staţiune", suburbie a oraşului Antalya; apoi pietre şi bolovani în Kemer. Abia către Finike plaja se "face" din nou cu nisip).

Intrarea în apă e cea mai dură, pe plajele cu pietriş. Dacă plaja este de multe ori amenajată cu nisip industrial (şi în consecinţă acceptabilă către f. bine), intrarea în mare e dezastru, cu pietre şi bolovani

--

Sper să nu te deranjeze această corectură; în rest sunt 100% de acord cu tine -- mai ales cu "împrumutatul banilor" pentru a ajunge din nou pe-acolo; şi eu caut

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

istokrGD1r[07.11.12 20:39]

Cel mai bun sfat il gasesti singur, poti sa citesti aici amfostacolo.ro/turcia-par ... /lara-kundu,1,4, aici amfostacolo.ro/turcia-par ... ri,1/alanya,1,1 sau poti sa treci o localitate/hotel din Turcia aici amfostacolo.ro/lista.php? ... aut+DESTINATIE,

iti faci o idee de aici amfostacolo.ro/oferte-spe ... urcia&tid=1#TOP si ceri o oferta de aici oferte@amfostacolo.ro

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

carmen_22_09SR3r[07.11.12 21:35]

Servus "zimbrule",

O sa incerc sa-ti spun altceva decat cei care ti-au raspuns inaintea mea, sunt foarte bune sfaturile lor.

Parerea mea ar fi sa mai suplimentezi bugetul de rezervare cu vreo 300 euro/total, la 1300 euro, asa cum ti-au recomandat si ceilalti ia ofertele din ianuarie-februarie (cu plata pana in 30 martie), discount-urile sunt mari. Studiaza bine ofertele, hotelurile, conditiile.

Eu personal iti recomand Royal Wings din Lara. o sa te rog sa citesti review-ulmeu, unde am detaliat conditiile de UAL.

Am fost in bazare si-n Istanbul si-n Antalya, nici marfurile si nici preturile nu difera. Pe noi nu ne-a incantat nimic in mod deosebit, oricum chiar in bazarele din statiunea Lara se negociaza.

Oricum concluzia noastra este ca dupa negocieri pretul ajunge la cel din Ro. Ex: intr-un magazin din Marele Bazar-Istanbul, am negociat o haina de blana de dama de la 850 euro la 300. Daca nu sunteti impatimiti ai cumparaturilor eu zic sa pui banii alocati pt shopping la cazarea efectiva si vei fi mult mai castigat.

Fiind cu masina am vizitat toata zona Lara-Kundu - Antalya si recomand inca o data Royal Wings. Citeste review-ul si te vei edifica. Succes in alegere. Si daca te-a ajutat cu ceva parerea mea, te rog, sa-mi spui. Numai bine.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

ayshaGD13r[07.11.12 22:09]

Daca doresti plaja cu nisip fin si cu intrare lina in apa si fara pietre, algerea ideala sunt resorturile din Side in zonele Evrenseki sau Colakli.

Ca perioada recomand luna septembrie, nu foarte aglomerat, preturi ceva mai mici, iar apa marii si apa din piscine mai calda.

Eu prefer transportul cu auto propriu atat ca pret cat si ca "drumetie".

Procentual resorturile de 5* sunt cele mai bune, si tot procentual pretul reflecta in general calitatea serviciilor oferite.

Important: incercati sa localizati resortul din punct de vedere geografic fata de plaja.

Sfaturile/review-urile scrise de turisti pe site-urile de profil sunt indicat de consultat.

Pentru cumparaturi nu in bazar, in general nu in zonele turistice, eventual in Super-Market, magazine sau anumite Mall-uri. In septembrie se gasesc si marfuri cu ceva reduceri de sezon.

Ofertele pentru sezonul 2013 pe site-urile europene sunt aparute deja de mult.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

zimbrulJRAUTOR SOL1r[08.11.12 08:33]

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Daca voi primi si altele, vor fi binevenite.

Umbla vorba ca la Kusadasi marea e mai frumoasa si preturile ceva mai mici.

Voi ce spuneti?

Noi vrem o locatie linistita, unde sa ne odihnim iar seara sa fie ceva animatie (disco, spectacol...)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[08.11.12 08:44]

@zimbrul: Marea NU e mai frumoasă în Kusadasi - în opinia mea, e mai fain în Antalia.

Zona însă (obiective de vizitat, dacă preferaţi un concediu mai activ) - da.

Preţurile sunt mai mici pentru că reflectă un standard de calitate mai mic decât în Antalia. Acest lucru nu trebuie însă să te preocupe, "standardul Antalia" este printre cele mai ridicate din lume, iar cel "de Kusadasi", chiar dacă inferior primului, este oricum mult peste alte zone turistice tradiţionale. Fiind la prima vizită în Turcia, acest "standard", "de Kusadasi", te va încânta oricum.

Având în vedere că mergi cu maşina, recomandarea mea este: CATEGORIC Kuşadasî. Până în Antalya faci două zile cu maşina, ajungi de obicei rupt şi primele două-trei zile din concediu le "cheltui" cu refacerea. Ca să nu mai zic de groaza care te cuprinde, de multe ori, la gândul drumului înapoi -- cel de dus este mult mai uşor de suportat, datorita entuziasmului vacanţei; cel de întors, dimpotrivă - gândul e la sfârşitul vacanţei şi întoarcerea la "scârbici"

În plus: zona Kuşadasî e mult mai aproape de ceea ce aştepţi, probabil, de la o zonă turistică - de obicei *poţi* ieşi seara la promenadă, pe jos; în Antalia e invers: de obicei nu ai unde să ieşi, seara, la promenadă - decât cu maşina; hotelurile sunt, de cele mai multe ori, izolate faţă de localităţi.

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Chicosu ElenaSV1r[08.11.12 09:20]

@zimbrul: In Turcia toate statiunile sunt superbe si fiecare are ceva special. Pana in 2005 am tot fost in Kusadasi, Marmaris, Bodrum. Dar in aceste statiuni trebuie avut grija la ce fel de plaja au hotelurile, nu toate au plaja cu nisip. In Kusadasi recomand Pine Bay, are multa verdeata palmieri, plante exotice, unde exista posibilitatea cazarii in hotel sau vile. Vilele sunt mai ieftine dar camerele nu sunt atat de luxoase ca cele din hotel. Plaja cu nisip, cam mica si intrarea in apa putin stancoasa, cel putin asa era cand am fost eu, poate au mai schimbat ceva, turcii mereu imbunatatesc conditiile. Mancarea excelenta, animatia la fel. Marea Egee nu este mai frumoasa decat Mediterana, cel putin din punctul meu de vedere, iar in septembrie este mult mai rece, la fel si apa din piscina noaptea se racea destul de mult si dimineata nu era asa placut sa faci baie. Dar la Pine Bay exista avantajul unei piscine acoperite si temperatura constanta.

Tot in Kusadasi recomand Majestic Adakule, hotel in care se coboara pe plaja cu liftul, situat pe o stanca, camere foarte mari, vegetatie.

Pentru Kusadasi va cazati intermediar la Canakale un orasel superb pe malul marii Marmara, vizitati situl arheologic Troia, calul troian, apoi tot in drum Izmirul oras superb in care se pot face cumparaturi la preturi mici mai ales pana in 15 septembrie cand sunt reduceri in toate magazinele de firma. Pentru ca plecati prima data in Turcia puteti alege oricare statiune, cu siguranta va fi minunat, va veti indragosti de aceasta destinatie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

dungutaSV1r[08.11.12 10:30]

Asa cum au mai raspuns si alti utilizatori, Antalia este buna pentru odihna. Hotelurile, au in general, program artistic in fiecare seara, seri tematice, program pentru copii etc. Sunt amplasate pe suprafete mari de teren, cu gradini luxuriante.

Recomand in Lara, hotel IC Green Palace care este amplasat pe un teren de 9500 mp, are 7 piscine, tot felul de baruri risipite pe proprietate (cu bauturi, cu inghetate, cafea, dulciuri), trebuie doar sa ai mare grija sa nu te ingrasi. Pisicile si lebedele ca si bazinele cu pesti exotici fac parte din peisaj. Zona de Spa este foarte stilata, sala de fitness are si antrenori.

Va doresc vacanta frumoasa!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

mada_tmm*UC1r[08.11.12 10:39]

AMELIA BEACH RESORT bazarul e varza si scump


webmaster26[08.11.12 10:46]

@dunguta, @mada_tmm, in caz ca ati fost cazati/e la cele doua hoteluri mentionate asteptam si impresiile voastre de acolo Procedand astfel, aveti ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribuiti la o medie mai reprezentativa a acelei destinatii.


dungutaSV1r[08.11.12 11:15]

Referitor la Hotel IC Green Palace, da am facut acolo un sejur de 10 zile in toamna anului 2010, in septembrie.

Hotelul este de 5* dar poate fi considerat un hotel de 4*+, cu camere care au balcon, mocheta groasa, mobilier relativ nou.

In afara de restaurantul unde se servesc cele 3 mese, mai sunt cateva restaurante cu menu a la carte, tot gratuite dar pentru care trebuie sa-ti faci o programare Atmosfera din aceste din urma restaurante este mult mai intima si placuta decat in restaurantul mare. oricum exista o mare diversitate de feluri de mancare, nenumarate salate, peste, fructe de mare zilnic etc.

Bauturile alcoolice si berea sunt locale dar noi apreciem berea Efes asa ca nu ne-am putut plange. Apa plata este la discretie si in camera si prin gradinile resortului ca si cafeaua, inghetata, cockteilurile.

Programul artistic este in general de foarte buna calitate, au invitate trupe de dans rusesti sau internationale care se afla in turneu etc.

Ne vom intoarce acolo cu placere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

webmaster03[08.11.12 11:21]

@dunguta: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cioceniSV1r[08.11.12 11:30]

@zimbrul: Bazarul este destul de bun. Aresi lucruri de calitate insa si porcarii. Toate sunt la negocieri. Vezi ca trebuie sa cunosti preturile din Romania, asa poti negocia. Mai binecumperii din Romania.

Eu am stat la hotel, incinta hotelului, camera, barul erau de 5 stele insa plaja si marea era de minus o stea, varza, jaf. Pietroaie, sezlonguri rupte, mizerie crunta. La piscina ca in Romania, daca nu ocupai loc dimineata, papapapa stateai pe pietre, pe bordura linga piscina.

Daca vrei sa te duci undeva in strainatate nu te du in Turcia, nu se merita. Mergi in Grecia este superb.

Eu mi-am luat bilet pentru august 2013, pentru 2 saptamani, 3 adulti, hotel 4 stele demipensiune/bufet suedez = 1500 euro. Daca vrei intra pe situl spaniol www.hotelopia.com, care are oferte bune, cu reducere.

Concediu placut va urez.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

zimbrulJRAUTOR SOL1r[08.11.12 12:05]

@cioceni: Poti te rog sa dai si numele hotelului? Pe link, ma trimite la o adresa unde trebuie sa selectezi hotelul.


webmaster2r[08.11.12 12:22]

@zimbrul: era vorba despre Holiday Garden Resort (am corectat, între timp, linkul) - unul dintre cele mai ieftin hoteluri din zona Alanya, la rândul ei, cea mai ieftină staţiune din Antalya

--

E, evident, o generalizare pripită, bazată pe o singură vizită în Turcia, într-o destinaţie destul de nepotrivit aleasă, pare-se, având în vedere aşteptările şi preferinţele utilizatorului în cauză.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

inaSV1r[08.11.12 12:48]

Va rog nu deacurajati omul! Sunt hoteluri foarte faine in Antalya. Doar trebuie sa verifici inainte de a te hotari. Sigur trebuie sa fie de 5*,

Puteti lua bilete de la un tur operator din Germania (prin intermediul agentiei din Romania, doar spuneti ca vreti asta, Goulet de ex.) Eu asa am fost in vara.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

zimbrulJRAUTOR SOL1r[08.11.12 13:27]

@cioceni: Poti te rog sa dai si numele hotelului? Pe link, ma trimite la o adresa unde trebuie sa selectezi hotelul.


corinutzaSV1r[08.11.12 15:38]

Eu personal recomand in Kusadasi, hotel Ephesia, de 4 stele. Am fost acolo in august 2011, 10 nopti si a fost totul super. Hotelul este pe plaja, plaja este amenajata cu nisip si intrare lina in mare.

Ca si concept de All este, din punctul meu de vedere, suficient. Pe toata durata zilei ai unde sa mananci sau sa bei ceva.

Cumparat biletul prin luna ianuarie, va ajung banii si pentru cazarea intermediara si pentru o parte din combustibil.

Vacanta placuta si spor la cautat oferte.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

simionresSV2r[08.11.12 18:20]

@zimbrul: Indiferent de ce hotel alegi, trebuie sa intelegi ca Antalya nu este Bodrum sau Kusadasi, fiecare au puncte forte dar si minusuri. Ca si lux Antalya (Lara-Kundu) sau Beleck sunt top, preturi pe masura dar si servicii pe masura, hotelurile mari, in parte sunt noi, suprafetele de teren pe care sunt construite sunt mari sau foarte mari, plaja si apa ok (fara pietre mari dar cu nisip de granulatie mare), dupa parerea mea cele mai bune hoteluri din Turcia.

Ca si minusuri: scump, fara viata de noapte in afara resortului, fara mare lucru de vazut in afara resortului.

Legat de Bodrum, hoteluri nu foarte noi, suprafete in general mici de teren dar sunt si exceptii, calitatea serviciilor nu se ridica la nivelul celor din Antalya, eu am fost la Egeria Beach, Aqua Fantasy (mare si bun, la pret cam ca in Antalya), statiunea compenseaza prin preturi mici, multe de vazut,peisaje super, viata de noapte de nota 10, drum cu masina mai usor.

Kusadasi este intre cele doua, in sensul ca nu are servicii ca in Antalya, nu are viata de noapte ca in Bodrum (are ceva ceva), preturi cam ca in Bodrum.

Pentru prima data in Turcia o sa fii multumit, dar trebuie sa fii foarte atent in alegerea hotelului, cu riscul de a ma repeta foarte atent, in ciuda faptului ca aproape toate au 5 stele (excludem din discutie 4 si 3 stele), nu toate sunt de 5 stele, unele nu au mai fost renovate de ani de zile. Conteaza enorm ce iti doresti, eu spre exemplu vreau Antalya, am copil mic, sunt mai linistit, etc., asta nu inseamna ca pentru tine o sa fie perfect, daca vrei viata de noapte 100% Bodrum, daca vrei lux si mancare, bautura sa cada pe tine Antalya, daca esti nehotarat Kusadasi pentru preturile mici. Vad ca esti din Bucuresti, ne putem vedea si iti arat filme si poze, traseu etc, pe larg si iti faci singur o impresie.

Ahhh era sa uit, foarte important, in februarie- martie dai un avans si restul negociezi cu ei sa platesti pana pleci chiar daca ei spun ca pana pe 31 martie trebuie sa achiti toti banii, eu de ani de zile asa fac, avans 30-50% restul in rate pana cu 2 saptamani inainte sa plec.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

manuta_1969PM14r[09.11.12 00:35]

Salut, pentru un drum cu masina eu iti recomand Kusadasi sau Ozdere sa nu te oboseasca foarte mult iar bazarul din Kusadasi este unul ok.

Daca optiunea ta este Antalya cred ca statiunea care este cea mai apropiata este Lara-Kundu si ca plaja cat si hoteluri de calitate, recomand cele de 5 stele iar bazarul pe care sa il poti vedea, vizita si cumpara cate ceva este la Istanbul.

O recomandare de traseu pentru Antalya este Bucuresti si oprire la Kutahya sau Afyon iar la intoarcere o zi sau doua in Istanbul la un hotel de 3 stele pentru ca ai ce vedea si in acelasi timp poate vizitezi si ceva.

Totul depinde de bugetul pe care il are fiecare. Inspiratie placuta

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

sanis*PM12r[09.11.12 10:59]

Foarte multe raspunsuri, asa ca eu o sa fac o impartire mai deosebita. Si mai de bun simt, gindesc eu (fara a jigni pe nimeni).

Totul este ce vrei de la vacanta. Vrei sa te duci intr-un resort unde sa te lafaoiesti ca un nabab, servit de "sclavi" acre misca la un gest al degetului tau, udne s ate imbuibi la 5-7 restaurante PLUS alte 2-3 ori pe zi pe plaja, la piscina, in bar etc., sa umbli cu un pahar in mina toata ziua? Si dupa care, eventual, sa te plingi ca turcii nu stun intotdeauna politicosi, nu servesc whisky original, folosesc pahare de plastic, mincare nu este FOARTE variata, sunt prea multi rusi... Citeste comentariile de pe AFA si vei vedea - unii care au platit si peste 3000E pe un sejur 2 persoane se pling!

Sau vrei sa ai o vacanta plina, un amestec de vizitat locuri frumoase, contact cu viata bastinasilor, interactiune cu alti turisti, o viata indepdendenta in acre TU decizi ce vrei sa faci, cum, unde... ?

In primul caz, decizia este destul de usoara: ceri la o agentie un bilet la un resort 5* AI (sau UAI) si speri sa nu te plictisesti. Este ca si cind, in Romania, ai decide sa petreci o saptamina la cel mai scump hotel-resort din Mamaia - cu diferenta ca oferta de baruri-discoteci in Mamaia este MULT superioara!

In al doilea caz, trebuie sa decizi CE VREI SA VEZI. Si alegi destinatia in functie de oferta. De ex, Antalya ofera foarte multe lucruri - dar trebuie sa locuiesti in oras sau in Lara, pentur a putea vizita orasul macar de 2 ori. Alt loc ar fi Side - dar mai in orasul vechi (care are 2 plaje excelente, viata de seara, obiective arheologice, promenada...) Sau chiar Atalya - dar mai in Centru (plaja Cleopatra). E ca si cind, pe litoralul romanesc, alegi ca destinatie Eforie Nord sau chiar Costinesti sau Mangalia Nord.

Personal, nu inghit All Inclusive. Este scump, prea multa mincare, bautura (nu beau bauturi alcoolice). Prefer sa ies in fiecare seara sa caut un alt restaurant, cu specific la alegere, unde sa am o experienta proprie - nu sa stau la impinge-tava. Nu am nevoie sa maninc de 5 ori pe zi si sa ma plibg ca mi se da prea putina carne, sau gratar, sau peste - si prea multa tocanita...

Alegerea hotelului ar trebui sa fie usoara: te duci la mai multe agentii, ceri oferte la citeva hoteluri (o listade cel putin CINCI). Cu acea lista de 20-30 de hoteluri (unele se vor repeta, desigur), te intorci acasa si intri pe www.booking si pe AFA si citesti impresiile. Desigur, poti face rezervare direct de pe booking. Hotelurile de 2-3 stele iti ofera un foarte bun raport pret-servicii. Nu au lux (nici nu-ti fac "lebede" in pt in fiecare dimineata), dar ai un mic dejun si te costa cam o treime din cit te-ar costa la un hotel "5*" (de 3-4*, de fapt), cu AI.

Despre drum. Ca prima data in Turcia, e OK sa folosesti masina proprie - mai ales daca ai familia mai mare. e pot alege doua drumuri, pentru a se evita plictisul... Pr Antalya, e mai greu, drumul e lung si obositor. De preferat un charter. Deci, poate e mai bine la Kusadasi.

Bazarul. Bazarurile sunt asemanatopare - asa cum s-a zis. Putine locuri udne poti face un "deal" care sa merite. In niciun caz in statiuni - nici chiar in Kusadasi! Cauta bazaruri din care cumpara localnicii. De ex, cel din Antalya (pe stradutele din nord de Piata Centrala), este mai ieftin, fiind mai putin vizitat de turisti. La fel, la Side. care are Centrul Vechi transformat in totalitate in bazar e de preferat sa se meargha in localitatea Manavgat, la bazarul local. La Kusadasi se poate merge la Selcuk, la tirgul saptaminal (luni).

Un ultim lucru: in decizia pe care o iei, conteaza foarte mult numarul de persoane din familie. Daca aveti copii, e de preferat u AI intr-un resort a carui principala atractie este un parc d eapa (sau macar u tobogan pt copii). Daca sunteti 2 persoane, poate va trebuie ceva mai galagios, cu discoteci/baruri cu dans - deci, mai degraba Bodrun, Marmaris, Kusadasi-Centru. Nu va bazati pe "entertainmentul" oferit de vreo trupa (seara de seara cam acelasi lucru...).

Deci, conteaza ce cautati: liniste, "refacere", plaja, viata activa, shopping, experienta culinara, imersiune in cultura... Cind mergeti la consilier, la agentie, spuneti-le foarte clar ce va doriti - sa nu aveti ce va plinge mai tirziu. Oricum, 500E de persoana nu e foarte mult, atunci cind doriti lux. Ginditi-va ca, deseori, 500E se pot sparge intr-o seara, chiar in Bucale! Si chiar in Mamaia, nu va ofera cel mai bun hotel...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

sanis*PM12r[09.11.12 11:20]

Apropos, de bazarul din Istanbul. E cel mai mare, dar daca chiar vreti sa cumparati ceva (si aveti timp!), nu intrati in bazarul acoperit (Kapali Carsi), ci pe stradutele care coboara spre Eminonu. Acolo isi fac cumparaturile localnicii. Precupetii romani nu se aprovizioneaza in bazar, ci direct de la fabricutele din periferii (deseori, de pe malul asiatic). Nu pierdeti timpul cautind malluri: sunt absolut asemanatoare cu cele romanesti, cu preturi deseori mai mari!

Asa cum au spus mai multi, vremea cea mai potrivita de mers la Antalya este ori in iunie, ori in septembrie. Eu chiar as largi un pic: sfirsitul lui mai (dupa 15) si sfirsitul lui sept (dupa 15 - chiar inceputul lui oct!). In primavara avantajul este ca personalul nu este INCA obosit, tracasat... Deseori, in sept incep sa mai dea chix. Desigur, marea e putin mai rece - desi deja e foarte cald. Zilele sunt mai lungi decit in septembrie. De aceea, a mai spus cineva, e de preferat o statiune pe partea de est (spre Side), avind dupa-masa mai lunga (si avantajul de a asista la apusuri mai frumoase).

Tot in legatura cu angajatii. Cei care lucreaza in resorturi mari, cu sute si mii de turisti pe serie, sunt cu adevarat innebuniti, obositi, nervosi, uneori mai putin amabili. Multi au fost "scoliti" in graba, deseori adusi direct de la tara... cam ce se intimpla si la noi pe litoral pe timpul verii. In schimb, hotelurile de 2-3* (sau, uneori, nici macar gradate) sunt mult mai prietenoase. De preferat un mic hotel (sau pensiune, butic) familial, in care familia se da peste cap sa te faca sa te simti bine. E pur business, dar turcii sunt, atunci cind au timp, extrem de ospitalieri! Asta e problema cu marile resorturi: uneori nu prea mai au timp.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[09.11.12 11:28]

@sanis: un răspuns bun, păcătuind foarte puţin - doar în prezentarea diferenţelor dintre cele două tipuri de sejururi (pe care autorul nu le numeşte clar) - cel predominant "de relaxare" şi cel activ, de "distracţie", predominant "de cunoaştere"(în toate formele ei).

Se vede, aici, atât posibila lipsă de experienţă în domeniul sejuruilor "de relaxare", cât şi incapacitatea de înţelegere, măcar teoretică, a turistului care nu face parte din categoria sa, a celui interesat în acest tip de sejur - "de relaxare", varianta sa "antaliană".

sanis prezintă părtinitor diferenţele dintre cele două, ridicând în slăvi (meritat, în opinia mea), sejurul "de cunoaştere" şi prezentându-l regretabil de peiorativ pe cel "de relaxare".

@sanis: există o LARGĂ categorie de turişti care preferă turismul de relaxare "antalian", aşa numitul "ţarc" (altă expresie peiorativă folosită cu multă superficialitate) - majoritatea covârşitoare a familiştilor cu copii mici-medii (ca subcategorie a turiştilor "de Antalia", bineînţeles), de exemplu (aşa cum singur şi implicit recunoşti, către sfârşitul mesajului [precedent]) - care nu aleg AI-ul pentru a se îmbuiba cu mâncare şi sau băutură, aşa cum ERONAT laşi să se înţeleagă la începutul mesajului tău [precedent]. În fapt, deşi şi printre români există un segment care aleg AI-ul exclusiv (sau prioritar) pentru "mâncare şi băutură", aceştia sunt în opinia mea minoritari, fiind net copleşiţi de categoria care alege AI-ul în cel mai rău caz şi pentru "mâncare sau băutură" (în niciun caz acesta fiind "cel mai important" criteriu).

Suntem diverşi şi fiecare alege cf personalităţii, preferinţelor şi experienţei turistice personale. Sunt de acord că - măcar teoretic - turismul "de cunoaştere" merită a fi încurajat, însă nu în detrimentul celui "de relaxare" (sau cel puţin nu ponegrindu-l aiurea, din necunoaştere sau lipsă de înţelepciune, maturitate, echilibru etc).

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

simionresSV2r[09.11.12 12:32]

@tm67bru: Foarte bine punctat, la obiect, trebuie sa tinem cont ca aprecierile noastre sunt subiective, recomandarile trebuie sa fie pliate pe necesitatile si tipologiile fiecarui turist.


Adina TibuSV2r[09.11.12 16:47]

@zimbrul:

Buna!

Pentru cumpărături va recomand călduros Istambul! Puteți merge cu mașina ca sa aveți suficient spațiu pentru tot felul de chilipiruri!

Stațiunea cea mai frumoasa mi s-a părut Belek, asta pentru relax si distracție, nu pentru cumpărături ca e scump! Hotelul preferat rămâne Adam&Eva, o locatie exclusivista destinată cuplurilor... Au si un club superb! Depinde de gusturi!

In privința tarifelor de cazare nu pot sa va ajut, dar știu ca variază in funcție de sezon.

La all inclusive aveți mâncare si băutură la discretie, dar importurile se plătesc! La ultra all era conceptul ca puteai comanda orice, la orice ora din zi sau noapte, fără sa plătești extra, am prins genul asta de serviciu la Cornelia de Luxe acum 4 -5 ani. Anul acesta am mers la ultra all la Adam&Eva, insa am văzut ca erau lucruri care se plateau extra. Cred ca depinde de politica fiecărui hotel! Trebuie de întrebat la agentie!

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

sanis*PM12r[10.11.12 08:50]

@tm67bru: sa zicem, din punctul meu de vedere, ca si tu pacatuiesti... putin, prin faptul ca esti implicat direct - mult mai mult decit mine. Esti, as zice, intersat sa vinzi servicii in Turcia la resorturi 5* AI, cu prioritate. Si sunt convins ca majoritatea celor care apeleaza la serviciile unei agentii de turism romaneasca, cu angajat "consilier AFA Turcia" asta isi si doresc.

Raspunsul meu a fost putin diferit de al celorlalti tocmai prin faptul ca nu stiu ce fel de turist este (sau dereste sa fie) @zimbru. Si, daca absolut toti ceilalti l-au indreptat catre resorturi de lux "de relaxare", eu i-am oferit CEALALTA fateta a turismului in Turcia. El va alege. Culmea este ca in final chiar ii recomandam sa mearga la o agentie sa ceara de acolo informatii din care sa aleaga singur! Deci, tentativa mea nu a fost sa iau din businessul consilierilor: -)

De ce par sa fiu critic la adresa turismului "de relaxare"? Tocmai pentru ca citesc (aproape) toate rw care apar pe AFA. Cele mai multe critici (sau laude) se refera la mincare/bautura/restaurant/servicii (legate de masa). Extrem de rar aflu daca AI se refera si la activitati sportive, sa zicem (golf, tenis, poate scuba) Sunt unii atit de suparati ca au trebuit sa plateasca un cocteil cu whisky sau campari incit au "uitat" sa spuna cum era plaja sau apa de mare - de parca "relaxarea" lor nu includea Marea, ci doar piscina (ah, da, nimeni nu rateaza sa spuna cum e cu piscina!) Daca esti curios, nu ai decit sa verifici aceasta afirmatie. Dimpotriva, cei care critica un (eventaul) hotel 2-3*, o face doar pentru ca il compara cu uul din 5* si concluzioneaza ca "nu e suficient de luxos". Bun, zic multi, doar pt "o cazare de-o noapte".

Pot spune ca am incercat si "relaxare". De exemplu, in Cancun. Acolo, in afara de o excursie pina la piramidele mayase, nu ai ce face decit sa te... relaxezi. Daca "relaxare" inseamna sa stau la coada la impins tava, incercind sa aleg dintre sutele de produse oferite. Cu ochii pe ceas, ca sa ma incadrez in program. Sau stind pe sezlong linga piscina, cu un permanent pahar de coctail in mina. Sau "distrindu-ma" la niste giumbuslucuri facute de niste "entertaineri" mai mult sau mai putin talentati.

Pentru "relaxare" prefer ceva mai aproape de casa. Pentru ca statiunile romanesti sunt prea galagioase (si, deseori, murdare si aglomerate), prefer sa merg in Bulgaria. Asta mai ales datorita cailor mai scurte de transport - si da, a pretului. Sa fiu clar: nu prea le amestec! Imi rezerv o saptamina-10 zile pt vacanta "activa" si o saptamina pt "relaxare".

In Turcia nu am avut niciodata un sejur de lux, deci nu pot compara serviciile din cele doua locuri. M-am relaxat tousi in Capadoccia, la a treia vizita acolo. M-am cazat intr-un hotel AI (de 3*), cu piscina, sapat in grota, cu servicii exceptionale. Relaxarea se facea la piscina si in plimbari pe jos prin vaile din imprejurimi (eventual, cu calul; nu cu balonul - mi se parea prea scump cu prea putin folos...). AI consta in mese hotarite impreuna cu patronul si bucatarul (nevasta-sa), din poduse specifice otomane, iar "bautura" din bere Efes (la sticla), ayran, iaurt, lapte, ceai si apa - pentru ca asta era alegerea mea. Desi aveau vinuri excelente din zona, de la Urgup sau Avanos. Deci, relaxarea o poti face oriunde: -) Chiar in tara. Un loc descoperit intimplator este o pensiune linga Ideci Bai (bai sarate si de namol), linga Reghin, unde auzi nu doar iarba, ci si piatra crescind! Tot AI, dar cu ciorba de burta, gratare "romanesti" si prajituri de casa - pe linga legume si fructe "bio" din zona.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[10.11.12 09:23]

@sanis: te înşeli, la fel cum te-ai mai înşelat şi până acum în alte aprecieri hazardate (ca să nu spun direct deplasate) făcute pe AmFostAcolo -- vezi de exemplu suspiciunea ta mai veche că pe AFA se promovează / susţin doar reviews-urile "de cazare".

Activitatea consilierilor AFA este COMPLET voluntară, pro-bono, altruistă, motivată exclusiv de dorinţa de ajutorarea a celorlalţi şi nicidecum de interese oneroase sau de orice alt fel. Presupunerea ta este jignitoare pentru toţi aceşti oameni.

Recomandările mele sunt complet dez-interesate, mult mai echilibrate (în aprecierea-mi) decât ale tale, pentru că sunt *obiective* (personal prefer, de vreo 9 ani încoace, exclusiv sejururi "de relaxare", însă nu las preferinţele personale să-mi influenţeze - sau denatureze, precum în cazul tău! - recomandările) şi pentru că sunt bazate pe o cunoaştere mai bună a *ambelor* tipuri de sejururi.

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

sanis*PM12r[10.11.12 09:52]

@tm67bru: sorry, nu am sustinut niciodata ca pe AFA se promoveaza numai rw de cazare. Stiu prea bine ca se promoveaza si destinatii, impresii - mi-au fost si mie publicate citeva.

Nu cred ca in comentariile mele, chiar daca reflecta preferentintele proprii, au denaturat ceva. Nu am recomandat locrui nevizitate, nici experiente netraite. Cind nu am fost sigur de vreo adresa, nu am dat-o. Daca nu am mai tinurt minte numele vreunui hotel, nu l-am inventat. Nici nu am am recoomandat (sau, dimpotriva, criticat) locuri cunoscute mai putin. Om general, am criticat extrem d eputin - se poate vedea pe comentariile si impresiile mele), mai ales pt ca ma astept din start la "normal" si atunci nu am surprize.

Cred ca undeva am laudat pina si un hostel, in care m-am cazat pur si simplu in amintirea anilor din tinerete cind dormeam la priciuri (sau pe masa, in sala de mese) a vreunei cabane din Bucegi sau Fagaras. Desi am dormit intr-o camera cu paturi suprapuse, 8 in camera! A fost alegerea mea si am gasit partea buna a unei astfel de cazari: sentimentul de integrare fara granite de orice fel printre locuitorii acestei planete. A unui anumit tip de turisti, desigur. Totusi, nu am promovat acest tip de "vacanta" nimanui - am dat doar informatia, lasind ca fiecare sa-si aleaga tipul de vacanta dorit.

Nu are rost sa continuam discutia, nu de a aceea am intrat aici, ca sa polemizez cu un consilier AFA. O sa intru pe contul tau ca sa vad ce fel comentarii, review-uri si impresii ai scris, sa vad cit de mult am exagerat in aprecieri...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[10.11.12 10:05]

@sanis: Nu obişnuiesc să vorbesc "după ureche" - când fac o afirmaţie sunt pregătit oricând să o susţin. Sunt mulţi care "nu-şi mai aduc aminte", subit, de lucruri făcute sau spuse în trecut.

1) ai *susţinut* acel lucru - că pe AFA "se publică/favorizeară doar reveiws-urile de cazare" - pot da linkul oricând.

2) recomandările tale *denaturează" chiar dacă nu la nivel individual (la nivel de destinaţie - aici chiar faci o treabă excelentă), ci la nivel general, prin nuanţele peiorative deplasate cu care, din superficialitate ori partizanism necontrolat, ai încercat să discreditezi unul dintre cele două tipuri de sejururi. Aici nu e nevoie nici măcar de link, oricine poate vedea, uşor, acest lucru, mai sus.

3) nimic despre jignirea consilierilor AFA? Eu NU am nevoie, dar ceilalţi - MULŢI! - chiar nu merită asta.

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

crisbl123*GD1r[10.11.12 23:11]

Eu am fost de 3 ori in Antalya si cred ca am reusit sa imbin utilul cu placutul. Prima data am fost in Alanya, la hotelul Mukarnas, dat in acel an in folosinta. A fost frumos, dar o destinatie prea indepartata.

Ulterior am fost in Lara, la hotelurile Miracle, respectiv Fame Residence. Despre ultimul, unde mi-a placut cel mai mult am si scris si review si am postat si poze.

In fiecare sejur de 7 zile am facut si cate 2 excursii. Cel mai mult mi-a placut si recomand excursia la Pamukkale care nu trebuie ratata. Se viziteaza si o fabrica de onix cu obiecte foarte frumoase, dar si foarte scumpe. O data merita vazuta si seara turceasca, dar nu mai mult.

Bazarul din orasul Antalya este unul modest, cu lucruri ieftine si de proasta calitate, pentru care nu merita pierdut timpul. Eventual lucruri mai de calitate se gasesc in "mall-urile" din zona Lara.

Plaja cu nisip este in zona Lara-Belek. Cum te indepartezi de orasul Antalya, fie spre Alanya, fie spre Kemer relieful devine mai stancos (Kemer), cu plaja cu "pietricele" (cam mari) si intrarea mai abrupta in apa.

Ca si conditii oferite, Antalya este intr-adevar in top si la orice hotel de 5* vei merge, prima data vei fi impresionat de opulenta si lux, te vei putea bucura de o relaxare totala (daca n-ai ghinionul sa fii inconjurat de multi copii galagiosi din Romania).

Fii foarte atent ca hotelul sa fie "in prima linie", adica sa fie pe plaja si la data la care a fost construit. Toate hotelurile iti ofera cam aceleasi servicii, dar in principiu te folosesti numai de cele care nu sunt contra-cost.

In concluzie recomand zona Lara-Belek, cu plaja cu nisip si relativ aproape de orice obiectiv turistic. Ca perioada te sfatuiesc sa mergi la sfarsitul lui august sau in septembrie. Apa este foarte calda si temperatura este suportabila.

In privinta transportului, n-as merge cu masina, numai cu avionul. Este departe si nu merita oboseala. In septembrie gasesti si cu 500 euro cu tot cu avion.

Mi-a placut Antalya, mi-a placut confortul oferit, dar am vrut mai mult. Asa am ales si alte destinatii (Spania, chiar Muntenegru) pentru frumusetea lor in detrimentul unui confort de 5* AI.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

sanis*PM12r[11.11.12 07:42]

@tm67bru:

1. da link-ul

2. da exemplu de nuante peiorative deplasate

3. nu am incercat sa jignesc pe nimeni. Oricum, discutam cu tine. De ce nu spui ca am jignit "tot partidul", "pe romani", "Tara si Poporul"? E posibil sa fi considerat ca lucrezi ca agent turistic la vreo agentie, avind deci, interes personal in a recomanda destinatii luxoase. Acum, nu mai conteaza ce am crezut.

Citind impresiile postate de tine, devine clar optiunea ta pt turism "de relaxare". Nicio problema. Nu faci decit sa intaresti afirmatia mea: majoritatea resorturilor de lux Antalya sunt destinatii excelente pt familii cu copii Neavind copii cu care sa-mi petrec vacanta (nepotii mei nsunt in Canada), nu ma impresioneaza resorturi, oricit de luxoase, numai atorita aquaparkurilor! Dar nu cred ca am scris undeva ca "ar fi bine sa le ocoliti" Fiecare se duce acolo unde ii place. Nu am niciun interes sa impiedic pe cineva sa isi faca vacanta asa cum isi doreste - in fond, nu eu le platesc sejurul!

Din fericire (sau pacate), singurul rw postat azi este unul care face mai multa reclama negativa unei vacante de lux decit as fi putut face eu vreodata! Eu am impresii excelente despre Side, daca nu ar fi Dalyan destinatia mea speciala as merge oricind la Side, iata ca sunt zeci de impresii negative de acolo, de la persoane care au cautat "relaxare", care te fac sa te intrebi daca ai vrea sa ajungi pe o plaja/hotel din Side...

Cred ca am discutat de-ajuns (si fara folos). Pina nu o sa pui un comentariu rezonabil, la care sa am ce raspunde, persoana dumitale va fi ca si inexistenta pt mine. Sa ai o zi buna.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[11.11.12 10:04]

@sanis: 1) ecou scris de sanis [10.09.12 08:21:49] - aici

Reclama facuta hotelurilor este permisa - ba chiar promovata. Nu sunt promovate, in schimb, excursiile individuale. Nu seamana deloc cu alte situri (in engleza, indeobste) unde se fac schimburi de informatii privind hoteluri, restauirante, puncte turistice, trasee, transport etc.

Iată şi răspunsul primit de tine de la webmaster

Cat despre perceptia ta - cum ca nu ar fi promovate excursiile individuale - este una atat de falsa ca nu merita efortul de a-ti aduna (in maxim 20 de secunde) 425 contraexemple
In timp, vei realiza singur (a) acest lucru, sunt convins.

2)

Vrei sa te duci intr-un resort unde sa te lafaoiesti ca un nabab, servit de "sclavi" acre misca la un gest al degetului tau, udne s ate imbuibi la 5-7 restaurante PLUS alte 2-3 ori pe zi pe plaja, la piscina, in bar etc., sa umbli cu un pahar in mina toata ziua?

citat din prima ta intervenţie pe acest fir de discuţie. Sublinierile (prin ***) imi aparţin.

(sublinierile prin "***" au fost înlocuite prin subliniere, pentru o o lizibilitate mai bună a textului -- notă webmaster)

3) Generalizările "tot partidul", "pe romani", "Tara si Poporul" sunt penibile, jenante şi indică cel mai probabil lipsa de alternative. Ai făcut o afirmaţie dovedită ca jignitoare, ofensatoare la adresa unei categorii de utilizatori de pe acest site (exact cei care o merită cel mai puţin), nu importă motivele.

4) am încheiat dialogul cu tine. Iar eu când spun "am încheiat" înţeleg exact semnificaţia normală a cuvintelor respective

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

giokoPM10r[12.11.12 09:04]

@tm67bru: Salut, subscriu si eu la ecourile tale si la cele ale lui Andox si la multe altele, exceptie facand "sanis" (cu care nu doresc o polemica acum pentru ca nu asta este scopul ecoului de aici).

Daca @zimbrul merge prima oara in Turcia as fi bucuros sa punctez cateva amanunte importante:

1) cea mai buna plaja si cele mai frumoase resorturi le vei gasi in Lara-kundu (12 km de aeroportul din orasul Antalya) si Belek (38 km de aeroportul din Antalya. In Kusadasi, Kemer, Side, Alanya plaja e stancoasa (cu mici exceptii), iar resorturile nu se ridica la aceeasi inaltime cu cele din Lara -kundu si Belek.

2) perioada pe care ti-as recomanda-o e septembrie si nu iunie cand apa e mai rece (chiar daca in aer temperaturile pot fi comparabile);

3) daca tot e prima oara in Turcia, alege un resort de 5* si nu altceva pentru ca diferentele sunt mari sub toate aspectele;

4) mai fa un efort si mai strange niste bani pentru un resort mai bun, deoerece la bugetul tau nu trebuie sa ai mari asteptari. As recomanda doar LIMAK ARCADIA BELEK (1047 euro/familie/sejur) sau LIMAK ATLANTIS BELEK (1047 euro/familie/sejur) ambele in Belek) pentru banii pe care ii ai. Daca te mai straduiesti sa strangi intre 100-300 euro/familie poti sa te incadrezi in LARA -KUNDU la Royal WINGS (1297 euro/familie/sejur), Rixos Lares, Concorde, Miracle de lux. Daca reusesti sa strangi doar 100 euro te poti caza la Titanic (1094 euro/familie sejur). La toate resorturile enumerate anterior sunt cu early booking asa ca trebuie sa platesti din timp un avans (pentru a beneficia de aceste reduceri).

5) daca vrei ceva mai de soi iti recomand lantul DELPHIN (ORICARE RESORT) sau Cornelia Diamond unde preturile incep de la 1700euro/familie/sejur.

6) daca optezi pt avion, preturile la Tarom sunt de 580 euro/familie/dus-intors cu toate taxele incluse. Ti-as recomanda insa sa privesti si oferta celor de la Turkishairlines de 430 euro/familie/dus-intors cu tooate taxele incluse dar care au escala la Istambul (de la 1.30h la 5 ore la dus in functie de cursa si de 1.30 la 7 ore la intors) / Eu as opta pt escala cu 1.30 h la dus si 7h la intors ca sa pot vizita si bazarul din Istambul care nu se compara cu cel din Antalya nici ca preturi nici ca diversitate. In acest fel impusti 2 iepuri deodata (si Antalya si Istambul).

Daca mai ai intrebari le astept cu placere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

crisbl123*GD1r[12.11.12 11:58]

Ii dau dreptate lui gioko. Categoric alege un hotel de 5*. pentru diferenta de pret fata de cele de 4*, merita mai ales pentru primul sejur in Antalya sa alegi ce este mai bun si diferenta de standard de la 4* la 5* este.

Intre hotelurile enumerate de gioko as include si Fame Residence Lara (aflat intre Delphin si Titanic, deci in aceeasi zona) care mie mi-a placut foarte mult.

Cam de 5 ani

In privinta transportului mi se pare obositor sa mergi atatea ore, cand se poate ajunge mai repede cu avionul in 2 ore. Oricum banuiesc ca totusi scopul sejurului este relaxare si distractie, nu shopping. Pentru shopping si vizitarea obiectivelor turistice (si categoric ai ce vedea) iti recomand sa-ti rezervi cateva zile de vacanta numai pentru Istanbul. Asta poti sa faci si in iunie, pentru ca in septembrie sa mergi la plaja cu nisip fin si apa calda.

Oricum dupa atatea sfaturi si oferta atat de larga pentru Antalya, sunt sigura ca vei alege ceva pe gustul tau si va veti simti bine.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[12.11.12 19:06]

@gioko: un update (- amical! sper să nu se mai interpreteze nepotrivit, per ansamblu apreciez, şi aici, răspunsul de mai sus ca BUN)

1) cea mai buna plaja si cele mai frumoase resorturi le vei gasi in Lara-kundu (12 km de aeroportul din orasul Antalya) si Belek (38 km de aeroportul din Antalya. In Kusadasi, Kemer, Side, Alanya plaja e stancoasa (cu mici exceptii), iar resorturile nu se ridica la aceeasi inaltime cu cele din Lara -kundu si Belek.

Două observaţii referitoare la pct (1) de mai sus;

a) SIDE are porţiuni cu plajă mai bună decât cea din Lara! -- în zona Colakli - e la fel de bună calitativ ca şi cea din Lara (ce are BLUE FLAG), însă intrarea în mare e lină! (în Lara/Kundu e destul de abruptă intrarea; în Belek la fel)

b) în ultimul timp s-au construit (şi se construiesc) în SIDE resorturi de foarte bună calitate - vezi de exemplu cele din lanţurile Royal (Alhambra) sau Aydinbey (King's Palace), ce rivalizează cu cele din Lara (şi chiar le întrec pe unele de acolo)

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

giokoPM10r[13.11.12 10:28]

RilaPM4r[14.11.12 14:32]

1. perioada aleasa e foarte buna

2. AI, UAI extra... difera foarte mult de la un hotel la altul. Am avut anul alta mancare destul de modesta la un UAI, iar un simplu AI la DElphin Botanik era super. Acum zic si ca am auzit cum ca i-a lovit criza si pe turci si au mai restrans huzurul, dar n-am prea multe marturii... Trebuie sa va interesati la cei care au fost acolo, de preferinta la oameni care au "experienta" pentru ca abia dupa 2-3-4 ani incepi sa faci comparatii, sa ai "pretentii", primele dati nu prea stii la ce sa te astepti... Noi am mancat bine la Ali Bey. Paloma Grida mi se pare un resort bun pt un cuplu, are o atmosfera deosebita...

3. Bazar... pe unde te intorci in Turcia... dar unele mai autentuice, altene... mai cah... Noi am fost amatori de shopping in Turcia intr-o vreme, dar in ultimii ani am fost dezamagiti: preturile si modelele facute cam pe gustul rusilor, dar mai ales dupa buzunarul lor... si atunic nu prea ne-am mai putut cumpara chetii mai ieftine ca in romania. De fapt numai pielarie as mai cauta, dar am gasit mai scumpe ca la noi si cam prea "ne-clasice"... nu mi-as mai face iluzii ca fac cumparaturi, c el putin nu in antalya, poate in orasele normale.

alegere buna va doresc

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

cristicostJR3r[27.11.12 20:30]

salut, de urmarit limak arcadia din belek ultraall


  • [47] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.14860200881958 sec
    ecranul dvs: 1 x 1