Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Suma blocata pe card - booking

Trimisă în 15.08.17 18:48
autor PISICAANAPM [București]
» VIZUALIZĂRI: 31530

Buna ziua,

Am facut o rezervare pe site-ul booking. Plata pentru acesta rezervare se face cash la proprietate. Dupa 2 luni, am primit mesaj de la booking: "... Hotel tocmai a confirmat că v-a preautorizat cardul pentru a vă garanta sejurul. Preautorizările permit proprietăţii să confirme valabilitatea cardului, precum şi faptul că acesta nu a fost pierdut sau furat. Preautorizarea poate apărea ca o reducere temporară a soldului dumneavoastră, dar nu este o încasare reală. "

Am contactat hotelul ca sa intreb cat timp va fi blocata suma si mi-au raspuns ca pana la check-out. Cu alte cuvinte, o sa platesc cash cazarea, dar in acest timp o sa am si banii blocati.

Am luat legatura (telefonic) cu booking si mi-au spus ca asta este o procedura a proprietarilor pentru a se asigura ca, in cazul in care clientul nu se cazeaza si nici nu anuleaza rezervarea, sa aiba de unde sa incaseze penalitatile.

Nu este o solutie nici sa tin cardul gol cand fac rezervarea, pentru ca in momentul in care il verifica si nu gaseste bani pe card, booking te atentioneaza sa-l alimentezi. In cazul in care nu o faci, iti anuleaza rezervarea.

Rugamintea mea este, daca a mai trecut cineva prin asa ceva, sa ma sfatuiasca cum sa procedez pentru a-mi debloca aceasta suma. Mentionez ca rezervarea este pentru luna august 2018, deci conform spuselor celor de la hotel, ar trebui sa stau cu banii blocati mai mult de un an de zile.

Multumesc anticipat pentru ajutor.


  • PERIOADA: august 2018 -- NOPŢI CAZARE: 1
  • BUGET: 70 euro -- TRANSPORT: auto
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 16

Răspunsuri — pag 1 / 2

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]16r[15.08.17 20:31]

Din păcate, ai doar două opțiuni:

- anulezi rezervarea. Probabil nu e de dorit, mai ales dacă ai una cu „malus” (se reține o parte sau toată suma datorată chiar dacă se anulează rezervarea);

- contactezi hotelul și le explici frumos că din punctul tău de vedere nu e corect să ai o sumă blocată aiurea de către ei timp de un an de zile. La un depozit la termen sau la un broker de investiții chiar cu grad moderat de risc, ai avea o dobândă de 5... 10%. Nu ar putea ei fie să reconsidere perioada de blocare a sumei, fie să ofere în compensație ori o reducere (suplimentară), ori ceva beneficii în plus, fără plată (parcare, o rezervare la un restaurant a la carte etc.)

Evident, cu articolele de rigoare atât pe AFA, cât și pe booking și Tripadvisor. E bine ca lumea să știe șa ce să se aștepte dacă rezervă la ei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

cristina47*SE[Bucureşti][15.08.17 20:43]

Buna,

Solutia este sa mergi la banca, si sa faci o cerere prin care refuzi plata catre acel hotel, si ceri deblocarea sumei. Intr-o luna, se rezolva.

Insa, asa cum spuneai mai sus, este posibil sa pierzi rezervarea.

Suma nu este foarte mare, insa, tu daca folosesti de la banca banii aia, cu imprumut, platesti dobanda. Pentru banii tai blocati, cine iti da dobanda un an de zile?

Eu am patit altceva cu booking-ul. Mi-a fost retrasa suma de doua ori, si de catre booking, si de catre proprietar. Daca nu aveam MyBRD Mobile, si sa vad imediat tarasenia, plateam dublu. Am contactat booking, banca, si s-a rezolvat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

irinadAPL[Târgoviște]3r[15.08.17 21:14]

Sunt şi eu într-o situație asemănătoare, numai că mie mi-a fost preautorizat cardul cu toată suma aferentă celor şase nopți de cazare. Norocul meu este că este vorba de cazare care începe la 1 septembrie 2017.

Am luat legătură cu proprietara aparthotelului respectiv şi după schimburi repetate de e-mailuri a rămas că îi voi plăți cash la sosirea mea acolo, in tot acest timp banii blocați menținându-se aşa. După ce voi achita, va face demersurile la banca sa pentru deblocarea sumei. Chiar m-a asigurat că banii mei vor fi in "siguranță".

Am acceptat pentru că în condițiile de pe rezervare (din decembrie anul trecut) era trecută şi eventuala p reautorizare a cardului.

Proprietara, sceptică de la început, mi-a scris imediat după ce am rezervat, că dacă am de gând să renunț, s-o fac cât mai timpuriu, că e vorba de un apartament cu căutare şi nu vrea să o încurc.

În altă ordine de idei, am mai avut o experiență similară la Salonic cu preautorizarea cardului şi s-a rezolvat cu bine.

Eu îți recomand să iei legătură cu proprietarul şi să te înțelegi cu el privind eventuala deblocare, altfel trebuie să accepti, dacă aşa scrie în condițiile r ezervării.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[15.08.17 22:04]

@PISICAANA:

Bună. Dacă ai avut pe confirmarea rezervării că îți vor bloca o sumă de bani, trebuia să ai și termenul - 1,2, 3 luni înainte de check-in dar cu 1 an inainte deja e prea mult.

Citește bine toate condițiile hotelului și dacă nu se specifică că îți blochează suma cu atât de mult timp în avans, ia legătura cu booking, sezizează neregula și cel mai bine este să renunți la acea cazare. Într-un an hotelul se poate închide!

Dar citește atent întâi fiecare literă de pe rezervare. Dacă este trecută acolo și n-ai dat atenție, vezi cum rezolvi direct cu hotelul, s-ar putea ca un refuz la bancă să nu fie valabil.

Sunt multe chichițe la aceste rezervări, condițiile le pune hotelul și nu booking.

Baftă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

RoxanaGRSPA[Iaşi][16.08.17 08:54]

A preautoriza cardul nu înseamnă să-ți blocheze o sumă pe el. Ci doar să încerce să tragă suma și s-o pună la loc. Ca să vadă că e un card valid și nu e un card gol (mai sunt clienți care fac așa ceva).

Citește cu atenție condițiile rezervării. Dacă scrie că vor încasa un depozit de 30%, 50% etc. din valoarea rezervării, atunci au dreptul s-o facă. De obicei scrie și cu cât timp înainte au dreptul s-o facă. Dacă scrie "oricând după efectuarea rezervării", atunci iarăși au dreptul s-o facă. Dacă nu, e un abuz.

Sfatul meu e să anulezi rezervarea, să anunți hotelul cu CC la booking și să ceri la bancă deblocarea sumei. Scrie pe email, nu telefonic, pentru că email-ul rămâne și nu pot să spună ulterior că n-au știut.

Pe viitor ia doar rezervări la care scrie în clar "Nici un depozit nu va fi încasat. "

Ar fi interesant să ne spui care e hotelul și din ce țară, ca să nu mai pățească și alții așa ceva.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

PISICAANA[autor]PM[București][16.08.17 13:15]

@RoxanaGRS: Rezervarea este facuta cu plata cash, la proprietate, fara incasarea vreunui avans:

"Plată în avans: Nu se solicită plata în avans. Veţi plăti în timpul sejurului la Mandrino Hotel "

"Preautorizare: Pentru a vă valida cardul de credit și a vă garanta rezervarea, proprietatea își rezervă dreptul de a bloca temporar o sumă anterior sosirii. "

Este vorba despre Hotel Mandrino, Thessaloniki, Grecia.

Am anuntat booking si mi s-a spus ca asa procedeaza unele hoteluri.

Am dat mesaj catre hotel si prin booking si direct pe site-ul hotelului. Raspunsul pentru mesajul dat prin booking a fost:Ne pare rău să vă spunem că unitatea de cazare ne-a informat că nu va putea onora cererea dumneavoastră. " Se refera la intrebarea mea daca este ok sa-mi blocheze banii cu un an inainte de check-in.

Astazi am contactat hotel-ul, dar inca nu am primit raspuns la intrebarile legate de blocarea acestei sume. Revin cu informatii pe masura ce le voi avea. Maine ma voi duce si la banca, sa aflu si parerea lor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

horachiraPM[Bistriţa][16.08.17 15:07]

@irinad: pai lasa-i sa isi ia banii de pe card si sanatate buna, de ce tii musai sa platesti cash la sosire?


PISICAANA[autor]PM[București][16.08.17 15:14]

@horachira: Eu am ales ca varianta de plata cash cand te cazezi (adica la anul pe vremea asta). Dar ei imi blocheaza si banii cont pana la check-out. Daca voiam sa platesc de acum, alegeam varianta nerambursabila, care era mai ieftina. Diferenta este ca in ultima varianta, pierdeam banii daca nu ma cazam.

Ma deranjeaza ca imi tin banii blocati un an, in conditiile in care pe site scrie ca plata se face la cazare.

Si dupa check-out probabil ca dureaza ceva pana imi intra banii in cont.

Acum nu este vorba de o suma mare, dar mai am cateva rezervari pt anul viitor care depasesc 1000 euro. Daca se gandesc si aceste proprietati sa-mi blocheze acesti bani, credeti ca este ok?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

irinadAPL[Târgoviște]3r[16.08.17 15:26]

@horachira: Exact așa am gândit și eu. Primind mesajul prin infosms de la bancă prin care eram anunțată că mi-a fost reținută din cont suma x pentru hotelul y, am scris un e-mail la proprietate prin care i-am spus că am fost informată că banii mi-au fost luați și, deci, la sosire nu mai am de plată nimic.

Mi-a răspuns că nu este așa, că suma, deși eu nu o văd, nu a intrat în contul lor, cardul fiind doar preautorizat, suma folosind drept garanție penru rezervarea mea.

Mi-a mai spus că obligația mea, conform termenilor rezervării, este să plătesc cash la proprietate. Asta în mai multe schimburi de e-mailuri, căci nici mie nu mi-a picat bine gestul lor.

Am convenit să demareze acțiunea astfel încât până la check-out să am banii înapoi în cont, cel puțin așa ne-am înțeles în final.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

RoxanaGRSPA[Iaşi][16.08.17 15:53]

@PISICAANA: Dacă scrie pe rezervare că "proprietatea își rezervă dreptul de a bloca temporar o sumă anterior sosirii" (fără să specifice cât înseamnă temporar, de când până când și cât e suma etc), cred că vorbești singură, booking nu se va băga. Singura sansă este să anulezi rezervarea și dacă nu-ți deblocheaza suma, abia atunci poți trata cu booking.

Practic, sunt două lucruri care se bat cap în cap pe rezervarea aia: că nu cer avans, dar își rezervă dreptul de a bloca o sumă pe card.

Toată corespondența pe care o faci pe email cu hotelul să dai CC și la booking, ca să stie și ei cum evoluează cazul.

Verifică-ți și celelalte rezervări să nu mai ai astfel de clauze pe ele. Eu nu accept niciodată asemenea clauze, indiferent cât de avantajoasă pare că e respectiva rezervare, dar aici fiecare procedează după cum crede sau își permite să țină bani blocați.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[16.08.17 16:20]

@PISICAANA:

Acum că ai făcut public numele hotelului, am verificat pe booking.com și sincer, cam este ce m-am așteptat.

Înainte de a-ți spune mai multe, vreau să știi că sunt mai veche clientă a booking.com și că am făcut chiar în vara aceasta o rezervare pentru Salonic, într-o zonă bună și, cu toate că este un oraș unde greu găsești cazări bune, nu am avut nici un fel de problemă cu preautorizarea cardului cerut (s-a făcut o verificare a acestuia și atât).

Pe scurt, alegerea făcută de tine trebuie anulată, este chiar pe booking la comentarii trecut de cineva ca hoții de bani de pe card!

Este un comentariu din cele cam 1900 - eu am citit 5 doar - care trebuiau sa-ti dea de găndit si sa nu rezervi aici.

Are și alte comentarii ale celor care au stat acolo pentru care eu nu l-as fi ales.

Deci sfatul meu, reziliază cât mai repede și cere să-ți debloce banii urgent prin Booking și banca la care ai contul.

Salonic nu este totuși o destinatie unde să fie nevoie să rezervi chiar cu un an înainte un hotel cu o notă nu prea de laudă.

Si nu prea mă laud de obicei, dar ai citit articolul meu despre rezervările prin Booking.com, la care sunt excelente comentarii ale colegilor? Te rog să o faci.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[16.08.17 17:06]

@PISICAANA: Am pățit și eu așa ceva.

Făcusem o rezervare pentru Barcelona la un hotel la care anularea era posibilă încă o lună. Întâmplător am vrut să folosesc pentru alte cumpărături cardul pe care îl dădusem pentru a garanta rezervarea știind că am bani pe el dar spre surprinderea mea nu mai aveam fonduri.

Cerând un extras de cont am constatat că hotelul din Barcelona mi-a retras suma necesară cazarii.

Am renunțat la cazarea respectivă anulând pentru că mai aveam posibilitatea iar apoi am sunat la Booking si a fost necesară intervenția lor pentru ca proprietarul să-mi returneze banii în cont.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[16.08.17 17:42]

@alinafulg:

Alina, te-as sfatui ca pentru cardul cu care garantezi rezervari cazare sau faci cumparaturi pe diferite site-uri cumva sau chiar doar plati in concediu, sa ai optiunea de informare prin SMS.

Asa stii la orice ora din zi cand se retrage o suma de pe card, cine, unde si cat a retras si nu vei mai avea surprize neplacute, plus ca poti actiona si tu rapid pentru blocarea transferului eventual daca nu este dorit de tine.

In functie de banca platesti de obicei o taxa de cam 1 euro / luna dar te asigur ca merita.

Ai o evidenta clara a banilor din contul respectiv si scapi si de stres in concediu in special, cand la un ATM obisnuit din afara nu obții informatii amanuntite despre sol si plati.

E doar un sfat.

Vacante placute.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4900 PMA (7 voturi)

PISICAANA[autor]PM[București][17.08.17 18:47]

@elviramvio: Am citit aseara articolul. Este de nota 20! Felicitari si multumim ca ai avut rabdare sa dai atat de multe sfaturi.

Am sunat astazi la banca (la numarul de telefon care este completat pe card). Mi-au spus ca suma va fi deblocata in mod normal in 15 zile, de catre banca.

Am insistat si i-am spus doamnei de la ING ca hotelul blocheaza suma pana dupa check-out (adica peste un an de zile) si mi-a spus ca sunt cazuri in care proprietatea poate proceda astfel.

Pana la urma, am anulat rezervarea si o sa urmaresc daca mi se deblocheaza banii. In cazul in care nu se intampla asa, o sa anunt iarasi banca si ii deblocheaza fortat.

Un prieten de-al nostru, care si-a rezervat si el o camera tot la Mandrino, tot in perioada in care urma sa ne cazam si noi, si-a anulat luni rezevarea (pentru ca i-au blocat banii) si astazi i-au fost deblocati, fara sa sune la banca sau la hotel.

La ce hotel ai facut rezervare in Salonic? Ca eu tot vreau sa ajung acolo, in drum spre Corfu.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[17.08.17 21:13]

@PISICAANA:

Bună. Mulțumesc pentru aprecieri dar sa știi ca oricum poti sa mai iei cate o plasa dar de regula rar. Trebuie sa fii atenta la tot cand rezervi, comentariile celor ce au fost inaintea ta la un anume hotel te ajuta cam 90 - 95 %, ai vazut ca prima data anul acesta am gresit si eu una la Zagreb. Asta e, nu e totul bine mereu.

La Salonic am luat la Colors Urban Hotel. Problema este că trebuie sa schimb datele sederii - 1 saptamană inainte sau dupa - asa ca daca ei nu au disponibil, trebuie sa gasesc altceva, urgent.

Oriunde voi sta, la Colors sau altul, voi scrie despre cazare. Inteleg ca tu mergi anul viitor la Salonic, eu zic sa jonglezi cu rezervarea cazarii undeva de prin februarie - martie. Mai comunicam cumva dupa drumul meu acolo și-ti voi da mai multe informații.

Plimbari frumoase sa ai!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[18.08.17 01:41]

@elviramvio: De atunci folosesc un card pe care am cel mult 50 de lei.


RoxanaGRSPA[Iaşi][18.08.17 09:51]

@alinafulg: Nici asta nu e în regulă.

Sunt hotelieri care în procesul de preautorizare încearcă să tragă o sumă din card și apoi o pun imediat la loc. Taman pentru a evita clienții care dau carduri goale și apoi nu se prezintă sau dau țepe.

Suma trasă poate să varieze de la 1 cent, valoarea primei nopți, 50% sau chiar întreaga valoare a sejurului. Nu știu cum reacționează hotelierul dacă nu poate face această preautorizare (repet: fără să blocheze vreo sumă, doar o trage și apoi o pune la loc).

E posibil să te sune să-ți ceară să pui bani pe card. Sau e posibil să anuleze rezervarea, fără alte comentarii. E posibil ca preautorizarea să se facă cam cu o săptămână înainte de sejur... și s-ar putea să fie cam neplăcut să rămâi fără rezervare și să trebuiască să cauți ceva într-un timp atât de scurt.

Mie mi s-a întâmplat să-mi tragă de la 1 cent, până la 275 de euro. Evident, i-au pus în secunda 2 la loc.

De aceea e bine să ai serviciul acela de avertizare prin SMS despre care spunea Elvira. E ieftin și e foarte util. Orice bancă îl are.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

giulianiSR[[DE]][18.08.17 11:39]

Am citit toate comentariile de aici si am intrat de curiozitate pe booking la hotelul respectiv. M-am uitat de cateva ori pana sa imi dau seama unde scrie ce drepturi de a bloca bani isi rezerva hotelul.

In partea de jos a paginii, la categoria "good to know" exista sectiunea "Cards accepted at this property", si daca tii cursorul de la mouse pe poza unuia dintre cardurile acceptate de hotel apare "Mandarino Hotel accepts these cards and reserves the right to temporarely hold an amount prior to arrival".

Deci, ce vreau eu sa stiu e ca astia iti pot bloca bani pe orice tip de card? Cum sta treaba cu cardul de credit stie cineva?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

PISICAANA[autor]PM[București][18.08.17 11:45]

@giuliani: Din pacate, blocarea banilor este pana la check-out.

Unitatea de cazare ne-a trimis următorul răspuns:

„Hello from mandrino, Your pre-authorization will be released upon your arrival or if you cancel your reservation at least 3 days before arrival day. Looking forward to see you Best Regards Mandrino Sales Department” "

I-am intrebat daca nu cumva este o greseala pentru ca ma voi caza peste un an si poate mi-au blocat suma prea devreme, dar nu am mai primit raspuns.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

RoxanaGRSPA[Iaşi][18.08.17 12:13]

@giuliani: Uite o observație bună. Habar n-aveam de chestia asta. Dar am observat că apare la orice hotel care acceptă carduri. Cred că e pusă de booking (nu la cererea expresă a hotelierului), ca să se acopere pentru astfel de cazuri. Nu știu dacă era dintotdeauna (chestia cu cursorul deasupra simbolului de card) sau au pus-o acum de curând.

Eu întelesesem că la @PisicaAna îi apărea în clar pe rezervarea tipărită că "proprietatea își rezervă dreptul de a bloca temporar o sumă anterior sosirii". Chiar m-am uitat acasă pe rezervările mele de anul acesta să văd dacă îmi apare așa ceva și nu apare.

Răspunsul la întrebarea ta cred că e da, pot bloca bani pe orice tip de card, inclusiv de pe cardurile de credit, dacă au de unde.

Cu astfel de hotelieri, care blochează sume pe card, ar trebui să nu lucrăm. Deci, dacă s-a întâmplat, trebuie anulată rezervarea și deblocați banii, mai ales că e cu atâta timp înainte, deci se poate găsi lejer o altă rezervare. Poate se vor învăța minte că în felul ăsta pierd clienți. Eventual trimis și la hotel și la booking o înștiințare că acesta e motivul anulării și nu altul. Oricum, când anulezi booking te întreabă care e motivul.

Ar trebui pus o avizare și pe Tripadvisor, ca să știe și cei din străinătate, nu doar membrii AFA. Nu știu exact care e mecanismul ca să pui review pe Tripadvisor, dacă îți trebuie un cont la ei sau ceva de genul.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[18.08.17 14:10]

@RoxanaGRS:

Problema blocării unei sume de bani pe un card - debit sau credit - nu trebuie sa te inspaimante sau sa te faca sa nu lucrezi cu o anumita locatie. Trebuie sa fim rationali si sa intelegem ca au si hotelierii drepturi și nu le este bine sa se trezeasca ca nu le vin turistii care au rezervat chipurile ferm, pe gratis dar nu vin si nici nu exista posibilitatea de a le retine costul unei nopti de cazare. Dar, marea problema pentru mine client, caci despre asta e vorba pe acest fir, apare atunci cand nu se joaca corect, tu hotel nu ma anunti ca-mi blochezi sau chiar retragi o suma, mare sau mica la o data anume, nu conteaza, insa o faci dupa ce eu am primit deja o confirmare oficiala, de fapt un contract cu clauze clare în care imi comunici exact invers decat cum procedezi. Aici e hotie.

In ceea ce priveste deblocarea, banca debloca automat o suma pe contul unde cel ce a blocat nu intervine, in maxim 30 de zile, depinde de banca, DAR hotelul o poate debloca in cateva minute, am astfel de intamplari in mai multe tari si totul a fost o. k. cand receptionerii au fost corecti, profesionisti sau cand i-am "convins"????eu ca pe cei din Lisabona, am scris in articol. Eu prefer blocarea unei sume pe card sau chiar ridicarea ei de hotel atunci cand rezerv prin booking, stiu sigur ca daca e ceva si eu ma incadrez in regulile acceptate la rezervare, imi voi primi banii inapoi. Daca trimit direct proprietatii prin WU sau direct in cont, ma costa mai mult si ar fi mai complicat sa recuperez ceva.

Si un sfat, aveti grija la profilul vostru de client booking. Nu am siguranta ca ceea ce spun este in totul adevarat dar, anul trecut in Corfu hotelul stia tot despre mine, de cand sunt clienta b., cam ce preferinte am, ma rog, mi-a dat de inteles ca m-a verificat.

Pentru rezervari cu garantare card, eu v-as sugera sa folositi card de debit in majoritate tarilor europene, sunt putine care vor neaparat card de credit.

Si platile retinute de booking pe card la o data anume mi-au placut, anul acesta am avut deja asa cazari si am scapat de grija.

Booking.com va fi o poveste cu multe ascunzisuri, deci cei ce rezervati prin ei, incercati sa fiti cat mai aproape de sistem, sa stiti cand si cum sa apelati la Booking pentru rezolvarea unei probleme. Oricum nu reprezinta garanția 100% a unei cazari perfecte, ca de altfel nici un alt sistem.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

RoxanaGRSPA[Iaşi][18.08.17 14:28]

@elviramvio: Da, ai dreptate. Scuze pentru neînțelegere , cred că nu m-am exprimat eu clar. La cazurile de blocare sau retragere abuzivă a unor sume de pe card am vrut de fapt să mă refer și eu. Cu acești hotelieri nu aș lucra.

Cazurile rezonabile, când în contractul de închiriere se stipulează termeni clari ce se reține, când anume și pentru căt timp, evident sunt ok. Am avut și eu rezervări prin booking cu plata în avans, evident într-un termen rezonabil (câteva zile) și au fost foarte ok.

Cât despre verificări, sunt sigură că te verifică. Cred că se știe pe booking sau pe alte site-uri de rezervări în momentul în care ești neserios și nu te prezinți la rezervare, nu anulezi în timp util, nu plătești eventualele penalizări pentru anulare în afara termenului legal etc. și alte asemenea lucruri. Și mi se pare corect să fie așa .

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[18.08.17 17:08]

@RoxanaGRS: Am avut si astfel de cazuri in care nefiind bani pe card mi-au dat un termen de 48 de ore să depun banii pe acel card sau să ofer ca si garanție datele unui alt card. Dacă nu am făcut această depunere in 48 de ore au anulat rezervarea.

De fiecare dată era vorba in această situație de cazari care au specificat faptul că doresc în avans o sumă de aproximativ 30% din total sau contravaloarea primei nopti de cazare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

arcromPM[x]2r[21.08.17 13:40]

@PISICAANA: Am patit ceva similar la Bruxelles in reteaua Sheraton. Am avut banii blocati pana la check out.

Aveti dreptate, este un disconfort. Cred ca puteti lua legatura cu proprietarii (booking.com va da numarul de telefon al proprietatii!) si sa conveniti eventual plata prin transfer bancar a unui avans (30-50%) pentru a securiza rezervarea.

V-am expus situatia din punctul dumneavoastra de vedere (si al meu ca turist la Bruxelles).

Acum, pentru ca in acelasi timp sunt si proprietar de vila turistica, as vrea sa va puneti si in locul celor de la proprietatea pe care ati rezervat-o. De doi ani de cand am deschis unitatea noastra de cazare pana saptamana trecuta nu am impus rezervarea cu cardul. Oricine putea rezerva si anula rezervarea "free of charge".

In cazul rezervarilor facute cu mai mult timp inainte am luat legatura direct cu turistul si i-am solicitat, asa cum v-am sugerat si dumneavoastra, un avans.

Daca sunteti decisa sa respectati rezervarea, acest lucru nu are de ce sa va deranjeze si este echitabil pentru ambele parti.

Pentru ca noua ni s-a intamplat sa avem foarte multe anulari cu o zi inainte de data sosirii sau turistul sa nu soseasca in ziua rezervarii, a trebuit sa luam decizia de a trece la rezervarea cu cardul. Neseriozitatea unor turisti se rasfrange, din pacate, neplacut asupra tuturor celorlalti.

Sper ca veti intelegi si punctul de vedere al proprietatilor listate pe booking, atunci cand in plin sezon ai capacitatea rezervata 100% si deodata te trezesti cu o paguba de zeci (sau sute) de euro pentru ca apartamentul/camera iti raman neocupate (aceasta este de fapt si explicatia preturilor scazute la "last minute booking" - esti dispus sa accepti si ocuparea camerei fara profit, doar sa iti recuperezi cheltuielile).

Are sens, nu?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[21.08.17 16:06]

@arcrom:

Corect, foarte corect asa cum am menționat si eu in ecouri.

Insa eu prefer blocarea banilor pe card si nu transfer bancar care ma costa mai mult și sunt convinsă ca in multe cazuri nu i-as recupera daca untatea hoteliera nu e serioasa.

Oricum, si turist și patron hotel, fiecare are riscurile lui ce apar tocmai pentru ca oamenii nu inteleg sa-si respecte promisiunile.

Mult succes cu vila!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

paoniUC[Bucureşti][10.07.18 15:56]

@PISICAANA: Aveti doua optiuni:

1. Cand faceti plata la hotel spuneti-le sa va debiteze de pe card suma blocata la preautorizarea cardului (de obicei se blocheaza contravaloarea unei nopti) iar restul de plata il faceti prin card sau cash.

2. Cereti bancii dvs. sa va anuleze suma blocata.

Practic suma blocata nu este debitata de pe cardul de credit... dar apare diminuat soldul cardului cu suma respectiva, ceeace va produce un deranj ca nu mai puteti folosi intreaga suma avuta in credit pe card.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

paoniUC[Bucureşti][10.07.18 16:01]

@PISICAANA: In completarea raspunsului trimis va pot spune ca pana la urma este un abuz din partea hotelierilor, preautorizarea cardului se poate face si blocand suma de 1 euro.

In USA ti se blocheaza 1 usd!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

PISICAANA[autor]PM[București][10.07.18 16:21]

@Dragos: Este bun si acum. Nu stii cand te loveste!


paoniUC[Bucureşti][10.07.18 19:34]

@Dragos: Exagerati!

Problema a fost ridicata in 15.08.2017!

Aceasta ramane oricum mereu actuala deoarece eu am intampinat-o zilele astea.


  • AFIȘATE rsp [1-30] — din total 37 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.16672587394714 sec
    ecranul dvs: 1 x 1