Am rezervat un sejur de 8 nopți încă din luna iunie (inscreri timpurii, cu 30% avans achitat) cu gândul la o vacanță relaxantă la hotel Sovata 4* (Danubius SPA Resort).
Pe 21 octombrie, când am ajuns, am fost șocați să constatăm că acest hotel NU merită clasificarea 4*.
Camerele arată deplorabil, cu pereți extrem de murdari, cu mobilier vechi și deteriorat, calorifere ruginite, perdele pătate, mocheta uzată...
Am solicitat altă cameră, inutil, toate arată cam la fel. Am solicitat să fim cazați la hotel Bradet (cu plată suplimentară), nu aveau camere disponibile.
Recepționerul care ne-a primit (un tip mărunțel, blond, cu nume maghiar) a făcut afirmația că dorește să vadă cu ochii lui camera repartizată pentru că el nu înțelege de ce sunt așa nemulțumită. Sfidătoare si neprofesionistă atitudinea!!! L-am poftit, a mers... 😒😥
A doua zi am discutat cu doamna responsabilă cu rezervarile. Pe moment nu a avut nici o soluție, apoi ne-a propus o reducere de 20%din costul pachetului si ne-a promis că in ultimele 3 nopți vom fi cazati într-o cameră renovată (model pentru renovarea ce va avea loc... cândva).
Am acceptat compromisul pentru că intre timp căutasem și nu găsisem în altă parte cazare pentru acea perioadă (erau disponibile doar 2-3 nopti).
Joi, 24 octombrie, doamna director vânzări ne-a anunțat că au disponibila o cameră la hotel BRADET și ne-o oferă pentru 5 nopți, fără cost suplimentar dar și fără reducerea promisă anterior. Am acceptat.
La hotel BRADET lucrurile stau total diferit. E clasificat 4 * superior, merită 4 *😁. Aici singurul lucru deranjant a fost că in fiecare dimineață în cameră se simțea miros de țigară (venit prin sistemul de ventilație, probabil). După oarece discutii au rezolvat problema (au atenționat pe cei care fumau, sau aceștia au terminat sejurul inaintea noastră... 🤣). Nicăieri nu era afișat faptul că fumatul este interzis 🚷.
Despre masă:
- la hotel Sovata, meniu variat, produse slabe calitativ (vracuri), aprovizionarea ok (se inlocuiau recipientele imediat ce acestea se goleau).
-la hotel Bradet, totul mai bine, altă calitate...
Hotelul Bradet este plin cu turiști basarabeni (un lucru bun de altfel) care însă sunt cam zgomotoși la SPA și la restaurant (lasă copii să alerge printre mese, acestia pun mainile pe produse, le așează inapoi..., 🤔😏)
-baza Spa: este comună celor două hoteluri. Dotari variate (2 bazine cu apa sărată, două bazine apa normală, un bazin de inot, vrei4 saune, jacuzzi, jeturi...) Apa sărată nu te ține la suprafață (probabil nu este atat de sărată 😁😒), era tulbure si avea miros de balta. O să spuneti că este normal, însă in ultima zi am găsit-o limpede, transparentă, fără miros. Schimbaseră apa și spălaseră bazinele 😁, singura dată... 🤣 🤔
Bazinele cu apă normală aveau clor foarte mult, te usturau ochii.
La SPA e loc de mai bine...
In concluzie: un sejur parțial ratat pentru că ai noștri hotelieri cocoțați pe cele 4 *doresc să facă bani mulți fără a oferi conditiile obligatorii și respectul cuvenit turiștilor.
PS. La facturare am primit o reducere de aproximativ 100 lei😁
NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (
ANITA96);
în lipsa unor alte precizări explicite,
ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări
din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole;
deasemenea,
responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol
revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului");
AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
0
IMPORTANT: Eventualul
drept la replică din partea proprietarilor
este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză.
Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie
scriind un ECOU
la acest articol,
fie
inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".

Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă
pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Pachetul "CONTACT"
constă în
- un număr mai mare de fotografii "oficiale, de prezentare" ce pot fi încărcate = maximum 40
- afişarea datelor de contact ale pensiunii/hotelului (telefon, nume, mail) în pagina unităţii, precum şi la fiecare review scris despre acea unitate
- înştiinţări automate la încărcarea unui review despre unitatea dvs;
acces de consultare instant la conţinutul acelui review (înainte de publicare, în timpul verificărilor!)
- dreptul de publicare a unui articol de tip "Noutăţi utile de la proprietari" (unul pe an)
- similar celui de aici (se deschide în fereastră nouă)
şi costă
199 lei / anDacă sunteţi interesaţi - contactaţi-mă