ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Slatina
ÎNSCRIS: 04.09.19
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 2 MIN

NU recomand

TIPĂREȘTE

Era sa fie sejur 14-19 august 2019

H O R R O R

Lipsa de solicitudine si probitate profesionala a receptionerelor.

Impertinenta si incompetenta de care au dat dovada nu am intalnit-o nicaieri.

Clasificatia hotelului e cu mult sub o stea. Cine da clasificatia hotelurilor?

Camera de trei stele ''cazatoare'' pe care am primit-o arata groaznic

lenjerie ''super obosita'', nu exista nici un scaun, nici macar un taburet,

veiozele cu becuri chioare, dar spre bucuria turistului, functionau din cand in cand

Balconul era imputit si cred ca nu mai fusese curatat de la deschiderea sezonului 2019

Baia fusese conceputa dupa modelul liliputan, cu wc si chiuveta minuscule, fara pic de loc de asezare a unui sapun sau a periutei de dinti. Nu mai zic de celelalte cosmetice si obiecte necesare

Nici vorba de feon

Un dus infect care ne daruia cu generozitate o piscina particulara in baie, datorita faptului ca nu avea nici macar o perdea de dus

Becul lumina slab, dandu-si parca ultima suflare

Cireasa de pe tort: lipsa apei calde

Cativa turisti cazati in data de 12.08.2019 au mentionat ca nu au avut deloc apa calda si ca nu aveau ce face

Parcarea, vai de mama ei, tarif zi -20 lei. Credeti ca s-a eliberat vreun bon fiscal? Nici vorba. ni s-a spus ca o sa primim. In seara de 14 august au avut si control de la ANAF

N-am exprimat nemultumirea, verbal, angajatei hotelului si conrolorului ANAF

''Competenta'' receptionera, pur si simplu, ne-a umilit. In viziunea ei, de vina a fost agentia de voiaj prin care am achizitionat biletul pt ca hotelul nu ofera altceva decat ceea ce am gasit in camera. Chiar m-a atentionat ca nu am stiut sa ma documentez pentru ca hotelul nu are site (Oare? Sa fi fost ceva la secret la care care angajatii nu aveau acces, din moment ce nu stia nici macar acest lucru?)

Grav este faptul ca turistii accepta sa fie calcati in picioare si nu isi cer drepturile.

In aceeasi zi am si plecat

Bineinteles dupa ce ne-a fost restituita contravaloarea sejurului, inclusiv suma platita pentru parcare

A fost o experienta neplacuta pentru noi.


[fb]
---
Trimis de Carmen BM in 04.09.19 12:29:28
Validat / Publicat: 04.09.19 13:08:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Litoral Mamaia- H. Comandor, H. Amiral, H. Dunarea

VIZUALIZĂRI: 1019 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Carmen BM); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX [04.09.19 12:53:01] »

@Carmen BM: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

-

NU se înțelege clar -- ați plecat în ziua în care aveați check-in-ul sau mai târziu, după una sau mai multe nopți?

-

Dacă aveți foto de acolo - ar fi binevenite

Carmen BM [04.09.19 21:43:09] »

@webmasterX: am plecat in aceeasi zi. E specificat in recenzie. Nu pot acorda note pt distractie si zona respectiva. N. am avut cum sa fac evaluare daca nu am stat acolo. A trecut ceva timp de la acea ' ' vacanta' '

Perioada 14 aug-4sept este destul de mare pt ca recenzia mea sa fie considerata a fi scrisa la suparare

Mi-ar placea ca aceasta recenzie sa fie luata in seama de cei de la hotel si sa remedieze problemele iar turistii sa nu mai accepte sa fie injositi pe banii lor

Eu imi mentin parerea in privinta acestui hotel: EVER NEVER

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster [04.09.19 21:55:22] »

@Carmen BM: review-ului este păstrat în regimul „FĂRĂ NOTE” - din dublu motiv, în acest caz

- ”zero peste tot” = considerată „lipsită de minima obiectivitate”

- nu ați fost cazați minim o noapte - în toate aceste cazuri Regulamentul prevede publicarea FĂRĂ NOTE

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Carmen BM
Alte impresii din această RUBRICĂVenus Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048862934112549 sec
    ecranul dvs: 1 x 1