ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2019
DE UP78
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 29.08.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 5 nopți
prieteni
2 ADULȚI -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Profund dezamăgit

TIPĂREȘTE

Sper că aici comentariul nu îmi va fi șters așa cum s-a întâmplat pe pagina agenției prin care am făcut rezervarea la Hotel Banat, probabil din teama administratorilor paginii de a-și strica combinațiile cu cei din conducerea hotelului.

Nu sunt un mare fan al mării (prefer oricând muntele), iar pe fondul lipsei de experiență am decis să fac o rezervare de 5 zile la Hotel Banat, bazându-mă și pe recenziile nejustificat de pozitive pe care le aveau.

Văzând că administratorii nu acceptă sau nu aprobă comentariile care nu conțin elogii la adresa hotelului, am realizat că a fost o alegere complet greșită aceea de a mă baza pe niște opinii alese selectiv.

Deși cazarea nu a fost deloc ieftină - practic o noapte costa cât două zile muncite de un român ce câștigă salariul minim pe economie. În condițiile în care nu aveam vreo masă inclusă în preț. Doar cazarea!

Groaza a început de cum am pășit în hotel - o doamnă se plângea că a fost taxată în plus de către hotel. Mă îndrept spre lift și era cât pe aproape să fiu sfâșiat de ușile ce se închideau complet aiurea în timp ce încercam să îmi așez bagajele.

În a treia zi am întâlnit o doamnă care se certa la telefon cu cineva de la administrația hotelului fiindcă alături de soț și de copil căzuse cu liftul în gol preț de două etaje!!! Copilul era siderat, tatăl încerca să îl liniștească. Deși hotelul are zeci de camere, un singur lift era funcțional și acela cu probleme. Mari!

Ajuns în cameră, am fost cuprins de valul de praf așezat pe mobilierul vechi și am găsit și țânțari. Apa de la baie curgea - nu am reușit să o opresc. Ușa de la baie era pusă de formă, parcă era din carton. Nu se închidea, bineînțeles. Paharele erau vechi, prăfuite și urât mirositoare. Noroc că am avut inspirația de a-mi aduce două de acasă.

În general eram plecat de dimineață până seara la plajă sau prin stațiunile învecinate, deci nu m-am întâlnit cu doamnele de serviciu care veneau să ia gunoiul și să dea cu aspiratorul. O singură dată mi s-a întâmplat să mă prindă ora 10:00 în cameră și fix atunci au intrat acolo ca și cum camera nu ar fi fost ocupată de cineva.

Într-o după-amiază, întors în hotel după câteva ore de plajă, mi-am zis să achiziționez niște suc și snackuri de la recepție. Merg la doamna de acolo să achit produsele și mi se transmite să le așez la loc încă din clipa în care doamna văzuse că scot cardul din portofel. Am cerut explicații și mi-a spus în sictir că acolo se poate plăti doar cash. Asta în condițiile în care la recepție există POS și în momentul cazării am putut plăti cu cardul. Am lăsat produsele înapoi de unde le luasem și am plecat în cameră, că doar ce mai puteam face? Credeam că sunt în 2019, dar Hotel Banat a rămas izolat în anii comunismului - din toate punctele de vedere!

Paturile erau incomode - încă am dureri de spate. Ce-i drept, sunt doar 48h de când am plecat de acolo. Doar orietarea camerei către mare și lenjeria curată m-au surprins plăcut, atât.

După 5 zile de cazare în acele condiții groaznice, în momentul decazării mă surprinde doamna de la recepție cu alte "știri" - aparent doamnele de serviciu aveau impresia că un pahar din camera mea este spart și insista să îl plătesc. Asta deși, repet, acolo am utilizat strict paharele aduse personal. Nu am mai obiectat, eram deja scârbit de sictirul și impertinența doamnei respective. Doar i-am semnalat faptul că nu le-am utilizat paharele prăfuite și depășite de vremuri și nu ar trebui să își trateze în așa mod clienții. Mă mir sincer de cumde nu mi-a spus să achit telecomanda de la TV pe care nici nu am avut-o. Imediat după ce am ieșit din hotel mi-am și jurat că nu voi mai reveni vreodată acolo. Nu sunt pretențios, dar condiții așa jalnice nu cred că pot fi întâlnite altundeva.

Nici stațiunea nu este mai presus. Olimpul pare un ținut uitat de timp. Trotuarele sunt pline de gropi, bălării și mizerie. Multe hoteluri sunt închise. Am găsit doar două magazine unde prețurile erau mai mari decât pe aeroporturile din UK sau Franța. Se găseau produse cumpărate din hypermarketuri și vândute la prețuri de 3-4 ori mai mari. Pentru unele din acestea, vânzătorii refuzau vehement plata cu cardul, acceptând doar cash. Asta m-a pus serios pe gânduri în privința manierei în care patronii respectivelor prăvălii erau sau nu familiarizați cu procedurile legale. Vânzătorii pe lângă faptul că permiteau clienților să cumpere doar anumite produse pe baza cardului, aveau și un comportament impulsiv, agresiv. Că tot vorbim de card, țin să vă înștiințez că în stațiunea Olimp nu se găsea nici un bancomat!!! În Neptun majoritatea nu erau funcționale. Așadar, dacă vă cazați în una din cele două stațiuni, vă recomand să aveți câteva sute de lei cash la dumneavoastră.

În Olimp nu aveam unde să servesc masa. Făceam cumpărăturile în Mangalia sau mergeam la un restaurant din Neptun. Distanța? Păi cam 3 km până la cel mai apropiat restaurant cu prețuri decente.

Plaja era neamenajată, puțin aglomerată și în momentul în care intrai în apă riscai să te "întâlnești" involuntar cu pietre ascuțite și doze de bere aruncate pe malul mării de lumea civilizată. Bineînțeles că eterna problemă întâlnită pe litoralul românesc cu algele nu este o excepție de la regulă nici în Olimp.

În principiu, Olimp e o stațiune care din punctul meu de vedere are potențial, dar în acest moment nu oferă nimic. Plaja pare abandonată deși se găsesc câteva șezlonguri de închiriat pe acolo. Hotelurile sunt puține și la raport calitate-preț chiar nu merită luate în considerare. Meniurile costisitoare, nu există magazine, totul pare sfârșit odată cu perioada comunistă.

Dacă doriți să vă cazați la Hotel Banat pe motiv că au niște prețuri ceva mai mici decât hotelurile concurente, credeți-mă că riscați să vă distrugeți sejurul. Dacă mergeți într-o vacanță pentru a vă relaxa, faceți un mic efort și mergeți la mai bine.


[fb]
---
Trimis de UP78 in 29.08.19 18:16:10
Validat / Publicat: 29.08.19 18:47:13

VIZUALIZĂRI: 2210 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (UP78); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14100 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    24 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [29.08.19 18:41:41]
    »

    @UP78: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    webmaster
    [29.08.19 20:20:14]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    dimitrius
    [07.09.19 23:10:09]
    »

    Exact la acest hotel am fost si eu. Am venit ieri! Nu este chiar asa. Raportul calitate/ pret exceptionala. In seria in care ati fost dvs s-a gasit unul sa zgaraie pe lambriul de la intrarea in lift (etaj 10) :" sa imi bag... in liftul vostru" iar un altul tot din seria dvs si-a facut nevoile (treaba mare) in pat si a astupat cu restul de cearsafuri inainte de a parasi camera.

    Frumos, nu? Vreti respect, calitate??? Dar voi ce oferiti? 300 lei/ 5 zile / 2 persoane? Mergeti la Hilton la 5 stele, platiti 1500 euro/5 nopti.

    dimitrius
    [07.09.19 23:13:50]
    »

    @UP78: La Pam Beach gaseati mancare suficienta. Probabil ca nu va conveneau preturile. Gateati in camera? (Am auzit de la receptie ca se poractica la Hotel Banat)

    webmasterX
    [07.09.19 23:18:24]
    »

    @dimitrius:

    Exact la acest hotel am fost si eu. Am venit ieri! Nu este chiar asa. Raportul calitate/ pret exceptionala. In seria in care ati fost dvs s-a gasit unul sa zgaraie pe lambriul de la intrarea in lift (etaj 10):" sa imi bag... in liftul vostru" iar un altul tot din seria dvs si-a facut nevoile (treaba mare) in pat si a astupat cu restul de cearsafuri inainte de a parasi camera.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    UP78AUTOR REVIEW
    [08.09.19 09:15:10]
    »

    @dimitrius:

    Domnule, sunteți cumva vreun reprezentant al hotelului sau vreo rudă a cuiva din administrația acestuia? Altfel nu îmi pot explica o astfel de reacție.

    Cum puteți asocia niște gesturi primitive - care cine știe dacă într-adevăr au existat - cu prezența mea la hotel în "aceeași serie" ?

    Credeți că sunt responsabil ca simplu turist de comportamentul sutelor de oameni ce stăteau cazați în acea vreme la hotel?

    Am venit să mă relaxez, lucru pe care nu l-am putut face din cauza condițiilor precare din hotel și stațiune. În niciun caz nu am purtat grija celorlalți.

    Cât despre igienă, țin să vă anunț că am curățat camera înainte de a mă decaza.

    Este total deplasat să asociați situația mea cu comportamentul regretabil al altor persoane. Nu cred că se putea ivi o astfel de reacție dacă nu făceați parte din breasla celor care administrează hotelul. Și îl administrează foarte slab.

    O altă problemă. Nu știu despre ce prețuri imi vorbiți dvs., dar eu am plătit aproape 900 Ron pentru 5 zile printre ruinele de acolo. Fără să vreau să vă jignesc, dar ca să spui că la Banat sunt condiții bune sau foarte bune și că raportul calitate-preț este extrem de rezonabil, fie proveniți dintr-un mediu în care nu beneficiați de cele mai potrivnice condiții de trai, fie, așa cum am mai spus deja, doriți să apărați imaginea unui hotel care evident nu funcționează la condiții optime.

    Este opinia mea, a unui om care nu a mai fost acolo, care niciodată nu a trăit în condiții deficitare și care a achitat o sumă destul de generoasă așteptând condiții mai bune.

    Ca să mai punctez ceva la final. Nu, nu am gătit în cameră. Poate ați practicat dvs. acest lucru. Am un set de valori mult prea înalt încât să fac așa ceva. Am luat masa în Neptun și asta a fost.

    Și încă ceva. Indiferent de bugetul de care dispun, nu sunt obligat să umflu buzunarele unor patroni ce practică niște prețuri exagerate numai fiindcă nu au concurență pe meleagurile pustii din Olimp.

    Sunt zeci de oameni care împărtășesc aceleași opinii cu mine despre acest hotel, găsiți numeroase comentarii pe diverse site-uri, așadar vă asigur că nu-s vreun revoltat izolat care își exprimă frustrările asupra unui hotel cu condiții formidabile și elogiat de toată lumea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dimitrius
    [08.09.19 20:46:29]
    »

    @UP78: Ati dat fff putini bani si ati primit ce ati platit.

    dimitrius
    [08.09.19 20:50:30]
    »

    @webmasterX: Eu am scris ce am gasit acolo. Acum sunt acuzat ca-s angajat la Hotel Banat. Daca lor nu le-a placut hotelul...

    Hotelul este curat, instalatiile sunt bune, toate camerele au vedere la mare, plaja la 200 de metri, mancare ffff buna la Hotel Pam Beach (cam 35 de lei un pranz - felul 1 si 2). Ce-ti poti dori mai mult? De 3 bani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    UP78AUTOR REVIEW
    [08.09.19 23:25:13]
    »

    @dimitrius:

    Foarte puțini bani? Nu aveți proprietatea banilor, stimabile domn. Un preț pe noapte în Banat în perioada în care am stat acolo era de 170 RON. Într-o ruină ordinară, cu lifturi uzate, ce puneau în pericol siguranța omului. În niște camere prăfuite, cu un mobilier care aproape se descompunea în fața ochilor mei, niște uși ce se clătinau grav când le deschideam și care oricum nu stăteau închise, cât și o baie în care apa curgea nestingherită fiindcă cine știe cât de tânăr era tovarășul când s-a umblat ultima dată pe acolo.

    La câteva zile am stat într-un apartament din Brașov, cu AC, plasmă, centrală termică, frigider, aragaz și tot ceea ce mai era necesar la îndemână, într-o zonă centrală, pentru doar 100 RON pe noapte. Și trebuie să nu ai simțul realității să compari un oraș ca Brașovul cu o tentativă de stațiune ce arată mai degrabă a maidan izolat de pe la vreo periferie a unui oraș cu o infrastructură deficitară.

    Am văzut că ați lăsat comentarii în care asociați această stațiune plină de bălării, mizerie, magazine cu prețuri exorbitante și vânzători lipsiți de maniere și hoteluri modeste și cu scoruri cum poate doar prin Paris vezi cu un colț de rai și încurajați românii să vină în Olimp și să nu mai umple buzunarele grecilor. Ce vorbiți?! Sper că ați fost sarcastic, că în caz contrar o dați deja în bălării (la figurat de această dată) mai mari decât cele din Olimp. O cunoștință a cheltuit 3000 RON pentru ea, soț și cei doi copii pentru o vacanță de 7 zile în Grecia, la un hotel de 4 stele, cu all inclusive - bufet (mâncare și băutură la discreție oricând), șezlong pentru fiecare membru al familiei, piscină. Sau e mai productiv să stai pe plaja deficitar amenajată și plină de alge și gunoaie din Olimp și să mănânci la Pam Beach, în timp ce dormi pe paturile de-o seamă cu străbunica din Banat?

    Repet, am ajuns dintr-o grabă și neatenție acolo și nu se va mai întâmpla vreodată. De regulă încerc să înțeleg și să respect opiniile oamenilor, oricât de absurde ar fi. Dar ceea ce spuneți dumneavoastră chiar depășește orice limite ale firescului. Poate sunteți fan al condițiilor din altă epocă, dar asta nu vă îndreptățește să elogiați o stațiune în care lipsesc atâtea și atâtea. Și, mai grav, un hotel mizerabil și foarte slab organizat, în care o doamnă a căzut în gol preț de două etaje cu unul dintre lifturile apreciate de dvs. alături de soț și copil.

    Iar personalul de acolo care v-a transmis astfel de știri tipice Cancan sau Libertatea ar trebui să mai lase la o parte transformarea jobului într-o Poiană a lui Iocan și să fie mai responsabili cu turiștii, să le vorbească politicos și să pună mâna la treabă și să mai și curețe și eficientizeze procesul de cazare, nu să inventeze scenarii puerile, cum a fost în cazul unei doamne ce rezervase o cameră pentru dumneaei și alte două persoane, iar cei de la Banat insistau că acolo pot sta doar doi oameni. Nici nu vreau să îmi imaginez ce a fost în pielea acelei doamne ce se adresa persoanei de la recepție de parcă vorbea unui perete. Să vii să te relaxezi și să ai scandal încă din momentul cazării deoarece nu ți se respectă opțiunea de a sta alături de soț și copil în camera de hotel.

    Deschideți-vă orizonturile, oameni buni, priviți lucrurile obiectiv, chiar nu există un alt motiv în afara priveliștii către mare pentru care să vorbiți apreciativ despre Hotelul Banat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dimitrius
    [09.09.19 00:12:02]
    »

    @UP78: Ptr 900 de lei ce voiati sa primiti? O camera ca cele de la Inter? Si pe bune mie chiar mi-a placut la Banat!

    UP78AUTOR REVIEW
    [09.09.19 10:03:40]
    »

    @dimitrius: Ce voiam sa primim? Respect si conditii decente! Nu am venit pentru lux, cautam altceva daca doream asta, insa banii nu pica din pom si oricat de putin vi se pare dumneavoastra, la final de zi sunt bani munciti cinstit si pe care i-am cheltuit pentru a beneficia de conditii superioare celor dintr-un cort, de pilda, unde mi-ar fi fost la fel de " comod" ca la hotelul Banat.

    Pai singurul avantaj fata de un cort este ca aveam priza si dus in hotel, dar pe litoralul bulgaresc, de pilda, gaseam asa ceva amenajat chiar la plaja.

    In rest, asa cum am mentionat, ca si cum as sta in cort.

    Va mai spun ca suma platita pentru 5 zile de cazare la finalul sezonului estival (nici macar nu am fost in plin sezon!!!) este echivalentul unei luni de chirie intr-un apartament de o camera dintr-un oras universitar. Tot aceasta suma este practic aproape 75% din salariul minim pe economie din Romania (va exemplific - nu va grabiti sa imi spuneti ca atat castig, fiindca nu este asa).

    Ca sa mai aduc un argument, nici macar nu beneficiam de altceva in afara cazarii. Nu masa, nu piscina, nu sezlong asigurat la plaja.

    La banii acestia asa putini cum vi se par dumneavoastra, gaseam cazare la un hotel de minim 3 stele in Bulgaria si foarte probabil aveam si macar o masa pe zi asigurata. Imi va fi invatatura de minte, categoric.

    Si ca sa inchei, impresia mea negativa nu se raporteaza la hotel, ci la statiune, in general. Este perceptia fiecaruia din noi asupra viziunii si alegerilor pe care le facem, insa inca o data o zic - statiunea este la pamant din punct de vedere al organizarii, este multa mizerie, nu sunt locuri in care sa iti petreci timpul in afara plajei modeste de acolo.

    Totodata, nu vad util / inspirat / firesc sa fac vanzare celor care doresc pe un meniu modest preturi duble fata de restaurante din Neptun, spre exemplu.

    Tine de maniera de a percepe lucrurile a fiecaruia dintre noi, dar per total chiar nu vorbim de o statiune si, mai ales, un hotel (Banatul) care sa merite atentia cuiva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dimitrius
    [09.09.19 13:18:21]
    »

    @UP78: Deci ar fi fost bun acel hotel daca era mai ieftin? Cred ca este corect. Pe un mare site de inchirieri puteati sa rezervati cu 275 lei ptr 5 zile. V-au pacalit aia de v-au vandut biletele si nu-i vina hotelului. Nu a sustinut nimeni ca are 3-4 ori 5 stele. Dotarea standard ptr un hotel de 2 stele nu include o camera de 17 mp, nu include cada de baie si in general nu include baie privata ci doar o chiuveta si o oglinda in camera. Baia si toaleta sunt la comun in capatul culoarului.

    Ei si va intreb: Nu cumva ati primit cam mult ptr un hotel de 2 stele?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dimitrius
    [09.09.19 13:22:06]
    »

    @UP78: In legatura cu statiunea aveti perfecta dreptate. Este la pamant. Plina de pungi de gunoaie, doze de bere si sticle de plastic goale aruncate de... TURISTI. Cine o fi de vina ptr mizerie?

    Repet: eu nu am fost in Olimp sa cumpar hotelul sau statiunea iar ptr mine a fost ok. Mai merg in Olimp.

    UP78AUTOR REVIEW
    [09.09.19 19:32:20]
    »

    @dimitrius:

    Mizeria este făcută de oameni peste tot, dar în afara stațiunii Olimp, am văzut că în alte stațiuni există simț de răspundere și gunoiul este îndepărtat. Dacă mizeria hai să spunem că se datorează oamenilor, atunci tot oamenii sunt responsabili pentru bălăriile ce-ți ies în cale la fiecare pas făcut pe trotuarele din stațiune? Tot turiștii sunt de vină pentru drumurile dezastruoase de acolo, pentru trotuarele acelea pe care ai toate șansele să îți spargi capul dacă mergi pe bicicletă sau role?

    Unei doamne i s-a dezintegrat trolerul după ce l-a cărat câțiva metri pe trotuarul ce duce dinspre Hotel Craiova spre Hotel Banat.

    Nici la bunica în sat nu am văzut condiții atât de îngrozitoare.

    Sunt oamenii vinovați, aveți dreptate, dar nu aceia pe care îi acuzați dumneavoastră, ci alții - politicienii din zone care își fac palate și nu poartă deloc grija drumurilor care cel mai probabil n-au mai cunoscut vreo modificare de pe timpul lui Ceaușescu, culmea, cam de când nu s-a mai schimbat mobilierul sau lenjeria pe la hotelul Banat.

    Este vina patronilor de hoteluri care nu asigură condiții decente turiștilor ce vin acolo, nu sunt în stare să își determine angajații să facă curățenie măcar în jurul hotelurilor (ce să mai vorbesc de interiorul acestora) și au tupeul de a practica niște prețuri ca-n centrul Parisului pentru un meniu dezgustător.

    Este vina patronilor de magazine care nu doar că triplează prețul produselor achiziționate din Kaufland, Carrefour și Lidl, dar nici nu oferă bon fiscal și refuză plata cu cardul pentru diverse produse (lucru pentru care voi sesiza autoritățile competente).

    Nu știu cum v-ați simțit dumneavoastră, constat că foarte bine, dar eu chiar am resimțit în stațiunea Olimp tot dezastrul pe care-l recunoaște această țară. Dezintegrare, lipsă de responsabilitate, pretenții imense pentru condiții precare, tupeu nemărginit și ilegalități.

    Sunt curios de când nu au mai avut vreun control patronașii de magazine de acolo, că nu se poate să îți vândă anumite produse pe baza plății cu cardul și altele nu.

    În altă ordine de idei, nu m-a păcălit nimeni. A fost alegerea mea făcută pe baza lipsei de experiență. Nu sunt un fan al litoralului în general, prefer muntele. Am mai fost în două concedii în Bulgaria și acum foarte mulți ani în Neptun. Acum am prins niște zile de concediu și trebuia să aleg în termen scurt o destinație și mi-am zis să acord iarăși o șansă litoralului românesc, fiindcă nu mai fusesem de multă vreme. Am optat pentru Banat mai mult fiindcă am văzut că aveau camere disponibile în perioada căutată de mine - subliniez, am făcut rezervare cu câteva zile înainte de a mă caza. În general lumea își rezervă locurile cu câteva luni/săptămâni mai devreme.

    Îmi spuneți că Banat depășește standardele unui hotel de 2 stele fiindcă are baie în cameră. Preferam să împart toaleta cu toți vecinii de pe palier, dar să fie condiții omenești, la standardele din 2019, nu la cele din 1980. Aceasta nu e o scuză plauzibilă pentru susținerea argumentelor dumneavoastră. Dacă dădeam 250 RON pentru 5 zile - cât merită cu adevărat acest hotel, da, vă susțineam opinia. Dar așa, când achit pentru 5 zile pentru condițiile de acolo o sumă cu care pot plăti chiria pe o lună într-un apartament modern dintr-un oraș universitar, nu, chiar nu mi se pare că am primit nimic, ci că mi-am luat o țeapă frumușică, pe care nu o voi mai primi, nu din partea celor de la Hotel Banat, cel puțin.

    Când spun de condiții decente, nu mă raportez la a avea baie în cameră, ci de condițiile în care găsesc baia, camera și hotelul, în general. Nu v-aș dori să găsiți mobilierul plin de praf, să se deschidă și închidă nestingherită ușa de la baie fiindcă e curent, deoarece acolo nefiind aer condiționat, trebuie să stai cu geamurile deschise pe timpul nopții, să curgă picături de apă care să îți „anime” somnul și mai mult și, cireașa de pe tort, să rămâi blocat prin lifturile acelea mizerabile și eventual să mai cazi în gol și 2-3 etaje cum a pățit-o doamna despre cazul căreia am vorbit în mesajele de mai sus.

    Faptul că recepționerele te tratează cu sictir când întrebi de ce nu poți plăti în anul 2019 cu cardul o sticlă de suc și niște snackuri chiar nu mai reprezintă o mirare pe lângă tot dezastrul sistematic pe care l-a produs acel hotel în conștiința mea și a multor altor turiști care credeți-mă că au flecat cel puțin la fel de nemulțumiți ca și mine.

    Insistați prea mult și fără rost pe ideea sumă - calitate a serviciilor. Nu mă interesează detaliile particulare, atât timp cât prin calitate se înțelege curățenie, siguranță, responsabilitate, confort. Nu am întâlnit așa ceva în Banat.

    Camera era mizerabilă, în jurul hotelurilor erau gunoaie și mirosuri care mai de care (drept dovadă că cei de la Banat nu sunt interesați de ceea ce este în jurul hotelului pe care îl administrează).

    Ce siguranță poți avea când cazi cu liftul 2 etaje sau rămâi blocat în el? Când apa curge aiurea, ușile nu stau închise, iar spatele urlă de durere din cauza paturilor ce-mi amintesc de episoadele din Familia Flinstone?

    Ce responsabilitate pot avea niște oameni care nu-s în stare să își curețe șandramaua, să se adreseze politicos clienților și să ofere o condiție minimală în secolul XXI - plata cu cardul pentru niște produse?

    Ce confort am avut când mi-a luat o săptămână să-mi revin din cauza durerilor de spate cauzate de acele paturi? Ce confort am când la bar nu pot plăti decât cash, cu mărunțiș?

    Ce confort am când trebuie să aștept și 15-20 de minute un singur lift funcțional pe care îl folosesc sute de turiști? Ce confort am când nu găsesc un loc amenajat afară în care să pot sta la o cafea, o bere, un suc?

    Și multe, multe, multe altele. Am încercat să enumăr sumar elemente prin care să argumentez opinia de mai sus.

    Așadar, oricât ați insista, niciodată, absolut niciodată nu pot fi făcute asocieri între preț și servicii, când acolo ești mai degrabă într-un penitenciar (deși în penitenciare condițiile sunt infinit mai bune). Chiar a fost un chin sejurul în Olimp și categoric nu mai calc acolo vreodată.

    Așa cum am tot spus, recomand cititorilor acestui site să citească comentariile mele argumentate cu trăiri personale, cât și cu trăirile altor oameni, cât și să citească recenziile de pe alte site-uri pentru a vedea că 90% dintre cei care au fost cazați la Hotel Banat în acest an sunt la fel de nemulțumiți ca și mine.

    Prefer să nu vă încurajez să mergeți ca să vă lămuriți că am dreptate, ci să vă conving că nu merită să vă deranjați pentru a acorda o minimă atenție Hotelului Banat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dimitrius
    [09.09.19 20:15:01]
    »

    @UP78: Stiti cum obtineti o camera buna la un hotel? Nu pot sa va scriu aici dar intelegeti dvs.

    UP78AUTOR REVIEW
    [09.09.19 20:24:58]
    »

    @dimitrius: Daca va referiti la ponturile lui Jacob Tomsky, chiar am fost politicos si zambitor cu doamna de la receptie. In ciuda aciditatii cu care vorbesc despre ei aici, m-am comportat imperial as spune. Ei au fost cei care nu au avut un management adecvat al relatiei cu mine si alti turisti.

    La Banat nu exista camera buna sau mai putin buna, exista doar mobilier vechi, camere nerenovate, lifturi ce pun in pericol siguranta omului, practic un hotel care este greu de inteles cum poate fi autorizat pentru a fi functional in 2019.

    Daca doriti doar sa fiti sarcastic si sa insinuati fin anumite practici, sincer nici sarcasmul celui mai priceput om nu poate defini batjocura cu care este intampinat omul ce doreste sa se cazeze in acel hotel. La orice varianta ati apela, totul este egal cu zero.

    In alta ordine de idei, nici n-o sa ajung sa-i dedic ode vreunei receptionere ce abia e in stare sa isi spuna numele fara buletin in mana.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dimitrius
    [09.09.19 21:47:51]
    »

    @UP78: Ma rog. Nu-s in masura sa evaluez competente. Eu nu am avut absolut nici o problema cu nimeni acolo. A fost in regula. Despre statiune nu am ce spune din moment ce mai mult de jumate din ea este parasita. M-a interesat linistea, plaja, marea (care au fost pe gustul meu). Daca voiati sa cumparati cate ceva puteati merge la hotelul Crisana unde preturile erau normale de supermarket. Noi de acolo am mai cumparat cate o inghetata, sticks-uri etc. Masa o puteati lua la alt hotel din apropiere la preturi corecte (am scris de el). Curatenia in statiune o face primaria nu hotelierii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [09.09.19 22:02:57]
    »

    @dimitrius: ecou șters pt jigniri + suspendare = 7 zile (cazier ”bine ”garnisit”, recidivă)

    UP78AUTOR REVIEW
    [09.09.19 22:24:50]
    »

    @dimitrius:

    Aparent administratorii site-ului au decis să vă blocheze pentru câteva zile. Nu știu ce injurii mi-ați adus sau ați adus altcuiva, însă este păcat că discuția a degenerat și a condus către o direcție în care intrăm în lucruri personale și apelăm la insulte. Vă credeam mai presus de atât.

    Legat de ceea ce ați menționat dumneavoastră, da, așa este, primăria răspunde de curățenia din stațiune și exact asta specificam și în postarea anterioară, că inclusiv factorul politic are o parte însemnabilă de vină pentru tot dezastrul întâlnit în Olimp. Însă așa cum omul are grijă de propria-i curte, era civilizat, de bun-simț, inclusiv pentru administratorii hotelurilor să strângă puțin gunoiul din împrejurimile acestora.

    Lucrurile au degenerat și probabil aveți un orgoliu puternic și instinctul de autoapărare vă determină să deveniți agresiv, însă comentariul meu a avut rolul de a transmite un mesaj scris în nume propriu, deci de mine, prin filtrul propriilor trăiri, altor persoane interesate de posibilitatea de a se caza la acest hotel în viitor. Am oferit un feedback bazat pe ceea ce am simțit eu.

    Am înțeles că aveți o altă viziune, opusă celeia pe care o am eu, ceea ce e foarte ok. E mai puțin ok când insistați neînțeles de mult pe niște aspecte care până la urmă nu țin de mine. Așa cum v-au invitat administratorii site-ului, puteați lăsa și dumneavoastră un comentariu lung în care să elogiați/ dedicați ode/ glorificați hotelul Banat. Căci e impersia dumneavoastră, nu? Eu nu am stat să contrazic oamenii care au lăudat hotelul. Mi-am scris individual propria opinie. Până la urmă cine va merge acolo va avea și impresii bune ca dumneavoastră, cât și impresii negative ca mine. Fiecare om percepe acest hotel într-un mod individual, în funcție de așteptările și capacitățile sale de a se adapta în acel mediu. Eu, de unul, nu m-am simțit ok. Am relatat de ce și atât. Nu credeți că deja exagerați? S-a ajuns la o răfuială inutilă fiindcă insistați cu insinuări și insulte care nu arată decât limitele dumneavoastră. Aș fi apreciat să rămâneți cerebral, demn, dar e posibil să nu aveți capacitatea necesară.

    Rămân la opinia prezentată în comentariul principal și NU recomand hotelul Banat nimănui! Accept să fiu contrazis, dar într-o manieră obiectivă și printr-un limbaj care să denote o educație minimală. Să acționăm instinctiv și primitiv este cam trist pentru niște oameni care cică doresc să fie un exemplu pentru viitoarele generații.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cenuse_ion*
    [12.09.19 12:48:48]
    »

    @UP78: Poate sunteti foarte pretentios. Hotelul asta are doar doua stele.

    UP78AUTOR REVIEW
    [12.09.19 19:27:51]
    »

    @Cenuse_ion:

    Aveți poate dreptate, însă bunul simț și respectul față de client nu cred că sunt pretenții din partea mea. Indiferent de câte stele are un hotel, patronii și angajații, atât timp cât oferă niște servicii, trebuie să se ridice la niște condiții-limită de respect și calitate. Ori atitudinea personalului față de mine și alți câțiva turiști pe care i-am văzut cu ochii mei respinși sau neglijați de doamnele de la recepție nu are ce căuta nicăieri atât timp cât eu plătesc, indiferent cât de puțin, pentru serviciul lor. De asemenea siguranța omului nu trebuie pusă în pericol, iar dacă acele lifturi nu sunt funcționale sau sigure, mai bine le țin închise decât să ajungă un părinte cu copilul să cadă în gol două etaje (bine că n-a fost mai grav!).

    Despre asta încerc să vorbesc. Poate da, am lăsat impresia că am avut pretenții exagerate de la hotel, dar comportamentul personalului și condițiile deficitare în care am găsit liftul, mobilierul sau baia nu reprezintă o scuză indiferent de preț, de numărul de stele, de orice alt raport.

    Am cheltuit peste 2000 RON în 5 zile și credeți-mă că nu m-am răsfățat. Doar cazarea la Banat m-a costat aproape în jumătate. Cu banii aceștia alți cunoscuți de-ai mei au stat 7 nopți la hoteluri de 4 stele din Bulgaria sau Grecia, cu all inclusive...

    Pentru mine, cel puțin, va fi învățătură de minte. Pentru cine se simte confortabil acolo, e foarte ok să revină. Fiecare om are preferințele sale la urma urmei și trebuiesc înțelese.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [12.09.19 22:05:15]
    »

    De notat pentru orice eventualitate: în Olimp e un bancomat Alpha Bank la intrare în Hotel Cocor.

    Iar plaja bună e aia de la Vila Scriitorilor și Hotel Meduza spre vila „lui Ceaușescu” (aia care are gard pînă pe plajă și blochează trecerea spre Neptun).

    Plaja de la hotelurile turn și aia de la Amfiteatru sînt cu puțin nisip și pietre în apă.

    UP78AUTOR REVIEW
    [13.09.19 11:40:11]
    »

    @abancor:

    Bine punctat, exista un bancomat Alpha Bank la Hotel Cocor, insa de fiecare data cand am mers acolo, nu era functional. Si am fost de patru ori, in zile si intervale orare diferite. Poate trebuia sa mentionez acest aspect si sa nu spun direct ca abia in Neptun am gasit un bancomat functional...

    dimitrius
    [17.09.19 16:03:52]
    »

    @UP78: Nu a folosit nimeni limbaj nu-s de care. Va spun si acum: Sa nu comparam 5 stele cu 2 stele ca bani si conditii. Sa nu comparam litoralul romanesc cu cel turcesc, italian, spaniol sau grecesc. Diferenta o face suma platita. Ptr 2 stele eu nu as fi platit niciodata mai mult de 300 lei/ camera ptr 5 nopti.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Cenuse_ion*, UP78
    Alte impresii din această RUBRICĂBanat Hotel [Olimp]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059967041015625 sec
    ecranul dvs: 1 x 1