ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgovişte
ÎNSCRIS: 22.07.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
4 AD. + 2 COPII -- v: 9 și 12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

De ce nu mai pun baza pe review-uri

TIPĂREȘTE

Am fost din nou in delta.

Și, așa cum am stabilit acum vreo câțiva ani, merg de fiecare data in alt loc.

Dar pt ca am zis sa fie totuși, ca anul trecut, și mare și delta (când am fost la Sulina), acum am ales Sf Gheorghe.

Și, pt ca mi s-a părut ca Green Village e nepermis de scump pt ce oferă și doar snobismul m-ar putea duce acolo, am ales Delta Marina (pensiune & restaurant). 3 stele.

Plecând însă cu o alta familie, am avut surpriza ca in ziua dinaintea plecării, amicul meu sa vadă pe acest site și pe google in general, review-uri cumplite ref. la locație, și m-a sunat speriat ca “de ce acolo, unde mergem noi, ne strici concediul, uite ce zic aia (cazare proasta, mâncare și scumpă și proasta) ”.

Am plecat puțin cu inima strânsă, dar, amintindu-mi ca anul trecut la Sulina /Casa Coral avea tot review-uri negative ori acolo e super ok, m-am mai îmbărbătat.

Am ajuns și... surpriza: curat, miroase frumos, camere mari, personal mega amabil, patroni amabili și săritori, mâncare buna, facilitați, etc, deci totul ok. 3 stele, nu 5, dar meritate toate. Cam scump, mai ales masa, dar in fine, e concediu, nu cantina săracilor, n-am venit in concediu sa fac acum economie.

Deci, a 2-a oară in România când review-urile nu reflecta realitatea. Deloc.

Deja eu nu mai pun baza pe ce zice lumea.

Am 3 explicatii posibile:

1. fie cei ce scriu review-uri sunt competitori care încearcă sa denigreze

2. fie românii au devenit atât de snobi încât le pute orice, au învățat sa meargă la turci la ultraallinclusive sa se spele pe cap cu bere și dacă ospătarul nu-i tratează cu “Măria Ta” se simt jigniți

3. fie s-a pierdut complet simtul măsurii.

E loc de mai bine la Delta Marina? Clar. Și la Marriot este.

Dar nu te duce, tati, la 3 stele dacă tu nu suporți sub 5. Poate, fiind de viță nobilă, ești învățat cu mai mult. Atunci nu veni in Comuna Sf. Gheorghe din Delta Dunării și sa te aștepți ca e Monaco. Sau cel puțin nu induce lumea in eroare.

Am mers și eu prin lume, destul.

Am mâncat și foie gras in restaurantul operei din Viena, dar și hamsii cu mămăliguță la 2 Mai. Ambele sunt bune, dar fiecare in mod diferit...

Deci, ca o scurta concluzie al acestui... mai degrabă suspin de relaxare decât review, mergeți la Delta Marina și stați acolo, mâncați acolo relaxați. E bine. Nu ieftin, nu okazii, ci civilizat, meritat. Nu mergeți însă dacă sunteți genul salam cu pâine de la supermarket, ca o sa vi se para scump.

Have fun, whatever you do.


[fb]
---
Trimis de Stereo in 20.07.19 00:10:57
Validat / Publicat: 20.07.19 09:31:02

VIZUALIZĂRI: 1846 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Stereo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13500 PMA (din 17 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    Zoazore [20.07.19 11:54:55] »

    @Stereo:

    Am 3 explicatii posibile:

    1. fie cei ce scriu review-uri sunt competitori care încearcă sa denigreze

    2. fie românii au devenit atât de snobi încât le pute orice, au învățat sa meargă la turci la ultraallinclusive sa se spele pe cap cu bere și dacă ospătarul nu-i tratează cu “Măria Ta” se simt jigniți

    3. fie s-a pierdut complet simtul măsuri

    ... sau 4. Toate trei sunt valabile!

    Sunt mulți turiști care se înscriu aici

    Sfat prietenesc: nu lua 100 % de bun nici un articol! Nici de bine, nici de rău! Citește, vezi dacă ce e scris la negativ e rezonabil și mergi și pe instinct!

    Am găsit un negativ pe un hotel super din Bulgaria de să pic pe spate: omul nu recomanda hotelul că nu i-a plăcut gresia din baie! Ei?

    Citește, informează-te, dar fă o medie la tot!

    Vacanțe însorite!

    crismis [20.07.19 12:10:44] »

    @Stereo: Păi să știi că fix pe locul ăsta pusesem ochii! Nu pt vara asta, că-i deja antamată, pentru o alta viitoare...

    Cât despre cîrcotași, e plină lumea! Precum spunea și "colegul Zoazore" , e bine să citești review-uri, dar trebuie cernute prin propriul bun-simț.

    Vacanțe minunate și pe viitor!

    Rofri [24.07.19 14:14:02] »

    Varianta 2 din explicații cred că e mai aproape de adevăr... Oricum recenziile foarte scurte, fără poze, cu argumente precum ”cazare nașpa” și ”nu aveai ce mânca, erau doar 3 feluri de ciorbă”, nu sunt de luat în calcul.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crismis, Rofri, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Delta Marina:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056519985198975 sec
    ecranul dvs: 1 x 1