ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Şimleu Silvaniei [SJ]
ÎNSCRIS: 16.07.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 7 MIN

Vox Maris sau 'ce înseamnă să fii mafiot' ????????

TIPĂREȘTE

Plusuri:

Conceptul complexului, doar conceptul pt ca lucrările sunt de proasta calitate, cu ziduri ornamentale care pur și simplu se macină și curg, inclusiv la fântânile arteziene. De fapt nici o fanta nu funcționează. Pavaj crăpat, spart, coloane prost puse și neterminate, etc

Camera destul de ok (dacă nu țineai cont de faptul ca te picura în cap printr-un spot, la propriu, când stăteai pe wc. De la WC de sus bineînțeles... Totuși, ne-au schimbat camera după 3 zile și 2 vizite amiabile la recepție și reclamațiile vecinilor de sub noi, pe care ii picura în cap când stăteau în cada ????.

De asemenea, în prima camera becul pe hol nu funcționa, uscătorul nefuncțional, în rest ok, aer condiționat funcțional, paturi confortabile, destul de curat. Multă verdeață. flori, se explica cumva prezenta insectelor în camere.

Nu am avut probleme cu igrasia, precum alți turiști.

Minusuri:

Cazarea

- după ora 18, nu erau camere libere...

- Mizeria de la toaletele de la recepție și de langa piscina (miroase a urina)

- Lipsa piscina pt copii (este în renovare, construcție, demolare, conservare?? , numai ei știu)

Piscina pt copii a fost unul din criteriile de care am ținut cont atunci când am făcut rezervarea. De fapt din 4 piscine cu care se prezintă doar 1 e funcțională (+ 1 de decor) Lângă piscina un DJ trăiește în lumea lui. E muzica atât de tare încât șezlongurile de pe partea pe care e el sunt tot timpul goale. Dacă uni turiști l-au rugat sa dea muzica mai încet a dat din cap în semn ca nu se poate. ????Nu știu dacă știe sa vorbească, doar da din cap.

- Piscina adâncă și apa rece, total nepotrivita pt copii. După cum am spus mai sus, cea pt copii e în aer, nu știu dacă a funcționat vreodată.

- Micul dejun ffff sărăcăcios. Doar un tip de omleta și cârnăciori într-o zi, crenwrusti în următoarea. Ceva mezeluri, mai precis 1 sortiment de salam, unul de șuncă, 1 de cașcaval și unul de telemea, roșii, castraveți, unt, gem (un singur sortiment), cereale și lapte și cam atât. Am uitat de fructe și desert. Într-o zi pepene rosu, în următoarea compot de ananas iar ca desert, în fiecare zi NAPOLITANE vrac ????. Dacă vrei o cafea stai 20-30 min la coada, dacă vrei un suc, la fel, stai la rand. Cu apa și ceaiul e mai ușor. Nu au tăvi și un circuit facil, astfel încât sa funcționeze rapid lucrurile. Trebuie sa faci naveta la masa, cu farfuria, cu apa, sucul, cu cafeaua. După aprox 30 min poți sa te așezi sa mănânci. Se termina ba paharele, na tacâmurile, ba mâncarea, nu vine nimeni sa le aducă decât după ce mergi sa le atragi atenția, etc. Noroc ca am avut inspirația sa luam doar cazare cu mic dejun.

- Cireașa de pe tort - au schimbat ora mesei peste noapte, fără sa ne anunțe iar când am mers la masa, la ora 9,30, de fapt 9,40 pt ca a durat CV timp pana am gândit o masa, a venit o domnișoară sa ne spună ca masa era pana la 9,30 și nu se mai poate lua iar accesul era blocat. I-am spus sa își vadă de treaba și am trecut peste cordonul care bloca accesul, dar nu mai era mâncare ???? nu mai era omleta, cârnăciori, lapte etc. Pt mine nu a f o problema, mi-am luat unt și gem, dar fiica mea fix atunci vroia omleta. La fel și soțul meu + încă câteva familii. Alții au renunțat.

Pana la urma a venit o "sefuta" de sala cu aere de (numai ea știe de ce) sa ne spună ca putem lua micul dejun, dar sa alegem din ce a mai rămas. La protestele câtorva clienți a început sa tipe la ei și sa le spună ca oricum, noi am plătit doar cazarea, micul dejun este din partea hotelului și ei pot schimba oricând ora de servire a mesei pt ca au anunțat la recepție și noi trebuia sa ne prezentam la recepție sa ne informam. ????????????. În acel moment nu m-am putut abține și am spus ca sunt nesimțiți, altfel nu îmi explic cum ne pot trata asa. Pana atunci tacusem, nu am luat parte la conflict, priveam uluita, dar pur și simplu nu m-am putut abtine. În acel moment duduia, sefuta, a lua-o foarte personal și mi-a spus ca eu sunt exact clientul de care ei nu au nevoie????????????exact asa mi-a spus. Eu am spus ca sunt nesimțiți la modul general, dar ulterior am considerat ca ea este o mare nesimțită.

În fine, au hotărât sa mai facă mâncare pt ca soțul meu a apărut cu farfuria cu omleta, fiică-mea nici nu a mai dorit sa mănânce (am mers ulterior afara și a mâncat) Ceai nu mai era, asa ca mi-am cumpărat unul (8 lei), am zis ca nu are rost sa mai protestez mai ales ca venise și sefutu al mare (administratorul) cu care am încercat sa am un dialog, aprox 1 minut dar mi-am dat seama ca nu am cu cine și de fapt comportamentul angajaților reflecta foarte exact stilul lui. A încercat și el sa ma convingă ca micul dejun e din partea lor, ce pretenții avem și ca nu e nici o problema dacă ei schimba ora mesei, deci nu ai cu cine...

Eu cred ca clienții care sunt pe placul lor sunt cei care au renuntat. Eu nu am renunțat din principiu, din cauza nesimțirii lor pentru ca nu este normal sa se întâmple asa ceva. Eu cred ca din cauza asta au și lacunele pe care le au în servire, pe principiul ca mulți renunță, nu mai au răbdare sa aștepte.

Ai impresia ca se comporta precum cei mai mari sarantoci, își mănâncă pur și simplu de sub unghii. Altfel nu am cum sa îmi explic ce se întâmplă acolo. Un grup de tineri întârziați și ei si care a auzit discutia mi-au spus ca ei au renunțat pt ca nu au vrut sa își strice concediul de tot. Doar cu o zi înainte au avut un conflict cu marele domn administrator care pur și simplu le-a spus ca sunt niște săraci, și ce pretenții au la prețul pe care l-au plătit, doar cazare cu mic dejun (1350 pt 5 nopți). El, sefutu, ii considera săraci pe cei care își iau doar cazare cu mic dejun ????. Clienții adevărați sunt cei care își iau demipensiune sau pensiune completa la 4000. D-le administrator, dacă ai ști cât de mic și de sărac cu duhul ești!!! . Dacă ai ști câți clienți, din cei care ți-au plătit toate mesele am auzit. Doar trebuie sa stai printre oameni când stau la coada la cafea sau la sucuri sa îți dai seama.

Grupului de tineri pe care i-a făcut săraci le-a spus ca în general clienții lor sunt mulțumiți, iar ei fac parte din cei 1% nemulțumiți. De fapt cred ca procentul e cam 50/50. Cei mulțumiți în mare parte, cred ca sunt cei care nu au făcut 1 concediu afara sau la un hotel normal și cred ca Vox e raiul pe pământ pt ca nu au văzut altceva. În mod normal trebuia sa chemam protecția consumatorului, dar după cum am spus nu am vrut sa stric de tot concediul familiei, fiicei mele displacandui total tot ceea ce s-a întâmplat.

Am scris impresiile cronologic, ceea se s-a mai întâmplat după episodul cu micul dejun nici nu mai contează, oricum, m-am lecuit de concedii la mare în Romania.

Îmi place totuși sa cred ca Vox Maris este o excepție pt ca în urma cu 3 ani am făcut concediul în Jupiter la 3 stele și a fost mult mai ok. Unde mai pui ca Vox are 4 stele, nu știu cum dracu le-au luat. Pe cinstite, sigur nu.

Asta înseamnă să fi mafiot, sa fi hotelier în România sa îți faci clienții "niște saraci" și sa le spui ca nu ai nevoie de ei ????????????


[fb]
---
Trimis de Mihaela. M in 17.07.19 00:12:51
Validat / Publicat: 17.07.19 10:32:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în COSTINEȘTI. A mai fost în/la: Jupiter-Majestic, Eforie-pensiune, Sovata - pensiune, Olănești, Praid,

VIZUALIZĂRI: 937 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihaela. M); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.07.19 10:32:47]
»

@Mihaela. M: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂVox Maris No. 1 Club Resort:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040195941925049 sec
    ecranul dvs: 1 x 1