ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brașov
ÎNSCRIS: 29.06.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2019
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Concediu All inclusive

TIPĂREȘTE

Am fost cazati la Capitol in perioada 28 iunie-03 iulie cu bilet luat prin agentie, pachet All inclusive, 4 persoane, 2 asdulti si 2 copii.

Desi pentru unul dintre copii aveam pe documentele de cazare canapea extensibila am primit un pat pliant care la orice miscare a copilului aluneca pe parchetul care era destul de uzat.

Mirosul din baie foarte urat, cand faceai dus apa refula din cadita prin pardoseala, cadita de la dus era veche cu pete negre ici colo, asternuturile timp de 6 zile cat a durat sejurul nu au fost schimbate.

Mancarea la all inclusive nu a fost nici pe departe pe gustul nostru. Masa de dimineata era la ora 8 initial apoi a fost mutata la ora 7.30. Prea tarziu deoarece pana mananci se face lejer ora 8-8.10 si pierzi destul de mult timp pana ajungi la plaja. Toate felurile de mancare de la pranz si de la cina aveau marar si rozmarin. Nu conta ca era carne de pui, porc, vita, fasole, cartofi... etc, toate felurile contineau aceste ingrediente. La fel zilnic la mesele de pranz si cina cartofi prajiti, cartofi preparati in diferite feluri, fara a fi diversificata mancarea. Dimineata erai nevoit sa mananci aceleasi mancaruri, 1 singur fel de ceai, fara iaurt, fara un capucino, fara multe lucruri necesare pentru un mic dejun.

La pranz existau maxim 2 feluri de ciorba in care trebuia sa cauti carnea cu lupa iar desertul in tot sejurul nostru a fost mere iar seara se aduceau prajituri. Sucuri doar acidulate la dozator, pepsi, 7up, mirinda si cam atat, (daca ati gustat sucurile la TEC de dupa revolutie stiti despre ce sucuri vorbesc acum) in data de 02 si 03 nu au functionat dozatoarele nici in restaurant nici la bar fiind nevoiti sa luam pentru copii apa de la magazinul de langa hotel. La discutia avuta la bar cu chelnerul a spus doar atat: "ne pare rau nu avem ce face". Se puteau gasi solutii, ca hotel ar trebui sa fii pregatit pentru orice situatie. La fel, cand intri la masa trebuie sa astepti la usa la rand sa spui unui angajat camera la care esti cazat si abia apoi poti intra. Se formeaza la micul dejun coada de la restaurant pana la receptie.

La piscina apa foarte rece, sezlonguri doar daca apucai, la camera de jocuri puteai intra doar 1 ora si atunci daca mergeau x - boxurile sau daca nu erau copiii angajatilor acolo sa astepti dupa ei sa termine jocul.

Am cerut in prima seara de la receptie un uscator pe care sa ne uscam prosoapele de la plaja si bineinteles ca nu am primit deoarece nu aveau decat 1 pentru tot hotelul insa ni s-a spus sa cautam o sfoara sa o punem in balcon si e ok asa.

Nu au plaja proprie pentru hotel, golfuletul cu apa din fata hotelului este plin de alge si are pietre foarte multe.

Singurul lucru frumos la acest hotel este terasa pe care daca prinzi loc la masa poti manca privind marea.

Nu recomand acest hotel, din punctul meu de vedere 1 stea ar fi suficienta.


[fb]
---
Trimis de Miky_28 in 06.07.19 18:50:54
Validat / Publicat: 06.07.19 20:10:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Neptun 2D Resort and Spa

VIZUALIZĂRI: 1268 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Miky_28); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 din camera marea se vede partial.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [06.07.19 20:09:56]
    »

    @Miky_28: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    nicole33
    [06.07.19 22:02:55]
    »

    @Miky_28:

    Mancarea la all inclusive nu a fost nici pe departe pe gustul nostru.

    Poate că sistemul all inclusive pur şi simplu nu vi se potriveşte, deşi mie mi se pare perfect mai ales pentru o familie cu doi copii.

    Dimineata erai nevoit sa mananci aceleasi mancaruri, 1 singur fel de ceai, fara iaurt, fara un capucino, fara multe lucruri necesare pentru un mic dejun.

    Cu puţină imaginaţie cred că ai fi putut mânca ceva diferit în fiecare zi. Totuşi preparatele pentru micul dejun sunt destul de standard, fiecare combinându-le după preferinţă.

    La pranz existau maxim 2 feluri de ciorba in care trebuia sa cauti carnea cu lupa

    La hotelurile cu all inclusive foarte foarte rar vei găsi mai mult de două feluri de supă/ciorbă la o masă. Important este ca acestea să fie mereu altele în fiecare zi şi atunci mănânci în fiecare zi altceva. Practic, după o săptămână, ajungi în aceeaşi situaţie ca la un restaurant care are zece feluri de ciorbă în meniu din care îţi comanzi mereu alta în fiecare zi.

    Nu au plaja proprie pentru hotel, golfuletul cu apa din fata hotelului este plin de alge si are pietre foarte multe.

    Păi dacă zici că hotelul nu are plajă proprie, atunci la ce se referă nota acordată de tine plajei? Doar nu este vinovat hotelul pentru că nu a strâns nimeni algele

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miky_28AUTOR REVIEW
    [06.07.19 23:00:57]
    »

    Am mers zilnic la plaja aproximativ 15 minute de la hotel de 2 ori pe zi. Hotelurile de langa Capitol aveau plaje unde puteai avea acces si unde erau chiar si locuri amenajate pentru copii.

    doinagherasim*
    [14.07.19 10:29:59]
    »

    Iata motivele pt care nu ma mai duc in vacante pe litoralul nostru din 2010!

    Am preferat sa merg cu masina sute de km (suntem din Neamt) pana in Bulgaria: am 17 vacante petrecute la ei, cu AI, in diverse statiuni si hoteluri de 3 si 4 stele, cu bani mult mai putzini cheltuiti decat la noi si mereu am fost multumitzi (ignorand micile probleme), dar ce a fost mai important, ne-am intors sanatosi (fara probleme... stomacale). Cat mai putem... tot la ei!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinagherasim*, Miky_28
    Alte impresii din această RUBRICĂCapitol Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059303045272827 sec
    ecranul dvs: 1 x 1