ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.04.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Galați
ÎNSCRIS: 27.07.12
STATUS: POSEIDON
DATE SEJUR
FEB-2019
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 99 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

O oază de confort și relaxare în Bruges

TIPĂREȘTE URM de aici

Întrucât am socotit că din Namur până în Bruges am face cu trenul cam 3 ore pe sens și pentru că țineam cu tot dinadinsul să înțelegem ceva din acest frumos orășel cu aer medieval, am hotărât ca ultimele 2 nopți să ne mutăm acolo, adică de joi până sâmbătă. În plus, Milena căpătase o zi liberă și era bucuroasă să ne însoțească, deci ne trebuia un hotel/pensiune/apartament pentru 4 persoane, cu sau fără mic dejun inclus în preț, dar neapărat în centrul istoric, aproape de obiectivele cele mai importante.

Destinație turistică prin excelență, Bruges este un oraș scump – aveam să mă conving încă din primele minute de „săpat” pe booking. Am depășit rând pe rând mai multe praguri psihologice și am acceptat că, nah, pentru două nopți nu merită să ne zgârcim, mai ales că făcusem economii nesperate cu cazarea din Namur!

După îndelungi deliberări, am rezervat în sfârșit 2 camere duble la un hotel de 3 stele, dintre care una cu vedere la unul din romanticele canale ale Bruges-ului, fără mic dejun, cu anulare gratuită, pentru 426 de euro.

Cu vreo 3 săptămâni înainte de plecare, am mai aruncat un ochi pe site, doar-doar o fi apărut vreo ofertă. Și insistența mi-a fost răsplătită: Hotel de’ Medici, 4 stele, tot 2 duble, dar cu mic dejun inclus, 392 de euro! Bingo! În plus, s-a nimerit bine, că, spre deosebire de primul, acest al doilea hotel dispune și de parcare, lucru care nu mă interesase inițial, nefiind vorba că vom închiria mașina.

Tot în jur de 3 ore am făcut și pe șosea, am prins Namurul la oră de vârf, când oamenii muncii se îndreptau spre case, pe urmă am mers binișor, dar nu pe autostradă. Prin localități se circulă destul de încet, sunt multe treceri pentru pietoni precedate de denivelări și multe semafoare prevăzute cu camere foto. În fine, anunțasem la hotel că vom ajunge între 7 și 8 seara și într-adevăr, la 8 fără 10 parcam pe străduța din fața hotelului, mai precis Potterierei 15, chiar pe malul unuia din canalele Bruges-ului.

L-am recunoscut din pozele de pe site – o clădire albă, cu 3 acoperișuri triunghiulare aliniate unul lângă altul, pusă frumos în evidență de numeroase spoturi luminoase. Am pătruns în holul decorat modern, în culori calde, acoperit cu gresie alburie; în dreapta este recepția, din spatele căreia ne-a preluat o domnișoară drăguță, bună vorbitoare a limbii engleze. Formalitățile de cazare n-au durat mult, doar cât să completăm formularele arhicunoscute și să ni se dea câteva informații de bază – despre micul dejun, centrul spa, treburi de-astea...

A, și încă ceva am mai primit: câte un cartonaș pentru fiecare cameră, cu un text tipărit; domnișoara recepționeră ne-a explicat că-i vorba despre o politică mai nouă a hotelului, întru conservarea resurselor precum apa sau electricitatea și care se poate apica doar sejururilor mai lungi de 2 nopți. În această situație, clientul este încurajat să renunțe la serviciile de curățenie în cameră și suplimentat consumabilele, primind în schimb din partea hotelului câte o „tratație” la barul „Damme”, din holul acestuia. Ne-a plăcut foarte mult ideea și am aderat fără rezerve! Practic, pur și simplu semnezi pe cartonașul respectiv că ești de acord și-l lași la recepție; primești în schimb câte un cupon. Se specifică însă că, în cazul sejururilor mai lungi, vei beneficia automat de serviciile de curățenie tot la 4 zile, fără ca acest lucru să afecteze cumva „deal”-ul.

Am primit camere la etajul al 3-lea, 316 și 318. Hotelul beneficiază de 2 lifturi, pe care le-am folosit și noi de fiecare dată, din comoditate (casa scărilor era întunecoasă și neprimitoare și oricum ne-am făcut pașii cu vârf și îndesat în plimbările noastre zilnice!). Accesul în camere se face cu cartelă magnetică, pe care după aceea trebuie s-o pui în locașul special pentru a activa aprovizionarea cu electricitate. O să vă descriu în cele ce urmează camera 316, cea în care am dormit eu, cu mențiunea că, în mare, și cealaltă era la fel.

Camera este destul de spațioasă, 20 mp, structurată clasic: hol, baie într-o parte, dormitor în față. În hol n-am avut decât un cuier pentru agățat hainele de stradă și o oglindă. Camera este dotată cu pat matrimonial king-size (sau două paturi twin – am văzut în fotografii – mărișoare și acestea); saltea de cea mai bună calitate, lenjerie din bumbac, impecabil de albă, frumos călcată, apretată și mirosind discret a balsam de rufe. Câte o pernă de fiecare (plus una decorativă, dar asta nu se pune); am găsit însă perne și pături de rezervă în dulap. O cuvertură asortată cu restul decorațiunilor, pe care am strâns-o și-am depozitat-o într-un colț până la plecare. Câte o noptieră de-o parte și de alta a patului, fixată într-un blat comun. Veioze pe noptiere, iar pe una din ele am găsit și clasicul telefon fix, precum și un carnețel și un pix. Priză dublă, ușor accesibilă, în spatele fiecărei noptiere și întrerupător plasat strategic la mijlocul blatului. Pe perete, deasupra, un tablou cu un desen abstract.

Vis a vis de pat există o masă-birou cu un scaun, iar pe ea am găsit tot felul de chestii mai mult sau mai puțin utile: un mic stativ cu câteva pliante și informații utile, încă unul conținâd telecomenzile de la televizor și aparatul de aer condiționat, o veioză și 2 tăvi: una cu cana-fierbător, pliculețe de ceai, cafea și zahăr, ceșcuțe și lingurițe, iar cealaltă cu câte 2 feluri de pahare și o... frapieră. Am găsit televizorul pornit, afișând o imagine cu hotelul nostru și o urare de bun-venit personalizată; i-am mulțumit frumos, l-am închis și așa l-am lăsat până am plecat.

Alte piese de mobilier: un dulap simplu, în 2 uși, un suport pliabil pentru bagaje, iar în dreptul micuței ferestre de pe peretele oblic, mansardat, o măsuță rotundă cu 2 scaune. Camerele de pe față (cum a fost și 316 a mea) nu au balcoane, dar cele opuse, care dau spre grădina din curtea interioară a hotelului (inclusiv 318) – da. Avantaje și dezavantaje deci. Dacă doriți vedere la canal, e musai să cereți camere pe față, la primele două niveluri (prin ferestruica noastră se zărea doar turla unei biserici; n-am plâns prea tare, căci am avut altele care să ne ocupe timpul). Dacă vreți să vă delectați cu priveliștea grădinii japoneze și să aveți ferestre normale, ba chiar și un balconaș îngust, atunci rugați să vă dea cameră pe spate. Totuși, la data vizitei noastre micuța terasă de la 318 nu ne-a fost de niciun folos; am ieșit s-o inspectez în prima seară și noroc că eram încălțată cu ghete impermeabile, că am călcat fix într-o ditamai balta ce se strânsese de la ploile anterioare!

Baia măricică și ea și dotată absolut corespunzător – nicio obiecție! Vas de toaletă, cadă, chiuvetă încastrată într-un blat cu oglindă, coș de gunoi, uscător de păr, aparat electric de ras, oglindă-lupă fixată pe un braț mobil. Tot felul de consumabile: săpun/șampon/gel de duș lichid, 2 săpunele solide ambalate, 2 căști de duș. Câte 3 prosoape albe, pufoase, unul pe care să ieși după baie, chiar și covoraș antiderapant pentru cadă. Ordine și curățenie, desigur. Gresie albă pe jos, faianță albă în rest. Holul și camera acoperite cu parchet laminat, într-o nuanță deschisă, odihnitoare.

Am avut și un mic răcitor, în care am găsit 2 sticle de apă, precum și un seif pe un raft din dulap. Am beneficiat de WiFi neparolat, de bună viteză (lucru general valabil pentru Belgia) atât în cameră, cât și în celelalte spații ale hotelului, precum și de căldură și, în general, de o atmosferă pașnică și relaxantă. O singură mică-micuță problemă am avut: ușa noastră trebuia închisă mai cu forță, altfel rămânea deschisă și se declanșa alarma! ???? Prima dată ne-am și speriat, n-am știut ce se întâmplă, Milena a coborât la recepție și a fost lămurită.

Micul dejun se servește în restaurantul special de la parter, din aripa din stânga, numit Aigle Belgica – între orele 7 și 10 în zilele lucrătoare, 8-11 în week-end. N-am reușit să fac fotografii la platourile cu mâncare (ce sunt dispuse pe o „insulă”, în mijlocul sălii), dar trebuie să mă credeți pe cuvânt că erau de toate pentru toți: 4-5 sortimente de mezeluri, tot cam atâtea de brânzeturi, ouă sub toate formele de preparare, măsline, fructe, legume, iaurturi, lapte, pâine, prăjiturele, patiserii etc. Desigur, lichidele obișnuite: cafea (nașpa, din cea de filtru), ceai, apă, sucuri (bunicele). Un mic dejun obișnuit pentru un hotel de 4*, aș zice.

În holul ce duce spre restaurant am găsit o adevărată expoziție de tablouri (de vânzare) – nu știu dacă era ceva sezonier sau așa o fi de fel. Prin ferestrele largi am fotografiat și admirat frumoasa grădină japoneză, destul de tristă și plouată în acest sezon; îmi imaginez că reprezintă piesa de rezistență a hotelului atunci când vremea se îmblânzește!

Ne-am savurat băutura la alegere (câte o bere locală mică) la barul „Damme” de la parter (deschis zilnic între 16:30 și 23:00). Ca un amănunt, în meniu am văzut și câteva feluri de mâncare – supe și gustări (5-7 euro), dar și feluri principale (12-15 euro) și vreo 2 deserturi. Milena chiar a poftit la o supă de roșii, pe care a declarat-o pe placul ei. Comanda se poate plăti pe loc sau se trece în contul camerei și se achită la final.

Alte servicii și facilități ale hotelului, de care noi n-am beneficiat: există camere amenajate special pentru persoane cu handicap, precum și camere ce pot fi interconectate, la cerere; hotelul se declară pet-friendly, prietenii patrupezi (maxim 1/cameră) sunt bine-veniți, pentru un cost suplimentar, desigur; există un Centru de Sănătate la nivelul -1, ce cuprinde solar, saună, baie turcească și jacuzzi; doritorii de masaj profesionist pot avea parte de așa ceva, dar numai în zilele lucrătoare, conform programării anterioare și pentru un cost suplimentar; Centrul Fitness este dotat cu tot felul de aparate și poate fi utilizat gratis; sunt disponibile 8 camere multifuncționale pentru întâlniri de afaceri și conferințe, dotate cu toate facilitățile necesare, cu capacitate de până la 150 de persoane.

Hotelul pune la dispoziția clienților săi o parcare subterană, care se plătește suplimentar (20 euro/zi). Nouă ne-au încasat doar contravaloarea unei singure zile, pentru că am ajuns la ora 20 și până a doua zi la 8 am putut lăsa mașina pe stradă, în fața hotelului, fără nicio problemă. Alt cost suplimentar este taxa de oraș – 2,12 euro/persoană/noapte – pe care am regăsit-o, desigur, pe nota de plată finală. În holul de la recepție există un automat cu tot felul de băuturi și crănțănele, ce funcționează pe bază de fise, precum și un stativ cu pliante.

Împrejurimi: Chiar peste canal (se traversează ușor pe podul din vecinătate) este un Carefour, de la care am cumpărat și noi câte ceva pentru ultima seară, că începuse ploaia și nu aveam chef să ne depărtăm de hotel. La câteva minute de mers am identificat pe hartă cel puțin 2 restaurante bine cotate; la unul din ele am și mâncat – excelent! – în prima seară (voi povesti). Până în inima Bruges-ului se ajunge pe jos în 10-15 minute, dar până la gară într-un timp mai lung, trebuie străbătut tot centrul vechi (estimez cam jumătate de oră).

Am făcut check-out imediat după micul dejun, în ultima dinineață. Am predat cardurile magnetice, ni s-a calculat ce și cum (417,36 euro în total), am achitat cu cardul și ne-am luat rămas bun de la ospitalierele noastre gazde. Dacă am fi vrut să mai întârziem prin oraș, am fi putut păstra camerele până la ora 12 sau să lăsăm bagajele în păstrare la camera de bagaje. Dar, dacă tot aveam mașina la dispoziție, am vrut să mirosim un pic și marea, la Ostende...

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de crismis in 07.04.19 11:26:36
Validat / Publicat: 07.04.19 13:19:08
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BENELUX

VIZUALIZĂRI: 928 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crismis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotelul de' Medici văzut de pe podul vecin peste canal
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 50700 PMA (din 38 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 99.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.04.19 13:18:16]
    »

    fain recomandarea

    Mutat în rubrica "Golden Tulip Hotel de'Medici, BRUGGE" (nou-creată pe sait)

    --

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Zoazore
    [07.04.19 13:33:03]
    »

    @crismis: Bine că ai tu hotel! Hotel ”de Ingineri” n-am auzit să fie!

    Fain, ca de obicei!

    crismisAUTOR REVIEW
    [07.04.19 13:36:43]
    »

    @Zoazore: ????????????

    @webmasterX: Da, localizarea e corectă!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [07.04.19 23:49:47]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crismis, Zoazore

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047483205795288 sec
    ecranul dvs: 1 x 1