ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.03.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Gura Humorului [SV]
ÎNSCRIS: 03.09.12
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Delphin Be Grand Resort – dezamăgitor

TIPĂREȘTE

Chiar daca au trecut aproape doi ani, m-am gandit totusi sa scriu un articol despre acest resort si experienta noastra...

Am aşteptat cu mare nerăbdare deschiderea hotelului, mai fusesem în 2014 când era Rixos Lares şi fusesem foarte încântaţi, aşa că acum, după marea renovare mult lăudată şi mediatizată, am cumpărat biletele în ianuarie 2017, pentru iulie 2017.

Ajunşi la hotel, am primit o cameră la et. 2, cu vedere spre intrarea în hotel.

Camera era frumoasă, spaţioasă, curată.

Mini-barul avea bauturi racoritoare, bere, alune, ciocolată.

Păcat că din cauza zgomotului de afară nu am putut dormi deloc, culmea la 24.00 cine făcea cea mai mare gălăgie, nişte familii de românaşi cu copii, care nu aveau altceva mai bun decât să zbiere la intrarea în hotel.

Aerul condiţionat nu l-am putut folosi fiind răcită.

Drept urmare a doua zi, am solicitat să fim mutaţi la un etaj cat mai sus, şi am primit tot o camera land wiu dar la ultimul etaj.

A fost mult mai bine, nu mai era zgomot si puteam dormi cu uşa de la balcon deschisă.

Puncte forte ale resortului:

• Camera şi decoraţiunile hotelului.

• Luna park cu dinozauri pentru copii.

• Aqua parcul cu râul leneş şi cascadă.

Puncte slabe:

• Serviciile:

Mâncarea nu era foarte diversificată, mai mult de regim, deşi dulciurile au fost ok.

Pe terasa nu lipsea in fiecare seara un ceaun mare cu porumb fiert, iar un altul cu fasole…

Pentru ca nu ne-a placut mancarea la restaurant, mancam mai mult pizza si pepene rosu la terasa de langa aqua park... (cam multi km si bani pentru asa un rasfat...)

Personalul de la masă fără experienţă, ba chiar într-o seară s-au luat trei dintre băieţii care serveau la bătaie.

Deşi erau seri tematice la restaurantul principal, nu era nici o mâncare specific ţării respective, ci doar se îmbrăca personalul care servea în culorile ţării respective şi atât, mâncarea era aceeaşi.

La plajă salvamarii se ascundeau în zona de duşuri în loc să stea pe plajă, de parcă ar fi păzit să nu se înece cineva la duş.

În zona de relaxare pe iarbă, erau şezlonguri cu farfurii cu resturi de mâncare lăsate de cei care participau seara la spectacole, farfurii pe care nu le strângea nimeni.

Într-o zi am lăsat pe şezlong cartea din care citeam şi am mers la micul dejun, iar la întoarcere, am constatat că dăduseră drumul la o stropitoare şi mi-au udat cartea şi prosopul … nici nu puteai sa vezi stropitorile pentru ca erau bine camuflate in iarba...

Programul de animaţie foarte slab, în seara turcească nu a fost nimic turcesc, nici măcar muzica, au evoluat doi patinatori pe role, care şi ei s-au oprit din cauza umidităţii de afară foarte mari, care-i făcea să alunece.

În hotel era foarte, foarte frig, ceea ce contrasta puternic cu căldura de afară care era si umeda, riscul de a te îmbolnăvi fiind ridicat.

La recepţie era o fată care vorbea limba română, ceea ce ne-a ajutat să mai remediem dintre nemulţumiri.

Foarte aproape de hotel se află un delfinariu, am fost şi au spectacole foarte bune, recomand.

Am avut aşteptări mult mai mari de la DELPHIN, dar se pare că toţi banii i-au investit în decoraţiuni şi sistemul de iluminare exterior în detrimentul mâncării şi a serviciilor.

In concluzie nu a fost ceea ce am visat ori poate am avut asteptari prea mari....Nu ştiu dacă voi mai reveni...


[fb]
---
Trimis de elenaadina in 23.03.19 11:02:19
Validat / Publicat: 23.03.19 14:28:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1240 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elenaadina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 seara din balcon, noi eram la o camera similara cu cele din turnul din fata la mansarda
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[23.03.19 22:29:30]
»

@elenaadina:

Am aşteptat cu mare nerăbdare deschiderea hotelului, mai fusesem în 2014 când era Rixos Lares şi fusesem foarte încântaţi, aşa că acum, după marea renovare mult lăudată şi mediatizată, am cumpărat biletele în ianuarie 2017, pentru iulie 2017.

Şi eu am urmărit cu mare interes redeschiderea hotelului după "marea renovare", după ce petrecusem un sejur reuşit la acest hotel în 2015, în primul an după preluarea acestuia sub numele de Botanik Exclusive Lara, însă fără a fi renovat şi încă păstrând multe elemente caracteristice hotelurilor Rixos.

Am avut aşteptări mult mai mari de la DELPHIN, dar se pare că toţi banii i-au investit în decoraţiuni şi sistemul de iluminare exterior în detrimentul mâncării şi a serviciilor.

Îţi înţeleg perfect dezamăgirea. Şi eu am avut un sejur uşor dezamăgitor în iunie 2017 la Delphin Palace, unde mâncarea a fost foarte ok, dar nu am putut să nu remarc o scădere importantă a nivelului serviciilor cu care mă obişnuiseră hotelurile Delphin cu ocazia celor trei vizite anterioare. Culmea este că toţi considerau că această scădere a serviciilor a fost cauzată de faptul că resurse umane şi financiare importante au fost direcţionate spre noul Be Grand, pe care doreau să-l promoveze cât mai bine, chiar în detrimentul celorlalte hoteluri ale lanţului.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042026996612549 sec
    ecranul dvs: 1 x 1