ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.01.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 05.05.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2018
DURATA: 4 nopți
prieteni
8 AD. + 1 COPII -- v: 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Pensiunea Alpina Casi infecta, patron cu tupeu maxim

TIPĂREȘTE

In data de 03.10.2018, am contractat de la S.C. CHRISTIAN CAR S.R.L.–D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.


[fb]
---
Trimis de RARES2004 in 03.01.19 13:18:59
Validat / Publicat: 03.01.19 13:52:32
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1669 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

35 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (RARES2004); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    35 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 35
    webmasterX
    [03.01.19 13:50:10]
    »

    De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

    E un aspect FOARTE important - cum că administratorul practică obiceiul de a caza turiști în această a 3-a clădire. Ar explica, în mare parte, discrepanțe atât de mari între review-urile precedente.

    În plus, clarifică și o ”rafală” anterioară de mai multe ”reviews-uri” trimise spre publicare de persoane din R. Moldova / Georgia - neacceptate de noi (Regulamentul nu admite „impresii” din partea angajaților)

    iulian68
    [04.01.19 03:55:15]
    »

    Pana la urma ce bani ati primit inapoi? Ca din cate stiu, "Cristinelul" nu prea lucreaza cu rest... Iar despre locatie, la cate zeci de review-uri au curs pe acest sait, nici macar sa va apropiati nu trebuia! Imi pare rau pentru petrecerea ratata!

    Cristinelul
    [26.01.19 19:00:39]
    »

    @iulian68:

    Cu tot respectul spuneti le la cei care viziteaza acest super site de impresii, CINE SUNTETI TOTUSI DUMNEAVOASTRA si de ce interveniti cu comentarii la fiecare recenzie neadevarata si negativa! Puteti sa explicati care este rolul dv., pentru cei care nu isi dau seama???

    Vedeti cata importanta va acord... ?!???


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    RARES2004AUTOR REVIEW
    [26.01.19 19:35:28]
    »

    @Cristinelul: Recenzie neadevărată? Atat tupeu puteti avea? Este ceva din ce am scris la deschiderea acestui topic, neadevarat? Am exagerat cu ceva? Ne-ati cazat in anexa din spate, anexa neevaluata la nicio margareta? Ne-ati inapoiat banii?

    De curios intreb, de unde va luati tupeul? Va credeti invincibil, asa-i? A fi invincibil cu a fi [***], sa stiti ca nu este acelasi lucru.

    Apropos: veti constata ce inseamna sa arunci in piata oferte cu pachete turistice la o pensiune de 4 margarete, cazand turistii in doua clădiri evaluate la 3 margarete sau, mai rau, într-o clădire neevaluata.

    Pentru a sti toată lumea care citește aceste rânduri, discutam de o înșelăciune de 17000 lei (5 familii x 3400 lei/pachet).

    Multumesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    iulian68
    [26.01.19 21:02:35]
    »

    @RARES2004: Nu cred ca veti prumi vreun leut inapoi... Domnul Cristinel este un membru de vaza al partidului de guvernamant, are functii in acesta si mai are si membri din familie mai sus ca dansul... Asa ca deocamdata nu cred ca cineva are curaj sa-l caute. Doar daca ar fi sesizata vreo televiziune...

    RARES2004AUTOR REVIEW
    [26.01.19 21:13:19]
    »

    @iulian68: Buna seara. Anpc, Anaf, Poliția si Procuratura Sibiu (pentru inselaciune) au fost deja sesizate. Până acum a avut circa 5 controale. După ce vom primi un raspuns oficial de la aceste autoritati iar raspunsurile sunt nesatisfacatoare, vom trimite aceleași reclamatii si la birourile superioare (in cazul Anpc, vom merge personal la Brasov). Un post tv asteapta aceste răspunsuri pentru un reportaj amplu referitor la "teparii" din turism. Asa ca, răbdare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cristinelul
    [27.01.19 01:06:15]
    »

    Ai dreptate. Sa asteptam sa se finalizeze aceste reclamatii si vedem exact cine minte. Cel mai corect. Faptul ca fac parte dintr un psrtid nu cred ca este interzis.

    Oricum nu sunteti bine informat. Ati platit un pachet de revelion. Ati avut camere in corpul din fata si noi ne am respectat toate obligatiile. Dupa ce v ati distrat o noapte si ati mancat si baut inclusiv a doua zi, ati vrut sa mergeti la alti prieteni la Caciulata si ati solicitat in data de 30 decembrie banii inapoi fara nici un motiv. Banii nu se returneaza daca anulati cu mai putin de 10 zile inaintea evenimentului asa ca nimeni nu v a obligat sa plecati. Ati plecat din simplul motiv ca ati vrut sa petreceti revelionul la Caciulata. Acesta este adevarul.

    Familia C.S si C., prietenii dv., din Pitesti au ramas si si au petrecut foarte bine si frumos pachetul de REVELION. Ei au refuzat sa va insoteasca. Asa ca mai lasati rautatea. O sa vina si probele in care se vede foarte clar ca nu spuneti adevarul. Cu drag


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    RARES2004AUTOR REVIEW
    [27.01.19 07:10:21]
    »

    @Cristinelul: Am avut camere in corpul din fata? Nu va este rusine si frica de Dumnezeu? Avem poze si filmari care demonstrează exact unde am fost cazați. Asa ca, daca cineva este interesat, i le pot trimite oricand. La ANPC Brasov (for superior) si ANPC SIBIU, am trimis atasat reclamatiilor, câte un stick care conține toate aceste probe.

    Referitor la faptul că am rămas peste noapte, după cazare, de ce nu spuneti adevărul? Ne-ati anunțat prin sms sa nu ajungem mai devreme de ora 16 si pe cine sa contactam in cazul in care avem probleme (atât de barbat ati fost, anticipand reacția noastra de nemulțumire la momentul cazării si alegand sa nu fiti la fața locului). Astfel, cu un copil de 1 an, cu 2 autoturisme cu remorci (cu atv-uri), cu ninsoare și gheata după ce am ajuns, unde Dumnezeu sa mai putem pleca?

    Celelalte două familii au rămas, pentru că ei au fost cazați în cladirile din fata si nu au avut comentarii.

    Referitor la dorința de a petrece Revelionul la Caciulata, credeti-ma ca nicio clipă nu am vrut să mergem acolo, dar nu am avut solutii. Am făcut Revelionul la Caciulata, la toate hotelurile, în 6 ani consecutivi si toti eram sătui de Caciulata. Asta a si fost motivul alegerii pensiunii dvs. Oricum, multumim lui Dumnezeu ca am gasit locuri, fiind data de 30, acasa neavând nicio pregătire pentru Revelion.

    Am mâncat, am băut? Domnule, băuturi ati avut doar in seara de Revelion, nu pe 29 decembrie.

    Ne-am distrat? Da, inbolnavindu-ne, inclusiv copil de 1 an, pentru că ați avut probleme la incalzire, în noaptea aceea, la anexa aceea infecta, de unde vedeam cum se aprovizioneaza bucătăria dvs, cu saci de pâine dusi in suturi, pe zăpadă. (...)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [27.01.19 10:53:07]
    »

    @RARES2004: Groaznic! Imi pare rau pentru trauma suferita, cred ca ma duceam dupa el oriunde ar fi fost! Si te rog mult, nu uita sa ne spui si noua ce raspunsuri primiti de la organele unde ati depus plangeri. Raman la parerea ca d-nul Cristinel va iesi din nou basma curata. Altfel, eram curios, prietenii care au ramas chiar au fost multumiti? Pentru ca daca ramai undeva, ori esti multumit, ori esti masochist... ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    RARES2004AUTOR REVIEW
    [27.01.19 11:09:43]
    »

    @iulian68: Noi nu cunoșteam celelalte 2 familii, coincidenta face ca eram din acelasi oras si in seara de 29 decembrie ne-am cunoscut. Când am hotărât să plecăm, una din familii a facut schimb de nr de telefon cu noi si in seara de 1 ianuarie, ne-a sunat și ne-a comunicat că și ei sunt nemulțumiți de serviciile oferite (in special de serviciile de masă).

    Ca sa concluzionez, vă repet informația din comentariul anterior, cele 2 familii au fost cazate in corpurile din fata si, pentru că au avut condiții decente de cazare dar nu au putut anticipa serviciile de masă, au rămas.

    P. S. Atât de mulțumiți au fost de această pensiune încât nu vor mai merge acolo niciodată.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    iulian68
    [27.01.19 11:16:39]
    »

    @Cristinelul: Chiar asa a fost la voi de Revelion, cum e afisul ala? Asa suna foarte bine. Ei, mai faceti voi greseli si in ditamai afisul, asa ca se explica de ce sunt si in viata reala... Pai sa pui tu ghilimele la numele bucataresei tale? Mai mare rusinea om cu facultate si cu scoli inalte... Sau sa aprobi tiparirea afisului in aceasta forma... rusinica!!!

    PS Sa nu imi vii cu scuze de genul am vazut dar era prea tarziu ca nu te cred. Pe banii mei nu accept greseli. Sau le-ai primit "mocca" de la vreun membru din organizatie? Vorbesc de cea de partid, si nu vreau sa mai continui cu fleacuri referitoare la cine o conduce, etc...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cristinelul
    [27.01.19 11:26:17]
    »

    @iulian68:

    Bine.

    Nu esti capabil sa raspunzi la o intrebare.

    Cine te plateste sa scri aici la fiecare postare negativa?

    Spune si publicului din ce motiv si de ce faci acest lucru sa realizeze toata lumea cine esti. Esti capabil?

    Tu nu ai nici o legatura dar ai timp pentru asa ceva. Spune care este adevaratul motiv?

    Poti?

    Esti in stare sau capabil?

    Esti barbat?


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    Cristinelul
    [27.01.19 11:39:02]
    »

    @RARES2004:

    O familie din cele 2 a fost si saptamana trecuta asa ca va rog nu mai aberati.

    Si nu v ati cunoscut acolo! Sunt prietenii dv.


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    RARES2004AUTOR REVIEW
    [27.01.19 12:10:49]
    »

    @Cristinelul: Lucrurile pe care vi le-am relatat mai devreme sunt 100% adevărate, iar daca una din cele 2 familii a fost din nou la dvs. este strict alegerea lor. Dacă va amintiti, din grupul nostru format din 4 familii, mai făcea parte si dl. Cr.. Dumnealui, care a optat sa nu mai vina la pensiunea dvs, este cel care a prezentat oferta dvs celor 2 familii si astfel acestea si-au achiziționat SEPARAT pachetele de revelion.

    Deci, noi cele 4 familii cazate in anexa din spatele pensiunii, nu am cunoscut până pe 29 decembrie celelalte 2 familii.

    P. S. Amintiti-va ca unul din angajatii dvs a returnat avansul achitat de dl. Cr., dvs neavând bărbăția de a fi prezent la pensiune cat timp am fost noi acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Cristinelul
    [27.01.19 14:53:31]
    »

    @RARES2004:

    Dezinformati.

    Sunteti prieteni din copilarie cu familia C. pe care deja l ati sunat sa l certati pe nedrept. Vad ca va permite timpul sa va ocupati cu dezinformari. De ce l ati sunat pe dl. C. si de ce i ati reprosat atatea? Care i scopul daca nu l cunoasteti? Este un om corect si el si fam. C. S.. De revelion l ati sunat toata noaptea...

    In fine. Cred ca din respect v am acordat mult prea multa atentie. Daca tot aveti dreptate si amenintati din ora in ora, atunci lasati organele abilitate si “televiziunea@ “ de care tot pomeniti sa si faca treaba. Un om puternic FACE si tace. Dumneavoastra din 29 decembrie numai ma amenintati si hartuiti. Si eu am facut plangeri dar nu m am laudat. O zi frumoasa! Puteti sa scrieti cat doriti, mai mult nu mai intru in dialog. Multa sanatate!


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    Cristinelul
    [27.01.19 15:00:35]
    »

    @RARES2004:

    Daca va uitati mai bine, asta e valabil si pentru acel iulian 68 care nu are nici o legatura cu noi si care este platit probabil sa intervina de fiecare data cand apar recenzii negative, dl. presedinte Traian Basescu a fost cazat o noapte la noi si s a simtit f bine, a si mancat a si dormit. Pentru cei care nu stiu, cand un presedinte alege o locatie, spp ul si toate organele de control verifica locatia inainte si daca nu este totul ok ATUNCI NU SE CAZEAZA... asa ca este simplu... o sa atasez cateva poze pentru a dovedii ca eu nu bat campii...


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmasterX
    [27.01.19 15:19:38]
    »

    @Cristinelul: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Am eliminat din mesajajul de mai sus acele DP!

    RARES2004AUTOR REVIEW
    [27.01.19 15:32:35]
    »

    @Cristinelul: Dezinformez? Eu?

    Niciodată nu am avut vreo relatie de prietenie sau de alt fel cu domnul C. ci doar am locuit in același cartier in adolescenta. Drept urmare am facut rost de nr dlui C. dupa ce ati scris ca au mai fost la dvs si l-am sunat sa vad daca este adevarat. Mi a răspuns că da. De asemenea mi-a spus că l-ati pus sa semneze o declaratie care conține mulțumirea lui fata de pensiunea dvs si ca el, împreună cu cealaltă familie, au făcut parte din grupul nostru. De ce va apărați în felul acesta, recurgând la tertipuri murdare? Va reamintesc, (cu acte doveditoare), ca grupul nostru a fost format din familiile T., P., T., S. si C. (care s-a razgandit), deci, cele două familii, respectiv C. si Ș., nu au nicio legătură cu noi. Nu am certat pe nimeni si nici nu am facut vreun reproș pt ca nu avea niciun sens, dar am rămas consternat de cum faceti tot ce este posibil pentru a nu ne returna banii, după ce am fost tratați cu atâta lipsa de respect.

    Referitor la timpul pe care îl aloc acestei spete, credeti-ma, ca până la vârsta pe care o am nu mi-a fost dat să întâlnesc un astfel de tratament si atitudine.

    Astfel, vă rog să vă explicați singur de ce atâtea reclamații si de ce atâta energie consumată pe prezentul site! Doresc sa cunoasca toti cei care se intereseaza de pensiunea dvs, prin intermediul acestui site, ca sunteti un om lipsit de orice fel de scrupule pentru beneficiile materiale proprii!

    Niciodata nu am facut reclamatii cuiva si as fi preferat si de data aceasta sa nu fie cazul. Ideal ar fi fost sa primim ceea ce am platit, un miniconcediu pe care l-am asteptat foarte mult si pentru care am muncit pentru a-l achita.

    Imi dati mie lecții referitoare la ce inseamna sa fii un om puternic? Dacă erați un astfel de om, veneati la pensiune personal sa putem rezolva problema sau ulterior, dat fiind faptul că sunteti un om potent financiar, cu studii, implicat politic și cu influențe puternice in judetul Sibiu, ne rambursati sumele achitate, eventual si cu scuzele de rigoare pentru o "neintelegere", dar dvs ati ales sa ne tratați în continuare ca pe niște prosti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [27.01.19 15:36:45]
    »

    @RARES2004 : pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Am eliminat din mesajajul de mai sus acele DP!

    webmasterX
    [27.01.19 15:38:14]
    »

    @RARES2004 & @Cristinelul: la următoarea abatere - privind postarea informațiilor din categoria DP dau direct cartonaș!

    Momentat, avertizare!

    RARES2004AUTOR REVIEW
    [27.01.19 15:43:34]
    »

    @Cristinelul: Nu contest acest lucru dar in niciun caz nu a fost cazat in camerele in care am fost noi cazați. Și vad ca nu înțelegeți DELOC un lucru. Putea sa stea si regele Mihai la pensiunea dvs, atâta timp cât NOI nu am avut condiții demne de 4 margarete pe banii pe care i-am achitat, chiar nu conteaza ce oaspeți importanți ati găzduit la pensiune.

    Cum va explicați că ori de cate ori cazati pe cineva in anexa din spate, primiti recenzii negative? Sa fim noi nebuni?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    RARES2004AUTOR REVIEW
    [27.01.19 15:47:46]
    »

    @webmasterX: Eu personal imi cer scuze! N-am știut acest lucru si voi tine seama pe viitor.

    webmaster26
    [27.01.19 21:48:30]
    »

    @iulian68 & @Cristinelul: continuați prin PM!

    Admin
    [01.02.19 20:18:18]
    »

    Autorul acestui reeiw ne-a trimis o sesizare prin care solicită ștergerea fotografiilor încărcate de proprietar la review-ul său

    Acest aspect - posibilitatea hotelierilor de a încărca fotografii, în cadrul Dreptului a replică, atașate review-urilor la care se răspunde nu este încă reglmentat (permis sau interzis) în Regulament.

    În mom. de față, programul ce gestionează saitul *permite* hotelierilor să încarce fotografii la orice review scris despre unitatea sa de cazare - în ideea „interesului public” (pentru o cât mai completă informare).

    Am reflectat însă la sesizarea primită și o găsesc *îndreptățită* - proprietarul ar avea drepturi inegale față de turist, putând să încarce fotografii la review-urile turistului, în timp ce turistul nu poate să încarce poze la articolele de tip ”Drept la replică” ale hotelierilor...

    În consecință, am decis

    - retragerea fotografiilor încărcate de hotelier la acest review (acesta le poate, în schimb, încărca la unul dintre articolele de tip ”Drept la replică” deja publicate)

    - ajustarea programului și a Regulamentului în sensul asigurării egalității în drepturi între turist și hotelier ȘI în acest aspect (al încărcării de poze la alte articole decât cele proprii)

    Cristinelul
    [02.02.19 03:36:51]
    »

    @RARES2004:

    Sa fim cinstiti.

    Ati spus ca unde era sa mai plecati la ora 17... ?

    Daca ati fi vrut puteati pleca, multi dintre cazati au venit si la orele 22 sera si chiar noaptea asa ca numai dezinformati. Drumurile erau curate s a circulat normal! Nu au fost drumuri blocate. Da baut ati bbaut si pe 29, doar se vede pe camera video... !!!

    Nu are rost sa mai ma justific. Ati avut camere in corpul din fata si dv. ati observat ca deasupra piscinei sunt camere si ati insistat sa stati acolo ba chiar ati amenintat discret ca daca nu va muta acolo, vreti sa plecati. Ce dovezi sa aveti??? ????... ca ati facut poze??? Foarte bine! Poze nu este interzis sa faceti! Administratorul v a fscut toate poftele si colegii dv. va contrazic total si chiar au spus si ei ca prea multe “figuri”aveti...

    Sincer eu nici pana in ziua de azi nu va inteleg nemultumirea!

    Dar eu am si dovada si conversatia cu dl. T. si este suficeint.

    Ati avut tot ce ati comandat si platit. Nimeni nu v a dat afara... ba mai mult ati plecat a doua zi fara nici un motiv. Cum au ramas celelalte familii si au petrecut tot sejurul puteati ramane si dv., familii cu care dv. sunteti prieteni, asa ca sincer nimeni nu intelege de ce ati plecat. am si mesajele si convorbirile in care ma amenintati fara motiv.

    Mesajul la care faceti referire l au primit toti clientii si era un mesaj cu numerele de tel. ale administratorului si a catorva angajati in caz ca aveti nevoie! Nu inteleg de unde atatea aberatii!???

    Cu drag.


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    RARES2004AUTOR REVIEW
    [02.02.19 08:14:25]
    »

    @Cristinelul: Domnul Cristian, nu va este frica de Dumnezeu? Cum puteti scrie asa ceva?

    In ziua de 29 decembrie, cum mai puteam pleca către casa (neștiind inca de Caciulata) cu 1 copil de 1 an si cu două mașini cu remorci după ele?

    Poate ca dvs sunteti un șofer mult mai bun decat noi, dar noi nu ne-am asumat acest risc si credeti-ma ca era foarte rau pe asfalt.

    Am băut pe 29? Pensiunea dvs nu a oferit băuturi alcoolice decât pe 31.

    Noi am vrut camerele din anexa din spate? Va reamintesc reacția angajatului dvs, care atunci cand am ajuns si a trebuit să ne dea camerele, ne-a spus ca v-a intrebat de cinci ori daca sunteti sigur de asta, consternat fiind si el ca puteti face asta unor turiști.

    Celelalte familii (nu sunt "colegii" sau prietenii nostri) au ramas pentru ca au primit camere ok.

    Am văzut recenzia unuia dintre ei, care spune că a fost primit de către dvs, la sosire. Total fals. Ati venit la pensiune după plecarea noastra, pe 30, iar mesajele si convorbirile de care vorbiti, nu sunt amenințări, chiar le-am aplicat.

    Adică, pe 29, văzând cum ne tratați, v-am tot comunicat sa veniti la pensiune sa rezolvam pe cale amiabilă neintelegerile, dar ati refuzat (atât de barbat sunteti), si v-am spus că vom sesiza toate organele abilitate pentru a ne putea rezolva problemele cu dvs.

    Am mintit? Cate controale ati avut până acum? De ce nu spuneti ca aveti si un dosar penal în cercetare pentru inselaciune, depus la Parchetul Sibiu? De ce nu spuneti de reclamația la ANPC SIBIU si Brasov? Acelea nu au fost amenințări, chiar le-am făcut.

    Și credeti-ma ca nu ne vom opri aici. Dar stiti de ce? Vrem sa vada toata lumea, care vine la dvs si ii cazați în anexa aceea infecta, ca nu puteti rămâne nepedepsit pentru asta.

    După toate cele scrise, cand aveti timp, vă rog mult sa va întrebați un singur lucru: ce rost avea toată bataia de cap aferentă reclamatiilor, cu banii luati, tratați cu atâta lipsa de respect, DACA ERAM CAZATI IN CLADIRILE DIN FATA?

    Credeti-ma ca era ideal sa fim cazați ok, sa petrecem împreună, sa schiem, sa ne plimbam cu atv-urile, sa nu fim nevoiți să mai plătim si la Caciulata pentru serviciile deja achitate la dvs, sa nu ne pierdem timpul cu declarații pe la instituțiile statului, sa nu ne consumăm nervii si timpul scriind aici, Etc.

    Si totusi, poate nu ati inteles: NOI AM ALES SA VENIM LA DVS pentru oferta atasata acestei recenzii, iar din partea dvs am primit numai venin.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Cristinelul
    [03.02.19 01:09:03]
    »

    @RARES2004:

    Toata stima!

    Dv. puteti sa faceti sute de reclamatii si sa scrieti ce doriti eu nu vreau si nu am cum sa va impiedic!

    Controale am avut si normal sa mai avem... ! Este ceva nou???

    Nu inteleg care este motivul pentru circul mic pe care incercati sa il tot faceti si nu inteleg nici satisfactia ca noi am avut controale???!!!

    Daca asa va simtiti mai bine, succesuri!

    Sunteti un copil mare si chiar nu va inteleg si stati linistit casunt mai barbat ca dv. !!! 100%! Si nu inteleg care e faza ca eu trebuia sa va astept??? De unde pana unde??? De unde obligatia ca eu sa va astept pe dv. cu covor rosu???

    Pana la urma o sa mi spuneti ca la fabrica mea din Sibiu trebuie sa astept toti clientii in poarta si sa le dau Buna ziua...

    Aberati...

    Sau mai puteti spune ca la autogara mea din Sibiu trebuie sa intampin zilnic peste 500 pasageri si sa le strang mana sau... si as mai putea continua.

    Stati linistit ca daca eram in Sibiu veneam sa vad cat de barbat sunteti dv. !!!

    Repet ati avut exact fix tot ce ati comandat si platit. Ba chiar a fost bautura in fiecare seara si noi vorbim cu probe!!! Este adevarT ca bauturi alcoolice scria in oferta ca veti avea doar pe 31 DAR AU FOST SI PE 29,30 si pe 1!!!

    Faceti un efort de sinceritate ca doar ati baut pe 29 la masa nr 4 cu toti prietenii dv din Pitesti sau din judetul Arges mai corect spus!

    Referitor la plangerea penala de care tot amintiti si cu care ma tot amenintati, daca voi fi citat o sa aflati, si absolut categoric ca ma voi prezenta. Dar vedeti ca si eu am formulat o plangere penala! Dv. de care vorbiti? De a mea sau a dv. ? Nu trebuie sa va laudati cu plsngeri penale... sau reclamatii...

    In ziua de azi oricine pentru orice poate sa faca o reclamatie sau o plangere penala.

    Eu cred ca m am coborat mult prea jos si cred si vreau sa ma opresc aici AFIRMAND CU SINCERITATE CA ATI BENEFICIAT EXACT DE CEEA CE ATI COMANDAT SI PLATIT si nu a existat nici un motiv sa plecati doar simplul fapt ca ceilalti prieteni de la caciulata v au determinat sa mergeti acolo.

    Cititi conversatia mea cu domnul T. de la A la Z!... daca cumva nu ati citit o...

    Seara buna si frumoasa!


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    iulian68
    [03.02.19 02:32:12]
    »

    Cât tupeu! Le-ati luat la oameni banii pe 4 zile, peste 10.000 de lei, i-ati cazat o noapte si tot dvs sunteti victima??!! Aveti fabrici? Si autogara? Cu siguranta vor ajunge pe "butuci" anul asta daca asa le administrati... Sa va fie rusine pentru "tiganeala" asta cu turistii! Si nu e prima si nici ultima, cu siguranta!

    Cristinelul
    [03.02.19 04:06:12]
    »

    @iulian68:

    Tu nu esti in stare sa spui cine te plateste? Esti barbat?

    Este ca si cand un strain de pe strada vine sa mi organizeze nunta...

    Cam ceva de genul.

    Sunteti chiar “penibil”.

    Fi ti barbat si spuneti celor care citesc cine sunteti in realitate si cine va pune sa tot interveniti. V am mai intrebat de 3 ori... dar va ascundeti dupa perdea.

    Va informez cu respect ca a fost ultima data CAND V AM MAI BAGAT IN SEAMA. Sunteti un fals... !


    NB Cristinelul este (sau a fost) reprezentant al unității
    iulian68
    [03.02.19 06:04:58]
    »

    Sunt cateva sute de oameni de pe acest sait care ma cunosc in realitate, cu care am vorbit de nenumarate ori. Asa ca nu e nevoie sa dau alte explicatii.

    Nu are de ce sa ma plateasca cineva, cum faceti dvs cu cei care va inchina ode si va promit d-le ca am sa petrec un sejur acolo chit ca-mi voi bate joc de bani si intr-un final voi lamuri povestea asta o data pentru totdeauna. Asta ca tot aveti suspiciuni legate de mine, daca sunt sau nu barbat. Insa e de la sine inteles ca nu veti sti cine sunt, altfel ce rost ar mai avea sa cheltuiesc banii de pomana?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Cristinelul, DIAugustin, iulian68, RARES2004
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex turistic Alpina-Casi:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069343090057373 sec
    ecranul dvs: 1 x 1