ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.01.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 01.01.19
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JAN-2019
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 65 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel Perla - servicii de 2 stele

TIPĂREȘTE

Dezamagitor sejurul nostru de Revelion!

Timpul de asteptare al check in ului si mancarea dezastruase.

Desii pachetul a fost de all inclusive, d na administrator are alta definitie pt aceste servicii.

Mancare putina, dupa o zi pe alta, reincalzita, maxim 4 sortimente, iar bauturile au fost gratis doar in 2 seri, in rest, se plateau (sucuri, apa, de restul nici nu s a pus problema).

De Revelion, au vrut sa ne uimeasca cu bucatarul lor de fite, care, pana atunci, gatea cartofi prajiti, carnati si doua ciorbe, cu fois gras asezonat cu un sos oribil, o bucatica de ton ca aperitiv, mai pe scurt am ramas nemancati. Bomboana pe coliva a fost meniul copiilor care a constat in sandwich uri cu cascaval si sunca, cu niste cartofi de la pranz si un piept de pui cu bulete de cartofi si atat.

Cand i am spus d nei manager nemultumirea, mi a spus foarte deranjata ca nu putea da la copii ce au mancat adultii ????.

Ca sa nu va mai plictisesc, va spun ca oamenii vor sa si scoata investitia facuta in hotel si au niste preturi nesimtit de mari pt o mizerie de mancare si servicii. Sejurul a fost 4300 doi adulti si un copil.


[fb]
---
Trimis de Jitaru2017 in 01.01.19 19:55:48
Validat / Publicat: 01.01.19 20:32:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA.

VIZUALIZĂRI: 1224 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Jitaru2017); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 897 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 65.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [01.01.19 20:23:51]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 18&ridAnt=91702

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.01.19 20:48:41]
    »

    @Jitaru2017:

    Desii pachetul a fost de all inclusive, d na administrator are alta definitie pt aceste servicii.

    Deși (fără doi „i”) susții că pachetul era AI, în realitate acesta cuprindea:

    - cazare 3 nopti in tipul de camera ales

    - pensiune completa tip bufet

    - program artistic grup uratori

    - cina festiva de Revelion

    * program muzical cu formatia Dreams si alte surprize!

    - acces la centrul SPA (piscina, bazin cu apa sarata, sauna umeda, sauna uscata, sala de fitness)

    - internet wifi

    Așadar... cineva confundă conceptul AI cu pensiune completă. Și cu siguranță nu cred că e vorba de D-na manager.

    Ați notat cazarea cu „satisfăcător”, deși hotelul chiar are camere și facilități de 4 stele...

    La fel - pentru cadrul natural „mai degrabă nemulțumit”... Serios? Și ce ar fi trebuit să fie în acel loc binecuvântat de natură ca să vă mulțumească?!?

    Așteptări nerealiste, dezamăgiri maxime.

    Păcat.

    Jitaru2017AUTOR REVIEW
    [01.01.19 23:29:21]
    »

    @Dragos: Desi a fost doar o greseala de tastatura, imi intariti convingerea ca nesimtirea este la ea acasa, adresandu va la persoana a 2 a, in conditiile in care am platit acest sejur si nu ne cunoastemDeci, cred ca asta este o obisnuinta a personalului si conducerii sa va jicniti clientii, asa ca este inutil sa mai fac vreun comentariu. Va faceti singuri reclama...

    nicole33
    [01.01.19 23:51:51]
    »

    @Jitaru2017:

    Dacă lucrurile ar fi stat măcar pe jumătate atât de rău cum ai încercat să ne povestești tu nouă, eu aș fi plecat fără să mai stau pe gânduri, dar tu nu și nu

    Ai ales să rămâi, să mănânci în continuare aceeaşi mâncare dezastru(O)asă, precum declari, şi brusc ai descoperit existenţa acestui site numai bun, în opinia ta, de pus o reclamaţie, în fapt doar un comentariu denigrator, lipsit de o minimă credibilitate.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [02.01.19 09:28:07]
    »

    @Jitaru2017:

    imi intariti convingerea ca nesimtirea este la ea acasa, adresandu va la persoana a 2 a

    Dacă aș fi vorbit la persoana 1-a, ar fi fost vorba despre mine (eu); dacă vorbeam la a 3-a, aș fi fost povestitor, spunând o istorioară despre ce a făcut un el / ea oarecare acolo. Deci... mai rămâne doar persoana a doua. Ceea ce înseamnă că m-am exprimat foarte corect.

    Deci, cred ca asta este o obisnuinta a personalului si conducerii sa va jicniti clientii

    Mie mi s-a părut că dimpotrivă, personalul și conducerea hotelului sunt foarte politicoși, orientați spre clienți și satisfacerea dorințelor legitime ale acestora. Din păcate, nu am cum să scriu un articol despre acest hotel pentru că amfostacolo doar în vizită la niște prieteni cazați, și am mâncat la restaurantul lor. Dar chiar și așa, rămân la opinia mea - ați mers acolo cu așteptări nerealiste, de aceea și dezamăgirea e la fel de mare.

    Asemenea, pentru notele mult subevaluate acordate cazării și cadrului natural... fără absolut nicio justificare rațională.

    Jitaru2017AUTOR REVIEW
    [02.01.19 20:32:37]
    »

    Mi am spus parerea, nu aveti cum sa ma convingeti de altceva, asa ca va rog sa nu mai pierdeti timpul scriindu mi. Daca vreti sa credeti ca hotelul acela este minunat, nu aveti decat, eu am fost dezgustata de personal si mancare si asa voi ramane!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050282001495361 sec
    ecranul dvs: 1 x 1