Receptie:
A fost aglomerat si am asteptat mult pana sa vorbesc cu receptionera. Multi turisti “s-au bagat in fata” si au fost si serviti, pe motiv ca s-au cazat deja mai devreme. Desi era ora 15.30, nu am primit camera pt ca trebuia intai facut curat si camera se da in folosinta de la ora 18.00. Dupa ora 18.00 am revenit si am primit imediat cheia.
Eu am avut o camera dubla superioara care a fost prevazuta cu o canapea extensibila. Camera a fost spatioasa, suficient pt o familie cu un copil (scolar). Vederea este spre statiune, lucru mentionat si in descrierea de pe net.
Entuziasmul meu si al familiei mele a scazut considerabil cand am intrat in baie…. Acolo nu s-a facut deloc curat. Cu toate ca era mentionat pe capacul de WC “dezinfectat”, inauntru erau inca urme de c*** de la turistii precedenti…. Obiectele sanitare nu au fost nici ele bagate in seama de femeia de serviciu. Pe jos a fost tot timpul sederii apa de la o defectie tehnica (lucru care nu mai tine de femeia de serviciu).
Seara am anuntat la receptie starea camerei iar a doua zi s-a facut pentru prima si ultima oara curat. Pe toata durata sejurului nu s-au facut paturile, nu am primit prosoape noi, nu s-a dat cu aspiratorul, nu s-a sters nimic la baie. Singurul lucru remarcabil a fost un sul nou de hartie igienica.
In restaurant am fost doar la micul dejul. In prima zi a fost placut. S-a putut servi masa inauntru sau pe terasa restaurantului. Diversitatea alimentelor a fost suficienta si fiecare a gasit ceva pe gustul lui. In ce priveste bauturile, se servesc numai bauturi acidulate de la automat, lapte si cafea. Cine vrea sa bea apa (minerala sau plata) trebuie sa-si aduca din camera sau sa cumpere de la chiosc.
In a doua zi au fost turisti mai putini si o parte din restaurant a fost inchis. Micul dejun s-a servit la 6-7 mese din restaurant, pe holul hotelului si pe terasa de langa receptie. Cine a ales sa manance pe terasa, trebuia sa se gandeasca bine ce pune in farfurie si sa aiba grija sa nu uite nimic… caci pana la bufet trebuiau sa treaca prin hol, sa urce cateva scari si sa treaca prin restaurat pana la peretele cu bufetul.
Simultan lucrau de zor 4-5 femei de serviciu care lustuiau holul cu cat mai multe solutii care mai de care mai mirositoare. Intr-un final mirosul cafelei a cedat in favoarea solutiilor pt facut curat…. Pacat ca aceste doamne bine intentionate n-au trecut si prin camerele turistilor.
In final, eu nu as recomanda hotelul mai departe. Indiferent de cat costa eu astept sa fie curat pe cat posibil chiar daca nu e de lux.
NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (
H. Ang);
în lipsa unor alte precizări explicite,
ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări
din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole;
deasemenea,
responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol
revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului");
AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
0
IMPORTANT: Eventualul
drept la replică din partea proprietarilor
este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză.
Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie
scriind un ECOU
la acest articol,
fie
inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".

Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă
pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Pachetul "CONTACT"
constă în
- un număr mai mare de fotografii "oficiale, de prezentare" ce pot fi încărcate = maximum 40
- afişarea datelor de contact ale pensiunii/hotelului (telefon, nume, mail) în pagina unităţii, precum şi la fiecare review scris despre acea unitate
- înştiinţări automate la încărcarea unui review despre unitatea dvs;
acces de consultare instant la conţinutul acelui review (înainte de publicare, în timpul verificărilor!)
- dreptul de publicare a unui articol de tip "Noutăţi utile de la proprietari" (unul pe an)
- similar celui de aici (se deschide în fereastră nouă)
şi costă
199 lei / anDacă sunteţi interesaţi - contactaţi-mă