ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 09.09.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel de 2 stele - nu recomand

TIPĂREȘTE

Am cumparat bilet pt. 10 zile periaoada 21 august-31 august 2018 printr-o agentie online din Constanta, la un hotel de 2 stele din Saturn, H. Mures. Acolo am ajuns si mi-au zis ca nu au locuri si sa ma duc la Aida. Acolo la Aida dupa 30 minute de asteptat, m-am bagat in fata la receptie si am cerut camera pt ca eram cu un copil si nu mai avea rabdara. Mi-au raspuns ca nu au locuri, dar a vorbit sefa sa mergem la Cleopatra de 4 stele. Am mers acolo si mi-au zis ca nu stiu nimic. M-am intors la Aida si mi-au zis sa merg la Mures, ca nu este treaba lor sa-mi gaseasca camera. M-am reintors la Mures si am asteptat, timp in care dadeam telefoane si mesaje la cei de la agentia online, care foarte draguti m-au asigurat ca pana la ora 18 primesc cazare. Dupa alte 30 de minute de asteptat m-am dus din nou la receptie si am intrebat ce fac. Mi-au zis ca rezolva seful de hotel si sa astept. Am asteptat alte 15 minute si am mers sa intreb din nou, si am primit raspuns sa merg la Cleopatra fara probleme. Le-am zis ca acolo nu ma duc fara cineva de la ei, si am vorbit telefonic cu seful si m-a asigurat ca nu este nici o problema. Am ajuns din nou la Cleopatra si stiau acum de problema, mi-au zis sa astept ca ma cazeaza.

Dupa 45 minute am completat formularele de cazare si am primit camera. Eram in sfarsit fericit, platesc 2 stele si primesc 4 stele. Acum dupa ce v-am povestit problemele prin care am trecut sa va zic de hotel, si incep cu impresii pozitive:

1. Hotel luxos, frumos luminat in interior, cu lifturi frumoase, personal la receptie politicos

2. Intrare in camera prin card si acces gratuit la piscina

3. Piscina - Aqua parc foarte frumoasa si curata

4. in camera am avut o canapea care includea un pat extensibil

5. balcon cu 2 sezlonguri si o masuta din plastic

si cam atat, impresie generala pozitiva de 9.5

Acum impresiile negative:

1. camera mica si inghesuita

2. apa curgea de la cei deasupra si au udat prospapele albe de pe etajera

3. duș cu perdea

4. aer conditionat nefunctional

5. minibar cu un frigider foarte mic, nu incapea o sticla de 1 litru decat culcata

6. nu a fost schimbata lenjeria in cele 10 zile

7. mocheta nu era aspirata decat la 2-3 zile

Impresie negativa 2.

Nu am avut comentarii pentru aceste deficiente pentru ca eu am platit pentru 2 stele, dar cei care au platit 2500 pentru 5 zile, ce fac?

Am mai fost la un hotel de 4 stele in Mamaia, la botezul unui nepot, dar nu se poate compara.

Imi pare rau pentru cei ce au luat teapa si au platit pentru aceste 4 stele inexistente.


[fb]
---
Trimis de Cornel1968 in 09.09.18 19:31:34
Validat / Publicat: 09.09.18 22:07:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Hotel Capitol din Eforie Sud

VIZUALIZĂRI: 1146 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cornel1968); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.09.18 19:49:18]
    »

    @Cornel1968: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 33&ridAnt=89717

    Zoazore
    [10.09.18 11:41:39]
    »

    @Cornel1968: N-ai spus la receptie treaba cu inundatia si cu AC-ul? S-ar fi rezolvat repede.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048383951187134 sec
    ecranul dvs: 1 x 1