ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2018
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.09.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 4 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Pensiune doar pentru oameni cu 'staif'

TIPĂREȘTE

"Am fost acolo" in august 2018. Citind recenziile altor clienti din anii trecuti, am observat ca administratorul au mai "umblat" un pic la aspectul interior, insa camparand cu normele de clasificare mentionate in Normele Metodologice probate prin Ordinul Presedintelui ANPT nr. 65/2013, am constatat nu doar ca acesta unitate economica nu prezinta toate cerintele obligatorii pentru categoria de clasificare pe care o afiseaza (4 "stele", care de fapt sunt "margarete").

Eu am fost cazat intr-un asa-zis apartament cu un dormitor (tindea mai mult catre un spatiu de tip "suita"), desi peretele ce despartea camerele nu avea usa, astfel, intimitate = 0, fara balcon, fara vestibul, fara canapea ori fotolii, iar accesul la baie se facea direct din prima camera, alta lipsa de intimitate (contrar legislatiei, de altfel) Ah, da! Iar toaleta avea drept aerisire un ventilator incastrat in perete care pornea cand era... prea tarziu (chiar nu stiu pe ce principu functiona, ca nu am vazut niciun senzor)!

Am mai constatat ca, probabil pentru obtinerea clasificarii de 4 margarete, pensiunea se lauda cu acces non-stop la internet, frigider in camera, aer conditionat. Insa in momentul in care parasesti locul de cazare si iei cu tine cardul (care iti asigura acesul in camera si pornirea curentului electric), practic racitorul si aerul conditionat sunt inutile, cand te intorci bautura si laptele copilului sunt calde, la fel ca si camera. Daca iau in calcul faptul ca pe timpul noptii mereu nu aveam net, iar dimineata berea mi s-a servit calda (pe motivul ca abia fusese introdusa in frigider), am tras concluzia ca principiul de obtinere a profitului in cadrul firmei era: “cu cat mai putini consumatori electrici, cu atat costurile sunt mai mici”! Pana si uscatorul de maini de la toaleta restaurantului era setat sa dureze doar… cca 10 secunde!

Asa au gasit ei o portita sa obtina 4 margarete, cand inca nu cred ca meritau nici 3! Mai are rost sa spun ca uneori masa ne era servita dupa 40 de minute, incat unii clienti plecau de la masa? Poate era bucatarul de vina, nu stiu, sau poate aparatele de gatit erau electrice (pe modul economic) !

Am solicitat, de asemenea, un serviciu platit, o croaziera cu barca, pentru care pe langa faptul ca a costat dublu fata de alti operatori (administratorul acoperindu-se legal cu anuntul afisat la barul pensiunii precum ca "in aceasta unitate se aplica un adaos comercial de pana la 500%"), nu mi s-a oferit niciun document fiscal. Iar cand am cerut, un reprezentant al acestei pensiuni a refuzat initial (motivand ca nu el a efectuat croaziera, ci o alta firma, desi banii el mi a cerut), apoi mi-a eliberat un bon fiscal, cu specificatia ca nu am ce sa mai caut in aceasta pensiune pe viitor.

Poate ca as fi putut sa trec cu vederea peste toate astea datorita peisajului superb de la rasarit pana la apus, insa nonsalanta afisata de reprezentatului pensiunii, spunându-mi ca in aceea pensiune nu vin decat “oameni cu staif”, m-a determinat sa impartasesc si altora experienta mea si sa afle viitori clienti lucruri care nu le vor gasi in reclamele de pe site-urile de promovare a pensiunii.

PS: Cuvantul “staif”, cred ca in vocabularul acelui angajat inseamna “client care plateste tot ce i se cere, care nu cere bon fiscal, nu se plange niciodata chiar daca ar avea motiv sa o faca, iar la sfarsit spune si… «Multumesc!»".

Numele pensiunii e prea pretios pentru lipsa de respect cu care sunt intampinati clientii!


[fb]
---
Trimis de U101722 in 08.09.18 14:43:41
Validat / Publicat: 08.09.18 15:54:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în DUBOVA.

VIZUALIZĂRI: 1052 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (U101722); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [08.09.18 15:54:01]
    »

    @U101722: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 82&ridAnt=89663

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Decebal:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032916069030762 sec
    ecranul dvs: 1 x 1