ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.08.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Mioveni
ÎNSCRIS: 27.08.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 10 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Client de mai bine de 5 ani

TIPĂREȘTE

Nu obisnuiesc sa fac recenzii negative decat daca sunt foarte dezamagit, insa in situatia de fata ma vad nevoit: sunt client al hotelului Golden Spirit de mai bine de 5 ani, am revenit intotdeauna cu placere si l-am recomandat cunostintelor cu fiecare ocazie. Insa anul acesta, situatia s-a schimbat dramatic:

1. in privinta restaurantului nu mai exista bucatar, acum gatesc patronii motiv pentru care mancarea nu mai are aceeasi calitate ca in anii anteriori. La micul dejun au fost situatii in care nu am mai gasit mai nimic la ora 9.20 (zile la rand nu s-a mai servit branza sau fructe); la cina s-a servit vin acru. Serile de eveniment primeaza in fata clientilor cazati in hotel si acestora nu li se mai ofera cina in seara respectiva, ci retroactiv in zilele urmatoare, desi vin cu un pachet demipensiune.

2. In privinta agrementului din nou dezamagire. Jacuzzi a fost dezafectat, iar celelalte doua bazine unul a stat gol, iar celalalt a fost ori prea rece, ori prea fierbinte si nu s-a putut folosi, a disparut spatiul de joaca- sunt beneficii incluse in pretul sejurului de care clientii nu mai pot beneficia. Personal am facut baie in raul Cerna, sau am mers la 7IZvoare ca sa ma pot racori.

3. Curatenie si servicii: timp de 10 zile cat a durat cazarea nu s-a schimbat lenjeria, nu am fost intrebati daca avem nevoie de prosoape, sau sa ni se schimbe gunoiul, iar hartia igienica ne-am cumparat-o personal. Biletul de room service era aruncat prin dulap si l-am gasit la sfarsitul sejurului cand am verificat camera.

In concluzie, desi am fost un client fidel al acestui hotel atatia ani, marturisesc cu parere de rau ca am plecat cu un gust amar din acest concediu. As fi preferat sa fiu informat de aceste schimbari de catre personal si sa mi se dea posibilitatea sa optez pt alt tip de sejur, atat timp cat conditiile nu mai sunt aceleasi. Imi pare foarte rau si sunt profund dezamagit.


[fb]
---
Trimis de Florian 1962 in 27.08.18 20:25:21
Validat / Publicat: 27.08.18 21:28:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1120 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Florian 1962); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6800 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[27.08.18 21:28:38]
»

@Florian 1962: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 39&ridAnt=89139

webmaster
[29.08.18 07:54:06]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGolden Spirit Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045608997344971 sec
    ecranul dvs: 1 x 1