ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Buzău
ÎNSCRIS: 13.08.13
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Placut

TIPĂREȘTE

Niciun roman care se respecta nu poate sa-si inceapa vacanta fara sa se streseze in legatura cu locul de parcare. Am aflat ulterior de pe pliantul hotelului ca acesta nu are locuri de parcare proprii deci fiecare se descurca. Drept pentru care am lasat masina peste drum in balarii.

Holul hotelului este frumos si racoros, doamnele de la receptie, amabile. Tot in hol exista un bar, fotoliu de masaj si un mic spatiu unde multi parinti lasau carucioarele bebelusilor. Hotelul are 3 etaje dar nu are lift. Usile camerelor se inchid cu cheie.

Camera mica, dar draguta, cu un tapet interesant ce dadea senzatia de spatiu. Balconul, suficient de mare avea o masuta si 2 scaune de rachita. Camera dadea catre o gradina din spate si spre parcarea unui hotel apropiat dar nu m-a deranjat deloc pentru ca am apreciat linistea. In camerele care au vedere catre piscina, se aude muzica de la piscina.

In camera exista un sifonier mare si incapator dotat cu seif, umerase, paturi, chiar si o mica trusa de cusut. Un minibar cu cateva produse, televizor incastrat intr-un perete fals, telefon. Am avut si un fotoliu confortabil. Atasat de cheie era un card cu ajutorul caruia functiona AC-ul din camera. Lenjeria alba impecabila. Se facea curatenie zilnic, prosoapele erau schimbate zilnic si lenjeria la 3 zile. Baia avea toate dotarile necesare, sampon, sapun, feon, prosoape albe. Se aduceau permanent sapunuri daca acestea se consumau, precum si hartie igienica.

Restaurantul nu poate cuprinde toti turistii dar exista o terasa exterioara si mese langa piscina; de altfel toti doreau sa manance afara asa ca acele locuri erau ocupate primele. Mancarea este de doua feluri, fie sarata, fie fara gust. Dar combinate... mergeau. De exemplu, varza, orez, piure le combinati cu carnati mai sarati sau cu un pui. Se facea un gratar in fiecare seara, dar un singur tip de carne; o data porc, o data pui, o data mici si de la capat. Era o zona cu legume taiate si puteai sa le combini singur pentru a pregati o salata. Prajiturile aveau prea multa crema de unt, gustose si nu prea, se serveau si fructe, personal nu mi-a placut sa vad napolitane si eugenii cu crema de lamaie la micul dejun.

Micul dejun, acelasi in fiecare zi, felurile clasice, rosii, branza, cascaval, lapte, cereale, cremvursti, oua, omleta nu arata deloc apetisant prin urmare nu am incercat-o. La pranz, o ciorba cu carne si o supa crema, pe langa alte preparate. Am observat ca o parte din produsele de dimineata, ca legume, omleta, masline sunt reciclate la pranz intr-un fel de tarta-placinta. Deloc gustoasa.

Cu siguranta nu este pentru gurmanzi, pretentiosi sau cei cu copii mofturosi la mancare. Dar pentru cei care se adapteaza repede si nu uita ca au venit sa se simta bine, este ok. Aveti sucuri, bauturi alcoolice la dispozitie si 2 automate de cafea. Personalul restaurantului este format din tineri amabili si zambitori cu o atitudine placuta.

Piscina arata foarte bine, la fel si cea de copii si desi era cam mica, copiii se simteau bine. Acestia se bucurau de animatie si jocuri dupa amiaza. La barul de la piscina puteti comanda bere, sucuri, apa, cocktailuri pe care le puteti bea la piscina sau le puteti lua la plaja. La piscina exista 2 dusuri. Tot langa piscina exista spatiu de joaca pentru copii.

Zona este curata, exista persoane care se ocupa permanent de curatenia din zona restaurantului si a piscinei, un lucru de laudat.

Accesul catre plaja nu este chiar asa de direct cum credeam. Mai intai traversati o mica gradina interioara de langa restaurant, apoi treceti de piscina mare, apoi coborati cateva trepte, faceti slalom pe langa masinile parcate langa 2 hoteluri apropiate (Bueno si Hawaii) si abia apoi ajungeti la plaja. Gasiti sezlonguri daca veniti pana in 9.30, apoi mai greu, deoarece minunatii turistii isi ocupa sezlongul cu prosoape si apoi vin cand au ei chef.

Plaja nu prea este ingrijita, cu siguranta copilul va gasi in nisip ambalaje si chistoace de tigari ascunse. Si asta pentru ca nu exista un cos mic de gunoi la umbrela, dar gasesti cu greu si unul obisnuit.

Cand te intorci de la plaja, chiar inainte sa urci catre piscina exista un furtun pe care il folosesti ca sa dai nispul jos de pe picioare. Nu este semnalizat ca atare, insa i-am vazut si noi pe altii folosindu-l. In mod normal trebuia semnalizat cumva si nu numai atat, era nevoie de 2 astfel de furtunuri pentru a se evita aglomeratia.

In fiecare seara s-au organizat spectacole de muzica si varietati, langa piscina intre 20 si 22 / 23. O initiativa placuta.

Hotelul isi respecta cele 3 stele dar nu face nimic ca sa se autodepaseasca. Totusi este un hotel dragut, cu personal amabil si mai linistit decat alte variante.

Va doresc vacante minunate.


[fb]
---
Trimis de laura mihaela in 19.08.18 09:48:40
Validat / Publicat: 19.08.18 10:32:18
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1915 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laura mihaela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[19.08.18 13:21:41]
»

@laura mihaela: Per ansamblu, review-ul dvs. este detaliat şi echilibrat şi-l apreciez ca fiind foarte bun, dar am şi câteva comentarii de făcut:

Am observat ca o parte din produsele de dimineata, ca legume, omleta, masline sunt reciclate la pranz intr-un fel de tarta-placinta. Deloc gustoasa.

Mie mi s-a părut gustoasă omleta respectivă. Parcă aşa o denumeau ei. Dar, fiecare cu gustul lui!

Cu siguranta nu este pentru gurmanzi, pretentiosi sau cei cu copii mofturosi la mancare. Dar pentru cei care se adapteaza repede si nu uita ca au venit sa se simta bine, este ok.

Aici vă dau dreptate! Mai ales când ai fost înainte la un hotel de 4 stele (Savoy), presupun că acesta reprezintă standardul dvs. de comparaţie.

Hotelul isi respecta cele 3 stele dar nu face nimic ca sa se autodepaseasca.

N-am înţeles ce vreţi să spuneţi! Eu am mai fost aici şi în anul 2016 şi am observat că s-au făcut unele renovări între timp, deci, eu trag concluzia că hotelul încearcă continuu să se îmbunătăţească.

laura mihaelaAUTOR REVIEW
[19.08.18 13:48:08]
»

@cris1982: Multumesc pentru ecou! De fapt, standardul meu este hotelul de 3 stele de anul trecut din Grecia. In legatura cu unele preparate culinare, cum ar fi omleta, se stie ca trebuie sa fie placute si ochiului.

La ce trebuie hotelul sa lucreze, din punctul meu de vedere este amenajarea unei parcari, sa se ocupe un pic de plaja si sa monteze cosuri de gunoi, sa schimbe cheile vechi cu cartele magnetice si sa achizitioneze mini frigidere mai silentioase, si... tot parere strict personala sa schimbe culoarea hotelului

Dar toate acestea... probabil pe viitor.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, laura mihaela
Alte impresii din această RUBRICĂDorna Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056616067886353 sec
    ecranul dvs: 1 x 1