ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Snagov [IF]
ÎNSCRIS: 08.08.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
3 AD. + 2 COPII -- v: 4ani + 8ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
9.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Hotelul prostiei, lipsei bunului simt și normelor standard de cazare!

TIPĂREȘTE

De la Recepție te întâmpina ineficienta. Ne prezentam la orele 16:10, ținând cont ca check in se face după orele 16:00 dar ni se comunica ca apartamentele nu sunt încă gata dar se lucrează din greu la ele și doamnele de la curatenie transpira trebăluind. O fata pierdută undeva in alta lume reușește sa irite puțin un alt turist datorită eficientei și alta pune mâna pe telefon verificând când sunt camerele gata, strigând in telefon “miscati-va sunt străini! ”, referire la noi, o familie mixtă. Eh și dacă eram doar romani, eram mai prosti, aha, I got it!

Avem doua apartamente închiriate, in unul apa curge la toaleta, telefonul nu funcționează. Încercam sa raportam cele întâmpinate și o doamna menajera ne comunica ca și dumneaei a comunicat deja, este doar vina turiștilor dinaintea noastră! Aha, nici vorba. In fiecare zi am făcut sesizare ca noi turnam apa cu găleata in toaleta și pana astăzi când am făcut check out nu au rezolvat apa de la toaleta. Ați înțeles, acum este vina noastră ca viitorii turiști nu vor putea trage apa la toaleta!

Voi enumera in linii mari ce am întâmpinat noi:

- pe holuri in hotel, Recepția și holul aferent dar și in restaurant nu poți respira de caldura, adică lipsa aer condiționat;

- micul dejun cu produse slab calitativ, salate gen de vinete acrite. La micul dejun servesc castraveți tăiați de cu o seara înainte. Dacă vrei sa servești ceva trebuie sa ceri deoarece nu aduc noi platouri când acestea se termina. In trei zile de concediu a trebuit sa cerem miere, lapte, aparatele de cafea nu funcționau deoarece se umpleau filtrele de zaț, roșii, etc etc.

- personal fără zâmbet pe fata și sictirit, nu fac nici cel mai mic efort sa îți răsplătească banii plătiți ci te fac sa mori ca ai ales acest hotel.

- ah, la plaja! Trebuie sa ai nervi, nu au umbrele suficiente, încearcă totuși sa te vâre și pe tine printre alte rânduri de parca îți fac un favor, aparatul de cafea de la barul de pe plaja merge doua zile da și una nu. Prosoapele pentru șezlong sunt mici iar dacă vi mai târziu puțin la plaja nici nu mai au disponibile.

- oameni care îți vorbesc in sictir și asta ma enervează la culme pentru ca noi suntem respectuoși și avem răbdare multă, de ce sa îmi vorbească mie una in doi peri!

- curățenia este relativ ok dar după ce te-ai cazat vor face minimul necesar atât cât sa nu o iei razna definitiv. De exemplu soțul meu fumător a fumat pe balcon și a lăsat scrumiera pe balcon. Când am venit in camera am găsit scrumiera plină de țigări și scrum pe masa, lăsată acolo și am curățit-o noi dar deja in camera mirosea a birt.

- apa nu doar curge pe lângă cabina de dus dar se reglează relativ greu la temperatura, asta după ce ai așteptat deja 10-15 minute sa vina calda.

- la check out, ca sa fie ineficienta maxima, soțul (străin) este lăsat singur in așteptare pentru 10 minute fără nici o explicație, fără nici o avertizare, fără nici o rezolvare după ce duduia merge in spate și uita sa se întoarcă.

Acest hotel nu merita sa primească turiști. Poți Închide ochii, poți accepta anumite neajunsuri când vezi ca exista bunăvoința in rezolvarea sau concilierea lor.


[fb]
---
Trimis de Moondy in 08.08.18 15:04:28
Validat / Publicat: 08.08.18 18:10:57

VIZUALIZĂRI: 997 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Moondy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4949 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[08.08.18 18:10:48]
»

@Moondy: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 79&ridAnt=88307

Rofri
[09.08.18 17:13:12]
»

Am citit cu uimire cele scrise de dvs, mă așteptam ca după renovarea hotelului, și mai ales după nivelul astronomic al prețurilor, să ofere ceva foarte bun.

Spun asta pentru că am fost și noi în 2014 și 2015 la Alcor. Nu era renovat pe atunci, dar poziția lui pe plajă și vederea la mare au fost un avantaj în fața căruia am trecut cu vederea mobilierul vechi. Pe un sejur de 6 nopți, două persoane, cu MD nu am dat mai mult de 900 de lei. Suma aceasta se cere acum pentru o noapte!!

În ultima vreme m-am mai uitat de curiozitate să văd cum arată ”strugurii acri”... pe Booking mi s-a părut că hotelul arată bine, dar oricum prețurile sunt enorme. Și iată, din ce spuneți, că nu sunt nici măcar justificate. Păcat!

cristina47*
[09.08.18 17:38:46]
»

@Rofri: Eu am dat un negativ. Nu prea fac eu chestii din astea, dar acum nu m-am putut abtine. Nu mi-a placut titlul.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cristina47*, Rofri
Alte impresii din această RUBRICĂAlcor Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037811040878296 sec
    ecranul dvs: 1 x 1