ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2018
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucureşti
    ÎNSCRIS: 04.08.18
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2018
    DURATA: 4 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII -- v: 4-7 ani

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    100.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 31 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    încărcat de pe telefon!
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Un colt de Rai

    TIPĂREȘTE

    Vara aceasta am fost pentru prima data in Delta Dunării. M-am luat, de-a lungul anilor cu alte destinații de vacanta si pur si simplu omisesem acest colt de Rai. Intr-o zi am auzit o reclama la radio la Hotel Gulliver Delta Resort din Uzlina, iar copiii au inceput sa exclame, de pe bancheta din spate: “Vrem si noi! Hai in Delta! ”. Zis si facut. Am cautat pe google hotelul, am citit impresiile de pe Amfostacolo, am gasit o agentie care avea numele asemanator, am sunat si am facut rezervare pentru trei nopti de cazare.

    Dupa aproape cinci ore de mers, cu multe opriri, ca de... cu doi copii mici si cu mama lor... am ajuns la Murighiol, unde ne aștepta un domn care ne-a transportat cu bagaje, cu tot, la hotel.

    Veselia a inceput inca de pe barca. Chiote de veselie, zâmbete, poze! Dupa scurt timp am ajuns intr-o oaza, la propriu: un fel de insula verde, plina de vegetație, cu un hotel, cateva viluțe, un restaurant, o terasa si o piscina imensa.

    Copiii, care văzuseră piscina inca de acasa, pe site-ul hotelului, aveau costumele de baie de acasa pe ei. Nici nu am apucat bine sa ne cazam, ca ei au si sarit la bălăceală.

    Ni s-a oferit un apartament in viluța Lebăda, la parter. O camera mare, in sfarsit! Ca prea ne înghesuim peste tot pe unde mergem cu colace, jucarii si bagajele maica-si. Un living cu o canapea extensibila (in care au dormit adultii) si un dormitor cu un pat mare, unde au dormit copiii. Prea multe despre camera nu am ce comenta, pentru ca nu prea am stat in ea decat noaptea. Am retinut ca era foarte curată, spațioasă, cu lenjeriile curate, apretate, ca avea televizor, aer conditionat, si ca la baie avea tot ce trebuie.

    Pentru ca stateam la parter, nu am avut balcon. Camera dadea direct spre un părculeț, unde picii nostri se zbenguia intr-una.

    Datorita piscinei, nu prea am avut grija copiilor. Ei se balaceau non stop, in timp ce sotia citea pe șezlong, iar eu ma delectam cu bere rece la terasa. Nu ma deranjau copiii decat cand veneau sa ceara vreun suc sau înghețată.

    Referitor la mâncare, recunosc ca m-am ingrasat un kilogram in patru zile... Am facut abuz de peste, pe care l-am servit in toate felurile: fript, prăjit, saramura, icre, ciorba, plachie. Imi era cam teama cu mancarea, pentru ca fetita mea e alergică la peste, dar aveau, pe langa peste si preparate din pui, porc sau vita, mămăliguța cu branza si smântâna, paste, cartofi si nu a fost nicio problema.

    Erau turiști care pescuiau pe pontonul hotelului si am vazut chiar capturi măricele. Eu nu le am cu pescuitul, asa ca m-am rezumat a lenevi in hamac, cu o carte... doamne de cand nu am mai citit... la piscina sau la bar.

    Am ales doua excursii. Una la Sulina, zis si Orașul Piraților si una mai scurta, pe canalele si lacurile din apropiere. Am vazut de aproape lebede cu pui, pelicani, cormorani. La Sulina am facut baie in mare, lucru are ne-a placut cel mai mult.

    Referitor la excursii, trebuie neaparat sa spun si despre doamna care conducea barca cu motor. O doamna la vreo 50 de ani, blonda si cu ochelari negri de soare, care conducea de ziceai ca e James Bond. Nicio barca nu ne-a întrecut pana la Sulina, spre bucuria noastra si a copiilor.

    Duminica dimineata, cand trebuia sa ne apucam sa strangem bagajele si sa plecam, ne-a apucat pe toti patru o Tristețe mare, dar mare de tot. Asa ca am intrebat la receptie daca mai au camere libere, ca noi mai vrem sa stam o noapte. Slava Domnului ca am venit cu masina, pentru ca ne-au mai prelungit șederea cu o noapte si am mai profitat inca 24 de ore de starea noastra Zen in care intrasem.

    Luni am plecat. Dupa ce ne-a lasat barca in port si ne-am urcat in masina, mi-au luat vreo 20-30 se minute sa ma dezmeticesc. Zici ca ma trezisem dintr-un vis sau ca am fost plecat intr-o alta lume cateva zile si acum devenisem cu picioarele pe pamant.

    In concluzie, a fost foarte frumos, ne-a placut foarte mult si vrem sa mai revenim si la anul.


    [fb]
    ---
    Trimis de FlorisC* in 04.08.18 07:06:02
    Validat / Publicat: 04.08.18 08:04:07

    VIZUALIZĂRI: 1119 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (FlorisC*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P02 [fără descriere]
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5849 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    19 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.08.18 08:03:33]
    »

    @FlorisC: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Testosu'
    [04.08.18 08:24:01]
    »

    @FlorisC: Daca vom mai citi si alte asemenea articole despre alte asemenea locuri faine, descrise cu risipa de laude, de pe unde ati mai fost,

    atunci voi crede si cele prezentate aici.

    ...

    M-am luat, de-a lungul anilor cu alte destinații de vacanta

    ...

    Pana atunci sunt foarte rezervat in a crede cele scrise in articol.

    Daca la un articol negativ despre aceasta unitate de turism apar imediat alte cateva extrem de laudative pe AFA.

    Adica recenzii la extreme, ori foarte critice, ori foarte laudative.

    Deci ,asteptam si alte impresii!

    Pușcașu Marin
    [04.08.18 11:13:30]
    »

    @FlorisC: Daca va dati cuvantul de onoare ca n-ati scris aceste impresii fara sa fi fost contactat de managerii resortului sau de altcineva care are legatura cu locatia, inainte de a-l scrie, parca, parca as incepe sa cred ce-ati scris in articol. Altfel... nu.

    E ciudat ca dupa niste impresii total negative, apar cateva extrem de pozitive.

    Eu unul va doresc vacante la fel de frumoase ca cea descrisa mai sus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    FlorisC*AUTOR REVIEW
    [04.08.18 11:53:25]
    »

    @ghisor: Salut! Mereu consult amfostacolo.ro si booking inainte de a alege un hotel. Asa am facut si acum. Am citit si eu recenziile recente răutăcioase. Nu stiu cat sa le dau crezare, ca doar am fost si eu acolo si nu si-a dat nimeni pantalonii jos si nu a țipat nimeni la noi. Am avut pretențiile direct proporționale cu pretul platit. Constat cu placere ecourile la postarea mea, iar asta ma va determina sa scriu si despre alte destinații.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [04.08.18 12:14:54]
    »

    @FlorisC: eu unul chiar m-aş bucura să mai scrii, pentru că o faci foarte bine şi impresiile de acest fel au devenit o rara avis pe AmFostAcolo.ro

    Aştept cu mare interes!

    managergulliver
    [04.08.18 12:19:15]
    »

    @ghisor:

    Buna ziua,

    Sa intelegem din abordarea pe care o aveti dumneavoastra Ghisor, Testosu' etc ca unitatile de cazare nu ar trebui sa incurajeze turistii foarte multumiti sa posteze impresii si doar sa isi faca o tinta din strangerea pe AFA a unui numar cat mai mare de impresii negative?!

    Probabil ca din aceat motiv sunt pensiuni si hoteluri in zona Murighiol care au 3,9 grad de recomandare pe amfostacolo.ro si 8.4 pe booking.com (cu ff multe impresii pe booking...) Pentru ca aveti grija, intr-un fel sau altul sa fiti foarte protectori cu turistii care posteaza impresii negative si foarte critici cu turistii care posteaza impresii pozitive?

    Dati-ne voie, va rugam, sa ne exprimam dezamagirea si sa remarcam o tenta de subiectivism pe care faceti eforturi sa o conturati din ce in ce mai clar si care nu credem ca este tocmai ceea ce si-a propus comunitatea AFA

    Daca asa stau lucrurile (sunt destule ecouri in aceasta directie) atunci va rog faceri un anunt oficial si va garantez ca hotelierii nu vor mai insista ca turistii sa posteze impresii, 90 din structurile de cazare vor avea grad de recomandare sub 40% si dumneavoastra veti avea, in sfarsit, site-ul de impresii pe care vi-l doriti...

    Puteti incepe acest lucru printr-o ampla campanie de comunicate de presa etc... Ne-ati ajuta foarte mult pe multi dintre hotelierii din Romania...


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    FlorisC*AUTOR REVIEW
    [04.08.18 12:22:43]
    »

    @Dragos: hai ca ma pun pe treaba

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [04.08.18 14:57:04]
    »

    @managergulliver: o să încerc eu să răspund nedumeririi Dv. din intervenția anterioară:

    Sa intelegem din abordarea pe care o aveti dumneavoastra Ghisor, Testosu' etc ca unitatile de cazare nu ar trebui sa incurajeze turistii foarte multumiti sa posteze impresii si doar sa isi faca o tinta din strangerea pe AFA a unui numar cat mai mare de impresii negative?!

    Probabil ca din aceat motiv sunt pensiuni si hoteluri in zona Murighiol care au 3,9 grad de recomandare pe amfostacolo.ro si 8.4 pe booking.com (cu ff multe impresii pe booking...) Pentru ca aveti grija, intr-un fel sau altul sa fiti foarte protectori cu turistii care posteaza impresii negative si foarte critici cu turistii care posteaza impresii pozitive?

    Dati-ne voie, va rugam, sa ne exprimam dezamagirea si sa remarcam o tenta de subiectivism pe care faceti eforturi sa o conturati din ce in ce mai clar si care nu credem ca este tocmai ceea ce si-a propus comunitatea AFA

    Nu e vorba despre vreun subiectivism ci despre faptul că pe AmFostAcolo se poate observa la câteva unități de cazare din România (oare de ce nu se întâmplă și la cele din exterior același lucru?) un fel de pattern: imediat ce apare un articol negativ (justificat sau nu, exagerat sau nu - asta e relativ greu de stabilit), ne trezim cu o avalanșă de „impresii” scrise de utilizatori (la fel de) noi care apoi nici măcar nu mai intră pe sait. „Impresii” fără conținut, fără esență (d. p. d. v. turistic cel puțin), dar care au note de 10 pe linie. Chit că n-or fi toate de 10 acolo... da' mno, „dacă ne-a rugat patronu'... ”

    Cam despre asta era vorba în replicile „cârcotașilor” de mai sus.

    Eu unul înțeleg dorința Dv. de a vă promova unitatea de cazare, dar ca să fie eficientă, o asemenea întreprindere ar trebui să fie mai proactivă, nu doar un șir de reacții „a posteriori”.

    Dacă articole cum este cel de mai sus ar apărea periodic, fără să fie doar replici ale unora negative, ar fi cu totul altceva.

    Spuneați într-o altă intervenție:

    traim cu impresia ca din 100 de turisti nemultumiti, posteaza impresii 2 - 3, iar din 500 de turisti multumiti, rareori posteaza unul...

    Mă tem că proporția celor nemulțumiți care scriu e cam de zece ori mai mare decât aveți Dv. impresia, dar nu asta doream să evidențiez, ci faptul că, deși

    din cand in cand le reamintim insistent catorva dintre sutele de turisti multumiti ca ne-au promis si un review pe AFA... Uneori, cand ne straduim in exces si le reamintim de mai multe ori, insistenta noastra da roade.

    ... nu prea sunteți ascultați de către cei satisfăcuți. Poate că aici ar mai fi ceva de lucru - o anume motivare (și nu mă refer la mesaje) ar da roade cu siguranță mai bine decât insistentele reamintiri.

    Și ar avea și avantajul că NU vor fi niște simple replici, ci dimpotrivă, vor crea un trend pozitiv.

    În speranța că am reușit să lămuresc puțin polemica de mai sus,

    Testosu'
    [04.08.18 20:54:22]
    »

    @managergulliver:

    ...

    Sa intelegem din abordarea pe care o aveti dumneavoastra Ghisor, Testosu' etc

    ... subiectul ecoului meu era altul!

    Nu-l scoateti din context! ????

    Pușcașu Marin
    [04.08.18 21:22:35]
    »

    @managergulliver: Imi pare rau cand observ ca doriti sa duceti discutia intr-o directie care nu are nicio legatura cu ceea ce s-a intamplat in ultimele doua zile.

    V-am scris un eou in celalalt articol, cel cu impresiile negative, unde am subliniat ca din punctul meu de vedere lucrurile nu cred ca stau asa cum le-a prezentat autorul articolului si ca eu cred ca adevarul este undeva la mijloc.

    Insa nu pot sa inteleg de ce nu va motivati TOTI turistii sa posteze impresii dupa vizita la unitatea dumneavoastra.

    Pentru mine este un deja vu ceea ce s-a intamplat in acest caz. Nu sunteti primul si probabil nu veti fi nici ultimul care procedaza asa. V-a explicat mai bine decat as putea eu s-o fac @Dragos, in ecoul de mai sus.

    Pe de alta parte, parerea dumneavoastra cum ca anumite persoane incearca sa protejeze!?! pe cei care posteaza impresii negative este TOTAL FALSA. Eu unul mi-as dori sa citesc aici impresii pozitive 100% daca s-ar putea. Din pacate cei ce pastoresc turismul romanesc, incepand de la ministrul de resort si terminand cu proprietarii de spatii de cazare sau de alimentatie publica inteleg ca turistul este o vaca de muls. Nu conteaza ca-l imbolnavim, ca-i stricam vacanta pe care o asteapta un an de zile. Sa-i luam banii si atat. Nu generalizez si nu spun ca este cazul dumneavoastra. Insa din ce in ce mai des cam asta observ ca se intampla.

    V-am acordat credit 100% vis-a-vis de schimbul de replici din articolul cu impresii negative. Autorul articolului sustine ca v-a transmis inregistrarile video cu pricina, insa i-ati trasmis o adresa de mail invalida. Nu va suparati pe mine, dar eu nu cred in "coincidentele" astea.

    Iar ceea ce faceti dumneavoastra acum (cea mai buna aparare este atacul) s-a inventat de mult iar de "fumat" s-a "fumat" tot de mult.

    Eu unul va promit ca n-o sa mai intervin sub nicio forma pentru ca m-am lamurit cum sta treaba. Cat despre vreun eventual sejur la locatia dumneavoastra... eu unul , NICIODATA.

    Va doresc mult succes in activitatea dumneavoastra prezenta si viitoare.

    managergulliver
    [06.08.18 10:05:15]
    »

    @Dragos:

    Multumim mult, Dragos, pentru informatiile detaliate.

    Din pacate nu putem sa nu obsevam ca asteptarile dumneavoastra de a fi postate review-uri ”relevante, utile turistilor” nu mai sunt demul in tendinte. Nu toti turistii au talent la compunere si nu toti turistii au timp sa scrie. Pe booking (tot l-au adus colegii dumneavoastra in discutie) sau pe toate marile site-uri de review-uri care conteaza la nivel mondial poti evalua orice serviciu turistic dand doar cateva bife. Nu are nimeni pretentia sa scrii nici macar un cuvant. Daca mai si scrii o fraza, doua, este perfect... Si rezultatele se vad.

    Va rog uitati-va cum pe amfostacolo.ro, o comunitate cu foarte mare audienta, hotelurile au un numar din ce in mai mic de review-uri in comparatie doar cu bookingul. In conditiile in care amfostacolo.ro are, teoretic, un potential de review-uri mult mai mare decat booking (unde nu pot posta decat cei care merg la hotel prin... booking, evident). Oare nu cumva pretentia moderatorilor dumneavoastra ii instraineaza pe turisti de la a-si mai exprima opiniile aici?

    In plus, reprosati turistilor care posteaza impresii pozitive, la rugamintea hotelierilor, ca dupa ce-si fac cont pentru prima postare, nu mai revin pe amfostacolo.ro. Dumneavoastra in calitate de turist experimentat, obisnuit sa postati impresii pe diverse platforme, ati mai reveni pe un site unde, de la prima postare, moderatorii (oare de ce bookingul nu simte nevoia unor astfel de ”intermediari”) sunt ironici, poate chiar agresivi pentru unii dintre turistii si isi exprima frecvent indoiala, uneori prin mai multe ecouri, cu privire la ”sinceritatea” postarii dumneavoastra?

    De ce ati mai reveni pe o platforma unde in loc sa primiti doar un sincer mesaj de multumire ca faceti content sunteti tratat ”de sus”cand piata este atat de larga si cand comunitatea amfostacolo.ro oricum are un numar foarte mic de impresii pentru majoritatea structurilor de cazare, comparativ cu alte platforme? Ca sa nu mai vorbim despre actualitatea acestor postari (sunt calificative acordate si pe baza postarilor de acum 10 ani?!) in comparatie cu alte platforme.

    Chiar mai este un secret faptul ca hotelierii se implica pe site-urile de review-uri si isi stimuleaza turistii cum pot mai bine sa posteze impresii? Din ce cauza colegii moderatorii insista cu atata frenezie in a ”obseva” faptul ca dupa un review negativ hotelirii fac eforturi pentru a convinge turstii sa posteze impresii pozitive? Oare chiar credeti sincer ca turistii dumneavoastra nu au folosit atatea hoteluri si nu au fost abordati de zeci de ori in acest sens de hotelieri? Oare nu cumva creati, fara voia dumneavoastra, evident, un atentat cel putin la spiritul de observatie al turistilor, atragandu-le in mod obsedant atentia in acest sens?

    Se mai indoieste cineva (turist, hotelier, moderator etc.) de faptul ca aceasta este regula jocului? Noi, hotelierii, ne pierdem timpul si resursele pe site-urile de impresii turistice deoarece facem bani cu ajutorul lor. Impresiile pozitive ne ajuta sa vindem servicii, iar impresiile negative ne ajuta sa ne structuram mai bine produsul... O stim cu totii si ne-o asumam cei mai multi dintre noi. Asta, evident, atata timp cat suntem lasati sa ne facem treaba. Fara implicarea noastra, a hotelierilor, probabil ca peste 90 dintre hotelurile de pe amfostacolo.ro nu iau nota de trecere din partea turistilor, doar cu impresiile postate de catre acestia din proprie initiativa, deoarece oamenii nemultumiti se dovedesc foarte buni la a face tipul de review atat de apreciat de catre moderatorii dumneavoastra, in timp ce turistii multmumiti deseori se limiteaza la a spune ”multumesc, hotel X” si la a da nota 9 sau 10.

    Adica numarul mare de review-uri se face, in principal, cu ajutorul hotelierilor si aste se vede nu mai departe de... boking. Iar turistii, la randul lor, apreciaza comunitatile de acest gen si vin cu sute de postari pe site-urile care ii conving sa posteze, care ii ajuta sa aibe confort si ii conving de o libertate de exprimare cat mai mare.

    Va multumim, Dragos, ca ati avut rabdare sa cititi acest ecou foarte lung, dar el este scris in conditii oarecum speciale... De ”vina” este, probabil, audienta site-ului dumneavoastra... Sunt foarte multe aspecte pe care le-am discutat in ultimele zile, pornind de la ecourile acestei postari, cu colegii din industria hoteliera. Au urmarit discutiile noastre si am fost abordati cu multe mesaje. Fara sa vrem, am ajuns un fel de purtatori de cuvant provizorii ai acestui mic, sa-i zicem grup, de hotelieri infintat ad-hoc. Unii dintre ei au trecut sau trec exact prin ceea ce discutam noi acum, altii au intrebari etc.

    La final, pentru o mai buna intelegere reciproca si pentru o cimentare reala a relatiei dintre dumneavoastra pe de-o parte si hotelierii impreuna cu turistii pe care hotelierii ii pot ruga insistent sa faca postari, (sa genereze trafic si, mai ales review-uri – adica lucrul cel mai important pentru comunitatea dumneavoastra) pe de alta parte, va rugam mult sa mai faceti un efort si sa nraspundeti la o intrebare cu 3 sub puncte, daca se poate spune asa:

    Dumneavoastra daca ati fi un turist si ati intra pe un site gen amfostacolo.ro si ati vedea azi un hotel, maine altul si tot asa care au in jur de 5 – 10 impresii de calaltorie si gradul de recomandare in jur de 35% - 45%, iar pe booking, aceleasi hoteluri ar avea in jur de 100 – 300 de review-uri si nota sa ar oscila intre 8 si 9, ce impresie v-ati face despre:

    1. Hotelurile respective

    2. Amfostacolo.ro

    3. Booking.com

    Multumim mult, va asteptam cu interes


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    FlorisC*AUTOR REVIEW
    [06.08.18 13:17:43]
    »

    @Dragos: nu inteleg de unde atata înverșunare iscata de faptul ca am postat o impresie buna despre un hotel. Credeam ca acesta este un site unde turistii posteaza impresii din vacantele lor, bune sau mai putin bune.

    Am fost la Gulliver Delta Resort intr-o minivacanța, m-am simtit foarte bine acolo si am relatat acest lucru... Era mai bine daca scriam de rau, sa inteleg?

    Aseara m-am intors de la mare. Am fost cazat intr-un hotel de trei stele din Mamaia Nord. Totul a fost superb, la superlativ, incepand de la amplasare, conditii de cazare, amabilitate, mancare, curatenie.

    Dar sa inteleg ca un astfel de review nu ar fi Ok pt aceasta platforma...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [06.08.18 13:21:25]
    »

    @FlorisC:

    Aseara m-am intors de la mare. Am fost cazat intr-un hotel de trei stele din Mamaia Nord. Totul a fost superb, la superlativ, incepand de la amplasare, conditii de cazare, amabilitate, mancare, curatenie.

    La care hotel ați fost?

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    FlorisC*AUTOR REVIEW
    [06.08.18 13:46:47]
    »

    @webmasterX: Am fost la Hotel Oneiro Resort

    webmasterX
    [06.08.18 13:54:26]
    »

    @FlorisC: Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI @ Oneiro Hotel

    webmasterX
    [06.08.18 13:56:14]
    »

    @FlorisC: În plus, aș spune că acum ai ocazia să-ți dovedești bune intenții și/sau credibilitatea: dacă scrii acele impresii sau nu

    FlorisC*AUTOR REVIEW
    [06.08.18 14:07:37]
    »

    @webmasterX: Despre ce credibilitate vorbim?! Daca voi am timp si starea necesară, am sa postez un review si despre Oneiro

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.08.18 19:26:04]
    »

    @managergulliver:

    Pe booking (...) sau pe toate marile site-uri de review-uri care conteaza la nivel mondial poti evalua orice serviciu turistic dand doar cateva bife. Nu are nimeni pretentia sa scrii nici macar un cuvant. Daca mai si scrii o fraza, doua, este perfect... Si rezultatele se vad.

    Aici sunt de fapt două aspecte diferite: saituri tip „booking” și saituri tip „AFA”; primele publică doar recenzii ale clienților lor, dar asupra cărora persoanele de contact ale unităților de cazare pot interveni (în afara dreptului la replică de care oricum beneficiază) și cele din al doilea fel, care publică impresii ale tuturor celor care susțin că ar fi fost în locurile despre care scriu. Așadar, hai să nu comparăm mere cu pere.

    In conditiile in care amfostacolo.ro are, teoretic, un potential de review-uri mult mai mare decat booking (unde nu pot posta decat cei care merg la hotel prin... booking, evident). Oare nu cumva pretentia moderatorilor dumneavoastra ii instraineaza pe turisti de la a-si mai exprima opiniile aici?

    Ar fi interesant să aflu și eu care sunt „pretențiile” despre care vorbiți aici. Față de mine nu au avut niciodată niciun fel de pretenții. Au avut în schimb cei de la un sait similar din Germania care mi-au cerut dovada cazării mele în perioada despre care povesteam în impresiile trimise spre publicare către ei. După ce le-am furnizat un scan după bonul fiscal și după rezervare au acceptat imediat publicarea. Și mi s-a părut o solicitare de bun simț, care nu m-a deranjat în niciun fel.

    In plus, reprosati turistilor care posteaza impresii pozitive, la rugamintea hotelierilor, ca dupa ce-si fac cont pentru prima postare, nu mai revin pe amfostacolo.ro. Dumneavoastra in calitate de turist experimentat, obisnuit sa postati impresii pe diverse platforme, ati mai reveni pe un site unde, de la prima postare, moderatorii (oare de ce bookingul nu simte nevoia unor astfel de ”intermediari”) sunt ironici, poate chiar agresivi pentru unii dintre turistii si isi exprima frecvent indoiala, uneori prin mai multe ecouri, cu privire la ”sinceritatea” postarii dumneavoastra?

    Chiar vă rog să îmi dați un link spre orice scriere de-a mea de aici sau de aiurea prin care reproșez ceva vreunui utilizator, mai ales unuia nou? Dacă observați, chiar în primul ecou scris pe acest topic, am lăudat autoarea pentru felul în care a scris și am îndemnat-o să revină cu articole la fel de utile și pline de conținut și despre alte cazări, pentru că a știut să cuprindă esența informațiilor utile oricărui alt potențial client. Că după aceea ea a înțeles exact opusul din cele spuse de mine... e altă poveste. Și îndrăznesc să afirm că e foarte posibil să fie din cauza citirii mai „pe diagonală” a celorlalte replici de aici. Dar despre asta voi scrie și separat, încercând ceva mai jos să îndrept neînțelegerea.

    Ceea ce urmează după acest ultim punct, sunt din punctul meu de vedere speculații și nu mă hazardez să le răspund.

    Dar voi răspunde punctual celor trei întrebări de la final:

    1. e un hotel care are unele probleme. Posibil să fie dintre cele pe care nu aș fi prea fericit să le găsesc atunci când plătesc un sejur acolo. Sau să fie unele relativ minore (dar exagerate de către unii turiști) pe care le-aș putea trece cu vederea (dar le-aș semnala la rândul meu, probabil, dacă nu le-au rezolvat până ajung și eu acolo). Sau ar oferi un preț suficient de tentant încât să nu mai conteze că nu merge nu știu ce chestie din cameră, de care oricum nici nu prea aș avea mare nevoie. Vedeți? Sunt și aici foarte multe variabile. Și pot să vin și cu un exemplu concret: Spa Hotel Orpheus din Devin, care în ciuda notelor destul de mici, atât pe booking, cât și pe tripadvisor, mi-a oferit un sejur plăcut din punctul meu de vedere. Așadar, mai contează și cum sunt citite impresiile despre care tot dezbatem noi aici.

    Și un punct foarte relevant (pentru mine, cel puțin) este de către cine sunt scrise acele impresii; iar dacă autorii au mai scris și altele este un plus de credibilitate pentru mine. Iar pentru cei care scriu un singur articol, încerc să citesc și „printre rânduri”, mai ales când astea sunt relativ puține. Și - atenție! nu vorbesc despre un anumit tip de impresii (pozitive sau negative), ci despre oricare.

    2. aceeași pe care o am: foarte bună;

    3. relativ proastă. Și nu doar din cauza diferenței de evaluare dintre ei și AFA, ci mai ales din câteva experiențe personale, când fie nu mi-au publicat o impresie (pe motiv că nu am fost cazat acolo - dar NU din vina mea, ci pentru că proprietarul respectivei pensiuni a făcut overbooking și pe mine m-a trimis în altă parte. Recunosc, a fost și greșeala mea, că am acceptat oferta lor, fără să mă adresez direct către booking. Dar m-am gândit că e prea din scurt - am fost sunat exact cu vreo 12 ore înainte să plec la drum!), fie mi-au publicat doar notele care „chipurile” nu erau însoțite de niciun text. Pe bune?!? Atunci la ce mă obosisem să scriu ce ar mai fi fost de îndreptat pe acolo?!?

    Așadar... vedeți că nu e totul alb și negru - există și mult gri peste tot.

    Cu plăcere,

    ===

    @FlorisC:

    nu inteleg de unde atata înverșunare iscata de faptul ca am postat o impresie buna despre un hotel

    Nici eu nu înțeleg unde în rândurile astea:

    eu unul chiar m-aş bucura să mai scrii, pentru că o faci foarte bine şi impresiile de acest fel au devenit o rara avis pe AmFostAcolo.ro

    Aştept cu mare interes!

    este vreo înverșunare?!? Sau vreun reproș la adresa faptului că ai scris „de bine”?!? Oare mai are vreun rost să încurajez pe cineva să scrie în continuare? nu de alta, dar eu chiar vreau să fac asta. Mai ales că în ultimul timp, sunt foarte puțini utilizatori care scriu bine. Indiferent dacă o fac pentru a lăuda, sau pentru a critica unde e cazul. Orice articol scris cât de cât obiectiv și (mai ales) echilibrat) este apreciat. Și o să simți asta mai ales prin voturile apreciative pe care le vei primi. Nu că asta ar fi o măsură foarte bună a utilității reale a unor impresii, dar pot oferi un relativ indiciu asupra acestui fapt.

    Așadar, revin cu îndemnul: mai scrie, că o faci foarte bine și ceea ce scrii este util cititorilor!

    Dar mai ales, ignoră „cârcotașii” de serviciu. Am avut și eu parte de unii la un moment dat, dar am reușit să depășesc acel moment. Ceea ce îți doresc și ție. Succes!

    Era mai bine daca scriam de rau, sa inteleg?

    Aseara m-am intors de la mare. Am fost cazat intr-un hotel de trei stele din Mamaia Nord. Totul a fost superb, la superlativ, incepand de la amplasare, conditii de cazare, amabilitate, mancare, curatenie.

    Dar sa inteleg ca un astfel de review nu ar fi Ok pt aceasta platforma...

    Așa cum am spus mai sus: SCRIE! nu de alta, dar ai înțeles foarte greșit toată discuția anterioară...

    webmaster
    [06.08.18 20:00:05]
    »

    @FlorisC:

    Despre ce credibilitate vorbim?!

    Despre credibilitatea pe care o poți (sau nu) dovedi scriind un review - intuim pozitiv - despre acel hotel, având în vedere citatele de mai jos (îți aparțin)

    hai ca ma pun pe treaba

    Aseara m-am intors de la mare. Am fost cazat intr-un hotel de trei stele din Mamaia Nord. Totul a fost superb, la superlativ, incepand de la amplasare, conditii de cazare, amabilitate, mancare, curatenie.

    Dar sa inteleg ca un astfel de review nu ar fi Ok pt aceasta platforma...

    PS: Argumentele ”reviews-urile pozitive nu sunt binevenite pe această platformă” vin, în majoritatea COVÂRȘITOARE a cazurilor din partea proprietarilor sau apropiaților acestora.

    Dealtfel e mai mult ca evident - orice utilizator bine-intenționat VEDE că pe AmFostAcolo există FOARTE multe reviews-uri pozitive.

    Mai mult chiar: în fiecare an premiem (foarte) multe unități care adună doar recomandări pozitive

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    FlorisC*, managergulliver, Pușcașu Marin, Testosu'
    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061769008636475 sec
    ecranul dvs: 1 x 1