ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 18.07.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
1 AD. + 2 COPII -- v: 2,4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Cel mai dezamăgitor concediu

TIPĂREȘTE

Scriu aceste rânduri in timp ce sunt cazata la acest hotel căruia nu i-as da 4 stele niciodată.

O prietena mi-a propus sa mergem împreuna pe litoralul românesc... am acceptat deoarece am 2 fetițe mici și ea are o fata de vârsta copiilor mei. Ea s-a ocupat de rezervări eu neavând timp pentru asta (rău am făcut).

Am plătit 2600 lei pentru 5 nopți eu plus 2 copii (2 și 4 ani) cu demipensiune.

Mi s-a părut cam scump pentru Saturn, dar in fine am zis ca sunt copiii împreuna și nu mai contează.

Am plecat de la Cluj cu masina singura cu 2 copii... am ajuns franta de oboseala pe la 20:30 la hotel, nu mai zic de copii.

Ajung in Recepție, stau vreo 20 min cu biletul in mâna (rezervare făcută prin [***]) și nimeni nu ma baga in seama, era forfota mare, mulți oameni nemulțumiți din diferite motive.

Am insistat ca sunt cu 2 copii veniți de la 700 km care sunt f obosiți, intr-un final îmi iau biletul, se uita unii la alții și îmi spun ca ei nu mai au camere. Am crezut ca îmi crapă ceva in mine... între un strigat de nervi și plâns mi-au zis sa stau puțin. Cu greu după jumătate de ora au găsit ultimul apartament liber care mi l-au dat (avantaj eu).

A doua zi la micul dejun trezesc copiii la 7:45 sa putem mânca și ajunge pe plaja... la 8 am fost la masa unde am stat nici mai mult nici mai puțin de 1 ora, lumea se imbulzea la coada, ceva de nedescris.

Despre mâncare nici măcar nu știu cum s-o descriu... oribila (salam, crenvurști, omleta, cașcaval) toate reci și mereu se termina.

2 tonomate de cafea unde era ditamai coada... nu am cuvinte.

Noroc cu pepenele roșu care am putut sa-l dau copiilor la micul dejun.

La Recepție era un anunț unde ne redirecționa la masa de prânz la alte 3 hoteluri pentru ca din motive tehnice nu pot servi acolo masa.

Toate cele 3 hoteluri erau de 3 stele.

Ok... am zis ca încercam.

Am intrat intr-unul dintre ele a 2 a zi la prânz, aceeași îmbulzeala, hotel de pe vremea comunismului, nici măcar nu pot descrie cât de infect era.

In sfârșit după o ora am prins o masa liberă, dar am fost serviți după încă o ora pentru ca aveau prioritate clienții acelui hotel.

Va puteți închipui... eram o mama singura cu 2 copii mici care urlau pur și simplu de foame.

Cel mai apropiat hotel de genul era la 1km de hotelul nostru.

Am depus plângeri peste tot (ANPC, [***], Hotel Cleopatra).

Acum asteptam sa ni se returneze măcar banii pe masa de prânz.

A fost și este încă cea mai urâta experiența de concediu de când ma știu.

Nu as mai veni aici nici pe gratis niciodată.

E prima oară in 35 de ani când am hotărât sa dau un review cât se poate de negativ unui hotel... și am călătorit cât se poate de mult.


[fb]
---
Trimis de Ioana83 in 18.07.18 21:35:20
Validat / Publicat: 18.07.18 22:47:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.

VIZUALIZĂRI: 946 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ioana83); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Coada micul dejun
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [18.07.18 22:45:09]
    »

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    ===

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    cristina47*
    [19.07.18 01:12:36]
    »

    Imi pare rau pentru experienta prin care treceti. Eu in "Saturn" nu am fost, dara cred ca e aproape de gara Mangalia unde exista un restaurant Nordiana: vezi impresii

    Am citit ca si la "Terasa Galbena", in Saturn, se mananca bine.

    Mie de asta nu-mi plac cazarile cu masa. Nici macar cu mic dejun. Nu depind "de glie", de cozi, si daca nu-mi convine, ma duc in alta parte, sau incropesc ceva in camera, mai ales la micul dejun.

    Prietena dumneavoastra unde e? Sau ea a facut doar rezervarile?

    Sper ca veti rezolva cumva sa se imbunatateasca sederea dumneavoastra pe litoral. Vacanta frumoasa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [19.07.18 08:11:11]
    »

    @Ioana83:

    E prima oară in 35 de ani când am hotărât sa dau un review cât se poate de negativ unui hotel... și am călătorit cât se poate de mult.

    ... dar e păcat că, în aceiași 35 de ani de viață (mă rog, de fapt doar vreo 20 să spunem, de când s-a format o personalitate clară), nu ai găsit nicio clipă liberă să scrii despre lucrurile frumoase văzute în toate călătoriile de până acum.

    Pe de altă parte, așa cum acum ai reușit să găsești acest sait ca să te plângi, stau și mă întreb de ce nu l-ai căutat și înainte să pleci - poate așa ai fi văzut spre ce dezastru te îndrepți și mai aveai timp să schimbi ceva...

    Cu părere de rău pentru pățaniile voastre,

    D.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Ioana83AUTOR REVIEW
    [19.07.18 08:23:10]
    »

    @cristina47: Prietena mea e in aceeași situație cu mine. La fel de suparata.

    Am optat pentru cazare cu masa tocmai pentru ca am venit singura cu 2 copii și nu am timp sa caut alte restaurante.

    Ioana83AUTOR REVIEW
    [19.07.18 08:30:45]
    »

    @Dragos: spuneam ca in cei 35 de ani (20 cum scriati d-voastră) nu am dat nici un review atât de negativ... asta nu înseamnă ca nu am scris și de bine de-a lungul timpului... crede-ti-ma ca am făcut-o de multe ori cu inima deschisă.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [19.07.18 11:10:08]
    »

    @Ioana83: vă cred - atunci vă așteptăm și aici cu impresii și din cealaltă parte a gradului de satisfacție!

    popatanda
    [31.07.18 10:27:19]
    »

    dna are dreptate. si eu am scris agentiei de turism de la care am achizitionat sejurul, oamenii de acolo m-au asigurat ca obs. mele au ajuns direct la managementul companiei. si nu s-a schimbat nimic.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cristina47*, Ioana83, popatanda
    Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04957389831543 sec
    ecranul dvs: 1 x 1