ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.05.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.05.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
MAY-2010
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Se putea si mai bine

TIPĂREȘTE

A fost OK, per ansamblu, acest sejur. Camera de hotel este absolut superba, imensa, curata, ingrijita INSA, la capitolul personal si organizare au mari probleme!

In primul rand parcarea (au 10 locuri de parcare subterane) costa 15! Euro pe noapte. Adica enorm!

Apoi, am ajuns la ora 11, a trebuit sa asteptam pana la ora 14, asa cum era si normal pana la urma fiindca atunci se facea check in-ul, insa marea problema a fost in momentul in care am intrat in hotel, dupa ce mersesem sa mancam in alta parte si am gasit aproximativ 150 de alte persoane, la receptie, intr-o invalmaseala groaznica, care asteptau sa fie cazate. A trebuit sa stam la coada o ora si jumatate, in caldura si inghesuiala, ca sa ne putem caza si noi. Proasta organizare!!

Insa punctul cuminant a fost una din cele mai jenante faze din viata mea, cand dupa ce am mancat o mancare de toata jena la restaurantul Asia (portii de maxim 150 grame fiecare), am dorit sa mai luam ceva de la restaurantul hotelului (platisem supliment all-inclusive! ), iar seful de sala, un anume Anton, i-a luat sotului farfuria cu mancare din mana!!! Efectiv, i-a smuls-o din mana si i-a spus ca daca vrea sa mai manance si aici sa-i dam 15 euro! Cand am mers la receptie sa-i facem reclamatie, ne-a tras de mana sa ne intoarcem sa manancam, insa deja era prea tarziu... Nici scuze, nici nimic, o atitudine de toata jena! Ne-am simtit amandoi extrem de umiliti!

Pacat ca totul arata bine si se vede ca sunt si oameni care se chinuie sa iasa totul bine, existe si "destepti" care strica tot!


[fb]
---
Trimis de spezam in 10.05.10 01:12:25
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2526 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (spezam); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    valimi
    [10.05.10 08:40:30]
    »

    Inca o dovada de lipsa de interes pentru satisfacerea turistului si interes maxim pentru obtinerea de profit in minivacanta de 1 Mai.

    In afara de hotelurile din statiunile din sudul litoralului bulgaresc si cu cateva exceptii si in zona Varna, hotelierii bulgari i-au asteptat pe romanii veniti in numar foarte mare de Paste si 1 Mai cu bratele... intinse, dupa bani. Si atat. Multe din hoteluri au fost deschise doar pentru aceste sarbatori, personal probabil doar angajat si inca neinstruit, multe facilitati cu usile inchise, asa ca o vacanta la 4-5* nu are cum sa semene cu una din perioada de sezon.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    spezamAUTOR REVIEW
    [10.05.10 11:16:19]
    »

    Ai mare drepatate Valimi. Insa sunt si oameni care se chinuie sa fie totul OK. Ar fi nedrept sa nu-i amintim. Fiindca mereu faptele rele raman in amintire iar cele bune sunt considerate ca normale. Au fost si oameni care au incercat sa ne faca sejurul placut - animatorii pentru copii, cei care forfoteau la piscine ca sa stranga mizeria lasata de mai toti turistii, doamna care facea curatenie, care i-a facut fetitei mele o barcuta din paturica de pe pat, gesturi mici care inseamna mult!

    relu17*
    [10.05.10 14:19:03]
    »

    Deci este adevarata zicala ca "omul sfinteste locul", fiecare hotel cu uscaturile sale. Pacat ca in evidenta ies mai intai partile negative, cele pozitive fiind cumva umbrite, desi poate sunt in numar mai mare.

    Balcanismul este din nou la putere si pe litoralul bulgaresc.

    Gabriel
    [10.05.10 17:06:30]
    »

    fara suparare ,dar chiar daca esti la all inclusive,---nu ai voie sa scati mancarea din restaurant.este o regula de baza...deci aici nu ai dreptul sa fii suparat

    spezamAUTOR REVIEW
    [10.05.10 18:05:04]
    »

    Gabriel, cred ca ai inteles gresit. Sau poate m-am exprimat eu putin aiurea, nu stiu. Am spus ca dupa ce am mancat la restaurantul asiatic, am intrat pe cealalta usa din incinta hotelului, unde era al doilea restaurant si am vrut sa ne servim cu mancare. S-a inteles gresit!

    Si sunt o "ea" . Multa sanatate si calatorii placute!

    Gabriel
    [11.05.10 08:09:22]
    »

    spezam acum am inteles ce vrei sa spui.

    vacante palcute !!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Gabriel, relu17*, spezam, valimi
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Bolero Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040448188781738 sec
    ecranul dvs: 1 x 1