ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.04.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Petroşani [HD]
ÎNSCRIS: 30.04.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
APR-2018
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Proaspat intoarsa din minivacanta hotarasc sa imi fac cont pe site si sa-mi descarc off-ul, cu speranta ca va citi cineva. Pe scurt:

-h otaram cu sotul sa plecam 2 zile la caciulata. Nu mai gasim loc la agentie, dar sunam timp de 2 ore la receptia hotelului (oltul), pe trei nr de tel. pana ne raspunde cineva, ne face rezervare 2 nopti, 504 lei, din care obligatoriu 220 lei masa.

- ajungem la dispecerat cazare complex cozia, trebuie sa te prezinti la dispecerat cazare. Fiind foarte aglomerat petrecem la coada aprox. 2 ore. Indiferent ca ai rezervare, ai platit sau nu, te prezinti la dispecerat ptr. toate cele 3 hoteluri. Apoi te prezinti la receptia hotelului, unde surpriza mi s-a dat cheia in aprox. 20 de minute. Receptionerii (3 la numar - o cucoana angajata de la inaugurarea hotelului, dar si 2 tineri la care ma asteptam sa fie mai cu bunsimt) au trecut in fisa postului sa nu fie amabili, sa nu zambeasca si sa nu spuna multumesc. La fel si tinerii de la bar. Daca cumva n-ai inteles ceva ti se repeta pe un ton rastit, cu atitudinea ''esti dobitoc? ''

- Hotaram sa nu ne stricam minivacanta care devine din ce in ce mai mini, ne ducem la aquapark, lume multa, cala, apa perfecta, doar de asta am venit.

- Cireasa de pe tort a doua zi la pranz. Ne prezentam la restaurant si pentru prima oara in viata mea am asteptat 3 ore sa mananc un pranz, eu si alti cel putin 50 de prosti revoltati, pe care nu ne-a bagat nimeni in seama. Comenzi incurcate, ospatarite [...], incompetente si obraznice. Ne asezam la o masa nedebarasata, solicitam sa ni se ia comanda, ni se raspunde' 'am crezut ca ati mancat daca sunt farfurii goale pe masa''

Am solicitat sa vb cu seful de sala, nu era sau nu se stie unde era, ne-au tratat cu o [...] extraordinara. Am solicitat la receptie sa vb cu managerul, ni s-a spus ca nu este. Nicaieri la nici un hotel sau restaurant nu m-am simtit atat de umiliti si tratati cu atata nesimtire.

In concluzie la acest complex nu ma mai cazez nici gratis, pacat de zona si de stranduri.


[fb]
---
Trimis de sorina10 in 30.04.18 16:40:28
Validat / Publicat: 30.04.18 17:25:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA. A mai fost în/la: cam in toate regiunile

VIZUALIZĂRI: 1643 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sorina10); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3149 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[30.04.18 17:09:41]
»

@sorina10: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 49&ridAnt=85620

adrianaglogo
[01.05.18 13:25:54]
»

@sorina10: Ce rau imi pare sa aud asta despre Oltul. Am stat si noi acolo de multe ori, cu bilete pt tratament balnear. Acum multi ani. Dar nu am patit asa niciodata. Mai erau lipsuri, dar nu in halul asta.

Si oricum noi plateam putin, asa ca nici pretentiile nu puteau fi foarte mari. Voi ati platit chiar mult.

Sper macar cu ati ramas si cu amintiri placute.

Vacante frumoase va doresc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sorina10AUTOR REVIEW
[01.05.18 21:10:03]
»

@adrianaglogo: Multumesc, vacanta a fost in general placuta, strandurile ok, camerele ok, dar atitudinea personalului sub orice critica.

Dana2008
[03.05.18 08:53:00]
»

@sorina10: Bună!

Noi am fost în martie și abia așteptăm să ne reîntoarcem. A fost foarte bine. La masa am fost primii și nu trebuia să așteptăm.

Într-o zi am stat mai mult în strand și am fost la masă la ora 14. Era plin și am așteptat mai mult de o oră sa ne ia comanda. Am înțeles pt că vedeam cum fug chelnerii în continuu ca furnicile. Au fost amabili cu noi 5 zile. Nu am nimic negativ la adresa acestui complex balnear. Mancarea pe lângă faptul că este gustoasă este și ieftină! Este curat, iar cazarea dacă o faceți la ora de cazare, normal că este aglomerat. Noi me-am cazat seara la ora 19 si nu era nimeni la dispecerat. Chiar erau relaxate fetele de la dispecerat, am glumit... era și ziua uneia, alta a spus că are o fetiță deodată cu băiatul meu... eu cred că depinde și de atitudinea ta ca să primești un zâmbet. Noi am râs cu ele și ele au fost drăguțe și cu băiatul meu de 9 ani, care le-a cucerit!

Călătorii plăcute si analizați cauza nemulțumirilor voastre.

P. s. Nota nu mi se pare a fi corectă, fiecare dorește să fie servit primul!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sorina10AUTOR REVIEW
[04.05.18 04:50:59]
»

@Dana2008: Imi pare Rau, chiar nu am vrut sa fim serviti primii, pe noi ne a deranjat atitudinea lor, faptul ca nu am fost bagati in seama. Chiar daca eram cateva zeci de turisti nemultumiti si am solicitat sa vb cu seful de sala nu ne au bagat in seama. Nu mi se pare normal, chiar daca noi nu aveam dreptate. La fel cu cazarea nu mi se pare logic sa stai la 2 cozi, daca ai rezevare facuta si platita la hotelulu respectiv.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dana2008
[04.05.18 08:48:25]
»

@sorina10: îmi pare rău pentru voi. La noi a fost totul super bine.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianaglogo, Dana2008, sorina10
Alte impresii din această RUBRICĂOltul Hotel / Complex Cozia [Căciulata]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043896913528442 sec
    ecranul dvs: 1 x 1