ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.05.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: cta
    ÎNSCRIS: 03.05.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    MAY-2010
    DURATA: 2 nopți
    cuplu fara copii
    10 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    60.00%
    Către satisfăcător
    PLAJA şi MAREA:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    41.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

    Slab

    TIPĂREȘTE

    Doar ce am venit ieri din bulgaria-hotel iberostar. Pot sa spun cu mana pe inima ca nu isi merita stelele.

    Noi nu mai repetam experienta cu siguranta. Unii s-au ales cu dureri de stomac de la mancare, altii cu buze siliconate din cauza herpesului.

    All inclusive dar plateste sezlong, masaj si restul.

    Bauturi jalnice (brifcorul nostru era parfum)... Inghesuiala la masa iar personalul... nu mai vorbesc... ne intelegeam prin semne... unii dintre noi am platit 10 leva parcarea... altii... nimic... intr-un cuvant ganditi-va de 2 ori innainte sa plecati acolo

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de ioanam13* in 03.05.10 16:29:29
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4232 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    75 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ioanam13*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 200 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    75 ecouri scrise, până acum

    valimi
    [03.05.10 17:02:17]
    »

    Imi pare rau de experienta ta neplacuta, nu clasa cazul Bulgaria, sunt sigur locuri mai frumoase si perioade mai prielnice pentru vacante aici.

    Din pacate acest hotel, dar si perioada ipe care ai ales-o (cand preturile sunt foarte mici, iar turistii sunt 99% romani) ti-au inselat asteptarile, dar cred ca si pretentiile tale sunt un pic exagerate (am vazut ca voiai masaj inclus in pretul sejurului).

    Sunt sigur ca un sejur la sud de Varna, in full sezon, la un hotel de 4* AI ar fi primit din partea ta niste calificative mult mai bune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro
    [03.05.10 17:21:07]
    »

    All inclusive dar plateste sezlong, masaj si restul

    Ai intalnit vreun hotel a. i. unde masajul este gratuit? La 30 euro/noapte ce servicii mai asteptai?

    Poate n-ar fi rau sa aduci cateva completari asupra conditiilor de cazare si de masa, sa justifice oarecum notele care le-ai dat hotelului.

    Sincer sunt curios, la vara as vrea sa ajung acolo si am citit numai cuvinte de lauda despre hotel. Mai da-mi niste amanute te rog.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 08:48:06]
    »

    Nu masajul era problema, pentru ca oricum nu ma duceam, dar vorbeam in general, atata timp cat spui "all inclusive"... 1. Camera era ok, aici chiar nu ma plang (doar aerul conditionat care face zgomot mult) 2. Masa: in prima zi, au fost: porc, vita, pui peste, a doua zi au inlocuit puiul cu parizer de pui prajit si a treia zi, a disparut puiul, porcul, vita si a ramas pestele. Ce nu se manaca se reconditiona pentru mesele urmatoare. Am gasit si un melc lipit de salata si niste pamant... asa de bine era spalata. Si daca mai spun, o sa spuneti ca sunt prea pretentioasa...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 08:49:27]
    »

    Si inca ceva... am mai fost la all inclusive si toate serviciile erau gratuite - inclusiv masajul si sezlongurile... iar daca sunteti fumatori, pregatiti-va sa stati in fata hotelului pentru ca in nici un spatiu de acolo nu se fumeaza

    Andox
    [04.05.10 08:55:49]
    »

    De curiozitate imi poti spune si mie hotelul unde este masajul gratuit?

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 09:10:34]
    »

    In turcia.

    Admin
    [04.05.10 09:52:31]
    »

    Ce hotel e asta, 'turcia'? Eu NU am auzit de el... : P

    Te rog indica totusi hotelul (asa cum ti-a cerut si Andox), si eu sunt curios.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 10:28:37]
    »

    Nu mai tin minte numele hotelului pentru ca a fost acum 2 ani... dar daca va intereseaza asa mult chestia asta cu masaju... mai mult decat mancarea si conditiile am sa-mi intreb amicii cu care am fost si o sa va informez. Dar am si eu o intrebare. Va iese ceva de tot sunteti asa porniti? Pur si simplu este parerea mea pe care mi-o exprim pe un site de acest gen. Si care-i problema cu banii? vi se par 500 lei pt 2 nopti putini bani?

    alex1968
    [04.05.10 10:37:43]
    »

    @ioanam13, nu este nimeni "pornit". Este o curiozitate fireasca din partea multora dintre noi. Cred ca marea majoritate am fost la un hotel cu servicii all inclusive, ba chiar la hoteluri de exceptie cu servicii all inclusive si ultra all inclusive, si nu am beneficiat nicaieri de masaj gratuit (inclus in pretul sejurului). Este o dorinta fireasca de informare a noastra, ca turisti. De altfel, nu este acesta principalul motiv pentru care frecventam acest site, si anume sa ne informam cat mai bine despre conditiile (inclusiv serviciile) de la diferite hoteluri?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [04.05.10 10:38:38]
    »

    ioanam - atat eu cat si Andox cunoastem destule despre hotelurile din Turcia si dupa stiinta mea in niciun hotel de acolo nu exista MASAJ gratuit.

    Nu e nimeni 'pornit', te asigur, vrem doar sa evitam informarea incorecta a celor care citesc pe aici.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 10:43:58]
    »

    ok. In acest caz de ce nu spuneti nimic despre mancare si sucuri sau bauturi? In legatura cu hotelul am sa ma informez si am sa va spun cat de curand.

    valimi
    [04.05.10 11:37:57]
    »

    Nu-i nici o mare minune faza cu masajul gratuit, exista oferte chiar si la noi la Romanica de sejururi care au o sedinta de masaj inclusa, faza este ca tu le-ai luat pe toate la rand si ai scos un "porumbel" - masajul.

    Noi am intervenit contariati fiind de faptul ca tu, la oferte de 1 Mai voiai masaj gratuit.

    Sincer te cred ca la vreun hotel din Turcia or include in oferta lor si o sedinta (si atat) de masaj, dar sa punctezi cu 12.5% serviciile din Bg si aceste servicii sa te indispuna atat incat sa-ti strice aproape complet si distractia si relaxarea, mi se pare cam aspru.

    600 de euro v-a costat 2 nopti pentru 10 adulti?

    Asta spune multe...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 12:02:36]
    »

    Da chiar nu pricepeti! Eu nu am spus ca ne-am dus acolo pentru masaj! Chiar este singurul lucru de care va legati. Chiar ma apuca nervii! Ca ne-am intors cu bube la gura si ca am gasit pamant si melci in salata nu conteaza. Cititi postul de la inceput si dupa comentati. In cazul in care erau si astea incluse in servicii (melci, herpes, pamant si dureri de stomac) imi cer scuze ca nu am stiut!

    webmasterXY*
    [04.05.10 12:16:25]
    »

    @ioanam13 doar si-a exprimat punctul de vedere personal vis a vis de conditiile hotelului asa cum le-a perceput ea.. Este punctul ei de vedere si trebuie respectat chiar daca anumite lucruri par a fi altfel.

    Cateva fotografii ar fi ajutat la dezlegarea misterelor, dar cum ele nu exista fiecare are dreptul de a crede ce vrea.

    alex1968
    [04.05.10 12:19:03]
    »

    @ioanam13, nimeni nu a spus ca te-ai dus acolo pentru masaj. Partea cu masajul a fost extrasa din afirmatiile tale. Repet ce am spus mai inainte: toti de pe acest site citim postarile pentru a ne documenta si - daca vedem ceva oarecum inedit, cum ar fi partea cu masajul - este normal sa cerem amanunte. In ceea ce priveste celelalte aspecte semnalate de tine, au fost retinute, te asigur, insa este normal ca si acestea sa fie "digerate" de cei care le citesc prin comparatie cu celelalte postari de la acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 12:28:16]
    »

    Eu nu mai imi bat capul. O sa vedeti ca am dreptate in cazul in care mergeti pe acolo. Nu spun ca toate hotelurile sunt asa, pentru ca nu pot vorbi in necunostinta de cauza. Dar asta e... si eu am citit numai de bine despre hotelul asta si mi-am luat-o... Asa ca nu mai spun nimic. Sa mai ia si altii teapa!

    tm67bru
    [04.05.10 14:35:36]
    »

    Sa mai ia si altii teapa!

    Nu te supara, dar afirmatia asta nu-ti face deloc cinste. Mai mult chiar, dupa cum te citesc eu, din pacate pare sa te caracterizeze...

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 15:32:41]
    »

    pe cuvantul tau? din gresala nu prea ai cum sa ma citesti, pt ca nu sunt nici carte nici ziar. Eu mi-am exprimat opinia in legatura cu sejurul... din cate am vazut pe site se poate face asta. vreti sa ma credeti bine... nu... chiar nu ma intereseaza. mi se intareste convingerea ca aveti legatura cu hotelul din moment ce ii luati atat apararea. "sa ia si altii teapa"daca tot "ma citesti" asa bine ar trebui sa intelegi la ce ma refer... doar postam un avertisment pentru cei ce se duc acolo. de ce nu-mi face afirmatia cinste?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [04.05.10 15:47:10]
    »

    Asa ca nu mai spun nimic. Sa mai ia si altii teapa!

    -- cine face o asemenea afirmatie NU are ce cauta pe AmFostAcolo! . Aceasta comunitate a fost creata tocmai pentru a ne ajuta reciproc astfel incat nu doar sa 'nu luam tepe' (imi repugna profund cuvantul), ci sa facem cele mai bune alegeri de vacanta functie de gusturile si asteptarile fiecaruia.

    Cat despre

    de ce nu-mi face afirmatia cinste?

    iti sugerez sa-ti intrebi prima data parintii, ei ar fi cei mai in masura sa-ti spuna (de fapt ar fi trebuit sa te invete asta deja). Daca nu primesti raspuns de la ei, iti pot explica si eu, fara probleme, dar nu o sa-ti placa.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 15:56:46]
    »

    Deja nu mai suport. Eu intruu aici sa va spun la ce sa va asteptati daca va duceti acolo si voi atata luati apararea hotelului de parca ati avea ceva de castigat. Din moment de ce sariti ca arsi cand spun ceva de rau de el? Am ceva de castigat daca as minti? Sau poate lucrati la agentii de turism si va scad vanzarile? ! Chair nu va inteleg! Intelegeti ca nu toata lumea trebuie sa fie multumita de conditii. Mai ales ca acest hotel nu isi merita stelele (ca sa vedeti ca nu vorbesc in necunostinta de cauza, sa stiti ca la 4 stele este obligatoriu sa ai halat si papuci in camera)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [04.05.10 16:21:37]
    »

    pentru corecta informare: afirmatia "la 4 stele este obligatoriu sa ai halat si papuci in camera" - este inexacta. Normele si dotarile obligatorii ale hotelurilor difera mult de la o tara la alta -- in Turcia, de exemplu, halatul si papucii NU sunt obligatorii nici macar la 5 stele.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 17:29:28]
    »

    Din cate stiu eu sunt

    crima
    [04.05.10 18:14:15]
    »

    Pentru o si mai corecta informare

    Cel putin in Romania, halatul de baie si papucii de unica folosinta sunt obligatorii, inclusiv la hotelurile de 4 stele!

    Vezi Anexa nr. 1. 1. a) Criterii obligatorii privind claficarea structurilor de primire turistice, la Normele metodologice privind clasificarea acestora, aprobate prin Ordinul ministrului pentru IMM, comert, turism si profesii liberale nr. 636/2008, publicat in M. Of. nr. 379/19. 05. 2008.

    Nu stiam pe de rost, am cautat pe net

    Admin
    [04.05.10 18:47:05]
    »

    lol, ei bine, pentru o-mai-mult-decat-corecta-si-completa!-informare in domeniu, iata un link cu cerintele minime obligatorii in 29 tari europene. (poate fi util si in alte cazuri)

    In Bulgaria NU sunt obligatorii halatele nici macar la 5 stele!

    --

    pfu, e plictisitor sa ai mereu dreptate... aveam o vaga urma de speranta ca-mi mai strica crima un pic din aceasta monotonie

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 18:54:37]
    »

    Eu cand va spun ca va este teama ca va pierdeti clientii pentru bulgaria......Chiar nu puteti accepta si pareri contra?Ince cer scuze daca pe banii mei imi permit sa imi dau cu parerea daca m-am simtit bine sau nu.Pana la urma siteul asta este numai pentru pareri pro din cate am inteles.

    Admin
    [04.05.10 19:00:30]
    »

    ioanam: am notat parerile tale, de mai multe ori chiar. Daca despre cele referitoare la acest hotel pot doar sa intuiesc cum sunt, despre cele referitoare la site iti pot spune sigur sigur: sunt evident deplasate si departe de orice realitate. Cred eu ca acest lucru e evident pentru oricine a citit cat de cat pe aici pe site.

    Hai ca acuma ai o scuza sa NU ne mai spui hotelul cel atat de greu de tinut minte, cel la care ai stat acum... mai putin de 2 ani in Turcia. Categoric "nu mai meritam sa ni-l spui", corect?

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 19:24:31]
    »

    nu, pur si simplu nu imi aduc aminte numele (o sa revin cat de curand cu denumirea), insa pot sa va spun un hotel in care se merita sa stati daca ajungeti in Vinena. Hotel Urania se cheama si este nemaipomenit. Are trei stele, etse aproape de centru si am dat in jur de 50 euro/camera/noapte 2 persoane. Cu mic dejun inclus. Despre personal... numai cuvinte de lauda. Camera... superba. Fiecare camera a hotelului avea specificul ei (noi am stat in cea chinezeasca). Nu va ganditi ca am comparat Bulgaria cu Viena... Doar ca vroiam sa vedeti ca nu sunt carcotasa aiurea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [04.05.10 19:35:26]
    »

    Bine, nu-i graba, poate astepta (hotelul din Turcia).

    Da' as aprecia daca ai raspunde la o singura alta intrebare: la care hotel de 4 stele de pe litoralul romanesc lucrezi? )

    Imi asum riscul de a gresi -- e pura intuitie si dupa cum se stie barbatii nu le au intotdeauna la astea... Dar astfel s-ar explica cel mai usor *hotarirea* cu care "stiai" ca sunt obligatorii halatele

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 19:41:45]
    »

    Nu lucrez la nici un hotel din romania. Am doar ceva legaturi cu domeniul asta. Atata tot. Nu mi-as dorii sa lucrez intr-un hotel din romanica. Si ca sa nu ziceti ca numai critic, mai este si o pensiune in budapesta (iar imi scapa numele, dar imi aduc aminte unde ne-am simtit super bine) Ma rog doamna de acolo ii zicea hotel dar era pensiune.

    Andox
    [04.05.10 19:41:59]
    »

    Eu unul te cred ca a fost destul de jalnic de 1 mai.

    De altfel ca si parere personala multe hoteluri bune din BG si-au cam dat cu firma in cap de Paste si 1 mai.

    Totusi trebuie sa ne uitam si la pret.

    Daca cineva si-a inchipuit ca pentru 50-60 de euro pentru 2 zile va avea cazare, mancare de lux, bauturi fine, sezlonguri gratuite pe plaja si piscine olimpice incalzite inseamna ca i-a subestimat si crezut putin prosti pe bulgari.

    Lucru de care cu siguranta nu pot fi acuzati

    Despre stelele hotelurilor eu zic ca discutia este inutila cat timp de ex. in Turcia sunt sejururi la hoteluri 5* cu preturi de la 500 la 5000 de euro.

    Chiar crede cineva ca, cel care da 500 o sa aiba aceeleasi servicii ca acela care plateste 5000??

    Cat despre hotelul din Turcia cu masaj gratis eu inca astept.

    Desi mi-e greu sa cred ca ai fost acolo acum 2 ani si nu mai tii minte numele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 19:57:46]
    »

    Nu ma asteptam sa am conditii de nu se poate in bulgaria, dar nici sa manac melci lipiti de salata. Piscina... mica asa cum era avea apa calduta (dar nu prea puteai sa ai loc de romani nesimtiti). Chiar nu mai stiu numele dar revin.

    danyepz
    [04.05.10 20:04:08]
    »

    as remarca numarul mare de persoane din constanta care lasa impresii foarte proaste pe bulgaria, oare mamaia sta asa de bine caci eu nu am mai fost pe acolo de vreo 3 ani, stiti cumva sunt schimbari majore si hoteluri noi pe acolo poate in afara de vega care are cineva piscina cu apa incalzita dar si preturi de seychells sau poate in minunatele nostre hoteluri de acum 30 de ani exista vreo piscina interioara cat de mica??? ... nu vreau sa fac o teorie a conspiratie dar mi se pare deja ciudat

    pepsi70ro
    [04.05.10 20:07:40]
    »

    Si chiar ai mancat melcii aceia lipiti de salata? Parca era unul singur, acum sunt mai multi.

    Toti cei 10 prieteni ati suferit de pe urma mancarii? Ce ma deranjeaza este ca n-aveti nici o poza pentru a sustine ceea ce afirmi. Din 10 prieteni nu s-a gasit nimeni sa fotografieze acel nesimtit melc de pe salata...?

    pepsi70ro
    [04.05.10 20:10:33]
    »

    @danyepz, probabil sunt multe impresii de-ale constantenilor, pentru ca foarte multi prefera Bulgaria decat litoralul nostru, este si foarte aproape de noi iar multi cauta iesiri mai "deosebite".

    Andox
    [04.05.10 20:13:06]
    »

    Pepsi sa nu uitam ca in Franta melcii sunt considerati delicatesa asa ca cine stie ce intentii au avut bulgarii de fapt.

    danyepz
    [04.05.10 20:21:08]
    »

    Numarul masinilor din bucuresti batea de departe orice alt numar totusi bucurestenii nu prea se inghesuie...ori au fost foarte multumiti de serviciile bulgarilor ori nu prea se informeaza sau vor sa fie informati... nu ma gandisem la ceva suspect pana Cornel a intrebat-o pe ioanam13 la ce hotel de pe litoralul nostru lucreaza

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 20:23:28]
    »

    Unul a fost, dar a fost de ajuns. Trebuia sa patim toti 10 ceva ca sa-im dreptul sa-mi spun parerea? Dupa ce ti se face greata de ce vezi mai ai chef sa faci si poze? Nici cu litoralul nostru nu mi-e rusine la ce am auzit, dar nu comentez pt ca stiu doar din ce povestesc amicii care vin aici. Si pepsi70, ar fi culmea sa ma duc pe litoral in mamaia. Am vrut sa incerc Bulgaria si mi-a ajuns.

    Admin
    [04.05.10 20:28:13]
    »

    ioana, as aprecia daca ai detalia putin nota extrem de mica la 'servicii' - probabil ca ai avut parte de un tratament oribil de ai scris 'extrem de nemultumit'... Cateva exemple poti da?

    Deasemenea, m-as bucura daca ai incarca macar o poza-doua din sejur.

    pepsi70ro
    [04.05.10 20:32:25]
    »

    @ioanam13, chiar nu te inteleg cand afirmi

    ar fi culmea sa ma duc pe litoral in mamaia

    Uite eu in wk am ramas in Constanta si dupa gratarul de 1 mai m-am distrat alaturi de familie in Mamaia. Chiar pregatesc un review despre cum a fost 1 mai in Mamaia. Iti recomand sa-l citesti si poate vei reusi sa extragi esentialul din el.

    @danyepz, eu nu m-as lua dupa numerele de inmatriculare, eu am numar de leasing, adica de Bucuresti si ca mine sunt peste 30% din Ro.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [04.05.10 21:13:23]
    »

    1. Nu-mi place aglomeratia din Mamaia. Mai bine stau acasa. Si nici fitele de acolo. Am crezut ca in bulgaria nu vor fi asa ceva dar... m-am inselat. In legatura cu servirea. 1. am cerut o cafea... cana avea urme de ruj, i-am dat-o innapoi, a pus-o la loc si mi-a dat alta. s-a purtat de parca era ceva normal 2. mi s-a luat farfuria din fata si doar ce ma apuca--sem de mancat. 3. nu te puteai intelege cu personalul decat prin limbajul semnelor (doar receptionera mai stalcea un pic engleza) si cand zic stalcea... chiar nu exagerez. Si cel mai tare m-a deranjat faza de la sfarsit cand nu am putut pleca pana nu au verificat camera (de parca plecam cu paturile... care tin sa precizez... nu aveau cearceaf)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex1968
    [04.05.10 21:36:10]
    »

    Cum adica paturile nu aveau cearsaf?

    radu123
    [04.05.10 22:35:46]
    »

    sunt de acord cu parerile celor care sustin ca nu poti sa te astepti la conditii ireprosabile cand platesti 60 de euro pt 2 zile cu allinclusive;

    hotelul urania pare f.interesant, l-am gasit imediat, si mi-a placut, poate ai timp sa-ti "amintesti" de el la rubrica Austria/Viena...

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 10:33:16]
    »

    Adica erau paturi ca de armata fara cearceaf. Si tin sa precizez ca pretul camerei este mult mai mare. Aceasta a fost prin intr-o oferta de 1 Mai.

    Nu gasesc hotel Urania aici.Cred ca il confunzi acesta este:http://www.hotel-urania.at/index.php?lang=en&opt=nein

    Admin
    [05.05.10 10:40:11]
    »

    nu mi-ai raspuns la sugestia-intrebatoare de ieri, poze ati facut in sejurul de acolo, ioanam13?

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 11:22:37]
    »

    Am facut cateva dar nu le pun pe site pentru ca nu sunt numai poze cu hotelul sau cu camera.

    Admin
    [05.05.10 11:24:58]
    »

    poti sa mi le trimiti pe privat, atunci?

    webmaster-at-amfostacolo-punct-ro.

    Iti garantez deplina confidentialitate a lor.

    Admin
    [05.05.10 11:27:21]
    »

    In alta ordine de idei, pagina unde poti scrie eventualele impresii despre hotel Urania Viena e aici

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 11:29:35]
    »

    Imi pare rau, dar nu pot sa trimit poze asa aiurea. Nu te cunosc, nu stiu cine esti si nu risc sa apara cine stie pe unde. Merci pt urania

    valimi
    [05.05.10 11:32:17]
    »

    daca vrei, le poti edita, sa nu ti se dezvaluie identitatea, nu vrem sa vedem decat imprejurimile, nu suntem pe facebook.

    Admin
    [05.05.10 11:41:46]
    »

    Imi pare rau, dar nu pot sa trimit poze asa aiurea. Nu te cunosc, nu stiu cine esti si nu risc sa apara cine stie pe unde. Merci pt urania

    neobisnuita abordare pentru acest site. As zice chiar suspecta. Insa nu-i DELOC o surpriza, cel putin pentru mine -- ma asteptam in mod CLAR la acest raspuns.

    ---

    Okey, eu unul m-am (ras-) lamurit. Consider ca acest review prezinta partial sau deformat realitatea; ori a existat un conflict intre turisti si hotel (si despre care nu s-a suflat o vorba), ori e dictat de anumite interese obscure - eu unul nu vad alta explicatie pentru modul lipsit de echilibru cu care a fost scris (vezi notele de la "servicii", de exemplu) ; desi nu va fi invalidat, recomand utilizatorilor sa citeasca cu multa retinere aceste impresii. Las la latitudinea fiecaruia modul de interpretare a lor.

    crima
    [05.05.10 11:42:25]
    »

    @Wm, muuulta rabdare mai ai... Sau, de fapt, cred ca dupa necazurile de saptamana trecuta, te mai destinzi un pic...

    Masaj nu face, halatu' nu-i, nici papucu', nici macar cearsaf pe pat... Da' hotelu' ACESTA sigur exista?

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 11:54:50]
    »

    Din pacate exista. Si te asigur ca nu sunt nici un fel de interese la mijloc. Pur si simplu iti iesi din pepeni cand te duci acolo si de exemplu ti se vorbeste in bulgara si tu ar trebui sa intelegi ce zice. Dar m-am convins 100 % ca sunteti asa de inversunati pentru relclama negativa din cauza ca va pierdeti clientii pentru acest hotel. Treaba voastra. O sa vedeti ca se vor mai plange si altii. Dar probabil veti avea aceasi atitudine fata de ei. Asta e. Poze asa cum am zis, nu pun pentru ca aparem si noi in ele si nu sunt adepta acestor lucruri. TU... cu cearceaful... vezi ca nu am zis ca nu era pe pat... am zis PATURA NU AVEA CEARCEAF... am vaga impresie ca citesti printre randuri.Nu ma apuc acum de editat poze...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    crima
    [05.05.10 12:04:41]
    »

    @ioanam13

    (de parca plecam cu paturile... care tin sa precizez... nu aveau cearceaf)

    TU ai scris asa...

    Pe la mai toate hotelurile prin care am stat, de la 2 stele, la 5 stele, in Romania, dar si pe afara, paturile/pledurile nu erau bagate/introduse in cearsafurile plic...

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 12:28:53]
    »

    ok. păturile... ale noastre nu aveai in ce sa le bagi... plicul nu era...

    Andox
    [05.05.10 12:37:23]
    »

    Dar m-am convins 100 % ca sunteti asa de inversunati pentru relclama negativa din cauza ca va pierdeti clientii pentru acest hotel.

    Daca era asa cum spui tu era foarte simplu pentru webmaster sa sterga impresiile tale si rezolva problema.

    Dar din pacate iar te inseli.

    Daca ai fi adus argumente cu siguranta ca aceste discutii nu existau si probabil ca impresiile tale erau chiar apreciate.

    Insa tu ai aruncat doar 2-3 vorbe in vant fara nici o explicatie sau argument solid si atunci este normal ca nimeni sa nu creada ce spui tu.

    Daca te uiti atenta pe site sunt o gramada de impresii negative despre hoteluri insa acolo unde sunt argumentate nimeni nu a comentat aiurea, ba chiar le-a apreciat.

    In alta ordine de idei, ai aflat la ce hotel ai fost in Turcia??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 12:43:45]
    »

    l-am citit si daca va uitati la raspunsurile care sunt date pentru impresiile negative, o sa vedeti ca primesc in mare acelasi gen de comentarii. nu vreti sa credeti... nu mai este problema mea. eu am vrut sa fac un bine si sa se utie omul de 2 ori innainte sa plece acolo sau sa aleaga un alt hotel. dar acum chiar nu ma mai intereseaza. si daca va gandeati un pic vedeati ca sustinetii niste aberatii cand spuneti ca as avea interese ascunse. hai sa fim seriosi. chestiile astea credeti ca asa s-ar rezolva? iberostar din cate stiu eu este al unui neamt si are un lant intreg de hoteluri. nici daca ar fi asa cum spuneti voi nu as avea ce sa fac asa ca...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [05.05.10 12:54:59]
    »

    iberostar din cate stiu eu este al unui neamt si are un lant intreg de hoteluri.

    asta e cea mai tare! prefixul "IBERO" crezi că vine de la DEUTSCHLAND? ! ?

    vezi aici povestea lor!

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 13:44:35]
    »

    nu stiu de la ce vine... eu asa am auzit

    Dragoș_MD
    [05.05.10 14:34:58]
    »

    şi atunci, te miri de ce toţi cei de aici NU vor să creadă tot ce aud, fără să încerce a se lămuri suplimentar?

    sau ţi se pare mai corectă atitudinea de a crede totul/orice, indiferent dacă pare incredibil (ori în cel mai fericit caz, greu de crezut)?

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [05.05.10 14:44:34]
    »

    Asta este ultimul comentariu. Eu am incercat sa va avertizez la ce sa va asteptati cand va duceti acolo sau sa faceti o alegere mai buna. Nu cred ca trebuia sa citesc innainte istoria hotelului. Una din cauzele pentru care am ales intr-un final sa plecam au fost comentariile de pe siteul vostru. A doua este ca nu prea mai erau bilete. Asa ca daca vrea cineva sa creada cum a fost sejurul meu bine... daca nu iarasi bine. Pe mine nu ma afecteaza cu nimic. doar am crezut ca pe acest site se accepta si impresii proaste lasate de anumite hoteluri, dar se pare ca m-am inselat. Sa aveti o vacanta placuta ori unde va-ti duce.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lizuk
    [05.05.10 14:46:36]
    »

    Ei, da, asta cred ca-i cea mai telenovela dintre toate care au fost vreodata pe AFA. Webm, vorba lui crima, ori ai rabare multa, ori te relaxezi citind (si permitand) aceste discutii. Mie mi-e clar ca nu mai scoatem nici o informatie de la ioanam13

    @ioanam13: fara suparare, inainte nu innainte

    Sanziana
    [05.05.10 14:58:51]
    »

    @ioanam13, daca nu ma insel primul meu review era foarte furios la adresa unei locatii din Romania. Au urmat altele, unele pline de nemultumire si pot sa spun dupa aproape un an de site ca nu mi-a fost sters nici un review, nu am fost comentata. De ce? pentru ca in completarea celor scrise am venit cu dovezi cu argumente, nu m-am suparat ca la gradinita ca cineva nu are incredere in ce scriu eu despre ceva doar pentru ca mi-am facut timp sa scriu aici. Fa si tu ca mine, combate rational, pas cu pas fiecare nelamurire si daca intradevar ai scris aici pentru ca altii sa nu pateasca ca tine, ai rabdare si explica-ne de ce ptr tine a fost o experienta neplacuta, s-ar putea sa te credem.

    Andox
    [05.05.10 15:35:29]
    »

    @lizuk cum sa nu mai scoatem nici o informatie ??? :o

    Cu totii stam cu sufletul la gura sa aflam hotelul din Turcia cu masaj gratuit inclus.

    lizuk
    [05.05.10 21:31:40]
    »

    Da, corect... Asta am retinut si eu din review-ul de mai sus, ca a fost dezamagita de faptul ca n-a avut masaj inclus. Cand numai masajul poate costa mai mult decat au dat ei pe camera pe noapte. Imi aduc aminte cum ma uitam eu cu jind, anul trecut, la turci, pe pliantele ce descriau serviciile de la spa-ul lor si masajul avea niste "scoruri"... Sa fi fost gratis, nici nu-mi mai trebuia plaja, stateam numai la ei, la "framantat"

    radu123
    [05.05.10 22:41:41]
    »

    si la inchisoare sunt cearceafuri, n-am mai auzit asa ceva, sa nu ai cearceaf la hotel de o stea sau patru.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [06.05.10 10:29:50]
    »

    Eu cand spun ca se citeste printre randuri... am spus eu ca m-am dus pentru masaj... ati scos din textele mele exact ce ati vrut voi... treaba voastra. Legat de cearceafurii... chiar nu am avut cearceafuri pt pături. ce e asa de greu de inteles?

    crima
    [06.05.10 10:43:15]
    »

    Si ai cerut la camerista? Sau ai anuntat la receptie? Si ai primit pana la urma?

    Si mie mi s-a intamplat, la diverse stele, sa "am parte" de diverse neajunsuri. Am anuntat frumos si in cel mai scurt timp, s-a rezolvat.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [06.05.10 11:58:32]
    »

    Nu mi-am mai batut capul sa mai cer pentru ca nici prietenii nostrii nu aveau si am lasat-o asa

    bryana
    [16.05.10 16:20:18]
    »

    dupa ce am citit mai bine de jumatate din comentariile ioanei eram ferm convinsa ca nici nu a calcat in acest hotel! dar cand a pomenit de verificarea pe care o faceau la plecare (in sensul ca statea 2+3 secunde in receptie pana cand camerista spunea ca totul e ok la receptionera prin telefon) si faza cu cersaful plic pt patura.....care este adevarat.....deci ai cersaf pe pat mai ai un cersaf normal cu care te invelesti si deasupra patura ( pe care noi nu am folosit-o ptr ca era extrem de cald....si nu numai in camera ci tot hotelul.....chiar a spus mai sus si ioana ca a folosit ac-ul.....si sunt convinsa ca nu ptr a se incalzi)! eu acum sunt tot in bulgaria la kaliakra albena (pt a am gasit o oferta la agentie cand ne-am intros de la iberostar de 1 mai si nu i-am putut rezista ) si asteptam sa ajung acasa sa scriu impresii la ambele hoteluri......doar ca nu am mai rezistat vazand ce a scris ioana.....pur si simplu m-am crucit!!! in afara de primele 2 de care am povestit nu este nimic adevarat........mancare excelenta (nu de fitze dar diversificata si gustoasa) si am avut 2 copii unul de 1an jum si altul de 2 ani in grup si nu au patit absolut nimic (care vb aia sunt mult mai sensibili ca adultii) hotelul a fost plin si am cunoscut un grup destul de mare care si-au prelungit minivacanta de 3 zile cu inca o nopate (doar atat puteau ptr ca erau profesori universitari si trebuiau sa ajunga la scoala) ....noi am avut 4 nopti si am ramas fff putini romani mai multi nemti (si tare bine a fost.....)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bryana
    [16.05.10 16:25:37]
    »

    si inca o chestie.....dar nu am scris pana nu am verificat ce rw mai are ioana .....eu cred ca a fost prima data cand a mers cu all incl undeva si ea a fost informata mai mult de prieteni (cum povestesc majoritatea celor care nu au mai fost cu all inclusiv undeva.......) si si-a facut nu stiu ce parere si se astepta sa ii sufle toti in....ceafa.....pt mine all inclusive inseamna ca ai cele 3 mese pa zi mai intre ele ai si bautura gratis......restul serviciilor tine de fiecare hotel!

    mnionescu
    [16.05.10 20:28:17]
    »

    @bryana

    Stii cumva care mai este situatia reparatiilor la A2 (Shumen-Varna)? Se mentin devierile pe DN2 si cam in ce proportie? Multumesc anticipat

    costin1968
    [16.05.10 21:41:35]
    »

    Nene, ce minciuni!

    Poate ca au bietii bulgari unele probleme, dar nici asa.

    Eu am fost si in sudul Bulgariei, si in nord, in total de trei ori in trei ani, dar n-am intanlit sau macar auzit, asa ceva.

    Totusi acest site se intituleaza "Am fost acolo"; putin respect, ioanam13, te-as ruga!

    pepsi70ro
    [16.05.10 22:04:23]
    »

    Maine poimaine vom cere o tailandeza sa vina in camera sa ne faca un masaj gratuit ca tot este all inclusive.

    ioanam13*AUTOR REVIEW
    [17.05.10 09:24:33]
    »

    Ok. Daca tie, briana iti place parizerul prajit in loc de pui... asta este. gusturile nu se discuta. AC l-am deschis pt ca ziua era prea cald si nopate frig. La receptie nu am stat 2-3 secunte ci mai mult de 10 minute. Asta e parerea mea, cand muncesc pentru banii pe care ii dau mi se pare normal sa am si pretentii. Pentru cultura ta generala am mai fost la all inclusive si nu se compara.

    webmasterXY*
    [17.05.10 10:00:52]
    »

    Cred ca toata lumea si-a exprimat punctul de vedere vis a vis de review, consider ca discutia poate aluneca pe o panta nedorita si care nu se incadreaza in spiritul AmFostAcolo, de aceea spun stop joc, cine doreste redeschiderea thread-ului pentru ecouri referitoare la hotel imi poate scrie si il voi redeschide.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Encanto Beach Hotel (ex Sentido Golden Star):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 2.5744819641113 sec
    ecranul dvs: 1 x 1