ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.11.2017
DE AZE
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 02.07.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
NOV-2017
DURATA: 1 zile
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Veni Vidi Velo

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

"Badea Gheorghe se oprește cu bicicleta chiar la intrare în Palatul Parlamentului, o rezeamă de gard și începe să caște ochii în jur. Jandarmul unul din cei care păzeau obiectivul se apropie de el și spune:
-Bade, ia bicicleta de aici că vin parlamentarii, senatorii, prim ministrul...
La care badea Gheorghe răspunde:
-No că nu-i bai, am legat-o cu lacăt...

Nu știu dacă am pus în rubrica potrivită acest articol și va hotărî web dacă este de interes turistic restrâns sau nu, atâta știu și eu că trebuie să povestesc neapărat despre acesta, nu de alta dar duminica trecută am consumat niște calorii (și poate și ceva grame din ăia 100 kg pe care îi dețin)

Weekendul trecut având în vedere prețul carburanților din ultima perioadă am lăsat vehiculul cu nume dacic mare consumator de calorii cu cifre octanice... în garaj și am luat toți (adică eu, doamna AZE și micul afaist) măgarul de sârmă cu cele două roți din dotarea fiecăruia și în starea care a lăsat-o (că doar n-o să ung io fiecare măgar cu ulei lanțu... și să dau la pompă așa fiecare cu pompa lui, cu uleiul lui, doamne ferește și de o pană de cauciuc numai io știu să repar o pană și mi-e urât de așa ceva...)

Pe o vreme superbă de toamnă târzie cu ceva mai multe grade arătate atât de Busu cât și văzute în termometre am plecat să experimentăm (din nou) un traseu construit doar pentru deținătorii măgarilor de sărmă, kilometrajul la sfârșitul excursiei arăta cca 37 km la bicicleta mea (băiatul nu mai are i-au furat la școală degeaba i-am tot zis s-o dea jos la ore) dar traseele din Sibiu și din jurul Sibiului sînt la ordinul de câteva sute de km.

Am plecat de la domiciliul aproape de centru pe niște trasee de bicicliști să zicem foarte periculoase în cursul săptămânii. Traseul reprezintă aici doar acea porțiune îngustă de asfalt delimitată cu un marcaj roșu de restul carosabilului, iar în timpul săptămânii atunci când străzile arătate de WAZE se înroșesc pe ecranele dispozitivelor noastre ciclismul devine un sport extrem. Nu și duminică atunci când am fost noi, urmăriți fotografiile atașate și vedeți traficul lejer de weekend. Bagajul lejer pentru această excursie avea un conținut gen sandvișuri, niște ceai și o bere rece pentru mine. În 5 minute și 1,5km eram în Piața Unirii din Sibiu (am povestit anul trecut aici vezi impresii

Dacă în cursul săptămânii există ambuteiaje aici iar Waze arată roșu poza atașată de mine arată o singură mașină exact ca acum 100 de ani când existau 2 vehicule motorizate în tot Sibiul. În Sibiu sînt foarte multe străzi cu acea delimitare pe margine destinată bicicliștilor bineînțeles unde lățimea carosabilului a permis acest lucru. Dar sînt periculoase, și orice biciclist se expune la niște riscuri inutile. Eu am văzut multe trasee de bicicliști în vest ăn special în Germania unde am petrecut ceva vacanțe și le-am și folosit dar toate sînt delimitate pe un trotuar, nu pe carosabil și par mult mai sigure. Din Piața Unirii pănă în acel loc unde găsim un traseu adevărat de biciclete ne ia cca 5 minute (tot pe bicicletă) luând pe lângă hotelul Ibis (fost Continental din Sibiu) pe strada Someșului (sînt și alte căi de acces dar acesta nu este atât de intens circulată și implicit mai sigură pentru bicicliști)

Ana Tower Hotel-să zicem că de aici începe pista adevărată de bicicliști care nu se mai află pe carosabil iar lățimea trotuarului permite deplasare sigură atât pentru pietoni căt și pentru cicliști. De aici și până la parcul Sub Arini (am scris anul trecut aici vezi impresii) pedalăm încă cinci minute până ajungem în plămânii orașului această oază de verdeață atât de necesară pentru Sibiu. O mare parte din traseu se află chiar în acest parc. Am pedalat cu atenție pe lângă stadionul de fotbal din Sibiu nu de alta dar se executa un meci chiar în acel moment iar suporteri, nu știu din ce motiv erau destui și pe afară și stăteau chiar pe pista de bicicliști. Oricum în parc nu prea se respectă bicicliștii, de la pietoni plimbători de animale de companie, alții cu role, sau pur și simplu unii care aleargă având suta ca mine și speră să mai piardă ceva grame sau alții care n-au suta și speră să nu ajungă acolo ca mine adică la sută până la babe care se plimbă și nu știe de ce asfaltul e roșu și se uită urât la noi că ce căutăm noi bicicliștii pe trotuar, doar locul nostru e pe stradă...

Traversând aproape un kilometru de parc ajungem în dreptul unei zone exclusiviste de vile de fițe este cea mai scumpă zonă imobiliară din Sibiu și pe bună dreptate este mai liniștită, pădurea este mai aproape, parcul la doi pași, aer curat nepoluat. Trecând și de acest loc ajungem chiar în inima pădurii, dar peste puțin timp ajungem în dreptul grădinii zoologice din Sibiu. Am scris și despre acesta anul trecut: vezi impresii De la zoo Sibiu avem două variante de traseu de biciclete, prima este în dreptul DJ106A (spre Mărginimea Sibiului, stațiunea Păltiniș, etc) și pe lângă fosta linie de tramvai care tot aștept să se pună în circulație dar nu se întâmplă acest lucru nici măcar în scop turistic) acesta este un traseu asfaltat, iar cealaltă variantă se află chiar în pădure amenajat dar neasfaltat. De la zoo Sibiu și până la Muzeul Civilizației Populare sînt cam 10 minute pe bicicletă pe traseul de lângă DJ 106 A. Despre muzeul în aer liber am scris anul trecut aici: vezi impresii

Noi am ales traseul asfaltat în defavoarea traseului din pădure nu de alta dar la bicicletele low cost pe care le deținem le place mai mult acest material cu conținut de bitum dat cu cilindru cu nume de asfalt. După cca 15 minute de la muzeu ajungem la intersecția cu drumul DJ106D care ne duce la Cisnădioara și implicit la o cetate medievală (am scris bineînțeles tot anul trecut aici: vezi impresii

și dacă tot vorbim despre trasee de bicicletă se poate ajunge aici tot așa cu măgarul de sărmă, iar de aici după încă 3 km fără pedalare dar să avem frâne bune (deoarece drumul se află în pantă) ajungem în Cisnădie, despre orașul lucrului bine făcut am scris aici: vezi impresii

Din Cisnădie până în Sibiu mai pedalăm încă 8 km, recomand și acest traseu-circuit, am făcut-o de multe ori chiar și iarna. Dar să revin la ultimul traseu făcut de mine. De la intersecția cu DJ106D și până la satul lui Goga adică Rășinari (am scris aici: vezi impresii) mai pedalăm aproximativ 30 de minute în funcție de măgarul din dotare. O mare parte din traseu este acoperit de frunze, toamna târzie și-a spus cuvântul, cu puțină umezeală traseul poate deveni periculos pentru cei care nu au cele mai bune cauciucuri. Pe traseu degeaba mă uit la șinele de tramvai, nu mai apare nici unul, în copilărie le-am văzut de sute de ori, am circulat de sute de ori, șezând pe băncile de lemn din interior părea ceva banal atunci. Dar acum parcă aș întoarce timpul înapoi numai să le văd funcționale... Înainte să ajungem în satul Rășinari ieșind din pădurea Dumbrava vom observa imediat panorama munților Cindrel, acolo unde se află și stațiunea Păltiniș (bineînțeles că am scris și despre acesta vezi impresii)

În weekendul trecut nu am mai ajuns până la Rășinari, am folosit DJ106D (intersecție la dreapta înainte de Rășinari) pentru a ajunge la Poplaca alt sat din Mărginime tot pe asfalt bineînțeles dar cu ceva serpentine în rampă acest drum m-a pus puțin la încerare având totuși acele kg menționate la începutul articolului. De la Poplaca până la Gura Răului (am scris aici vezi impresii) nu mai este mult nici măcar cu bicicleta doar că noi am luat-o din nou spre Sibiu pe alt drum DJ106R care conține din nou o mare parte pistă de bicicliști. Pe drum simțind miros de grătar de la o cabană din apropiere acasă am făcut același lucru punînd la loc instant gramele date jos pe drum. Asta este...

Datele tehnice despre drumul parcurs de noi de la Zoo arată 10,6 km doar pistă amenajată pentru bicicliști. Restul de 15 km (până la 25 cât am parcurs noi) este compus din traseul (destinat la fel bicicliștilor) până la Zoo, traseul din oraș și câteva zone neamenajate pentru bicicliști.

Alte trasee de bicicliști din împrejurimile Sibiului

În afară de traseele descrise mai sus am reușit să parcurg și alte drumuri mai bune sau mai puțin bune. Pentru o mai bună descriere, date tehnice și documentare am apelat la un sait sibian pentru cicliști. Așa că o parte din traseul nostru făcut duminica trecută se găsește aici: sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... u-Rasinari.aspx Noi am făcut în total 37 km din care 14 km Sibiu-Rășinari, 5 km Rășinari-Poplaca, 12 km Poplaca-Sibiu, restul până la 37 km au fost făcuți în oraș.

Un alt traseu de această dată făcută doar parțial cu bicicleta în trecutul mai apropiat și integral la pas în trecutul mai îndepărtat, pe vremea când circula tramvaiul Sibiu-Rășinari de fapt cu acesta m-a și deplasat până la punctul de plecare. Datele tehnice pe sait aici: sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... -Cumpanita.aspx

Următorul traseu descris pe sait l-am făcut integral la pas și parțial cu bicicleta. Până la un anumit punct se poate folosi și autoturism. sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... Ghioceilor.aspx

Alte trasee făcute de mine cu bicicleta sînt drumul Sibiu-Păltiniș parțial, o parte din Mărginimea Sibiului mai apropiată cum ar fi Gura Râului, Orlat, Sadu, Tălmaciu, anumite sate din munții Făgăraș (cum ar fi Sebeșul de Sus) o adevărată provocare 30km pe o bicicletă cu o singură viteză (înainte de 1989 nu prea se găseau biciclete cu viteze în afară de semicursiera Ucraina)

Merită studiate și celelalte trasee descrise pe sait, chiar dacă am umblat pe acolo doar cu mașina până acum, mă gândesc la o viitore escapadă cu bicicleta pe unele din aceste drumuri. Le vedem descrise cu detalii tehnice aici:

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... mprejurimi.aspx

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... rin-fanete.aspx

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... -Vf-Magura.aspx

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... tibaciului.aspx

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... navei-Mari.aspx

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... re-Valchid.aspx

sibiu-turism.ro/Ce-facem- ... Atel-Dupus.aspx

 

Iar dupe ce l-am amețit pe web cu atâtea linkuri mai am și tupeul pentru a cere un videoclip pentru începutul articolului (scuze pentru glumă) rog atașare mulțumesc

https://www.youtube.com/watch?v=aIV-65NQ2rE


[fb]
---
Trimis de AZE in 11.11.17 00:49:58
Validat / Publicat: 11.11.17 10:16:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU.

VIZUALIZĂRI: 1584 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AZE); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Strada mea-de aici am pornit (lipsă marcaje pentru cicliști, dar nu este nevoie aici)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 41600 PMA (din 45 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

16 ecouri scrise, până acum

liviu49
[11.11.17 10:47:03]
»

@AZE: Bai nene! Asa ceva nu se poate! Sa ne zgandari cu asemenea drumetie, prin asa frumoase locuri! Nu ce vor spune alti cititori, amatori de drumetii numai cu masina, dar eu, ca un demodat ce sunt, nu pot decat sa te admir. Sigur ca esti la varsta baietilor mei, dar si ei si multi alti prieteni de-ai lor cred ca turismul se face cat se poate de mult cu masina.

Din cate stiu eu, in zona Sibiului e o traditie a mersului pe bicicleta promovata chiar de primul biciclist al tarii. Am revazut sina de tramvai care merge in Rasinari si sunt bucuros ca, macar a ramas sina.

In Bucuresti, dupa dezafectarea liniei (celebra in cartier) 28 de la Granitul pana la Gara Catelu, in cateva zile incepusera sa dispara bucati intregi de sina, iar ITB-ul a fost nevoit sa o desfaca pentru a mai recupera ceva. Acum in locul liniei de tramvai pe sos. Garii Catelu s-a extins carosabilul.

Felicitari pentru aceasta drumetie si astept si altele.

Numai bine si calatorii placute!

Zoazore
[11.11.17 14:50:46]
»

@AZE: Am văzut și noi linia aia, când am fost în Mărginime, la Hanzu, dar am crezut că- linie CFR Industrial!

Și erau și bicicliști pe traseu!

Rodel
[11.11.17 18:20:12]
»

Frumoasă plimbare, tu pe bicicletă, eu, doar virtual! Oricum, traseul mi-e cunoscut, l-am făcut de multe ori per pedes.

Un review inedit prin tema propusă. Felicitări și pentru plimbare, și pentru review!

mishu
[11.11.17 19:46:45]
»

@AZE: Recunosc cinstit ca si persoanei mele i-ar trebui ceva km pe bicicleta, insa cum in Bucuresti cam greu cu drumurile special destinate acestui scop iar ca sa ajung intr-un parc ar trebui sa apelez tot la masina, am preferat varianta statica, adica o bicicleta in sala de sport, insa din diferite motive am renuntat si la asta.

Dar pentru ca am amintirile in care ma plimbam mult pe bicicleta nu pot sa pun decat ca am citit cu mare invidie articolul tau, am vazut cu mare bucurie pozele si am votat cu mare drag, felicitari.

AZEAUTOR REVIEW
[11.11.17 21:46:21]
»

@liviu49: Mulțumesc

Promovarea mersului pe bicicletă era încă din timpul lui Ceaușescu atunci când numărul caloriilor per cap de locuitor erau dictate de prima doamnă a României de atunci Elena Ceaușescu(de asta și fost împușcată într-o zi de crăciun) iar benzina era la o rație de (dacă îmi aduc bine aminte) de 20 l/lună (dar petru care stăteai la coadă 3 zile, într-o zi poate vă povestesc despre aceste cozi nu locuiam departe de o stație Peco) Dar magazinele erau pline de biciclete și la liber (nu trebuia înscriere, aveai banii îl luai pe loc)

Prima mea bicicletă era un Pegas Camping (modelul care se plia cu roți dacă nu mă înșel de 14 țoli) a costat în jur de 2000 rol (valoarea din 1978) și era cadoul de ziua mea la vârsta de 7 ani. Deja cu această bicicletă am parcurs porțiuni din traseul descris în articol (pe carosabil bineînțeles, nu erau piste numai pentru bicicliști atunci) Următoarea bicicletă deja am luat cu banii de buzunar economisiți la vârsta de 16 ani a fost 1450 rol (valoarea din 1987) se numea Pegas Ideal, avea roți mari de 28 țoli și o singură viteză. Singura bicicletă cu viteze o semicursieră rusească Ukraina nu prea se găsea iar când se găseau erau nomenclaturiștii de atunci la rând (sau care dădea șpaga cea mai mare deoarece șpaga era la modă și la mare căutare și atunci...)

Referitor la primul biciclist al țării, să știi că l-am scos intenționat din bancul de la începutul articolului (că în bancul original urma imediat după primul ministru) Nu de alta dar chiar îl cunosc de mult și în afara faptului că a pus Sibiul cât de cât la punct n-ar lua bicicleta lui badea Gheorghe nici în ruptul capului...

AZEAUTOR REVIEW
[11.11.17 21:52:22]
»

@Zoazore: În tramvaiele care circulau pe acea linie să zicem că am copilărit și am avut și prima impresie cu un tramvai (dar să nu uităm că primele tramvaie din Sibiu au fost trase de cai)

Îmi aduc aminte de cele două vagoane înguste iar bâncile din interior erau din lemn. În prezent se văd acele vagoane la capăt de linie Rășinari. Îmi doresc din tot sufletul să fie din nou puse la punct și mai ales să circule. Chiar nu înțeleg ce se întâmplă și de ce nu se pune în valoare, măcar în scop turistic.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
AZEAUTOR REVIEW
[11.11.17 21:58:25]
»

@Rodel: Mulțumesc

Mă bucur că ți-a plăcut articolul și îți place acest traseu. Și mie îmi place mai ales în perioade de crize așa cum este acum cu prețul de benzină.

Așa cum ai observat am descris câteva locuri din Sibiu anul trecut, să zicem că sînt principalele obiective turistice. Consider că mai sînt multe de descris din oraș și județ (să zicem pete albe pe AFA așa cu îmi place mie să le numesc), dacă ai vreo idee nimic nu împiedică de a le descrie. Cu sau fără puncte(aici mă refer la regulamentul care dă voie la 10 articole scrise punctabile despre obiective din localitatea de domiciliu ,dar nepunctabile poate să fie la infinit) nu mai contează doar să fie pe AFA.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
AZEAUTOR REVIEW
[11.11.17 22:05:46]
»

@mishu: Mulțumesc

Recunosc că și eu circul mai rar cu bicicleta, dar de multe ori devine o necesitate. De exemplu dacă după serviciu am treabă în centru nu mai încerc să găsesc loc de parcare că oricum nu prea găsesc, mai bine las mașina acasă și mă întorc cu bicicleta.

Un alt aspect este să nu te gândești că circul prea mult pe traseele văzute în clipul de la începutul articolului. În acest caz trebuie o bicicletă performantă, un fizic sub 100 kg, și ceva experiență, acea experiență pe potecile de munte o am dar făcut la pas cu bocanci de munte și nu pe două roți. Dar în articol trebuia neapărat să le menționez sînt destui cititori interesați de trasee mai dure. Așa că la mine merge și asfaltul deocamdată.

Pușcașu Marin
[12.11.17 08:31:58]
»

@AZE: Mi-a starnit nostalgii articolul tau. Cum-necum, pentru pasionatii de drumetii pe bicicleta exista ceva amenajari la Sibiu. La Ploiesti... am ajuns sa ne bucuram ca se mai poate circula cu masina. Nici vorba de piste de biciclete, sau eu unul nu stiu de ele . Poate ma contrazic concitadinii ei, daca ele exista.

Ma uitam insa la P02 si am constatat (a cata oara?) ca, inainte de piste de biciclete si orice alt tip de infrastructura trebuie muuuulta educatie. Ce cauta masina aia pe spatiul destinat biciclistilor? L-as intreba pe nenea ala, sau pe tanti aia (proprietarul masinii) daca are tupeu sa faca asa ceva in Germania sau Olanda sau oriunde in Vest. Daca o face, e posibil sa munceasca o luna degeaba, ca sa-si plateasca amenda.

Felicitari pentru ideea de a promova acest tip de petrecere a timpului liber.

Michi
[12.11.17 10:45:58]
»

Bucuraţi-vă de vârsta pe care o aveţi şi pedalaţi. Într-o excursie am văzut o doamnă destul de în vârstă pe trotinetă. Faţă de ceilalţi nu părea obosită. Ce mi-ar fi trebuit şi mie dar de! mentalitate şi a mea şi a celorlalţi.

AZEAUTOR REVIEW
[12.11.17 11:53:47]
»

@Michi: multumesc

tata123 🔱
[13.11.17 15:17:19]
»

@AZE: Totul pentru sănătatea fizică și sănătatea sufletului! În copilărie, am „haiducit” la greu cu bicicleta prin satul bunicilor - câți „butuci” am distrus la vechea bicicletă Carpați.

Îmi aduc aminte că am mai prins tramvaiul Sibiu-Rășinari în funcțiune în timpul vizitelor de demult din orașul transilvan. Avea un farmec aparte să vezi vagoanele mici și rotunde rulând prin pădurea Dumbravei ori trecând pe lângă vechile troițe ale Rășinariului. Am observat anul acesta că șinele se află la locul lor și traseul pare practicabil. O linie turistică ar însemna un plus enorm pentru zonă.

Observ că ziarele scriu în luna septembrie despre achiziționarea unui vagon austriac de către Primăria Rășinari și se vorbea despre o redeschidere a liniei în această toamnă (tribuna.ro/stiri/evenimen ... ria-129048.html). Nu știu dacă s-a întâmplat acest lucru sau rămâne pentru la primăvară.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
AZEAUTOR REVIEW
[13.11.17 20:42:00]
»

@tata123: Multumesc

"Am observat anul acesta că șinele se află la locul lor și traseul pare practicabil. O linie turistică ar însemna un plus enorm pentru zonă. "

Bine zici din pacate si anul trecut cu ocazia unui articol despre obiective in drum spre Paltinis am mentionat acest lucru, am avut sperante dar nu s-a intimplat nimic, a mai trecut un an, au mai ruginit sinele putin dar... pauza.

Nu inteleg acest lucru, garnitura nu va mai fi de navetisti si o calatorie nu va costa 2lei, ci mult mai mult de atat personal bucuros as plati si 10 ron/calatorie doar sa vad ca functioneaza (unii turisti ar plati si mai mult)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
elviramvio
[23.11.17 01:09:31]
»

@AZE:

Ce bine că am reușit să intru puțin pe aici și să citesc și eu restanțele de la baza listei! Drumurile multe prin București din ultima vreme m-au dus, nu de plăcere, pe lângă gardul parlamentului. Era o bicicletă cu lacăt acolo, m-am îndurerat că vine vre-un parlamentar așa la munca lui grea, de la tine am aflat a cui este și dorm mai liniștită!

Si fain articol!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
AZEAUTOR REVIEW
[03.01.18 22:48:38]
»

O veste foarte bună am aflat astăzi.

Pe la mijlocul lunii ianuarie 2018 va porni (din nou) tramvaiul din Sibiu.

Bineînțeles că doar în weekend și scopuri turistice. Biletul va fi de 8 ron adult și 4 ron copil.

Nu am sperat degeaba...

Rog WM să atașeze linkul de mai jos despre știre, mulțumesc.

tribuna.ro/stiri/evenimen ... tur-131584.html

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
AZEAUTOR REVIEW
[12.01.18 21:21:51]
»

Și a venit momentul repornirii tramvaiului din Sibiu. Evenimentul a avut loc astăzi fără să fiu acolo dar sper să văd acest mijloc mult timp de acum încolo pe șine (așa cum am fost obișnuit din copilărie) După o zi foarte lungă la servici m-am bucurat să citesc asta, iar fotografiile realizate de către reporterii Tribuna Sibiului atașate sînt excelente.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
AZE, elviramvio, liviu49, Michi, mishu, Pușcașu Marin, Rodel, tata123 🔱, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂDescoperă Sibiul:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.077226161956787 sec
    ecranul dvs: 1 x 1