ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2017
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 27.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 5 & 7 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Slabut

TIPĂREȘTE

Am stat la acest hotel din 12 iulie 2017,8 nopti, 2 adulti si 2 copii, unul de 5 si altul de 7 ani. Experienta a fost in mare dezamagitoare, pentru banii pe care i-am platit (cam cu 15-20% in plus fata de Bulgaria anul trecut, all-inclusive, aceeasi categorie de hotel), ne asteptam la mult mai mult din partea hotelului.

Camera: Cel mai bun aspect din toata experienta. Ne-am cazat la vile, am avut o camera relativ mare, probabil vreo 30 mp, cu pat dublu mare si o canapea extensibila unde au dormit copiii. Camera curata, decenta ca si suprafata. In zona vilelor este o piscina mica, in plus fata de piscinele mari de la hotel, putin populata, chiar si cand nu prea era zi de plaja la mare. Noi nu prea am stat la piscina, preferam oricand plaja, insa fiind aproape de acea piscina am vazut ca nu este aglomerat. Am avut experiente neplacute cu personalul care face curat. De 2 ori am lasat sa fie schimbate prosoapele ssi nu am primit acelasi numar de prosoape curate inapoi. De fiecare data cand am sesizat a trebuit sa insistam de cate 3-4 ori ca sa ne primim prosoapele inapoi.

Un mare minus este gradul scazut de educatie a persoanelor cazate. Se aruncau in piscina stropindu-i pe toti in jur, sezlonguri rezervate mult timp fara sa vina cineva sa stea la piscina: asta la piscina mare, a hotelului, unde au si tobogane ptr copii (cei de la hotel zic ca au o politica in acest sens-daca nu vine nimeni 30 minute se elibereaza de catre personal sezlongul: nu am vazut sa fie pusa in aplicare niciodata). Am avut vecini de vila care seara de seara se instalau afara langa vila si pana la 11-12 isi lasau copiii sa tipe si sa bata mingea. Putine vile sunt retrase si beneficiaza de liniste. Majoritatea fie au alee de trecere pe langa ele, sunt langa parcare sau piscina, unde e muzica.

Mancarea:

Prima noastra masa la hotel a fost cina. Am ajuns in restaurant pe la ora 19:30 si ne-am speriat. O imbulzeala de nedescris la insulele cu mancare, tavi goale (adica mancare lipsa!!!). Asta cu terminarea mancarii am observat-o ulterior ca se intampla periodic, doamnele de la bucatarie aduc destul de repede alte tavi, dar la fluxul de populatie pe care il au in restaurant, tot nu este destul de repede.

Mancarea este aceeasi in fiecare zi la micul dejun (fara nici o exceptie, nici macar patiseria nu a fost diferita de la o zi la alta timp de 8 zile cat am stat acolo). La pranz si cina sunt feluri care se schimba de la o zi la alta, cateva raman aceleasi. Cafeaua este de o calitate destul de joasa. Au dozatoare de apa calda/rece, ceaiuri. Pentru copii au sucuri neacidulate (cica Santal, dar jur ca nu are nicio treaba cu Santalul pe care il stim din magazine, nu e natural, ci ceva chestie chimica). Au o zona unde mai aduc Danonino si altele pentru copii, din acest punct de vedere e OK.

Prajiturile destul de bune, am avut si experiente mai proaste la acest capitol anii trecuti pe la ate all-inclusive-uri

Ceea ce este de mentionat despre restaurant: la pranz si cina fie vii fix cand se deschide, fie astepti sa treaca primul val de persoane, altfel risti sa te enervezi tare. La supa, la pranz, cam la 10 minute dupa ce s-a deschis restaurantul era o coada intr-o zi de vreo 30 persoane la 2 ospatari care serveau.

Altfel, trecand peste monotonie uneori, mancarea este decenta. O singura data mi-am luat ceva salata si am simtit ca mezelul (sunca?) din ea era veche.

Parerea mea este ca insulele cu mancare sunt prea putine, sau prea concentrate in acelasi loc pentru un aflux atat de mare de oameni.

Plaja:

Cea mai mare dezamagire. Cand ne-am cazat ni s-a spus de la receptie ca hotelul are 2 plaje, una mai aproape si una mai departe (ni s-a prezentat ca Plaja Europa FM, dar care de fapt nu se numeste asa).

In prima seara cand am ajuns am plecat in misiune de recunoastere sa vedem ce prezinta plaja, ea fiind elementul cel mai important din vacanta, ca de, de aia vii la mare.

1. Hotelul nu este pe plaja. Ca sa ajungi acolo iesi din perimetrul acestuia, te deplasezi pe o strada plina de masini parcate pe trotuar si muzica/manele de la vreo 2 terase cam vreo 100-150 metri si intri pe o alee/drum ce duce spre plaja plina de: tarabe cu diverse, porumb fiert,romi cu ponei de calarit, imbulzeala, mizerie, cu alte cuvinte tot ce inseamna pentru noi litoralul romanesc clasic, si de care am incercat sa fugim luand all-inclusive si platind vreo 1500 euro pe acesta.

2. Dupa ce treci de [înghesuială] ajungi pe prima plaja a hotelului. Aceasta nu are beach bar si nu este foarte mare+de obicei este plina, adica trebuie sa te trezesti devreme tare ca sa ai loc.

3. Vazand inghesuiala de pe prima plaja+calitatea persoanelor care o populau am decis sa cautam a 2 plaja si am luat-o in dreapta. Si am mers, si am mers si iarasi mers. La un moment dat am zis, sigur nu e acolo, am mers prea mult, imposibil sa fie asa departe. Dar asa era. Ai de mers cam 15-20 minute ca sa ajungi la a doua plaja. Aceasta este mult mai mare, mai civilizata, nu are muzica data tare, are beach bar, are baie pe plaja. La beach bar nu se servesc sucuri neacidulate pentru copii. Baia de pe plaja este intr-o stare GROAZNICA! este din stuf, nu are incutetoare, nu are suport pentru hartie igienica, daca mergi la baie pe la vreo 11-12 deja hartia igienica a cazut pe jos de cateva ori deja in amestecul de apa cu alceva, si nu o mai poti folosi. de obicei mergeam cate 2 la baie ca unul sa ii tina usa celuilalt!!! altfel intra cineva peste tine. Nu arata nici a baia unei tabere de copii/scoala whatever, daramite a baia de pe plaja a unui hotel de 4 stele?!?! WTF?!?!

4. O bila alba: au popcorn, copiii mergeau si isi tot luau. O alta bila alba: fiind asa departe plaja, cei care o populeaza se selecteaza intr-un mod natural de cei care aleg sa ramana pe plaja mai aproape de hotel. Calitatea nisipului nu este grozava: umbrelele fiind din stuf tot cad betele din acestea pe jos si daca nu esti atent te intepi binisor in talpi. seara am vazut angajatii de pe plaja dand cu grebla, asta e singura modalitate de curatare a plajei pe care am vazut-o, dar mizeriile cam raman.

Altceva despre plaja: daca e vreme frumoasa, apa calda etc, cu alte cuvinte vreme perfecta de plaja, risti pe la 10 sa nu mai prinzi loc. E plina!!! Nu sunt destule sezlonguri, clar dimensiunea plajelor nu este pe masura capacitatii hotelului.

Entertainment-ul:

Cel de copii-nu stiu. Fetele noastre nu mai gusta Minnie mouse si altele de acest fel. Am vazut ca pe la 8 seara se intampla ceva afara in acest sens, dar cum noi abia mancam la ora aceea, nimeni nu a avut curiozitatea sa mearga sa vada ce este.

Entertainment-ul ptr adulti: foarte slabut. Cat am stat noi cam la 2-3 zile se repeta acelasi program. Programul la ei inseamna: fie o doamna care canta cover-uri (voce frumoasa, aspect so-so), am mai vazut si alte persoane din cand in cand care canta cover-uri, fie ceva dansuri traditionale sau clasice dansate de o trupa de vreo 6-8 persoane. De obicei dansau cam 3 dansuri, iar apoi incepea un fel de hora pe tipul de muzica (greceasca sau de alt fel) pe care se dansase in seara respectiva, cu toti turistii care vroiau sa intre in ea. In acel moment pleci, daca nu ai chef de hora bineinteles. Alt tip de entertainment (scenete, sketch-uri, funny stuff) nu aveau.

Statiunea: intr-o stare jalnica. Se vede ca nu este nimic organizat la nivel macro astfel incat sa fie un aspect unitar. Hoteluri multe in paragina pe acoperisul carora cresc copaci si pe langa care se aciueaza caini vagabonzi, multa tiganie (tarabe, galagie asurzitoare de la terase, imbulzeala etc)

Cam asta a fost experienta noastra. Ne-am lecuit de litoralul romanesc, fie el si all-inclusive. Nu merita banii. La anul mergem in Bulgaria!


[fb]
---
Trimis de user1 in 10.08.17 15:04:32
Validat / Publicat: 10.08.17 16:49:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.

VIZUALIZĂRI: 2184 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (user1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13050 PMA (din 16 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [10.08.17 16:47:38]
    »

    @user1: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=80445

    webmasterX
    [10.08.17 17:05:22]
    »

    @user1:

    fata de Bulgaria anul trecut, all-inclusive, aceeasi categorie de hotel

    La care hotel ați fost?

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul SCRIE IMPRESII poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului.

    cosminp
    [10.08.17 18:59:59]
    »

    @user1: deh, nu ma pot abtine. Inca sunt la Mera, ziua 4 si vreau sa va spun ca:

    1. nivelul de educatie al turistilor nu are de-a face cu stelele niciunui hotel.

    2. Aglomeratia de la inceputul mesei este numai la pranz. Seara nu este deloc aglomerat.

    3. Mancarea de dimineata este atat de diversificata, incat nu reusesti cel putin 3-4 zile sa mananci de doua ori aceeasi mancare, iar calitatea nu poti ca este indoielnica, ci doar ca nu este pe gustul tau.

    4. Faptul ca hotelul nu este pe plaja trebuie stiut inainte de a plati, destul de scump, un sejur.

    5. Programele de seara sunt chiar reusite, daca nu te astepti sa-ti cante Delia, Enrique si Iris. Oricum, programele sunt mult mai reusite decat la bulgari si turci. Muzica de toate genurile, dansuri, folclor romanesc, machedonesc, grecesc, turcesc. Iar programul pentru copii, preluat de la bulgari care l-au preluat de la turci este foarte ok pentru copiii mici. Daca mie nu-mi place, asta nu inseamna ca este prost. Trebuie sa le placa celor mici. De ex, in seara asta era teatru pt copii in zona de joaca. Unde ai vazut teatru live pt copii?

    6. Serviciile de camera lasa putin de dorit, fiind destula delasare a cameristelor. Aici au scazut calitatea.

    Concluzia mea este ca nivelul general este corect pentru 4*.

    P.s. cineva reclama ca au avut ciorba de burta o singura data in saptamana. Dar peste. Noi in 4 zile am avut peste de 3 ori.

    Daca nivelul serviciilor este sa dat dupa numarul ciorbelor de burta, este trist.

    p.p.s. atentie! nu am categorisit in functie de pret, ci doar stele vs. servicii. Pretul il acceptam sau nu. Cu toate ca este putin cam mare, sunt sigur ca acelasi pret si aceleasi conditii in alta tara ar fi fost categorisite ca fiind un raport bun. Asta este. Avem alt raport in tara decat in afara ei, din pacate.

    cosminp
    [10.08.17 20:11:18]
    »

    Uitasem de cafea.

    Probabil ca autorul a nimerit dozatorul cu ness, pentru ca eu l-am nimerit numai pe cel cu boabe Iulus Meinl.

    Asta-i viata. Dupa sufletul omului

    Sunt vreo 6 aparate, din care vreo 2 cu ness si celelalte cu cafea boabe.

    Credeti ca va respecta mai mult bulgarii? Never ever.

    Sucurile: Santal de diferite arome la cutii, cred ca de 5l singama pepsi.

    Fresh-uri, poate la 5*+ uai la turci. La 4* nu cred ca are cineva pretentii de astfel de sucuri.

    user1AUTOR REVIEW
    [11.08.17 08:56:46]
    »

    @webmasterX: La Kaliakra in Albena

    webmasterX
    [13.08.17 16:52:25]
    »

    @user1: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

    Ispas florica
    [13.08.17 16:53:49]
    »

    All inclusive tip "canci"

    Am fost in perioada 31.07-06.08.2017 intr-un sejur la Mera Resort din Venus, patru stele, de unde am plecat foarte desumflat. In 2016 am fost la aceeasi locatie si pot spune ca s-a aplicat principiul ala rominesc"hai s-o strimbam ca merge si asa". Deci daca anul trecut am avut patul copilului inclus acum trebuia sa platim, daca ai fi dorit o apa imbuteliata pe terasa "taiete", daca anul trecut ai fi vrut o omleta sau friptura la comanda, anul acesta "canci" (de aici si tipul serviciului). Tovarasi din conducerea hotelului va sugerez ca la anul sa lasati numai aerul pentru ca fraerul se multumeste si mai important de atit plateste bine. Ardel pe fraier.

    cosminp
    [13.08.17 17:13:13]
    »

    @Ispas florica: apa imbuteliata a fost inlocuita cu apa la dozator "la fantana".

    e-adevarat ca dozatorul nu poti sa-l iei nici pe plaja si nici acasa.

    daca dezamagirea ta a fost cauzata de lipsa sticlelor de apa si de lipsa meniului a la carte, atunci 'ardél'.

    Apropo, all inclusive cu meniu a la carte sa incerci pe la turci. Acolo unde este un singur restaurant, nu gasesti ce vrei.

    P. s. copilul ce varsta are?

    P.p.s. atunci cand platesti o vacanta nu intrebi care sunt conditiile, inainte sa platesti?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33
    [13.08.17 17:22:10]
    »

    @cosminp:

    Apropo, all inclusive cu meniu a la carte sa incerci pe la turci. Acolo unde este un singur restaurant, nu gasesti ce vrei.

    Recomandarea ta nu este rea deloc, în condiţiile în care preţurile sunt tot pe acolo, însă nu şi serviciile.

    Faptul că Ispas Florica a dorit o omletă "personalizată" nu mi se pare un capăt de ţară şi nici o pretenţie exagerată, putându-se rezolva foarte simplu în restaurantul principal.

    Se întâmplă şi la noi pe litoral la hoteluri cu mai puţine stele şi mai puţine pretenţii decât Mera.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [13.08.17 17:48:32]
    »

    @user1:

    (cei de la hotel zic ca au o politica in acest sens-daca nu vine nimeni 30 minute se elibereaza de catre personal sezlongul: nu am vazut sa fie pusa in aplicare niciodata)

    Politica e reală și chiar se aplică - testat personal.

    Însă nu cum te-ai așteptat, poate tu - ”automat”.

    E practic imposibil să cronometrezi fiecare șezlong cu prospop & neocupat - individual, ca să vezi CÂND s-au scurs acele 30 de minute la ACEL șezlong.

    În cazul meu, am sesizat băieții - uite acolo șezlonguri rezervate și neocupate, ce nu respectă politica afișată.

    Au venit, au așteptat - io știu - vreo 15-20 minute; cum nu s-a prezentat nimeni, au ridicat prosoapele și ne-au eliberat grupul de șezlonguri. Când au venit ”împricinații”, după vreo 45 de minute (o familie din București), le-am spus - ”prosoapele voastre sunt la îngrijitori; mergeți și vorbiți / clarificați cu ei...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cosminp
    [13.08.17 17:48:58]
    »

    @nicole33: sunt de acord cu tine, cu unele observatii:

    -unde exista o singura bucatarie si un singur restaurant in sistem AI nu poti comanda a la carte

    -ceea ce spui "restaurantul principal" nu se pune in discutie la Mera, deoarece exista unul singur

    - comparatia ta cu resorturile turcesti este tot pentru 4*? Din mai multe documentari personale, multi turisti compara Mera AI 4* cu resorturi turcesti 5*, ceea ce este complet gresit, in opinia mea

    - comparatia cu hotelurile mai slab cotate de la noi este tot pentru sistemul all inclusive?

    - am vorbit cu mai multe persoane si am inteles foarte clar ca si la turci a mai scazut nivelul

    Oricum, Mera este un resort de referinta in ceea ce priveste sistemul AI de la noi si la un nivel foarte bun

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cosminp
    [13.08.17 17:54:09]
    »

    @tm67bru: povestea cu sezlongurile am testat-o si eu si functioneaza.

    Cronometrul ar trebui sa fie ca la sah: cand pleaca omu' la masa sau odihna sa-l porneasca ????????

    nicole33
    [13.08.17 18:01:38]
    »

    @cosminp:

    - comparatia ta cu resorturile turcesti este tot pentru 4*? Din mai multe documentari personale, multi turisti compara Mera AI 4* cu resorturi turcesti 5*, ceea ce este complet gresit, in opinia mea

    Într-adevăr, am comparat cu cinci stele turceşti. De ce ar fi greşit, când plătesc mai puţin acolo la 5 stele decât la Mera la 4*?

    - comparatia cu hotelurile mai slab cotate de la noi este tot pentru sistemul all inclusive?

    Hotelul la care mă refeream are doar 3 stele, are all inclusive, în fine, mai de România , dar eu nu am analizat AI-ul în ansamblul său. Discuţia era despre omleta de la micul dejun, am presupus eu.

    Indiferent de numărul restaurantelor sau al bucătarilor, este ceva banal să pui pe unul sau doi care să facă pe loc omlete cu ce doreşte fiecare, în faţa omului. Îmi este greu să cred că la Mera acest lucru nu este posibil.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [13.08.17 18:07:50]
    »

    @nicole33: hotelurile de 5 stele turcești cu preț similar Merei sunt, marea majoritate, SUB Mera. Ba chiar MULT sub Mera, unele.

    Știi bine că vorbesc în DEPLINĂ cunoștință de cauză - spre deosebire de tine, care îi fi tu cunoscătoare a Turciei, dar despre Litoralul Ro vorbești după ureche, din auzite sau din amintiri din 1900 toamna.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cosminp
    [13.08.17 18:09:26]
    »

    @nicole33: nu comparam preturile pentru ca ar trebui sa comparam sistemele fiscale si chiar contextul politic si riscurile din Turcia.

    Asa ca, nu putem face comparatia 5* vs 4*.

    Principial se poate comanda orice. Omleta de care spui se poate realiza si la AI, am vazut acest sistem, acolo unde un bucatar prepara ouale in fata ta pe plita la terasa. Asa poti cere omleta cu sunca, cascaval, legume, etc.

    La Mera totul se prepara in bucataria inchisa a restaurantului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cosminp
    [13.08.17 18:15:09]
    »

    @nicole33: in urma cu vreo 6-7 ani am fost la 4* in Turcia, cu pret, servicii de masa si cazare similare cu cele de la Mera, dar plaja era oribila, aproape ca nu exista.

    Asa ca, plusuri si minusuri. Prefer 4* ca la Mera la noi, dar obligatoriu 5* in Turcia. De asemenea, prefer Mera in locul Bulgariei. E bine ca incepem sa avem alternativa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    user1AUTOR REVIEW
    [16.08.17 09:12:03]
    »

    @tm67bru: Am testat-o. Am rugat pe cineva de la piscina sa elibereze 2 sezlonguri ca sa luam loc. Angajatul hotelului a venit, a intrebat in stanga si dreapta ale cui sunt prosoapele de pe sezlongurile neocupate si intr-un final a plecat fara sa elibereze vreun sezlong, jenat cumva, de parca nu era treaba lui sa faca asta.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cosminp, user1
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051429986953735 sec
    ecranul dvs: 1 x 1