80374 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Porto Matina Hotel [Metamorfosi]

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
09.08.2017
DE
Avatar crissy_kris
--- F ---
vârsta 30-40 ani
DIN Timisoara
înscris/ă în 30.04.15
MEMBRU: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 6 nopti
TIP: FAMILIE CU COPII
PREŢ SEJUR:
450 euro
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 2
+ COPII: 1 -- varsta: 4

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
CAZARE [camere etc]:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
PLAJA şi MAREA
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
DISTRACŢIE / RELAXARE
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]

NOTA MEDIE rez.:
N/A

rezervare cazare

   
încărcat de pe telefon!

Un hotel ce nu iti garantează rezervarea!

[Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele]

Nu pot sa descriu experienta cu acest hotel decât subiectiv. Nu am apucat sa ma cazez aici, sau sa îl vad.

Mi-a plăcut acest hotel pentru ca era aproape de plaja, era în stațiune și prețul bun... motiv pentru care am făcut o rezervare prin agenție pentru 2 camere încă din luna Decembrie 2016 (da, cu jumătate de an înainte, la early booking). Desigur era și achitat tot de atunci integral.

Tot bine și frumos, chiar am verificat rezervarea personal prin email direct la recepția hotelului, de unde am primit confirmarea de la ei ca totul este ok, numele nostru figurează în baza lor de date și chiar ne pot da camere la parter (super nu-i asa).

Cu vreo 2-3 săptămânii înainte de plecare primesc un mail de la agenția cu care am rezervat, ca a fost anunțată de tour operatorul din Grecia ca hotelul Porto Matina este overbooked. (coșmarul oricărui om)

Ni s-au oferit în schimb cazare la Hotel Bibis (tot hotel de-a lor, probabil unde ii trimitea pe toți overbooked, trebuie umplut și ala doar)

Nu am fost de acord în primul rand pentru ca puteau trimite ale camere acolo, nu pe noi care am rezervat cu 7 luni înainte!

Crezând ca pot rezolva situația asta am dat reply direct tour operatorului din Grecia.

Desigur iam explicat ca Hotel Bibis este în câmp, la vreo 400 m de plaja neamenajata și la vreo 4 km de stațiune, mi-a răspuns ca da... dar are piscina 😂

Am cerut lămurire direct la recepția hotelului, sperând ca măcar ei pot înțelege ca am rezervat și confirmat de ei cu jumătate de an înainte. Mi s-a răspuns sec ca singura varianta este la hotel Bibis, ca overbooking se poate face și cu câteva luni înainte și de acum întâinte dacă dorim o rezervare ferma sa rezervam direct la recepție (referindu-se la preț întreg, nu early booking). Pocneam de nervi.

Desigur agenția din România a fost destul de ok și a zis ca îmi returnează banii, dar noi voiam o vacanta în perioada respectiva, pentru ca aveam încă 6 nopți plătite la alt hotel, în alta stațiune. Am rezolvat, noroc ca am găsit 2 camere libere la Hotel Philoxenia (care a rămas la fel de grozav în serviciile oferite). - vezi impresii

Deci nu, nu recomand un hotel ca Porto Matina ce nu iti poate garanta o rezervare plătită cu jumătate de an înainte! Cine știe cati alții au pățit la fel ca și mine. Nu doresc nimănui sa treacă prin experienta mea, dar ma bucur totuși ca mi s-a spus cu câteva săptămâni înainte (am auzit povesti ca alții aflau la recepție) și am avut timp sa găsesc un hotel pe placul meu (măcar nu era în camp).

---
Impresii încărcate de crissy_kris in 09.08.2017 11:22:12

Validat / Publicat: 09.08.17 13:26:14


  • Nu a fost singura vizită/vacanţa în GRECIA.
VIZUALIZĂRI: 1241


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (crissy_kris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  5400 PMA (din 6 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- webmasterX
[09.08.17 13:24:32]
» mesaj pers

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- fra
[09.08.17 13:59:13]
» mesaj pers

   Ma bucur ca ati scris review chiar daca nu ati stat efectiv la ei. Cred si eu ca fac overbookeing intentionat ca sa umple cealalta locatie, iar lucrul acesta e bine de stiut pentru oricine rezerva la ei (sa ia in calcul si riscul acesta)

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- crissy_kris
[09.08.17 15:19:56]
» mesaj pers

   Da exact fac abuz de overbooking (vând mai multe camere decât au). Nu am avut timp sa fac plângere la protecția consumatorului și nici nu știu dacă rezolvam ceva dinafara de timp pierdut și multi nervi.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- ionnee74
[11.08.17 22:16:09]
» mesaj pers

   @crissy_kris: Si eu am rezervat la acest hotel din februarie, am primit so voucherul, am vazut comentariul dvs pe ****, fiindca cu ei am rezervat, sper sa nu patesc si eu la fel mai am 2 saptamani pana la plecare. Dvs ati rezervat cu ****** sau cu booking.com?

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- webmaster95
[11.08.17 22:23:29]
» mesaj pers

   @ionnee74: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- crissy_kris
[11.08.17 23:41:08]
» mesaj pers

   @ionnee74: Nu agenția a fost de vina aici, ci hotelul. Părerea mea e sa contactați direct recepția hotelului și sa va confirme încă o data ca totul este ok.

   Eu cu agenția respectiva am colaborat 4 ani și nu am mai pățit asa ceva. Ma bucur totuși ca am fost anunțată din timp, și nu am aflat la recepție cum am auzit ale cazuri de overbooking.

   Concediu liniștit va doresc!

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
  Publicitate    [19.07.19 14:04:13]  

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
  • Acolo unde se cazeaza si sufletul (May.2018) - punctaj satisfactie: 9.40 (scris in 05.06.18 de ady77 din BUCURESTI) - RECOMANDĂ
  • Porto Matina - relaxare (Jul.2013) - punctaj satisfactie: 9.50 (scris in 27.07.13 de alnina din BUCURESTI) - RECOMANDĂ
  • N.B.: Recomandarile evidenţiate (pe fond galben) aparţin unor autori cu statut de membru GOLD sau superior

    INFO:
  • PUNCTE SATISFACŢIE MEDIE pentru acest obiectiv: 9.40
NOTĂ: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test
pagină generată in 0.0781269073486 sec