ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj
ÎNSCRIS: 23.07.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
71.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Alhambra Palace Side - problema majora la restaurantul principal!!!

TIPĂREȘTE

Perioada sejur: 21-28.07.2017

Sejurul a fost cumparat prin agentia [***]. Agentia partenera din Turcia este F.

Cum a fost...

2 PROBLEME MAJORE: RESTAURANTUL PRINCIPAL si FURTUL in resort

- Am plecat in concediu 2 familii prietene, fiecare avand cateun copil.

In ultima zi, prietenilor nostri li s-a furat gentuta in care aveau 2 telefoane, 29 dolari, jucarii ale copilului si cardurile de la camera. Spre seara a aparut la receptie gentuta, dar lipsea din ea numai telefonul S7 si banii, restul lucrurilor erau acolo. Cooperarea hotelului, precum si a ghidului de la F., a fost aproape de zero... S-au facut eforturi pentru a musamaliza totul!!

- un alt aspect negativ legat de dl Frat, ghidul de la F.: aveti grija ce excursii ii platiti pentru ca sunt sanse sa incerce sa va traga pe sfoara!... noi am cumparat excursia Starcraft (plimbare cu un yaht pe coasta Alanyei), iar cand am ajuns in port au incercat sa ne imbarce pe o barcuta mizerabila, sub pretextul ca cei de pe Starcraft sunt neseriosi si au mancare proasta la bord... parerea generala a turistilor romani care am fost acolo e ca a incercat sa ne ia de fraieri!!... dupa ce toti turisti s-au revoltat, am fost imbarcati pe Starcraft si excursia a decurs ok

- la RESTAURANTUL PRINCIPAL ai toate sansele sa te alegi cu hepatita :))... ATENTIE: NU SPALA BINE PAHARELE SI VESELA!!!... si ei o stiu si ridica din umeri!!...

IN REST...

- Mancarea este multa dar nu atat de diversificata cum este pe la alte resorturi... se poate si mai bine, dar nu se moare de foame;

- Terasa de la piscina are orar de functionare, adica nu poti sa mergi acolo sa mananci oricand ai chef ci numai intre anumite ore;

- Seara la restaurantul principal daca nu ajungi pana pe la ora 19.00, risti sa ramai nemancat deoarece incep de pe la ora 20.30 sa adune mancarea, iar chelnerii nu sunt in stare sa debaraseze mesele si sa le pregateasca pentru ceilalti turisti;

- Cazare buna, camera mare, curata;

- Prosoapele au fost schimbate cam la 2 zile;

- Patul facut in fiecare zi;

- Nu au disparut lucruri din camera;

- Cameristele iau bacsisul lasat pe pat;

- Piscina ft mare, curata, frumoasa, calda, nimic de reprosat

- Marea curata si calda si plaja de vis, faceam baie si pe la ora 21.00 :))

Cam asta a fost... pentru noi un concediu NU atat de reusit avand in vedere ca anul trecut am fost la Gural Premier in Belek si a fost de vis... ce-i drept si diferenta de pret la sejur a fost de cca 1000 eur, dar macar acum stim cum e cu resorturile in Turcia.


[fb]
---
Trimis de adina toader in 29.07.17 15:46:30
Validat / Publicat: 29.07.17 16:18:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: GURAL PREMIER, BELEK (AN 2016) SIDE (2010, nu mai stiu resortul)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3561 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adina toader); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [29.07.17 16:17:13]
    »

    @adina toader:

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 27&ridAnt=79852

    ===

    avand in vedere ca anul trecut am fost la Gural Premier in Belek si a fost de vis

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [29.07.17 17:30:47]
    »

    @adina toader:

    In ultima zi, prietenilor nostri li s-a furat gentuta in care aveau 2 telefoane, 29 dolari, jucarii ale copilului si cardurile de la camera.

    Nu am prea înţeles în ce condiţii a dispărut gentuţa. A fost uitată pe undeva prin resort? Nu a fost supravegheată? Poate reuşeşti să dai mai multe detalii.

    Am fost şi eu în Turcia nu o dată. Mi-am uitat telefonul pe masă în restaurant la cină. M-am întors după mai bine de o oră şi l-am găsit neatins. Fără să vreau am blocat acea masă de pe terasă toată seara.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Liliy
    [29.07.17 17:52:32]
    »

    @adina toader: am avut aceleasi probleme la nibahir hotel&spa. Cu plimbarea cu vaporasul cred ca am fost impreuna acolo fiind vorba despre acelasi ghid, aceeasi minciuna cu banii si cu yahtul. Mi se pare ca agentia respectiva profita de naivitatea oamenilor pur si simplu mintind. Si apropo de excursii ghidul de pe vaporas spunea ca nisipul de pe plaja cleopatra nu se incalzeste niciodata... Alta minciuna a doua zi noi am fost in alanya si nisipul era fierbinte ca soarele de pe cer. Dezamagitor pentru o agentie care a facut 20 de ani turism. Injositor si plini de nesimtire!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Liliy
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Alhambra Palace Hotel [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042327880859375 sec
    ecranul dvs: 1 x 1