ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Medias
ÎNSCRIS: 13.07.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Sunt profund dezamagita de acest hotel.

Intr-un sejur de 7 nopti nu sa facut niciodata curatenie in camera. Am fost nevoita sa imi sterg eu pe jos si sa imi cumpar produse sa imi fac curat in baie. Ce sa zic ceea ce tine de curatenie [***].

Micul dejun acelas in fiecare dimineata, oua oua si iar oua.

La restaurant buna mancarea dar astepti o vesnicie iar daca bucatarul nu are chef sa iti faca un fel de mancare zice ca nu este ex: papanasi, bruschete etc.

Pe langa toate acestea toate foarte scumpe.

Concluzia: AICI NU!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Andreea dr in 16.07.17 08:53:57
Validat / Publicat: 16.07.17 09:35:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1942 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andreea dr); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[16.07.17 09:15:06]
»

@Andreea dr: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 35&ridAnt=79231

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[16.07.17 11:37:40]
»

Acum o jumătate de oră am citit review-ul lui @marga draghici şi m-am bucurat că au fost menţinute sau chiar îmbunătăţite condiţiile de care am beneficiat şi eu acum 5 ani şi de care am fost mulţumită.

Citind review-ul dvs., constat că în cazul dvs.

Micul dejun acelas in fiecare dimineata, oua oua si iar oua.

, pe când @marga draghici a avut:

In rest... tot ceea ce maninca rominii la micul dejun, adica inclusiv slaninuta cu ceapa.

Desi mi se pare cam grea in vreme de vara, am putut obserava ca lumea manica cu placere. Ce altceva... ochiuri, omleta oua fierte mezeluri, brinza si casacaval, rosii castraveti si ardei gras, iaurturi cereale, lapte fiert, rece sau cu cacao... pepene, grep frut, portocale masline... cereale gemuri, ... si sigur am uitat multe.

Cafeaua servita este de buna calitate, iar domnul care obisnuia sa o prepare, extrem de amabil

Cum sejururile dvs. au fost în aceeaşi perioadă, este clar că aţi beneficiat amandoua de aceeaşi masă la micul dejun. Dar care să fie varianta reală?

Am vrut să scot în evidenţă subiectivismul fiecărui turist, modul de percepere a faptelor şi aşteptările fiecăruia, percepere în funcţie de care unul se poate simţi foarte bine într-o anume locaţie, pe când altul poate să aibă un concediu ratat.

Aţi semnalat la recepţie faptul că nu vi s-a făcut curăţenie în cameră? Eu una aş fi semnalat acest lucru, sperând că poate se rezolvă, în niciun caz nu m-aş fi apucat să cumpăr produse de curatenie si sa fac singura curatenie, mai ales că preţul cazării este destul de mare.

Şi mai am o nelamurire: ce v-a determinat să trageţi această concluzie?:

iar daca bucatarul nu are chef sa iti faca un fel de mancare zice ca nu este

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
maria55 †
[16.07.17 12:25:55]
»

@cris1982: foarte bine punctat, felicitari! Exact asta am gandit, citind ambele articole! Deci se poate "unul alb si unul negru" ????????asta privind prin prisma autorilor! Dar cert este faptul ca Vera pentru cele 3* are servicii bune, ma rog, acceptabile!

Sunt convinsa ca este mult peste alte locatii de aceeasi categorie din Eforie Nord!

Să notezi unitatea la suparare, nu face bine nimanui!

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[16.07.17 13:39:28]
»

@maria55:

Dar cert este faptul ca Vera pentru cele 3* are servicii bune, ma rog, acceptabile! Sunt convinsa ca este mult peste alte locatii de aceeasi categorie din Eforie Nord!

Si eu sunt de aceeasi parere! Insa, din cauza unor review-uri ca asta, hotelul are o medie mica in clasamentul hotelurilor si pensiunilor din Eforie fiind situat mult sub alte hoteluri de 3 stele, care au primit note mari datorita indulgentei autorilor. Si, in aceasta situatie, bazandu-se pe aceasta clasificare, un cititor al site-ului poate fi indus in eroare si sa faca o alegere proasta.

Pentru mine aceasta clasificare nu este relevanta si prefer sa cantaresc fiecare review in parte si sa intuiesc care ar fi adevarul, pentru ca gradul de buna-credinta si obiectivitate al autorului se citeste uneori printre randuri.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Andreea drAUTOR REVIEW
[16.07.17 14:51:27]
»

Eu nu consider ca e necesar sa semnalez la receptie faptul ca nu ni se face curat in camera si totusi am facut-o... dar... am rugat si camerista iar raspunsul a fost "ce tot faceti atatea reclamatii". Prin concluzie nu am fost singura nemultumita din acest punct de vedere. In ceea ce priveste "bucatarul nu are chef" chiar seful de sala ne-a explicat ca sunt f multe comenzi si nu se mai fac bruschete pt ca dureaza prea mult. Daca si acest fel de mancare dureaza mult imi cer scuze... Atunci de ce mai sunt trecute im meniu. Aaaa sunt mai ieftine si nu muncim pt 10 lei!!! Mai penibil dupa ce mi-a zis ospatarul ca nu mai sunt bruschete nu trec 2 minute si se aduc bruschete la masa de langa noi. eeee ce sa mai zici!

Noi am fost 3 familii deci 3 camere si la nici uni dintre noi nu s-a facut curatenie. Eu consider ca un concediu la un hotel de 3 stele cu o suma aprox de 4000 de lei pe 7 nopti nu presupune sa imi fac eu curat in camera si in baie sa matur panzele de paianjeni, care nu se fac in 2,3 zile!!!

Aceasta e parerea mea si pretentiile mele nu s-au indeplinit.

Am fost si la alte hoteluri de 3 stele Apollo de ex. si a fost f ok. Acum imi pare rau ca nu ne-am cazat tot acolo.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[16.07.17 15:21:18]
»

@Andreea dr: Problema cu bruschetele este relativa si nu consider ca din cauza ei ar trebui ,,desfiintata"' pur si simplu bucataria hotelului.

Lipsa curateniei ar fi insa o problema grava, desi ma mira faptul ca nu se mai acorda atentie acestui lucru important, in conditiile in care acum 5 ani totul stralucea de curatenie si zilnic intra camerista in camera sa faca curat. Este adevarat ca au trecut 5 ani de atunci, insa intre timp hotelul s-a extins, au construit piscina si autoservirea, ceea ce inseamna ca au interes sa atraga cat mai multi clienti, nu sa-i goneasca prin neasigurarea unui lucru elementar precum curatenia.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Andreea drAUTOR REVIEW
[16.07.17 17:21:27]
»

Bruschetele au fost doar unul dintre ex. Eu nu am zis ca mancarea nu a fost buna ci din contra a fost chiar ok dar mi s-a parut lipsa de respect nu doar din cauza bruschetelor ci au fost si alte ex.

Curatenia chiar e o problema. De la an la an e alt personal. Noi am venit aici cu recomandare. Oameni multumiti anul trecut. Poate cameristele din celelalte corpuri

Sau de la alte etaje isi fac treaba dar sa treaca 5 zile si inafara sa puna o hartie igienica sa nu faca nimic iar in momentul in care le atragi atenti sa ti se raspunda f ironic e deplorabil.

Nu sunt o sclifosita dar nici intr-o camera plina de nisip nu imi place sa stau. Sa fim seriosi suntem la mare, inevitabil adici nisip in camera. Si pana la urma si acasa dai mai des cu aspiratorul decat o data pe saptamana. Ce pretentii am si eu aspirator, si ele la orele amiezi sa plimbau cu matira pe coridor si o mai " scapau " pe usa sa te trezeasca doar de, pt somn ai venit in concediu.

Probabil pretentiile mele sunt prea mari pt Romania dar altfel nu avem cum sa evoluam. Pacat de litoralul nostru frumos ca nu stim sa il exploatam la dedevarata lui valoare!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[16.07.17 17:40:55]
»

@Andreea dr: Curatenia nu intra la capitolul ,,pretentii prea mari", ci e un aspect esential al oricarei cazari si va dau dreptate. Dar, daca aveti si cunostinte care v-au recomandat acest hotel, nu este mai echilibrat sa considerati ca poate doar femeile de serviciu de la etajul dvs nu si-au facut treaba, ca e o scapare a hotelului si ca nu trebuie generalizat la modul

Probabil pretentiile mele sunt prea mari pt Romania dar altfel nu avem cum sa evoluam. Pacat de litoralul nostru frumos ca nu stim sa il exploatam la dedevarata lui valoare!!!

?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Andreea dr, cris1982, maria55
Alte impresii din această RUBRICĂVera Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048573017120361 sec
    ecranul dvs: 1 x 1