ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2017
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.01.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2017
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Miramar - un hotel de top care ar putea pierde mult, pentru că şi bulgarii au hoţii lor

TIPĂREȘTE

Am fost la Miramar de Rusalii, între 1 şi 5 iunie a. c. Am contat pe weekendul prelungit şi am profitat de tariful redus, rezervarea şi plata făcându-le în ianuarie.

Ştiam că este un hotel excelent - avem cunoştinţe care îl vizitează de mulţi ani, la începutul sezonului, foarte mulţumiţi de piscina interioară. În plin sezon, preţul este relativ mare, comparabil cu al altor hoteluri bune, dar care nu egalează calitatea şi diversitatea serviciilor de food & drinks.

În plus curăţenie, o atmosferă plăcută şi multă amabilitate. Erau foarte mulţi străini, dar nu am sesizat nicio diferenţă în atitudinea personalului. Mai mult, în restaurant felurile de mâncare erau indicate şi în limba română, situaţie rar întâlnită pr litoralul bulgaresc, în ciuda marelui număr de turişti români.

Plătisem pentru o cameră dublă standard, cu vedere la mare, dar ni s-a oferit o un apartament Junior (Junior suite), spaţios, cu două băi, situat la ultimul etaj, al cincilea, chiar sub panoul cu HVD Hotels, din balconul căruia puteam admira toată incinta resortului şi, bineînţeles, marea. Cele 10 leva puse în voucher ne-au fost returnate cu un zâmbet, dar le-am depus cu toată recunoştinţa în cutia aflată într-un colţ.

Corpul în care am stat este deservit de două lifturi interioare şi de un lift panoramic, accesibile oricând, fără aşteptări sâcâitoare. Holul recepţiei este frumos decorat, cu acvarii în care înoată peşti exotici, şi cu arbori ornamentali gen bonsai. În capătul dinspre restaurant, cu numeroase canapele şi măsuţe, se află lobby barul cu program nonstop.

Restaurantul principal este încăpător, aerisit, dispunând şi de o terasă agreată de fumători şi nu numai.

Diversele alimente şi mâncăruri sunt aşezate în aşa fel, încât nu se produce înghesuială, doar rareori şi pentru scurt timp vedeam într-un loc mai mult de 4-5 persoane. Unele feluri se gătesc la vedere, iar turiştii au de asemenea posibilitatea de a-şi prepara singuri diverse combinaţii de salate şi garnituri, având la dispoziţie o gamă impresionantă de condimente şi sosuri.

La micul dejun, în afara alimentelor obişnuite (mezeluri, brânzeturi, măsline, cereale, compoturi, gemuri ş. a., într-o mare varietate, miere şi chiar un fagure din care te puteai servi), a ouălor preparate sub toate formele, a tradiţionalelor clătite şi a diverselor produse de patiserie, îţi bucurai privirea şi papilele gustative cu peste zece feluri de fructe confiate.

La prânz şi seara, mîncăruri gustoase din care alegeai cu greu. Au fost şi seri tematice, iar la intrarea în restaurant te întâmpinau măsuţe cu pahare şi mici aperitive. Am avut prilejul mă delectez, printre altele, cu supă de scoici, cu midii preparate în diverse feluri, cu creveţi, miel, curcan, raţă, iepure, viţel, peşte.

Dulciurile - tarte, prăjituri, torturi - atrăgătoare şi, cele pe care le-am ales după gustul meu, bune. Cafeaua - Lavazza - foarte bună. Fructele nu au lipsit de la nicio masă: mere, pere, nectarine, caise, portocale, grepfruturi, banane, kiwi, căpşuni, ananas, cireşe, pepene roşu.

În restaurant există şi preparate dietetice, mâncare pentru copii şi chiar pentru bebeluşi: lapte şi borcănaşe cu felurite piureuri din legume şi fructe.

Dacă mai erai în stare, în cursul zilei puteai gusta ceva la snack bar, "ceva" însemnând pizza, shaworma, preparate din carne, garnituri, salate, fructe, dulciuri. Restaurantul "Corabia" servea un mic dejun târziu, iar seara, cu rezervare, un meniu à la carte.

Gogoşile ieşeau pe bandă - la propriu! Alături găseai pop-corn şi îngheţată. La bar puteai primi sucuri din cutie şi sticle de apă, sticle aflate şi într-o vitrină de lângă plajă, alături de două feluri de ice tea.

Vinul se găsea şi la sticlă (alb, rosé, roşu), iar de la bar puteai aduce la masă orice doreai. Sunt mai multe baruri: cel din lobby, barul de la piscină, snack barul şi barul Salon (cu program de seară, într-o sală cu măsuţe, scaune şi o scenă unde animatorii organizau mini-disco, apoi spectacole şi discotecă). Cred că există şi un bar pe plajă. Se servesc băuturi locale şi internaţionale (eu m-am bucurat de întâlnirea cu Martinică - după o mică atenţie, chiar cu cireaşă) şi o gamă largă de cocktailuri (printre care preferatul meu, Mojito).

Animaţia se vedea şi se simţea şi în timpul zilei: diverse jocuri, gimnastică în apă, aerobic şi dans (zumba) lângă piscină şi într-un pavilion, lângă plajă. Copiii aveau clubul lor. Contra cost se puteau fotografia cu personaje îndrăgite din filmele de animaţie, iar seara puteau să închirieze mici "cvadriciclete", cu care să se plimbe în jurul piscinei, sau să se tăvălească în interiorul unei sfere gonflabile plutitoare.

Acum despre plajă... şi aici este problema. Pe noi nu ne-a afectat prea mult, întrucât la începutul lui iunie nu veniserăm special pentru o cură heliomarină, apa mării fiind încă rece. De soare însă ne-am bucurat din plin, mai mult lângă piscină unde şezlongurile au fost suficiente. Nu acelaşi lucru se putea spune despre plajă.

Ne-a surprins că şezlongurile şi umbrelele nu erau aliniate ca în imaginile şi clipurile de promovare. Doar câteva, aşezate la întâmplare, în mare parte de către turişti, restul adunate în stive.

A doua zi angajaţii hotelului au început să le care şi să le aşeze într-o latură a resortului, într-un loc total nepotrivit, departe de mare, lângă gardul unui şantier, printre boschete şi buruieni care creşteau inclusiv pe porţiunea de plajă neamenajată, dintre şezlonguri şi mare. Cât am stat acolo, plaja nu a fost îngrijită şi nu a existat salvamar. Am cerut explicaţii de la managerul hotelului şi am înţeles doar că plaja nu mai este a lor, fără alte detalii. Mi-am exprimat regretul pentru această situaţie neplăcută, care umbreşte imaginea hotelului, şi speranţa că se va rezolva cât mai curând, spre deplina satisfacţie a turiştilor. Am atras însă atenţia că, pe site-ul resortului, miramar-bg.com, sunt prezentate încă imagini cu vechiul amplasament al şezlongurilor, ceea ce înseamnă publicitate mincinoasă.

Am încercat să aflu mai multe despre plaja din Obzor şi am primit, prin e-mail, de la agentul nostru de turism, o informare trimisă de managementul HVD Miramar. Din păcate nu am învăţat engleza în şcoală, reuşind în prezent să comunic la un nivel minim, de aceea vă ofer această informare aşa cum am primit-o, lăsându-vă să vă folosiţi cunoştinţele mai avansate sau să apelaţi, ca mine, la traducerea automată.

Dear Colleagues,

We are again turning to you regarding the situation with the beach in front of HVD Miramar Club Hotel.

As we informed you before, the beach in front of the hotel this year was given to a third-party company, which has nothing to do neither with HVD Hotels, nor with the tourism/hospitality industry. In order to avoid complaints from tourists, we have arranged sun-loungers and parasols on our land, right next to the hotel. We have also been supplying free movable sun-loungers and parasols for our tourists free of charge so that they can use them in the free zone and situate them in it.

As of today, we were informed that our guests are prohibited to enter the free zone with parasols and sun-loungers, and there is no free-zone marked with signs at all! . We were not even given information which is paid and which is free zone on the beach – we wish to underline that according to Bulgarian law, this is absolutely illegal and we have already filed a complaint. Further to that, the new tenant of the beach in Obzor is not following the regulations and have not supplied the following:

1. No lifeguard-stations on the beach;

2. No medical support on the beach;

3. The beach is not being cleaned regularly;

4. No clear signs which is paid and which is free zone for beach-visitors.

The new tenants are obliged to provide these facilities ever since they step foot on the beach but nothing is done so far. Of course, we have notified all institutions but unfortunately for us, no actions have been taken. It has come to our attention that the new tenants are trying to incite against the hotel and explaining to the tourists that we did not agree on a contract with them. We want to make it clear, that no one has ever contacted us regarding this and even if they are trying to do it, we will not sign any contract with them as they have clearly showed they are not capable of dealing with beach services (because of all stated above) and because we refuse to take part of the trend in a blackmailing scheme which happened in all beaches south of Obzor and will happen soon in the north as well.

Be sure that we will continue supplying all services as described in the catalogue as we always did so far. We are turning to you for your help and support at this moment as we are doing everything we can to prevent future claims and counting on you as a long-term and reliable partner.

Se pare că toată plaja a fost concesionată unei firme cu care conducerea hotelului nu s-a înţeles şi care nu a luat la timp măsuri pentru a o întreţine şi amenaja. Această firmă oferă şezlonguri şi umbrele, pe malul mării, contra cost. Marea porcărie - nu pot folosi alt cuvânt - este că această schimbare s-a făcut chiar la începutul actualului sezon, după ce turiştii au plătit, cu multe luni în avans, nişte servicii de care acum nu mai beneficiază. Eu cred că, din acest punct de vedere, s-a procedat incorect şi este clar că cineva, la nivel înalt, loveşte în interesele HVD Hotels. Conducerii Miramar nu-i pot reproşa decât faptul mai etalează şi în prezent, pe site-ul propriu, imagini cu plaja amenajată în faţa hotelului, fără a oferi informaţii despre situaţia actuală.

Ce ar fi de făcut? În primul rând toate agenţiile turistice să informeze corect clienţii şi, dacă aceştia nu acceptă schimbarea, să li se restituie banii, fără penalizare. De asemenea aş sugera o acţiune în justiţie, împotriva autorităţilor bulgare implicate în această afacere, acţiune iniţiată în comun de tour operatorii români şi străini (dintre care unii au agenţii şi în România). Cine are urechi de auzit să audă. Şi, dacă poate, să acţioneze. Pentru că, în viitor, am putea avea asemenea surprize neplăcute şi în alte staţiuni, inclusiv pe litoralul românesc. Că hoţii noştri nu sunt mai prejos decât hoţii lor.

În ce mă priveşte, dacă aş merge ia Miramar acum, cu un copil, m-aş revolta şi aş convinge cât mai mulţi turişti să-şi care şezlongurile pe malul mării, rezistând la orice presiuni sau încercări de intimidare, fiindcă trebuie să ni se ofere seviciile pentru care am plătit. Şi regula nu se schimbă niciodată în timpul jocului.

Asta e... M-am răcorit şi sper ca cele scrise să fie de folos. Concluzia este că, exceptând situaţia actuală a plajei, hotelul Miramar din Obzor satisface toate exigenţele şi îl recomand din toată inima.

Anexez câteva fotografii, unele - din păcate - realizate cu o cameră foto mai puţin performantă.


[fb]
---
Trimis de victor_m in 16.07.17 00:20:37
Validat / Publicat: 16.07.17 08:18:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Balchick, Albena, Nisipuri, Constantin & Elena, Nessebar, Duni, Veliko Târnovo
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4619 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (victor_m); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P22 19. "Fabrica" de gogoşi... neparlamentare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13500 PMA (din 15 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

elee
[18.07.17 13:22:24]
»

Am aflat si eu de minunea cu sezlongurile de pe pagina lor de facebook, mi se pare aiurea, gasiti acolo si multe comentarii si poze ale turistilor, se pare ca in aceeasi situatie ar fi si Obzor Beach Resort dar si complexul Sunrise, trist, multi turisti scriu ca si-au anulat rezervarile.

Cea mai aiurea poza vazuta la comentariile nemtilor e o poza in care apare o sfoara legata cam la 1m de iesirea pe plaja a Miramarului si delimiteaza spatiul lor, de plaja concesionata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
elee
Alte impresii din această RUBRICĂHVD Club Hotel Miramar:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051554918289185 sec
    ecranul dvs: 1 x 1