ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 28.02.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Golden 5 ALMAS Resort sau cinci stele cu stralucire apusa poate in jurul anilor 2010 sau mai devreme

TIPĂREȘTE

Vacanta in Egipt - unul dintre obiectivele turistice importante in viata oricarui pasionat de calatorii. Si pentru mine a fost la fel. Am plecat spre Egipt cu speranta unei vacante frumoase. Poate ca asteptarile mele au fost prea mari. Nu a fost chiar rau, am plecat cu amintiri frumoase, dar si cu unele mai putin placute.

Am fost cazat in Golden 5 ALMAS Resort, Hurghada. Facilitatile hotelului si ale statiunii, in general, nu mai corespund unei clasificari de cinci stele, dar este adevarat ca pretul platit pentru serviciile care ni s-au oferit, a fost unul corect.

Aspectele pozitive si negative pe care le-am remarcat si as dori sa le subiniez, ar fi, in primul rand, cum am spus deja, pretul scazut pentru spatiul de cazare si hrana.

Camera a fost spatioasa, curata, aprovizionata in prima zi de cazare cu doua sticle de apa plata la jumatate de litru si o sticla de cola la 1,5 litri, iar in celelalte zile, numai cu apa plata.

Dar avand in vedere ca din cele sapte zile de sedere in hotel, cam cinci zile am fost plecati in excursii, iar in rest, fiind franti de oboseala, ne-am odihnit pe plaja, nu a fost important felul in care arata camera, considerand ca a fost curat si racoros.

Plaja hotelului este spatioasa, dotata cu sezlonguri asigurate gratuit, la fel si prosoape de plaja, care se eliberau pe baza de carduri. Intrarea in mare este lina, nu este pietris care sa deranjeze la picioare, apa e limpede si calda, dar cand sunt multi turisti, in special localnici, sunt aruncate multe deseuri in apa (pungi de plastic, sticle de plastic etc). De fapt asta cred ca este unul dintre neajunsurile majore ale localnicilor, se pare ca nu sunt obisnuiti sa pastreze curatenia, sa foloseasca cosurile pentru gunoi.

Exista portiuni de plaja unde nu este permisa intrarea in apa, din cauza existentei unor zone de corali, care ar putea cauza accidentari. Astfel accesul in mare este permis pe zone limitate.

Un salvamar de pe plaja, pe nume Alaa, foarte prietenos si serviabil, se straduia sa asigure si protectia turistilor care se aventurau dincolo de gemanduri, sa faca si curatenie si, concomitent, sa asigure cele necesare turistilor. Cred ca era prea mult de facut pentru el si pentru colegul sau, in special cand plaja era plina de turisti.

Apoi personalul hotelului a fost foarte prietenos, gata sa te sprijine cu tot ceea ce puteau. Din pacate posibilitatile lor erau uneori limitate, ei trebuind sa se descurce cu resursele puse la dispozitie de proprietarul hotelului, resurse care erau destul de modeste.

Unii dintre cei mai inteligenti si prietenosi, buni vorbitori de limba egleza, dar si utili in informatiile si sugestiile facute au fost Yahia Alaa de la receptie, managerul hotelului, bucatarul Mahmood, dar si cel responsabil cu curatenia camerelor de la etajul 2 al hotelului AL MAS.

Hrana, din pacate, a fost mai degraba specifica acelor locuri, deci mai greu pentru europeni sa gaseasca ceva consumabil si nu sunt un pretentios la mancare. Cu bauturile alcoolice a fost mai greu de procurat, in primele trei zile nu au avut decat bere si whisky, apoi au aprovizionat si cu vin rosu, la insistentele mele. Cand se intampla sa fie carne de pui la masa, era servita bucatica cu bucatica (bucatele foarte mici) si daca ai fi vrut mai mult, pentru ca altceva nu se prea putea manca, chelnerul se uita intrebator la tine...

In unele zile, o echipa de divertisment asigura spectacole destul de agreabile in statiune, dupa ora 20.30, pana catre 23.30, atat pentru copii, cat si pentru adulti (spectacole cu papusi, dansuri din buric, dansuri specifice, fachiri etc).

Turistii beneficiari ai programului all inclusive, cazati la ALMAS hotel, aveau acces in facilitatile tuturor hotelurilor din statiunea Golden Five Paradise.

Excursiile au fost cele clasice pentru Egipt - Luxor, Cairo (ambele cu autocarul), insula Giftun (croaziera cu vaporasul), safari in desert, in apropiere de Hurghada si vizitarea orasului Hurghada (pe cont propriu). Excursiile pot fi cumparate la preturi avantajoase, de la agenti de turism din hotel, daca se negociaza strans.

Este important de stiut si de negociat, de la inceput, continutul excursiilor, programul exact al acestora si, punctual, pentru ce se plateste pretul. Altfel, aproape sigur mai apar solicitari suplimentare de bani pe parcursul excursiilor, pentru te miri ce (o deplasare cu sareta in zona piramidelor, o croaziera pe Nil, fotografii facute suplimentar etc).

Una peste alta, Golden five ALMAS hotel, ca si Egiptul insusi, cel putin in cea mai mare parte a zonelor pe care le-am vizitat, ni s-au parut ca se afla intr-o oarecare stare de degradare. Poate ca ambele vor renaste in anii ce vor urma.


[fb]
---
Trimis de dumitru1967 in 11.07.17 22:56:54
Validat / Publicat: 12.07.17 09:34:57
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1155 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dumitru1967); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 double room standard
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[12.07.17 09:34:31]
»

Mutat în rubrica "Golden 5 Almas Resort, HURGHADA" (nou-creată pe sait)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034240007400513 sec
    ecranul dvs: 1 x 1