ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.07.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 0 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel Neptun, Eforie Nord // Experienta neplacuta.

TIPĂREȘTE

Rezervare facuta si achitata cu 2 saptamani inainte, iar in ziua cazarii, de la receptie, ni s-a transmis ca check-in-ul se face dupa ora 14 si sa lasam nr de telefon ca ne va suna cineva de la receptie cand sunt camerele gata.

La ora 18 cand am ajuns la receptie, dupa o zi intreaga de asteptat pe plaja cu un copil mic de 1an 3l iar eu insarcinata in luna a-8-a fiind, ne-au dat camerele la. etajul 3, liftul nefunctionand.

Cand am cerut sa se gaseasca o alternativa la aceasta problema ni s-a raspuns cu nonsalanta "nu va convine va dam banii inapoi si plecati" solicitand apoi un echipaj de politie pentru a ne scoate din hotel, asta la ora 19.

Comportamentul personalului si al conducerii lasa de dorit.

Nu recomand acest hotel, platiti o gramada de bani pentru niste servicii care teoretic exista dar practic nu te poti folosi de ele.

NU recomandam.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Andreea Marinescu in 08.07.17 09:44:48
Validat / Publicat: 08.07.17 12:28:43
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2947 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andreea Marinescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[08.07.17 12:27:09]
»

Mutat în rubrica "Neptun Hotel [Eforie Nord], EFORIE NORD/SUD" (nou-creată pe sait)

--

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv (minim o noapte) la această unitate.

Mitica49
[08.07.17 16:46:13]
»

@Andreea Marinescu: Acest stabiliment ar fi de trecut la "acolo nu e voie! ". .

Mulțumim pentru atenționare!

Andreea MarinescuAUTOR REVIEW
[08.07.17 18:06:53]
»

@Mitica49: Daca dvoastra vi se pare normal, ca si manager/patron/sau ce o fi fost domnul acela sa vorbeasca cu un client scobindu-se in nas si intorcand spatele, in conditiile in care platesti 300lei/noapte, atunci eu ma declar nebuna. Ma bucur ca v-a fost de ajutor review.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
iceklax05
[08.07.17 20:46:59]
»

@Andreea Marinescu: Stimata Doamna, daca dumneavoastra si se pare normal sa ajungeti in locatie si sa incepeti sa faceti scandal si sa injurati sa amenintati, iar sotii dvs in stare de ebrietate avansata sa ameninte cu bataie si sa faca scandal si in receptie si in parcarea hotelului, ne pare rau dar nu ne dorim astfel de clienti!

Vi s-a comunicat in receptie ca liftul urmeaza sa fie functional oficial in cel mai scurt timp posibil, lucru care s-a si intamplat pana la sfarsitul serii, iar dvs ati inceput sa urlati ca doriti sa va fie returnati bani.

Am comunicat receptionelui sa va inapoieze suma de bani platita!

In conditiile in care comportamentul insotitorilor dvs a devenit foarte agresiv solicitarea 112 a fost normala deoarece nu ne puteam permite ca linistea hotelului sa fie perturbata de niste indivizi in stare avansata de ebrietate!


NB iceklax05 este (sau a fost) reprezentant al unității
iceklax05
[08.07.17 20:50:51]
»

@Mitica49: Stimate domn, ar trebuie sa facem publice inregistrarile din receptie si parcare ca sa auda toata lumea modul in care insotitorii doamnelor s-au comportat, sa se observe nivelul de educatie al domnilor nemultumiti.


NB iceklax05 este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[08.07.17 22:34:51]
»

@iceklax05: rugăm trimiteți înregistrările pe adresa saitului (webmaster@amfostacolo.ro).

Rog atașați și o eventuală copie după procesul verbal de la Poliție - dacă s-a întocmit un asemenea document.

-

Dovezile solicitate nu vor fi făcute publice (nu e posibil acest lucru), dar după analizarea lor este posibil să fim nevoiți să luăm măsuri - mergând până la includerea pe ”Lista Neagră a turiștilor-problemă”.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Andreea Marinescu, iceklax05, Mitica49
Alte impresii din această RUBRICĂNeptun Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058436870574951 sec
    ecranul dvs: 1 x 1