ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.05.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 22.08.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 3 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Minunata Delta

TIPĂREȘTE

Am fost de 10 mai in Delta. Si sa mi sarbatoresc ziua de nastere si pentru ca nu vazusem inca Delta.

Am stat la hotel Guliver Delta Resort cu un grup de colege si prietene. Pot sa spun ca totul a fost minunat!

Ne am bucurat de vreme frumoasa, de ospitalitatea gazdelor, de mancarea gustoasa - am mancat o extraordinara ciorba de "burta" de peste- (eu care nu mananc ciorba de peste!), icre si scrumbie!!

Si mai ales ne am bucurat de minunatiile Deltei, pt ca ne am plimbat cat am putut de mult si am beneficiat de serviciile unui "ghid " excelent care ne a condus pe canale.

Dorim sa revenim cat mai curand

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ariadnaminos in 23.05.17 20:56:27
Validat / Publicat: 23.05.17 21:45:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UZLINA.

VIZUALIZĂRI: 1318 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ariadnaminos); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Relaxare si buna dispozitie in gradina hotelului Guliver Delta Resort
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [23.05.17 21:41:28]
    »

    @ariadnaminos: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    webmasterX
    [23.05.17 21:43:53]
    »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Gulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius], UZLINA" (deja existentă pe sait) -- din câte îmi dau seama, aici ați fost, și nu la Pensiunea Nelu Pescaru (în a cărei rubrică ați încărcat inițial impresiile), nu?

    ariadnaminosAUTOR REVIEW
    [23.05.17 21:52:05]
    »

    @webmasterX:

    Da, da!!

    Nu prea stiu cum am facut gresala si a aparut articolul meu acolo... La pendiunea Nelu Pescaru!

    Testosu'
    [23.05.17 22:20:35]
    »

    (Ma) intreb! Si articolul asta o fi "ruda" cu ultimele?

    Cert este ca daca e sa ma iau dupa desele si recentele postari, acest complex e raiul pe pamant. Daca vii aici te indragostesti de tot si de toate.

    Asa o fi! Aviz amatorilor!

    De la mine ai un "Da"!

    webmaster
    [23.05.17 23:49:03]
    »

    @Testosu : pentru corecta informare: cf verificărilor noastre, autoarea acestui review este cadru medical la un mare spital din capitală și a publicat, pe una sau mai multe pagini personale (din afara AFA; mult anterior postării pe AFA), fotografii din sejurul descris mai sus.

    -

    Reamintesc - tuturor; în cazul tău, dacă nu greșesc, e a doua astfel de „reamintire”, în interval relativ scurt: FIECARE review publicat pe AFA este verificatcu atenție și este acceptat spre publicare doar dacă respectă Regulamentul.

    Testosu'
    [24.05.17 07:33:37]
    »

    @webmaster: stiu ca sunt verificate postarile. Chiar daca dpdv al regulamentului este corect, este in litera legii, nu pot spune acelasi lucru si despre cealalta latura, cea cu spiritul legii. Cu sensul dat si dorit al site-ului AFA. De promovare a unui furnizor de servicii turistice prin ochii si trairile turistului cazat acolo, nu printr-un gen de reclama la cerere.

    In ecoul precedent am rezumat ceea ce am inteles eu citind ultimele articole dedicate acestui complex. Asta am inteles, asta am scris. Fiecare intelege dupa puterile lui. Totul este relativ pana la urma.

    Este parerea mea si mi-o mentin.

    In rest, ... sa auzim de bine! ????

    ariadnaminosAUTOR REVIEW
    [24.05.17 09:22:00]
    »

    @ariadnaminos:

    Nu inteleg pe cine am deranjat cu scurtele mele impresii?!! In asa masura incat sa ma si verifice!! Cine sunt, ce fac si unde lucrez!?? ...

    Si, da! Noi ne am simtit minunat! Pt ca nu incerc sa caut " nodul in papura" cand merg in concedii!!

    Dar asa e obisnuit romanul nostru! Sa critice si iar critice, sa manance si sa bea tot ce poate si sa si umple eventual si sacosa! Si la un hotel de 3* si ar dori curatenie zilnica, schimbarea zilnica a asternuturilor, fier de calcat, feon, cutie de valori etc, etc! Bufetul suedez sa fie cu mancare si bautura daca se poate, la fel ca la 5*!!

    Nu stiu unde va treziti de va permiteti sa faceti asemenea comentarii!??

    Cat ati umblat oare in tara si in strainatate?? Stiti ca sunt hoteluri de 4* unde mancarea e destul de saracacioasa, curatenia lasa de dorit si personalul e f putin amabil??

    Va pot impartasi eu..., cum am gasit plosnite la Florenta!! H de 3*, bine cotat, central!!

    Si micul dejun mult mai saracacios ca la Guliver Delta Resort!

    Asta nu inseamna ca ridic in slavi hotelul, conditiile si mancarea! E totusi un hotel de 3*! Dar este curat, bine ingrijit, mancare buna! Si la comanda, poti obtine platind si alte feluri! Nu am fost insa acolo cu gandul sa stau in camera, sa urmaresc curatenia zilnica, sa mananc si sa beau pana pleznesc... ! Am fost in ideea de a vizita niste locuri absolut superbe, -pe care strainii stiu sa le aprecieze la adevarata lor valoare, si sa ma bucur de compania placuta in care eram!

    Si da, eu recomand cu caldura aceasta locatie! Servicii bune, curatenie, personal amabil pt un buget mai mult decat convenabil!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [24.05.17 09:54:14]
    »

    @ariadnaminos:

    Va pot impartasi eu..., cum am gasit plosnite la Florenta!! H de 3*, bine cotat, central!!

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul SCRIE IMPRESII poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului.

    Testosu'
    [24.05.17 18:19:14]
    »

    @ariadnaminos:

    Dar asa e obisnuit romanul nostru! Sa critice si iar critice, sa manance si sa bea tot ce poate si sa si umple eventual si sacosa!

    Deductie... beton! Comentariile sunt de prisos! ????????????

    .....si ma scuzati ca nu m-am plimbat asa de mult ca altii!

    Admin
    [24.05.17 19:15:33]
    »

    @Testosu :

    Chiar daca dpdv al regulamentului este corect, este in litera legii, nu pot spune acelasi lucru si despre cealalta latura, cea cu spiritul legii. Cu sensul dat si dorit al site-ului AFA. De promovare a unui furnizor de servicii turistice prin ochii si trairile turistului cazat acolo, nu printr-un gen de reclama la cerere.

    Da, foarte probabil că autoarea a scris doar ca urmare a invitației sau rugăminții proprietarilor. Așa că, la prima vedere, afirmația ta pare corectă.

    În practică însă se întâmplă - cu o frecvență nu foarte mare, dar care pe mine unul mă oripilează - ca unele revies-uri să fie scrise ”din răzbunare”, exagerând (unoeri chiar grosolan) ”realitatea”. Un astfel de caz ai constat chiar tu, Țestosu - fix la această unitate de cazare. .

    Cum oamenii mulțumiți sunt în general mult mai puțin motivați în a scrie, reviews-urile ”pozitive” se lasă, în destule cazuri, așteptate.

    Ce pot face proprietarii în *aceste* cazuri?

    - destul de mulți dintre ei se apucă să trimită EI (sau angajații, ori rudele lor) ”impresii” de acolo (bazate, real sau nereal, pe ”impresiile celor mulțumiți”), pe conturi create de ei. Datorită sistemului de verificare - unul complex, fără modestie - sunt depistați UȘOR, iar ”reviews-urile” nu sunt acceptate spre publicare, cf Regulamentului

    - alții încep să contacteze turiștii recenți sau constanți, rugându-i ”să scrie câteva cuvinte despre cum a fost”. Unii dintre aceștia scriu, cel mai probabil dezinteresat, dar și fără o tragere de inimă prea mare -- rezultând, din păcate, nu doar impresii subțiri, neconvingătoare, dar și - pentru unii ca Țestosu, ”EVIDENT suspecte”.

    Cum e bine? Eu zic că e EVIDENT - sau ar trebui să fie, pentru orice minimă rațiune - că varianta a doua este nu doar singura corectă, ci și, din punctul meu de vedere, chiar *de recomandat* tuturor proprietarilor de pensiuni. Din TOATE punctele de vedere, *inclusiv al turiștilor*. În ciuda dezavantajelor și a gândirii ori manifestărilor de ”tip Țestosu”, mai sus .

    -

    Reținerea față de reviews-uri precum cele de mai sus, ce par scrise „scremut”, la rugămintea sau invitația proprietarilor, e de înțeles ca absolut normală. (E greu să te aștepți ca oamenii să facă efortul de a încerca să perceapă „imaginea întreagă”). Superficialitatea ori, după caz, preferința pt ”scenarită” și în cazul în care ești ajutat să înțelegi... nu mai poate fi categorisită la fel. Nu-mi fac însă iluzii - e probabil doar o altă fațetă a ”mentalității medii” din societatea românească actuală... .

    Nasshu
    [24.05.17 19:37:52]
    »

    Eu unul, dacă aș avea afaceri în domeniu aș invita toti turiști să scrie recenzii despre sejur.

    În acele mape care sunt în fiecare cameră aș pune o listă de site-uri unde să-și scrie impresiile si anual aș acorda un premiu = review ales aleator/random = dacă mi s-ar trimite dovada postării unui review pe siterile de profil indicate! Indiferent ca e review critic sau laudativ!

    Mulți cer feedback la părăsirea unității turistice - eu compeltez de fiecare dată - dar la fel de mulți sunt ''fricoși'' a spune în față pe loc sau la plecare ce nu a fost ok! Sub protecția ''anonimatului'' însă prind curaj și se apucă să scrie!!!

    Motiv pentru care eu nu condamn niciun hoteleier care își roagă clienții/turiști să SCRIE!! Indiferent că de bine sau de rău!!

    Mai departe fiecare citește, bagă la cap și trage conlcuziile - eu le trag de obicei PTR mine DOAR pentru ca sunt evident subiective! Și nici nu ma pronunț pe motiv de ''scenarită'' dacă eu NU AM FOST ACOLO!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Testosu'
    [24.05.17 20:17:45]
    »

    @Nasshu (&@webmaster): Da, aceasta metoda ar fi chiar binevenita din partea hotelierilor, ca la finalul unui sejur sa roage turistul in evalua serviciile oferite. Dar nu cred ca este acelasi lucru cu a incerca, retroactiv, doar dupa publicarea unui articol negativ.

    Eu nu am contrstat pana la urma serviciile oferite de acel complex ci doar am rezumat ultimele articole postate si (m) /am intrebat daca e asa de bine acolo, pana la urma. Ca nu (ma) mai intrebam daca AS FI FOST ACOLO.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [24.05.17 20:24:27]
    »

    @Testosu :

    Dar nu cred ca este acelasi lucru cu a incerca, retroactiv, doar dupa publicarea unui articol negativ.

    Mai avem un pic până ne ''educam'' (atât la proprietari, cat si la turisti ma refer)! Un pic mai mult!

    Dar nici corect nu e să comentezi dacă nu ai fost acolo!! Doar că ți se pare ceva ciudat!

    Testosu'
    [24.05.17 20:34:01]
    »

    @Nasshu: Pai atunci propun tacere totala! ???? Nimeni sa nu mai zica nimic. Sa nu suparam pe cineva, cumva.

    Iar corectitudinea este si ea... relativa.

    Oricum eu ma opresc aici in mai comenta, sa nu ma aleg cu acuzatia de off-topic, si cu niscaiva cartonase. ???? (Nu c-ar fi prea mare bai din asta)

    Seara faina!

    ariadnaminosAUTOR REVIEW
    [24.05.17 20:51:33]
    »

    Asa zic si eu: opriti va cu comentariile si duceti va acolo!

    Dupa, puteti sa va spuneti parerea si sa ... cat vreti analizand conditiile!

    Apropo- si noi am fost avertizate ca nu putem umple bidoane cu apa de la dozatorul lor! Si ne am cumparat! Si mi se pare normal! In strainatate o faceti???

    Admin
    [24.05.17 20:55:13]
    »

    @Testosu : Tehnic vorbind, nu e nicio diferență între abordările proactive ('înainte de”, în exprimarea ori percepția ta) și cele retroactive (”după”). Ambele produc același tip de rezultat - ori de review, dacă vrei.

    În practică, însă, sunt diferențe de percepție - e evident mentalitatea. Un anumit tip de mentalitate (probabil sau posibil a majorității). ”Combatibilă” pentru oricine în momentul în care realizează că astfel de reviews-uri (sumare, seci etc) au existat și ”înainte de” - chiar dacă unii le văd DOAR pe cele apărute într-un context ”după”:-).

    -

    E de neînțeles de ce proprietarii nu abordează proactiv - nu doar că ar elimina/reduce ”dezavantajele” (acestei mentalități), ci chiar ar aduce beneficii majore (în majoritatea cazurilor). În plus, gratuite. :-).

    Probabil tooot mentalitatea (sau lipsa de experiență, ”cultură turistică”, câteodată chiar de interes) e cauza.

    webmaster39
    [24.05.17 21:06:33]
    »

    @ariadnaminos: Atenție la limbaj!

    Ecoul tău a fost editat.

    Admin
    [24.05.17 21:55:57]
    »

    @ariadnaminos: deși ai reacționat parțial deplasat (probabil din impulsivitate) și deși folosesc unele cuvinte la fel de ”mai tari ca de obicei” (adecvate, însă, în opinia mea, situației), consider că meriți totuși să-ți spun că eu cred că ești cea mai nedreptățită în toată această situație.

    Sunt probabil foarte puțini care se pot pune (și) în situația ta, înainte să „te judece”.

    La urma urmei, nimeni nu ți-ar putea combate eventuala afirmație că ai vrut să faceți un bine, scriindu-ți impresiile, genuine (sau în orice caz la ”fel de genuine” ca oricare altele de pe acest sait!), ajutând astfel cititorii să-și creioneze o impresie ”mai aproape de realitate” asupra acestei destinații. Și că, la schimb, ai primit... verificări; suspiciuni, posibil chiar acuze!!

    Ce pot spune? Eventual că, doar știm cu toții, ”nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită”? .

    Îmi pare rău pentru această ”primire” - e chiar nemeritată. Și posibil ”nedreaptă”. Te-aș invita însă și pe tine la o reflecție calmă, la rece - să te pui, de exemplu, și tu în ”pielea celorlalți” - s-ar putea să percepi altfel lucrurile. Și, într-un final, să reușești să vezi și părțile pozitive - sau în orice caz constructive - ale întregii situații.

    De exemplu să apreciezi faptul că AmFostAcolo verifică — discret și fără ”interferențe” ori „efecte” publice, în 99.99% din cazuri — fiecare review trimis spre publicare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ariadnaminos, Testosu'
    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05635404586792 sec
    ecranul dvs: 1 x 1