ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.03.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.03.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
NOV-2009
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

La pomul laudat...

TIPĂREȘTE

Dupa ce am lamurit faptul ca nu particip la concurs, as vrea sa postez doar cateva impresii, pentru ca altii sa nu pateasca ce am patit noi.

Dupa cum probabil v-ati dat seama, nu prea recomand. Spun "prea" si nu sunt foarte sigura pentru ca nu am termen de comparatie: nu am mai stat in alta parte in Amsterdam si nu prea stiu care e obiceiul locului la cazare. Poate ca asa e standardul acolo, poate ca un pret mai mic chiar ofera conditii mai jos.

Sa incepem. In primul rand, dupa cum probabil oricine a trecut pe la orele de geografie din scoala, macar din greseala, poate ghici, in noiembrie era FRIG in Amsterdam. Era si la noi, ce sa mai zic acolo. Partea cea mai proasta era ca era frig si in camera. Asta a fost primul contact cu camera. Executive room. De fapt, cred ca a fost al doilea, dupa cel vizual, care a evaluat-o ca fiind foarte mica pentru cele 5 stele ale ei. Zau ca era mica. Nu aveam incalzire centrala, ci pe aer conditionat, pe care l-am pornit si dupa vreun sfert de ora mi-am dat haina jos. Am constatat ca nici geamurile nu erau termopan. Nu credeam ca asa ceva mai este posibil la un hotel cu pretentii dintr-o mare capitala europeana.

Am iesit in oras si am lasat aerul conditionat pornit. Cand ne-am intors, era foarte cald, dar irespirabil. Aerul dat pe cald a actionat, asa cum ma asteptam, ca o aeroterma.

In ce priveste micul dejun, care la Executive room e inclus in pret, ni s-a oferit acces la Executive lounge, unde se servea aceasta masa. Vedere frumoasa, atmosfera placuta si discreta, accesul era liber si consumatia inclusa in pret oricand era lounge-ul deschis, dar micul dejun nu era foarte consistent. Nu vroiam sa nu ma mai pot ridica de la masa, dimpotriva. Dar de la un Marriott aveam pretentia sa pot gasi si mancare mai light (eu fiind destul de preocupata de acest aspect), nu numai croissants, cereale cu zahar, branze topite sau cascavaluri, gemuri, iaurturi cu fructe si salamuri. Deci, desi aveai ce sa manaci si bottom line erau bune, varietatea nu era prea mare. Poate sunt eu cam carcotasa, dar la 340 de euro pe noapte ma astept la mai mult.

Desigur, exista si aspecte pozitive. In primul rand, locatia. Mai mult pentru asta l-am ales. E chiar in centru, foarte aproape de canale, de Rijksmuseum, de Muzeul Van Gogh, de piata de flori si de Red Light District, la o distanta rezonabila de mers pe jos de Piata Dam si de Muzeul Madame Tissaud's.

In rest, camera curata, dotata cu minibar consistent, cu cana electrica pentru incalzit apa, mobilier modern, pat si perne foarte confortabile.

A, si am uitat sa mentionez ca, desi am facut rezervare printr-un site specializat (nu stiu daca ii pot spune numele), la receptie nu aparea rezervarea si pana s-au lamurit, au incercat sa ne convinga sa luam camera la un pret mai mare decat cel de pe site.


[fb]
---
Trimis de luizapadiu in 31.03.10 20:51:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BENELUX. A mai fost în/la: Bruxelles, nu imi amintesc hotelul
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1544 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (luizapadiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

Maria Smeu
[01.04.10 10:09:54]
»

Orice informatie este binevenita si parerea ta conteaza.

expert
[21.08.10 12:21:32]
»

Pe ce site ai facut rezevarea? Sunt direct interesat deoarece voi pleca si eu in Amsterdam luna viitoare cu rezervare de pe booking.com

Multumesc

luizapadiuAUTOR REVIEW
[23.08.10 09:55:03]
»

Pe booking am facut si noi, dar pot sa spun ca nu a fost nici prima si nici ultima data cand am rezervat de pe booking si de regula nu am avut probleme. A mai fost odata, nu mai stiu pe unde, cand ne-au blocat banii in cont, cu 2 sau 3 zile inainte de data de checkin (pentru ca nu anulaseram rezervarea - asta e politica site-ului), iar apoi, cand am platit la plecare, ne-au luat banii de pe card, dar altii decat cei blocati, iar primii au ramas blocati. A trebuit sa sunam la banca si banca la ei, sa confirme ca am platit si sa ii deblocheze. Dar asta cred ca a fost greseala hotelului.

In rest a fost ok cu booking.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
expert
[23.08.10 09:57:11]
»

Ok, multumesc mult. Sper sa fie ok si la mine, am rezervat tot la un hotel din lantul Marriott - Renaissance Amsterdam Hotel.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
expert, luizapadiu, Maria Smeu

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041339159011841 sec
    ecranul dvs: 1 x 1