ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.04.2017
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.01.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2017
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 9 MIN

Grifid Bolero nu ne-a dezamăgit

TIPĂREȘTE

Să petrecem Paştele pe litoralul bulgar a devenit pentru noi o obişnuinţă.

Pentru că uneori lipsa timpului, alteori comoditatea a făcut să nu împărtăşim altora impresiile noastre, voi începe cu o trecere în revistă a experienţelor de până acum.

Am început, în 2010, cu un sejur la hotelul Madara din Nisipurile de Aur: servicii foarte bune, un personal prietenos şi eficient, amintiri plăcute, totul la un preţ modest.

A urmat un Paşte la Aqua Azur, în Constantin şi Elena, cu un raport calitate-preţ corect, cu un program variat de divertisment (muzică-live, iluzionism, folclor). Vremea frumoasă a completat fericit sejurul şi atunci, plimbându-ne prin staţiune, am descoperit resortul Grand Varna, care ne-a impresionat plăcut.

În 2012 şi 2013 am sărbătorit Paştele la hotelul Kaliakra din Albena, un loc unde ne-am simţit minunat şi unde am continuat să revenim vara, uneori chiar de două ori... până când conceptul de ultra all inclusive a fost înlocuit de un all inclusive +, cu o diminuare, sub mai multe aspecte, a calităţii serviciilor, mai vizibilă în programul redus al barurilor şi în renunţarea la bogata gamă de băuturi de import şi de cocktailuri - adio Mojito sau un Martini, pe plajă, privind răsăritul! - dar cu preţuri rămase la acelaşi nivel. Ne pare rău, Milen!

Începând cu 2014, trei ani la rând am fost de Paşte oaspeţii hotelului Lebed, din resortul Grand Varna, care, la un preţ foarte convenabil, ne permitea accesul la toate facilităţile resortului, inclusiv piscina interioară a hotelului Grand Varna. Mâncarea era practic aceeaşi la ambele hoteluri, barurile funcţionau non-stop, iar dacă cel de la Lebed era mai sărac, nimeni nu ne împiedica să mergem la cel din lobby-ul hotelului Grand Varna, unde se desfăşura şi programul de divertisment. Aveau o echipă inimoasă de animatori, condusă de simpaticul Saşa, costumat în mexican, în Neptun, dar cel mai adesea - şi foarte potrivit - în pirat. După multe şi variate activităţi în timpul zilei, cu copiii şi cu adulţii, erau prezenţi şi la programul de seară. În primul an, zilnic, după minidisco, au organizat concursuri pentru copii. Apoi au dat startul la dans, pentru toată lumea, până la miezul nopţii. În următorii doi ani concursurile au lipsit, iar în seara de Înviere nu a mai fost dans, probabil pentru a ne da posibilitatea să ne pregătim sufleteşte. Iar în ultimul an gazdele au reuşit să ne strice prima seară când, deşi în program era party şi lumea aştepta dansul, după ce o solistă leşinată a mieunat vreun ceas, au strâns sculele şi ne-au lăsat cu ochii în... cocktailuri. Am protestat la conducerea resortului, cu programul lor în mână, iar urmarea a fost că a doua zi, sâmbătă, au organizat după-amiaza o discotecă în aer liber, în zona barului de lângă piscina exterioară. Vremea frumoasă - unii au făcut chiar baie în piscină - a făcut ca atmosfera să fie excelentă şi să le iertăm bâlbâiala din ajun. Însă faptul că, de la an la an, am observat o scădere a interesului şi chiar a calităţii serviciilor, ne-a determinat ca în această primăvară să căutăm altceva.

Am avut iniţial în vedere Club Hotel Miramar din Obzor, dar oferta lor pentru Paşte a întârziat foarte mult - drept care îl vom vizita în minivacanţa care începe cu 1 Iunie şi se încheie cu Rusaliile. Ne-am reorientat spre Nisipuri, unde am petrecut primul Paşte - la Madara. Am analizat mai multe variante, ghidându-ne atât după impresiile de pe acest site - mulţumiri tuturor! - cât şi după altele, româneşti sau străine. Ne-am oprit la hotelurile Grifid şi, în final, am ales Club Hotel Bolero care, aşa cum am precizat chiar în titlu, nu ne-a dezamăgit.

Am călătorit, din Bucureşti, cu autocarul - de această dată cu [***]. Nu au fost probleme, nici la vamă, astfel că la ora 12 eram la hotel.

Un singur aspect ne-a surprins neplăcut pe toţi, în momentul când am îndeplinit formalităţile pentru cazare. Cunoşteam politica hotelului de a percepe o taxă de 20 de leva pentru primirea camerei înainte de ora 14 şi o găsesc rezonabilă vara, când hotelul este plin şi când puţini turişti pleacă la prima oră. În acest caz, pentru cineva sosit cu maşina proprie, la ora 9, cazarea imediată este binevenită şi-ţi dă prilejul să profiţi de plajă în cele mai bune condiţii. Dar acum, la ora 12,30, când toate camerele erau libere şi când restaurantul urma să se deschidă dintr-o clipă în alta, solicitarea acestei sume era nejustificată, de-a dreptul penibilă. Bineînţeles că am refuzat oferta şi, după ce ni s-a comunicat numărul camerei iar bagajul ne-a fost pus la păstrare, am intrat la masă. Cu puţin înainte de ora 14 am făcut un tur de recunoaştere, am localizat camera ce ne fusese repartizată, ne-am întors la recepţie şi, după câteva minute, am primit cardurile de acces.

Trebuie să precizez că atitudinea personalului a fost, pe tot parcursul sejurului, ireproşabilă. Respectuoşi, atenţi, săritori.

Cazarea: camera noastră a fost în corpul din centrul incintei, lângă piscină, la ultimul etaj - al patrulea. La lift nu am aşteptat niciodată. Camera: mare, cu mochetă curată şi mobilier de calitate. Saltele şi aşternuturi ca noi. Televizor modern, cu ecran suficient de mare şi cu vreo sută de programe, dintre care două româneşti (TVRi şi ProTVi). Minibar, completat zilnic cu bere, apă şi sucuri (Mirinda şi Pepsi). Apă îmbuteliată. Camerista şi-a făcut datoria. În baie totul strălucea. Era o cadă cu duş, uscător, prosoape, flacoane cu gel, şampon, sare de baie şi tot ce mai era necesar. Balcon spaţios, de unde aveam o perspectivă frumoasă asupra incintei şi a piscinelor, iar în depărtare puteam vedea chiar marea.

Masa: se putea mânca în restaurantul principal, intrarea fiind vizavi de recepţie, sau în restaurantul Grill, situat în partea opusă a incintei. Noi am preferat restaurantul principal. Meniul era afişat la intrare. Tot acolo, o masă frumos ornată, cu păhărele, în special cu rachiu, care te îmbiau. Eram întâmpinaţi de personal şi conduşi, în funcţie de numărul de persoane, la o masă pe care era aşezat un cartonaş cu "liber" sau "rezervat". Mâncarea, foarte bună, frumos prezentată, variată, tăvile înlocuite la timp, puteai găsi orice până aproape de închidere.

La micul dejun, doar mezelurile nu au strălucit în privinţa calităţii. În rest, o mulţime de produse, pentru toate vârstele şi gusturile, inclusiv miniclătite. Pâine şi chifle felurite, calde. În două dimineţi am fost răsfăţaţi cu fresh din portocale, grapefruit, kiwi, ananas. Cafeaua ni se aducea la masă în căni termoizolante, împreună cu laptele şi zahărul.

Prânzul şi cina au fost bogate, variate, de calitate. Două supe, una cu carne (pui, curcan, vită, miel) şi o cremă. Salate şi aperitive felurite, calde şi reci. Friptură (porc, vită, pui, raţă şi miel, fireşte, în duminica Paştelui). Peşte, la fiecare masă, o dată rechin. Garnituri felurite. Paste şi pizza. Seara, o dată, salată din fructe de mare şi de două ori creveţi, oferiţi până la ora închiderii. Duminică ne-au oferit mezeluri şi brânzeturi fine. Fructe: mere, portocale, grapefruit, banane. Dulciuri pe alese: torturi, tarte, prăjituri felurite, aspectuoase şi bune - mă refer desigur la cele care m-au atras şi pe care le-am gustat.

După-amiaza gustări şi clătite uriaşe pe terasă, lângă restaurantul Grill. Alături, se ofereau, dimineaţa şi după-amiaza, produse de patiserie, prăjituri şi îngheţată.

Seara se deschidea şi Restaurantul Asian, pentru care se făcea rezervare la recepţie. Am mâncat acolo ceva numit sushi - bun, dar care nu semăna cu ce ştiam noi, o supă picantă excelentă şi un somon gustos şi frumos prezentat, cu garnitură. Desertul nu l-am mai încercat, căci nu ne-a lăsat inima să nu dăm şi o tură prin restaurantul principal...

Curăţenie şi debarasare rapidă. După ce terminai, schimbau imediat faţa de masă şi aranjau tacâmurile pentru următorii oaspeţi.

Barurile, două: unul lângă piscina exterioară, cu program de la 10 la 18; apoi se deschidea cel din club, cu program până la ora 2. O mare varietate de băuturi bulgăreşti şi cocktailuri - preferatul meu a fost Tornado, cu gin, lichior de mentă şi suc de portocale (din cutie). Aveau şi câteva băuturi străine. Intram la masă, de obicei, cu un pahar de Martini sau de Bacardi. Trebuie să precizez că în restaurant, în afara aperitivului care te aştepta la intrare, găseai doar vin (alb, rosé, roşu) şi bere la draft. Şi, bineînţeles, o varietate de sucuri de la dozatoare - destul de bune, dar la bar puteai primi suc din cutie. Barmanii, câte trei-patru, amabili şi eficienţi. Debarasare rapidă şi curăţenie.

Distracţia nu a lipsit. Hotelul are o echipă bună de animatori care au întreţinut buna-dispoziţie ziua (la piscina interioară, afară la "Zumba" şi la diverse concursuri pentru adulţi şi copii) şi seara, în club, la minidisco şi apoi antrenându-i pe toţi la dans. Clubul este marele atu al hotelului, mai ales în această perioadă când vremea este capricioasă. Noi am avut noroc de vreme bună până duminică după-amiază, dar seara, când se răcorea, a fost minunat să stai în club, la o masă, cu băutura de la bar, şi să priveşti. În prima seară a fost un spectacol de cabaret, sâmbătă muzică-live, cu formaţie şi solist, iar în ultima seară un spectacol de folclor, cu instrumentişti, dansatori şi cântăreţi. Printre altele, au fost scene hazlii, cu obiceiuri de nuntă, "mirele" şi "mireasa" fiind aleşi din public. În fiecare seară petrecerea a continuat cu discoteca şi s-a dansat pe toate ritmurile, de la şlagăre internaţionale până la hora românească.

În seara de Înviere am fost la bisericuţa de lângă Melia Grand Hermitage şi am trăit emoţia apariţiei luminii, într-o mulţime de conaţionali care s-au răspândit apoi, ca licuricii, în toate direcţiile. În duminica Paştelui, la prânz, la hotel a venit un preot care a ţinut o scurtă slujbă. Din păcate a ajuns chiar când se deschidea restaurantul - probabil trecuse şi pe la alte hoteluri din lanţul Grifid, şi nu numai - şi trebuie să recunosc cu umilinţă că m-a atras mai mult friptura de miel...

Cum am mai spus, vremea a fost frumoasă până duminică şi ne-am plimbat, cu plăcere, printr-o staţiune plină: o dată până la Astera şi Marina Beach (care fuseseră iniţial în vederile noastre) şi altă dată până în capătul de nord, la port, zonă pe care nu o mai văzusem.

Vremea s-a stricat duminică noaptea, iar luni dimineaţa ploaia ne-a dat ceva emoţii. Însă la ora plecării s-a oprit şi, după un popas la "Ostrov", un local cu preţuri destul de mari, dar cu nişte guvizi foarte buni, am pornit spre casă cu autocarul, la timp, având şi de această dată o călătorie fără probleme, ceea ce vă doresc tuturor.

În concluzie, nu ştim cum este la Bolero în plin sezon - recomandările sunt bune, după ele ne-am ghidat şi noi - dar de Paşte am fost foarte mulţumiţi şi vom reveni cu plăcere.


[fb]
---
Trimis de victor_m in 22.04.17 23:28:11
Validat / Publicat: 23.04.17 09:04:52
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Nessebar, Duni, Constantin & Elena, Balchik
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2114 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (victor_m); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P17 17. Restaurantul - dulciuri şi decoraţiuni
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 26300 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster45 [22.04.17 23:55:14] »

    @victor_m: Bine ai revenit în comunitatea AmFostAcolo.ro, după o pauză de cinci ani

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    Zoazore [23.04.17 12:20:15] »

    @victor_m: Dup-atâtea păreri negative, iată și-o surpriză plăcută!

    Să vă fie de bine!

    doinafil [23.04.17 12:54:10] »

    Foarte bun review-ul, cu informații bogate, folositoare.

    Poate vom ajunge și noi acolo, în urma a ceea ce am citit scris de tine. La fel de bune și pozele, martore a conținutului articolului.

    Felicitări și... la cât mai multe călătorii!!!

    victor_m [23.04.17 16:37:32] »

    @doinafil: Mă bucur să fiu de folos, mai ales că în ultima vreme doar am profitat de experienţele şi părerile altora.

    Despre Grifid Bolero aş vrea să adaug că internetul Wi-Fi a funcţionat bine.

    elviramvio [23.04.17 19:04:10] »

    @victor_m:

    Ma bucur ca pur din intamplare am nimerit superbonus. Imi place Bulgaria si de abia astept sa ajung si anul acesta acolo. Este de retinut locatia descrisa atat de frumos, pozele inca nu le-am vazut decat cu coada ochiului (dupa ce mananc ma aventurez si la ele).

    Vacante frumoase!

    olteanul2010 [24.04.17 16:02:35] »

    Ma bucur mult ca ati postat aceste impresii care sunt si foarte bune. Noi vom merge de 1 Mai la acest hotel si asteptam cu nerabdare impresii proaspete si din extrasezon.

    Am cateva intrebari pentru ca nu am inteles foarte bine: daca ajungi inainte de ora 14 si nu platesti suprataxa de 20 lv. primesti bratarile si poti servi masa de pranz? Am citit pe mai multe site-uri ale agentiilor de turism ca sejurul la Bolero incepe la ora 14 cu masa de pranz si se incheie la ora12 cu mic dejun dar majoritatea restaurantelor se inchid la ora 14 maxim ora 14,30. Probabil vom ajunge in jur de ora 13. Daca nu abuzez prea mult sunt curios cat de plin a fost hotelul de Pasti si daca asteptati mult la intrarea in restaurant (cum se plangeau unii colegi AFA ca se intampla in sezon)? Pentru ca noi mergem cu autoturismul propiu as dorii sa stiu daca in hotel erau si turisti vestici care vin cu avion iar parcarea este atunci mai libera cum am intalnit la Royal HelenaPark din Sunny Beach. In 2014 fiul meu a fost la acest hotel in luna august cand locuri de parcare libere erau doar in parcarea subterana unde pretul este dublu, oricum parcare este destul de scumpa la acest hotel.

    Va multumesc foarte mult pentru amabilitate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    victor_m [24.04.17 21:45:47] »

    @olteanul2010: Din informaţiile de pe internet ale agenţiilor de turism, se pare că şi de 1 Mai sejurul începe cu masa de prânz. Pentru check-in înainte de ora 14 se percepe o taxă, dar după ora 12 nu merită. Cine doreşte poate intra la masă, după ce primeşte de la recepţie un bileţel cu numărul camerei repartizate. După ora 14, odată cu cardul de acces, se primesc şi brăţările.

    Când am sosit noi, vineri la prânz, au avut amabilitatea să prelungească programul restaurantului până la ora 15. Dar dacă ajungeţi la ora 13 nu veţi avea probleme. Iar după-amiaza, la terasa de lângă Grill, se oferă gustări bune şi consistente.

    De Paşte hotelul a fost plin, poate să mai fi rămas neocupate câteva camere family. Noi am mâncat doar în restaurantul principal şi, de regulă, intram în momentul deschiderii. În prima oră, dacă se ocupă toate mesele, se mai poate întâmpla să aştepţi câteva minute până ce mesele eliberate sunt pregătite pentru alţii, dar personalul este foarte operativ şi aşteptarea poate fi ceva mai lungă doar dacă se doreşte o masă pentru mai multe persoane. Noi, după ce am mâncat la Asian, am aşteptat doar vreo cinci minute până ce am fost conduşi la o masă din restaurantul principal.

    De Paşte nu cred că au fost prea mulţi turişti din Vest, am auzit foarte rar conversaţii în alte limbi, exceptând dialogurile noastre cu personalul. Iar în privinţa parcării, nu vă pot da alte detalii în afara celor de pe internet, deoarece nu conduc şi am călătorit cu autocarul. E clar însă că, la Nisipuri, lăsarea maşinii în siguranţă costă.

    Vă doresc un sejur plăcut!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu [27.04.17 15:23:36] »

    @victor_m: Bun venit! in primul rand si felicitari pentru acest articol de debut foarte bine documentat si cu pozele care stau dovada a celor povestite aici.

    Este minunat sa pleci si sa petreci niste zile asa cum ti le doresti fara dezamagirile deja mentionate de altii. De asemenea o buna recomandare facuta hotelului.

    Felicitari, votat cu placere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, elviramvio, mishu, olteanul2010, victor_m, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Bolero Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073760986328125 sec
    ecranul dvs: 1 x 1