75675 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Adristel Hotel

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
06.01.2017
DE
Avatar alinadraghici
vârsta 20-30 ani
DIN Craiova
înscris/ă în 19.07.12
MEMBRU: SILVER
DATE SEJUR
JAN-2017
DURATA: 3 nopti
TIP: CUPLU FARA COPII
REGIM MASĂ DP
PREŢ SEJUR:
1800 lei
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 2

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
25.0 %
  
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.5 %
  
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.0 %
 
Sub orice critică
CADRUL NATURAL
80.0 %
  
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢIE / RELAXARE
50.0 %
  
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTA MEDIE rez.:
3.85
  
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)
Autorul NU ar recomanda această destinaţie unui prieten sau unui cunoscut

   
 
TIPĂREȘTE [doar articolul] SAU [articol + ecouri]

Fugiţi de Pensiunea Adristel din Vatra Dornei! Fugiţi!


Ne-am decis sa facem trecerea în 2017 în Bucovina, chiar dacă ştiam că drumul va fi mai mult decât obositor, doar cu gândul la tradiţii, mâncare bună şi oameni primitori. Aşa ştiam noi ca găsim în zonă. Aşa ne-au promis şi proprietarii pensiunii ADRISTEL din Vatra Dornei atunci când am plătit 1.800 de lei pentru 3 nopţi de cazare cu demipensiune şi masa festivă de revelion.

Trecem peste faptul că atunci când am ajuns la destinaţie, pentru diferenţa de 900 de lei (pentru că 900 de lei i-am trimis în cont în ziua rezervării), proprietara, o doamnă care părea zâmbitoare şi binevoitoare (doar părea), ne-a întrebat în treacăt dacă vrem factură, iar noi, în speranţa că nu vom avea nimic de reproşat, ne-am gândit că ar fi păcat să îi punem pe oameni la cheltuieli către stat şi am spus că nu este cazul (mare greşeală!).

Aşadar, am ajuns la destinaţie în ziua de 30 decembrie, iar pentru prânz, pentru că eram obosiţi şi înfometaţi, proprietara ne-a îndrumat să mâncăm la Casa Bucovineană, întrucât la pensiune, a spus dumneaei, încă nu au nimic pregătit (o omletă o faci în 5 minute, dar am ales să fim înţelegători, deşi nu aşa te porţi cu oaspeţii care vin de la sute de km depărtare doar pentru a-ţi călca pragul). A venit seara, dar cu toată pregătirea din bucătărie, am avut parte de prima surpriză neplăcută. Dornici de mâncare tradiţională, am primit pentru început o bucată de cârnat amărât asezonat cu nişte sfeclă roşie. Am zic să hai, e doar începutul şi sigur urmează ceva plăcut, specific locului... a urmat o mâncare de ciuperci cu mămăliguţă, abia o adunai din farfurie. Doar desertul, clătite cu brânză şi stafide, a fost cu adevărat bun. Mă uitam la cei din jur, în speranţa că poate suntem doar noi prea pretenţioşi... dar nu, oamenii strâmbau din nas şi spuneau că speră să nu fie aşa şi masa de revelion. Ei... a fost mai rău! Şi totul pe banii noştri pe care, ca nişte fraieri, i-am plătit înainte de a beneficia de servicii.

Micul dejun din data de 31 decembrie, o farfurie cu câteva mezeluri, evident, din comerţ, şi caşcaval pane. Am plecat din nou mai mult înfometaţi, era totuşi perioada sărbătorilor, ne-am fi dorit produse tradiţionale că pentru asta am mers 600 de km până în inima Bucovinei. Şi cu sufletul strâns am început să aşteptăm seara de Revelion. A început pe la ora 20.30 cu un aperitiv, despre care pot spune că dacă nu conţinea tot felul de rulouri colorate cu chimicale, ar fi fost în regulă, deşi nu am văzut pe toată farfuria nici măcar urmă de mâncare tradiţională. Dar... deja ne învăţasem cu mâncarea proastă. Şi am rămas doar cu aperitivul aproape 5 ore, căci următorul fel de mâncare, un semipreparat de altfel, ceva muşchi de porc umplut cu ardei gras, ne-a fost adus la masă aproape la ora 1. Nu vreţi să ştiţi cum am înfulecat toţi, căci, după atâtea ore în mod clar eram înfometaţi toţi. Aţi înţeles bine, ora 12 ne-a prins cu masa goală, nici măcar ceva de ronţăit – alune, saleuri, ceva, nu aveam, iar peştele, care ştim cu toţii că se serveşte la miezul nopţii, s-a adus undeva în jurul orei 2. Acesta a fost şi primul fel de mâncare bun oferit de organizatori. N-am mai avut răbdare să aşteptăm şi restul, deja atmosfera era de toată jena. Şi ce e şi mai urat, nimeni nu a venit să ne spună nimic, să îşi ceară scuze pentru întârziere, ceva, orice. Pe proprietari i-am văzut în treacăt, erau la o masă, dar, ca o „adevărată” gazdă, nici un „bună seara” sau „la mulţi ani” nu ne-au adresat.

În dimineaţa zilei de 1 ni s-a spus că masa va fi servită la ora 12.30, dar nici mesele nu erau aranjate la acea oră aşa că am preferat să mâncăm pe unde am apucat. Am înţeles de la alţi turişti că a început servirea la ora 14. Dar deja ne obişnuiserăm să se mişte foarte încet cu mâncarea, mereu erau întârzieri de cel puţin o oră. Când ne-am întors de pe pârtie, am zis că măcar masa de seară va fi mai de seamă, şi e drept să am mâncat o pulpă dezosată cu cartofi şi ne-au rugat cu sarmale de cu o seară înainte şi friptură. La desert, cozonac. Ţin să precizez că din tot ce scria şi pe site şi ni s-a promis şi telefonic, nimic nu a fost respectat, doar un singur lucru: apă şi băuturi tradiţionale la masă... dar... nu ţin de foame. Nu spun că nu exista un meniu să alegi altceva, toată lumea mânca obligatoriu acelaşi fel de mâncare. La ora 21, pe data de 1, nu am mai rezistat şi am plecat spre casă, deşi mai aveam plătită încă o noapte, dar a fost prea multă bătaie de joc pe banii noştri.

Am tot povestit de mâncare pentru că din acest punct de vedere pensiunea este praf, dar voi face referiri şi la celelalte aspecte:

Cazarea: Camere curate, ok, călduroase. Din păcate, caloriferul, cel puţin în camera noastră, nu avea niciun robinet de reglare, aşa că noaptea, în loc să dormim, ne trezeam să mai deschidem uşa de la balcon, deşi afară erau -19 grade, dar în cameră te lua ameţeala la propriu de la căldură. Asta era în contradicţie cu restaurantul, unde nu puteam mânca decât îmbrăcaţi foarte bine, caloriferele erau sloi şi nimeni nu ne-a putut lămuri de ce, aşa că şi în noaptea de Revelion am tremurat în restaurant.

Cât despre baie... curată, dar apă caldă cam lipsă, era cam greu să îţi faci un duş mai lung de câteva minuţele pentru că apa se răcea imediat. Şi nu cred că era de la consum, căci am încercat chiar şi când toată lumea din pensiune era în restaurant.

Pensiunea tocmai s-a extins, aşa că în ziua în care am ajuns şi chiar pe 1, se făceau reparaţii/lucrări, nu puteai să te odihneşti de atâtea bocăneli.

În noaptea de Revelion ni s-a spus că o să avem DJ – am avut, dar nici măcar el nu avea decât câteva melodii pe care le tot repeta. Am auzit melodiile cu repetiţie :)) Singurul lucru frumos a fost momentul cu tradiţii, atat.

Concluzia: FUGIŢI DE PENSIUNEA ADRISTEL, sunt oameni care strică locul.

Am plecat mai devreme şi nimeni nu a întrebat de ce, am trimis un mesaj de nemulţumire proprietarului, car nu a spus decât că suntem noi răutăcioşi, că e o pensiune nu un hotel de 5 stele. Nu tu scuze, sau ceva de genul. Dar acelaşi tupeu fantastic l-am regăsit şi în alte comentarii de pe internet, unde îşi jignesc foştii oaspeţi. Păcat de locurile minunate, mare păcat!

NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

---
Impresii încărcate de alinadraghici in 06.01.2017 11:42:22

Review-ul a fost validat (publicat pe site) in 06.01.17 / 12:45:08

VIZUALIZARI: 788

Nu a fost singura vizită/vacanţa în ROMÂNIA.

NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (alinadraghici); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
NOU! Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AmFostAcolo vă pune, de-acum, la dispoziţie pachetul de promovare CONTACT CITIŢI MAI MULT [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, eleganță, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
NB 1) Votați doar articolele RELEVANTE. NB 2) Eventualul vot este ANONIM. Din 18.12.2010, voturile sunt publice.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  7200 PMA (din 11 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

Ecouri PAGINATE - pag [1] din 2 [pagina 1, ecourile 1 - 30]
pentru ecouri mai recente, folosiți PAG.URM, PAG. PREC (vezi mai jos).
- webmasterX
[06.01.17 12:32:55]
» mesaj pers

   Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 34&ridAnt=75675

- Mitica49
[06.01.17 14:59:28]
» mesaj pers

   @alinadraghici: Zic și eu ca și web-ul: ceva poze de la mizeria asta? Însă cred că pe cât ați fost de supărați numai de asta nu v-a ars. Am citit pe AFA review-uri despre multe astfel de pensiuni gen "la pomul lăudat... " și este păcat că turiștii iau în continuare plasă. Poate că organismul diriguitor (ANTREC parcă?) ar trebui să ia niște măsuri contra lor: retragerea licenței (dacă o au), declasificarea, etc. Poate nu știu ce se întâmplă și ar fi cazul să citească review-urile de pe AFA.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- alinadraghici
[06.01.17 15:47:04]
» mesaj pers

   Fix asta regret, ca nu am facut si poze, dar, exact cum spuneati, numai de asta nu ne-a ars zilele acelea. Sincer, cand am intrat in pensiune si am vazut si camera, am zis ca o sa fie super. Si a fost...

- rully39
[11.01.17 11:27:05]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @alinadraghici: Banuiesc ca dreptul la replica este permis deci in consecinta as dori sa aduc cateva lamuriri la ceea ce a scris domnisoara respectiva, in calitate de reprezentanta a Pensiunii Adristel.

   1. Domnisoara nu are nici o fotografie de la dezastrul pe care il descrie, ma indoiesc ca fiind atat de suferinda si stand cu telefonul in mana non stop nu a imortalizat macar un moment suferinta prin care a trecut.

   2. Au fost aproape 60 de turisti la revelion singura nemultumita a fost domnisoara respectiva, au fost familii cu cate 1 2 copii care nu au avut ce reprosa nici la cazare nici la mancare, toata lumea a laudat si masa de revelion si mancarea de a lungul sejurului. Unii chiar ne au sunat anuntandu ne ca refuzati sa le publicati impresiile cum ca ar fi din Suceava. Tin sa va anunt ca 75% din turistii pensiunii sunt din Suceava.

   3. Cand spui ca nu mai puteai de cald in camera si deschideai geamul insa nu aveai apa calda sa faci dus deja esti penibil pentru ca, cata vreme este caldura este si apa calda. Domnisoara daca este obisnuita sa faca dusuri de 30 40 de minute sa ii solicite iubitului sa o duca intr o zona unde incalzirea si apa calda se fac pe gaz cand incalzirea apei este instanta la centralele cu lemne se preincalzeste un boiler de 1 tona ca in cazul nostru si de acolo vine apa calda insa sunt unii pentru care notiunea de dus (care poate fi de max 5 6 min) se transforma in hai sa profitam ca sa nu ne spalam acasa vreo luna.

   4. Scuze de la respectiva domnisoara ne putem cere doar pentru intarzierea dintre aperitiv si felul 1 cand am intampinat o problema la servire. Intr un oras unde business ul principal sunt pensiunile si hotelurile oameni pregatiti se gasesc f greu si de accea esti nevoit sa improvizezi, sa formezi oameni, sa ai rabdare cu ei. Problema cu acesti oameni este ca mai gresesc insa trebuie sa avem rabdare noi cei care investim sute de mii de euro pentru ca nu avem de unde gasi altii si nici nu ne putem permite sa ii pierdem nici pe aceastia asa cum sunt.

   5. Rugam genul acesta de oameni ca respectiva domnisoara intradevar sa evite pensiunile, pentru ca trei stele nu e tot una cu 5 stele si cu ce vede dumneaei la televizor pe bulgari. Daca mergi la 3 stele in toata Europa conditiile sunt ca la 1 2 stele la noi nu are nimeni grija ta sa te perie pentru asta trebuie sa scoti bani grei din buzunar. La noi romanul nesatul vrea cu 2 lei conditii de Dubai. Pensiunea Adristel este foarte mandra de conditiile ce le ofera, cazare masa etc. Cu aceasta ocazie o anunt pe domnisoara ca erau 2 familii in seara de revelion care vin consecutiv de 3 ani la noi deci "dezastrul" descris de respectiva e o rautate insa o anunt pe aceasta cale ca o ignoram insa nu o putem lasa sa debiteze chiar tot ce doreste.

   5. Muzica - daca nu a observat erau cateva familii care dadeau incotinuu dedicatii, deci daca oamenii care se distrau trebuiau sa se abtina sa o faca pentru ca e printesa banatului in preajma din nou o sfatuiesc sa isi puna iubitu la cheltuiala si ii sugerez niste destinatii cum ar fi Seychelles, Mauritius pt soare sau daca ii place ca la Vatra Dornei poate alege Baden Baden sau Aspen.

   CONCLUZII: Cainii latra caravana trece. Asteptam cu drag toti turistii adevarati, oameni care stiu cine suntem, oameni care vin la noi de ani de zile si vara si iarna si nici prin gand nu ne trece sa ne scuzam decat pentru ceea ce este corect si nu pentru toate (...) unor oameni (...).

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -1 PMA1 (din 1 voturi)]
- alinadraghici
[11.01.17 19:02:52]
» mesaj pers

   "Doamna", ar fi pacat sa imi mai consum energia cu dumneavoastra. Consider ca nota, ca si gazda, deja v-ati acordat-o singura prin modul nepoliticos in care ati raspuns nemultumirilor unor turisti care v-au bagat niste bani in buzunar. Da, fara sa va ceara factura (greseala mea).

   Si am observat ca acesta e modul in care ii tratati pe toti turistii care indraznesc sa-si exprime public nemultumirea.

   Nu mai pot spune decat atat: regret ca inainte de a face rezervarea nu am citit recenziile care sunt predominant proaste. Oare toti au fost turisti cu pretentii prea mari pentru o pensiune de patru margarete, asa cum pretindeti ca este pensiunea dumneavoastra?

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 150 PMA1 (din 1 voturi)]
- Dragos Adrian
[11.01.17 19:24:55]
» mesaj pers

   Sunt una dintre persoanele care au facut revelionul la aceasta pensiune de toata jena...

   Domnisoara/doamna are perfecta dreptate in tot ce a exprimat pe acest site si o sa ii raspund doamnei/domnului reprezentant al pensiunii Adristel la fiecare punct expus mai sus in parte. In concluzie NU VA RECOMAND SA VA DUCETI LA ACEASTA PENSIUNE ADRISTEL.

   1. In seara de revelion incerci sa captezi prin fotografie momentele placute cu care treci in noul an... nu stai sa faci poza la carnatii din farfurie... sincer...

   2. Nu este singura nemultumita, ar trebui totusi la intrare sa aveti un formular de reclamatii pentru clienti si aceste reclamatii sa le luati ca un feedback constructiv pentru imbunatatirea serviciilor oribile pe care le oferiti...

   3. Era cald noaptea... frig la inceputul zilei... in restaurant trebuie sa recunoasteti... acele calorifere erau foarte reci. Ma minunez cum puteti sa va adresati unor oameni care va calca pragul prin vocabularul dvs si imaginatia negativa de care dati dovada.

   4. Nu cred ca este treaba turistului care a platit cum va descurcati dvs cu personalul... intre primul fel de mancare (aperitivul care a lasat de dorit) servit la ora 20:30 urmatorul a ajuns pe masa la ora 12:30. Sunt 4 ore de asteptat. Ar trebui sa va fie rusine.

   5. Inca o data ma minunez cum puteti sa va adresati clientului/omului care va calca pragul/acestor persoane care va baga bani in buzunar... nu pot sa cred... fratilor aceasta femeie are perfecta dreptate cu ce s-a intamplat acolo... NU VA DUCETI LA PESIUNEA ADRISTEL... puteti observa cum acest reprezentant i se adreseaza acestui client si va puteti da seama cu ce oameni aveti de-a face.

   Mai vine [...] la voi... Sincer Fratilor... SUNTETI PRRAAAFF!!!

   Cand o persoana spune ca nu este ok, mai spune si a doua acelasi lucru... parerea mea ca la a treia persoana ar trebui sa luati masuri pt ca ceva nu este in ordine, dar dumneavoastra nu faceti atlceva decat sa jigniti oameni care au fost acolo si s-au simtit naspa din cauza serviciilor de tot rasul...

   NU VA DUCETI LA ACEASTA PENSIUNE ADRISTEL!!!

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 300 PMA1 (din 1 voturi)]
- rully39
[11.01.17 20:00:36]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @alinadraghici: Stimata clienta, va dorim sănătate și numai bine! Și nu mai vorbiți în locul nimănui pentru ca nu e cazul sub nicio forma. Oricum, orice vi s ar spune o percepeți după bunul plac și nu mai amintiți atât de recenziile " negative" pentru ca sunt neconcludente. Noi știm foarte bine cat de apreciați am fost de turiști, turiști ce nu au scris pe net din păcate. Cine e capabil sa treacă prin filtrul gândirii ceea ce citește, are asteptari realiste raport pret -calitate, hotel lux- pensiune, nu va tine cont de câteva recenzii din ani diferiți de altfel. E imposibil de mulțumit pe toată lumea, iar cei mulțumiți au fost în proporție de 90%. Greșeli se fac peste tot, cine nu muncește nu greșește. E foarte simplu sa jignești și sa îți bați joc de munca unui om în fata calculatorului și cu vădita intenție de a ne denigra fără argumente CLARE. Și va rog sa nu mai Oricum despre " valoare " sunteți ultima în măsură să o faceți. Despre reviewuri uri stim noi multe... scrie unul îl pune și pe partener sa scrie sau o cunoștință... :))). Încă o data, numai bine va dorim!!!

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -2 PMA1 (din 2 voturi)]
- webmasterX
[11.01.17 20:05:56]
» mesaj pers

   @Dragos Adrian:

Sunt una dintre persoanele care au facut revelionul la aceasta pensiune...

   Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

- rully39
[11.01.17 20:12:09]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @Dragos Adrian: Postati fotografiile frumoase dintre ani atunci daca tot nu a ti fotografiat carnatii, carnati care v ar fi ajutat totusi la reclamatie. Cat despre recenzie, avem un formular de plangeri nu la cerut nimeni, culmea ca nici cgiar domnisoara care a plecat mai devreme nu la cerut la plecare. Temperatura in camere nu a scazut nici un moment sub 22 de grade pentru ca este monitorizata, cand te trezesti dimineata normal ca iti pare mai frig - v as explica din punct de vedere biologic de ce insa m as complica ca nu a ti intelege. Diferenta de timp dintre felul 1 si felul 2 a fost motivul pentru care ne am cerut deja scuze cu explicatiile de rigoare. Ne adresam clientului exact asa cum merita, un client daca are plangeri le face atunci cand e nemultumit nu mananca, bea si apoi isi aduce aminte cand ajunge acasa ca nu a fost bine. Un client nemultumit aduce dovezi ale nemultumirilor sale, dovezi care acum in era telefoanelor smart is f usor de obtinut, foto, inregistrari ale plangerilor etc.

   Vreau insa sa fiu foarte clara si pentru domnisoara si pentru domnu' Dragos, CARNATI nu s au servit de revelion, poate a ti venit cu el de acasa insa la masa nu au fost. Faza cu carnatii ma face sa cred ca sunteti in cardasie cu dom'soara ori sunteti amadoi manati de o dragoste pentru felul asta de mancare romanesc de alfel si f gustos. Si daca cititi cu atenti dom'Dragos nimeni nu a jignit doar dumneavoasta prin "mai vine dracu la voi", eu nu am folosit nici o jignire, poate am fost mai ironica insa sper ca sunteti un om cu o vasta pregatire sa luati ironia ca pe ironie nu ca pe o jignire. Seara frumoasa si nervi cat mai putini pentru ca fac rau la colesterol si el, colesterolul e si asa crescut de la carnati.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -2 PMA1 (din 2 voturi)]
- Dragos Adrian
[11.01.17 20:15:30]
» mesaj pers

   @webmasterX

   Are rost??? Se vede ce fel de oameni sunt din raspunsurile pe care le dau clientilor... deja observ ca nu ai cu cine... NO COMMENT.

   Inca o data sunteti PRAFFF.

- rully39
[11.01.17 20:39:37]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @Dragos Adrian: Domnu' Dragos in postul dumneavoasta nu a ti amintit nimic de reducerea de care a ti beneficiat, nici de faptul ca in cele 4 nopti si 5 zile nici macar ODATA nu a ti avut vreo plangere catre conducerea pensiunii ca sunteti chinuit de conditii si de mancare. Stiu ca a ti stat la masa cu repectiva domnisoara nemultumita si probabil v a sunat sa va roage sa o sustineti avand in vedere ca, contul pe acest site a fost facut astazi si a ti postat la 20 de minute diferenta de dumneaei. Ma mai pot astepta la inca un ecou de genul de la a 3 a pereche de la masa daca reuseste domnisoara sa il convinga si pe acesta.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -1 PMA1 (din 1 voturi)]
- nicole33
[11.01.17 21:27:21]
» mesaj pers

   @rully39:

   Ciudat şi deranjant totodată. Eu înţelegeam dreptul la replică al proprietarului ca un prilej oferit pentru a clarifica anumite aspecte legate strict de subiect, nicidecum pentru a arunca ironii ieftine la adresa celor care i-au fost oaspeţi, i-au băgat bani în buzunar (şi nu puţini) şi care au îndrăznit să nu fie mulţumiţi de cele oferite (şi plătite).

   O asemenea atitudine a proprietarei mă determină să ocolesc locaţia. Dreptul la replică m-a convins mult mai mult decât articolul negativ. Mulţumesc.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 750 PMA1 (din 3 voturi)]
- rully39
[11.01.17 22:01:56]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @nicole33: Chiar va rugam sa ne ocoliți... :) Când îți formezi pareri bazate pe nicio DOVADA, rezulta ca părerile sunt la fel de ieftine ca ironiile.

- nicole33
[11.01.17 22:04:55]
» mesaj pers

   @rully39:

Chiar va rugam sa ne ocoliți...

   Garantat o voi face. Mulţumesc pentru avertizare :D

- rully39
[11.01.17 22:24:10]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @nicole33: 😉

- cornel2103
[12.01.17 15:28:47]
» mesaj pers

   @alinadraghici: Am fost si eu de revelion la aceeasi pensiune insa ce vad ca scrieti depasasete orice imaginatie. Nu o fi o pensiune de nota 10 insa sa o faceti de nota 3 denota o rautate f mare din partea dumneavostra. Am scris un review si eu si cu bune si cu rele si cu o nota intre 8 si 9 insa reprezentantul suprem al AFA, cornel refuza sa il publice motivand faptul ca sunt de la numai 120 de km de Vatra Dornei. Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, fiecare cu constiinta si omenia lui insa am tinut sa intervin aici doar pentru ca se pare ca ceea ce e de rau se publica si se incurajeaza extrem de usor insa parerile obiective 100% sunt catalogate "suspecte". Am observat cu un oarecare amuzament si tristete in acelasi timp cum a mai postat un domn ceva de rau WEBMASTER X aka cornel tinea repede aproape sa ii roage pe respectivul sa puna review in care sa se arunce cu mizerii. Din acest motiv o sa renunt sa mai ma uit pe acest site care in opinia mea nu mai este relevant demult pentru nimeni doar pentru numerosii webmasteri, ciraci de ai lui cornelus dornici de servicii de mii de euro la pret de 2 bani. Mult bine va doresc!

   

   PS. Uitasem - in aceeasi bani am beneficiat si de sauna impreuna cu mai multe familii, sauna la discretie fara ca cineva sa ne intrebe cat stam sau sa ne cronometreze. Am solicitat si nu a fost nici o problema. Asta doar ca idee.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -1 PMA1 (din 1 voturi)]
- webmaster
[12.01.17 15:37:20]
» mesaj pers

   @cornel2103: pentru corecta informare, cauza pentru care v-a fost refuzată publicarea *review-ului* trimis - şi în acelaşi timp un "amănunt" de care trebuie să ţină seama cititorii în interpretarea recomandărilor dvs - rezidă în legăturile dvs directe cu proprietarii.

   Conform Regulamentului,

impresii din partea proprietarilor, angajaţilor, rudelor şi apropiaţilor nu sunt acceptate spre publicare

- tm67bru
[12.01.17 15:50:07]
» mesaj pers

   @cornel2103:

ca sunt de la numai 120 de km de Vatra Dornei
Văd că te-ai declarat din Bucureşti -- doar 120 de km să fie de la Vatra Dornei la Bucureşti??!!

   Sau poate 120 ţi-or fi până... la nas :)) -- nu eşti de acolo, aşa-i? Ai încercat doar să te dai "bucureştean" pentru a induce în eroare cititorii... După care tot cu mânuţa ta singur te-ai dat de gol... =))

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- webmasterX
[12.01.17 15:52:07]
» mesaj pers

   @cornel2103: și nu în ultimul rând, spre deplina edificare a altor cititori - mesajul de mai sus a fost scris de pe acelaşi calculator (sau, mă rog, dispozitiv - din aceeaşi locaţie) de pe care a scris şi autorul dreptului la replică de mai sus, în urmă cu 15 minute :-).

- alinadraghici
[12.01.17 15:52:42]
» mesaj pers

   @cornel2103:

   Probabil avem gusturi, pareri si pretentii diferite. Eu va sfatuiesc sa va abtineti totusi in a emite pareri despre mine.

   Culmea, noua ni s-a spus inca de la bun inceput ca baza de tratament si sauna sunt inchise in acea perioada.

   Am vazut deja reactiile proprietarului si la alti nemultumiti, pe acelasi ton nepoliticos, lucru care mie imi spune multe. Mie asa mi-a raspuns si prin sms.

   Si inca ceva: sa fiti convins ca nu bateam atata drum doar pentru a stramba din nas, suntem oameni cu pretenii normale, care nu au platit decat pentru a avea un revelion pe masura, ca nu s-a intamplat asa... nu pot sa spun decat ca am avut ghinion. Si am ales sa plecam pe data de 1 la drum tocmai pt ca nu ne-am simtit bine, am ales sa comandam pizza in camera tocmai pt ca nu am fost multumiti de mancarea primita. Cat despre apa de la dus... doamnei sa ii fie rusine ca se exprima asa.

   Va asigur ca nimeni nu plateste ca mai apoi sa denigreze, nu vad unde ar fi interesul. Dar, dupa cum spuneam, probabil avem pretentii diferite. Noi, oltenii, suntem invatati sa fim ospitalieri si sa mancam bine. Am mai fost in Bucovina si a fost de vis. Nu si de data asta.

   Eu voi incheia aici, nu voi mai raspunde niciunei provocari. Mi-am facut datoria ca si turist si sper ca altii sa citeasca recenziile inainte, nu dupa, asa cum am facut eu. Numai bine.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 900 PMA1 (din 3 voturi)]
- alinadraghici
[12.01.17 15:57:23]
» mesaj pers

   @webmasterX:

   Mi-ati facut ziua mai frumoasa 😁

- alinadraghici
[12.01.17 16:06:54]
» mesaj pers

   Uitandu-ma pe raspunsul proprietarilor la recenziile proaste, am gasit asa: pe unul il face agramat, pe altii ii face betivani, pe noi... nespalati :))

   Ce ar mai fi de spus aici? Nimic! Am spus destul.

   Si o completare pt proprietara pensiunii: doamna, nu era la dumneavoastra "printesa Banatului", asa cum v-ati exprimat in dreptul la replica. Si stiti de ce? Craiova e capitala Olteniei doamna, Oltenie care nu face parte din Banat.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- rully39
[12.01.17 16:09:57]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   Oameni buni, voi chiar nu mai aveți altceva de făcut? Nu v a plăcut ok, e normal sa fie pareri pozitive și negative. Turiști subiectivi și obiectivi, oameni cu răutăți și persoane care doar semnalează anumite nereguli pe fata, nu prin sms uri mizerabile si apoi cu postari civilizate pe net așteptând și reacții, dacă se poate de umilință, din partea pensiunii. (caz dra D. plus prietenii dânsei). Reacțiile ok vor fi pentru turiștii ok ce își spun civilizat părerea și atât. Cața răutate!!!

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -2 PMA1 (din 2 voturi)]
- cornel2103
[12.01.17 16:21:30]
» mesaj pers

   @tm67bru: contul e făcut Acu 6 ani cam Sherlock și locuiam in București in perioada aia. Offf ce va mai place sa va da ți interesanți. Si legătura mea cu proprietarii e județul.

- rully39
[12.01.17 16:24:19]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   Și... dra D. terminați va rog cu recenziile proaste, atât mai faceți Tam Tam... sunt câteva, e normal în atâția ani la atâtea sute și sute de turiști sa fie și nemulțumiri... cel puțin 2 sunt genul de voastră... prieteni ce au postat diferit... și știm f bine geografie, era un mod de a spune cu printesa Banatului (de printesa Olteniei se știe ceva? :)) dar e prea mult pt înțelegerea d-voastră.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -1 PMA1 (din 1 voturi)]
- webmasterX
[12.01.17 16:26:38]
» mesaj pers

   @rully39: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

- webmaster
[12.01.17 16:26:59]
» mesaj pers

   @cornel2103:

contul e făcut Acu 6 ani cam Sherlock și locuiam in București in perioada aia
Poate. Dar de intrat/scris pe AmFostAcolo tooot de pe calculatoare din Suceava intrai / scriai — şi acum 6 ani, şi tot timpul de-atunci.

   Inclusiv atunci când ai creat contul "cornel2103"...

   -

   Spre deosebire de oameni, logurile serverelor nu mint...

- cornel2103
[12.01.17 17:01:29]
» mesaj pers

   @webmaster: OMG Cornelus si acum lucrez in Bucuresti si stau in Suceava, nu stiu exact cand, cum de ce am facut acest cont ce am avut in cap cand l am facut. Insa spre deosebire de cel ce si a facut contul ieri si tot ieri arunca cu mizerii pe aici cred ca sunt nitzel mai credibil. In fine ti am zis in privat ca iti trimit tot CV meu si toate datele care le vrei insa nu ma mai obosesc daca parerea ta e asta sa fii sanatos. Problema e de atitudine si de impartiabilitate ceea ce lipseste de multe ori aici pe site, sunteti cativa cu muschi care faceti legea pe site, publicati ce vreti, cum vreti, cand vreti. Ai vazut tu la rewiew uri pe booking, pe trip adviser si pe alte site uri profi ceea ce se intampla la tine pe site. Iti spun eu nu, acolo spune lumea si de bine si de rau fara sa fie cenzurat si fara sa ii fie verificat IP ul si alte securisme ieftine care voua va dau impresia de inteligenta insa sunt de prost gust. Hai sa traiesti tizule si poate ca o atitudine spre moderatie si bun simt la care sa indemni utilizatorii tai nu ar strica.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 297 PMA1 (din 4 voturi)]
- cornel2103
[12.01.17 17:06:54]
» mesaj pers

   @alinadraghici: Daca tot sunt acuzat ca sunt in cardasie cu proprietarii vreau sa ii spun celebrei deja domnisoare AFA ca daca ar folosi internetu la ceva mai mult decat Facebook ar afla ca Banatul Severinului includea si Craiova si de aia tipul ala din zona ei pe nume Mihai Viteazu era Banul Craiovei. Acu sa nu creada domnisoara ca cu Banul Craiovei puteai cumpara ceva, nuuu, era un titlu doar. Deci titlu dumneavoastra poate ramane printesa Banatului fara pic de greseala, daca nu ma credeti, USE GOOGLE.

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -1 PMA1 (din 1 voturi)]
- giuliani
[13.01.17 15:45:36]
» mesaj pers

   Mi se pare cel putin deplasat modul in care un reprezentant al unei unitati turistice se poate adresa celui care pentru el reprezinta singura sursa de venit. Adica tu ca si comerciant, in loc sa atragi cumparatorii ii injuri in fata si ii faci in fel si chip.

   Nu e necesar ca parerea proprietarului sa fie impartasita de toti turistii, insa pentru asta nu trebuie sa ii faceti nespalati pe cei care nu sunt de acord cu dumneavoastra. Mai ales ca temperatura apei la dus poate sa fie o chestie subiectiva, ceea ce pentru domnisoara alinadraghici e rece poate sa insemne cald pentru mine si fierbine pentru Xsulescu. Insa de aici pana la ironiile ieftine legate de "suferinta pe care domnisoara nu a imortalizat-o in poze" sau " dusurile lungi de 40 de minute" e o cale lunga. Chiar, scrie undeva ca nu ai voie sa faci dus 40 de minute? Sau... aveti vreo dovada cand afirmati ca domnisoara a facut dusuri lungi de 40 de minute si asta e motivul pentru care s-a racit apa?

   Spuneti ca trebuia sa va faca reprosurile astea in timpul sederii la pensiune; vazand reactiile in scris eu m-as felicita in locul domnisoarei pentru ca m-am abtinut, cine stie ce mai iesea din asta...

   Scuza cu personalul neexperimentat nu tine, mai ales cand tu castigi 15-16.000 de euro pentru cele 4 nopti din perioada revelionului. (media de 600 de lei pe noapte/camera x 4 nopti x 30 de camere). Toti isi cer scuze, insa nu vezi unul sa spuna "Draga turist, am gresit, am un bucatar neexperimentat care a ars bunatate de mancare, de-asta ai asteptat 3 ore de prostul. Uite, din partea mea un voucher de 1-2 nopti de cazare gratuita... nu, si culmea ca tot ei se simt lezati cand un client care plateste o gramada de bani pe un serviciu prost este nemultumit. Culmea nesimtirii, domne', nu-i asa?

   Cum spuneam, gusturile sunt subiective, poate pentru proprietari mancarea a fost de cea mai buna calitate, poate ca domnisoara obisnuita cu mancarea din Oltenia nu a apreciat la adevarata valoare mancarea traditionala din Moldova. Poti sa ii explici asta foarte frumos turistului si nu e nevoie sa il jignesti. Toate astea imi pareau plauzibile pana sa vad dreptul la replica. Pana la urma atitudinea fata de turisti face totul, nu?

Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 900 PMA1 (din 3 voturi)]
.

Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri
Dacă aveți deja un cont pe AmFostAcolo, vă puteți autentifica mai jos
UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Probleme autentificare? / Recuperare date cont"

Dacă nu aveți cont pe sait, vă puteți crea unul în 2-3 minute făcând click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
TOP

 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)





  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2017 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2017 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

pagină generată in 0.678184986115 sec