ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 13.09.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

[hotel Meduza] Nu recomand - o experiență de foarte slabă calitate

TIPĂREȘTE

După cateva vacante petrecute in strainatate, am hotarat sa "investim" in turismul national. Mare greseala.

Singurul lucru care nu ne-a lasat sa plecam in primele 2 zile a fost grupul de prieteni cu care am venit.

Statiunea:

La inceputul lunii august, Eforie Nord a fost o statiune foarte, foarte aglomerata. Dar nu numai asta a fost problema (hoteluri, pensiuni pline =» plaja arhiplina). Statiunea este foarte neingrijita: spatiile verzi si copacii netoaletati, trotuarele impracticabile din cauza masinilor parcate, aproape toate strazile erau afectate de sapaturi la canalizare (probabil).

Complexul hotelier:

Este dispus in partea de nord a statiunii, foarte aproape de plaja (aprox. 50 m). La momentul efectuarii sejurului, hotelurile Delfinul si Meduza erau deschise in totalitate, Steaua de Mare doar partial. Dupa aproximarea mea, intrucat aproape toate camerele erau ocupate (multi au mai picat in mirajul all inclusive), erau peste 1200 de persoane (aici am inclus si copii) cazate in complex. Un numar MUUUUUULLLLT prea mare pentru spatiile de recreere, servire a mesei si parcare de care acest complex dispune.

Intre hotelurile Delfinul si Meduza se afla si o farmacie, care se poate dovedi destul de utila (este deschisa intre 09.00-10.00).

Hotelul:

Meduza este unul din cele trei hoteluri ale complexului, dispus la mijloc. Este un hotel construit in epoca comunista si renovat recent. Calitatea materialelor nu este cea mai buna, dar nici cea mai rea. Exista doar 2 lifturi cu capacitate mica (desi scrie ca e maxim 7 persoane, incap maxim 6... si astea inghesuite) care circula cam aiurea datorita butoanelor tip touch - sensibile la atingere. (Explicatie: daca stai la et. 9 si vrei sa cobori, trebuie sa atingi doar partea care semnaleaza ca vrei sa cobori, altminteri liftul va opri la urcare - cand e plin - si nu va opri la coborare). Acest lucru este enervant daca stai de la etajul 3-4 in sus.

Exista cateva hotspot-uri WIFI, dar acoperirea e destul de mica si acestea devin destul de repede inutilizabile, datorita numarului mare de utilizatori.

Camerele:

Camerele sunt cam mici si nu dispun de balcon sau macar ceva uscator de haine. Dispun de mobilier relativ nou, AC care functioneaza doar daca exista o cartela in camera, au vedere spre mare, tv LCD cu port USB, mini-frigider.

In camera exista doar 3 prize, din care 1 dubla (TV + frigider) si 2 simple, destinate veiozelor (un prelungitor/ triplu-stecher se dovedeste foarte util).

Baia este destul de mica, iar de sub cabina de dus curge apa. Uscatorul de par este slabut, va recomand sa va aduceti de acasa unul.

Curatenie se face zilnic, dar lasa de dorit cateodata. Prosoapele se schimba, dar cu greu obtii al treilea rand (in cazul in care ai copil).

Semnalul WIFI depinde de pozitia camerei, dar in general este slabut.

Masa:

Este una dintre cele mai mari surse generatoare de proasta dispozitie. Desi calitatea mancarii este foarte buna, gasirea unui loc de servire a mesei s-a dovedit o adevarata aventura. Teoretic restaurantul are o capacitate de 460 de persoane, dar din cauza ca mesele au 4 sau 6 locuri, iar majoritatea clientilor erau multiplu de 3, ramaneau multe locuri goale. Pe langa asta, reamintesc numarul de persoane cazate estimat de subsemnatul depasea 1200 de persoane. Si da, era doar un restaurant dat in folosinta. Variatia meniurilor servite mai lasa de dorit, in special la micul dejun.

Placerea meselor servite in sistem bufet a fost anulata de modul de aranjare a salii de mese, de feng-shui-ul acesteia. Intrucat pentru a beneficia de toate felurile oferite trebia sa faci mai multe "cercuri", aceasta genera o aglomeratie care amintea de Gara de Nord. In plus, numarul insuficient de aparate (prajitor de paine dimineata) sau dispunerea acestora, numarul insuficient de tacamuri (furculitele se terminau foarte repede si trebuia sa astepti o perioada buna de timp pana erau aduse altele) sau pahare... sau chiar servetele s-au dovedit surse generatoare de "nervi".

La intrarea in sala de mese iti este scanata bratara (unul dintre putinele locatii in care am intalnit asa ceva).

Singurul fruct servit pe durata intregii perioade a fost pepenele rosu. Sortimentul de prajiturele oferit a fost acelasi (6 tipuri), avand cam acelasi gust.

Daca doriti sa serviti o alta bautura in afara de bere, apa sau suc de dozator, acum este momentul. Este un dozator de vin, iar o angajata serveste scotch, votca sau vermut. In afara orelor de servire a mesei, nu exista posibilitatea consumarii unui alt tip de bautura in afara de bere la dozator, suc la dozator sau apa la dozator de la barul de langa piscina decat contracost.

Snack-urile constau in foietaje oferite la barul de langa piscina, pentru care trebuia sa stai la coada (ca de altfel pentru orice altceva).

Locuri de joaca:

- 1 loc de joaca in afara hotelului Meduza;

- 1 castel gonflabil, de mici dimensiuni, dispus langa braserie;

- 1 loc de joaca la interior, dispus in holul hotelului Meduza, destinat in special copiilor sub 5 ani.

Piscina:

Este singura locatie oferita de complex. Dispunde de aproximativ 300 de sezlonguri. Teoretic acestea sunt obtinute gratuit, in baza bratarii, practic e legea junglei. Majoritatea asteptau de pe la 5 dimineata pentru a reusi sa ocupe un loc.

Plaja:

Complexul NU dispune de plaja. In dreptul complexului este o plaja mica, care nu a fost marita in cadrul programului de amenajare a plajelor si falezei din Eforie Nord.

Aceasta este murdara, plina de chistoace de tigari si pahare de plastic.

Faptul ca politica complexului interzice consumarea produselor in afara spatiului complexului te poate transforma intr-un "infractor" pe plaja. Am trait momente in care o persoana din grupul cu care ne petreceam sejurul a fost acuzata de un angajat al complexului ca a dat din produse unei persoane din afara complexului si amenintata ca i se va taia bratara si va fi expulzata din complex. Iar de aici a fost doar un mic pas pana la un scandal de proportii finalizat cu chemarea politiei si... si continuarea sejurului. Dar mai dezamagiti de traditionala ospitalitate romaneasca.

Alte elemente de care trebuie tinut cont:

- check-in este incepand cu ora 18, deci trebuie sa stai pe langa hotel in prima zi sau sa iti programezi sosirea in jurul acestei ore;

- check-out-ul dureaza peste 15 minute;

- bratarile sunt foarte incomode si pot produce rani!!!

Cam asta a fost experienta romaneasca la all inclusive. Nu am plecat cu asteptari mari de acasa, dar... am constatat ca nu am platit pentru ALL INCLUSIVE, ci pentru PENSIUNE COMPLETA.

In concluzie: NU RECOMAND COMPLEXUL STEAUA DE MARE!


[fb]
---
Trimis de 4ndrei in 13.09.16 22:40:57
Validat / Publicat: 14.09.16 08:06:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Costinesti, Eforie Sud, Mangalia, Predeal, Sinaia, Colibita, Vatra Dornei.

VIZUALIZĂRI: 1745 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (4ndrei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [14.09.16 08:06:07]
    »

    @4ndrei: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 42&ridAnt=73586

    mishu
    [14.09.16 08:36:34]
    »

    @4ndrei: Un prim vot acordat cu felicitari pentru un prim articol atat de minutios scris. Ai fost foarte dur in punctele acordate locatiei si desi din cate vezi din celelalte articole scorul lor este ceva mai mare, tot as avea retineri in a merge acolo.

    Cred ca cel mai mult avem de lucrat la capitolul oameni, atat turisti cat si cei care deservesc turistii, nici unii nu stiu sa faca turism si chiar daca in afara serviciile sunt altfel, din pacate calitatea turistului roman se afirma si acolo.

    Mi-ar fi placut sa vad si ceva poze dar daca nu o sa mai adaugi acum poate la urmatorul articol.

    Ai scris atent, frumos asa ca este pacat sa nu continui.

    Felicitari, votat cu placere.

    GIN2015*
    [13.11.16 16:38:59]
    »

    Nu am citit articolul până acum, dar căutam să văd dacă există, fiindcă aveam de gând să scriu eu despre acest complex. Noi am fost în august, a. c. și am constatat aceleași lucruri. Servirea mesei era o probă de rezistență din toate punctele de vedere. La piscină numai relaxare nu era. Hotelul nu are plaja lui.

    Felicitări pentru perspectiva deosebit de obiectivă asupra subiectului și redactarea reușită a articolului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    GIN2015*, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046370983123779 sec
    ecranul dvs: 1 x 1