ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2016
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 21.07.09
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2016
    DURATA: 10 nopți
    cuplu fara copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    36.25%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Esec total, din ce in e mai prost

    TIPĂREȘTE

    Buna ziua,

    Folosesc aceasta locatie de 6 ani consecutiv in speranta ca se poate si la noi, macar ca la vecinii nostrii.

    Gata ajunge. Lucrurile vad ca au luat-o razna complet.

    Receptia : 2 fete care erau acolo din greseala, nemultumite ca suntem oaspeti ori ca au salarii mici, ori ca trebuie sa faca munca de receptie si nu stiu ce este aia. In anii trecuti hotelul a avut receptie acum...

    Camerele si serviciile de camera aceleasi ca in anii trecuti. Bine macar ca au pastrat aceasi structura de personal. O problema mare cu scurgerile bailor dar se rezolva cu Domestos. Acum nu cred ca este problema fetelor de la curatenie sa cumpere Domestos, dar in mod sigur nici a mea, doar ca eu eram obligat sa folosesc camera.

    Restaurantul acelasi cu locuri putine si fara sef de sala anul acesta. Un baiat neingrijit si mai proast imbracat decat ospatarii facea pe seful de sala. Cel putin asa scria pe o hartie prinsa in piept, Sef de Sala.

    Nu inteleg de ce sunt obligat sa mananc cu acele bonuri de masa la restaurantul hotelului cand nu mi se poate asigura locul in orarul de servire a mesei...

    Cei mai " incaruntiti" ori cu" experinta" isi aduc aminte de vanatoarea de locuri la restaurant de inainte de '89. Asa este la restaurantul asta, este jenant si pentru cei care servesc masa si pentru cei care vin sa serveasca masa.

    Anul acesta am avut senzatia ca ma aflu intr-o locatie de care nu raspunde nimeni si care functioneaza din inertie dar din ce in ce mai prost.

    A fost o lupta lunga de 6 ani dar au reusit sa castige pana la urma si m-au convins sa renunt la serviciile acestui hotel.

    Mai sunt multe de spus dar probabil ca nu intereseaza pe nimeni din cei responsabili.

    Intrebarea mea este; De ce altii pot si noi nu?


    [fb]
    ---
    Trimis de heraco* in 07.09.16 10:45:23
    Validat / Publicat: 07.09.16 11:45:30
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.

    VIZUALIZĂRI: 1559 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (heraco*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster9
    [07.09.16 10:53:20]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 40&ridAnt=73331

    elviramvio
    [07.09.16 12:11:20]
    »

    @heraco:

    Sincer, dupa ce am citit o singura data articolul, m-am intrebat de ce 6 ani daca au fost nemultumiri din ce in ce mai multe?

    Si cred ca niste poze explicite pot fi bune, nu de alta dar este un articol despre o locatie destul de bine cotata pe booking.com - peste 8. Problema scurgerii ce se infunda este comentata de foarte multi turisti ce au fost acolo, unii amintesc si nr. insuficient de mese in restaurant, de aceea este utila incarcarea pozelor.

    printesa82
    [07.09.16 16:05:01]
    »

    Si pe mine ma mira faptul ca ati ales 6 ani la rand acest hotel chiar daca nu ati fost multumiti.

    De ce nu ati cautat alte experiente? ... aveati din ce alege.

    Sau in fiecare an sperati la vreo schimbare in bine???

    Sincer... nu pot sa inteleg acest lucru...

    P.s. Sunt putin derutata ...tocmai azi am mai citit o impresie pozitiva despre acest hotel...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elviramvio, printesa82
    Alte impresii din această RUBRICĂSunquest Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043727874755859 sec
    ecranul dvs: 1 x 1