ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 39 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

La limita decenței, totuși... prea zgomotos

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel pentru o evadarea de trei zile în Kavala, principalul criteriu fiind poziția bună a hotelului.

Într-adevăr, este poziționat foarte bine, dar vederea la mare este... peste o stradă (cu patru benzi separate de scuar), o parcare, altă stradă și zona de promenadă.

Totuși, se vede marea și specificația privind camera cu vedere la mare ne-a fost respectată. Mai mult, am fost cazați cu mai bine de două ore înainte de 14.00 (ora specificată pe site-ul pentru rezervări).

Camera are minim mobilier, ușor învechit, un televizor cu vreo 20 de canale (rusești și grecești), un răcitor ce se vrea și minibar (foarte sărăcăcios), balcon cu scaune și masă.

Foarte zgomotos, principala arteră a orașului (inclusiv drumul către feribot) trece prin fața hotelului, iar dimineața am fost trezit de zgomotul străzii (grecii au mania mopedelor și motocicletelor, pe care le folosesc din plin). De altfel, zgomotul este continuu, dar dimineața are intensitate maximă.

Parcarea de la subsol nu a putut fi utilizată pe durata șederii noastre acolo (se moderniza o stradă adiacentă), dar am găsit (cu mult noroc) un loc în superaglomerata parcare din fața hotelului la tariful de 8 euro/24 de ore, după care, întrucât urma ”bazar” am mutat din timp mașina într-o parcare învecinată (6 euro/ 24 de ore). Așadar, de vineri seara până sâmbătă seara parcarea din fața hotelului nu poate fi utilizată. Am văzut mașini ”ridicate”, iar polițiștii dau imediat amenzi pentru parcare neregulamentară (în rest sunt ”pașnici” și amabili).

Micul dejun este repetitiv și lasă de dorit; practic, aceleași feluri de mâncare, slabe calitativ (câteva mezeluri, brânză procesată, măsline, ouă fierte, roșii feliate, chestii la ”cutiuțe” și... cam atât). Nici măcar o omletă, deloc salate, legume sau fructe. Cât despre ceva tradițional, nici vorbă...

Curățenia în camere lasă de dorit (mizerie în baie, prosoape pătate și rupte, cu miros de clor), dar o atenție dată cameristei remediază rapid aceste probleme.

Bazarul din fața hotelului este o minunată piață pentru greci, dar accesibilă și turiștilor. Sunt fructe și legume din belșug, condimente, caracatiță și ceva scoici (inclusiv gheață și cutie termoizolantă), stofe și... cam atât.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Mircea P in 06.09.16 18:44:24
Validat / Publicat: 06.09.16 19:21:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2490 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mircea P); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 ”Musafirii” din sala de mese
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 39.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    elviramvio
    [06.09.16 19:34:40]
    »

    @Mircea P:

    Am stat si eu doua nopti la Esperia Hotel in Kavala, in luna mai si nu am avut prea multe de reprosat. vezi impresii

    Cel mai rau a fost aerul conditionat, tip centralizat, care de fapt mai mult circula aerul din interior si noaptea, desi era de dorit sa stam cu usa deschisa, nu se putea din cauza motobinistilor (la fel am patit acum 2 zile la Constanta, aici insa AC-ul a fost super dar motoarele erau ca la greci).

    Cat despre prosoape, ce sa spun, noi am avut chiar bune si fara mirosuri grele iar micul dejun, simplu dar indestulator si puteai lua cat doreai.

    La plecare au refuzat sa ne ia banii pe ce consumasem din minibar, am scris in articolul meu.

    Probabil a fost alt manager acum pe vara, cine stie.

    Parcari cu plata sunt multe in zona, greu de prins in orele de serviciu ale grecilor dar daca parchezi dupa amiaza nu e problema.

    Mircea PAUTOR REVIEW
    [06.09.16 20:20:08]
    »

    @elviramvio: Aceeași problemă cu aerul condiționat și acum...

    Prosoapele nu aveau mirosuri grele, doar pete (de rugină cred), erau rupte, iar mirosul de clor l-am asimilat curățeniei. Oricum, ”tips-ul” a rezolvat problema.

    De altfel, cred că serviciul este externalizat pentru că am văzut că aduceau zilnic lenjerie/prosoape curate cu mașina unei firme specializate.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elviramvio, Mircea P
    Alte impresii din această RUBRICĂEsperia Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041680097579956 sec
    ecranul dvs: 1 x 1