ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Drobeta Turnu Severin
ÎNSCRIS: 21.07.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 0 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 5 MIN

Peripeții marca Hotel Venus Mamaia

TIPĂREȘTE

Oare cum ar fi mai corect să încep? Am cumpărat bilet la acest hotel sau am fost până la acest hotel sau era să fim cazați la acest hotel. Mă rog, până la finalul acestor rânduri o să ajung la o concluzie.

După 3 ani de absență de pe litoralul românesc, entuziasmați nevoie mare, am ajuns și noi la mare. Intrăm în recepția hotelului așteptându-ne la o atmosferă de vacanță, de liniște și pace… de unde?! Toată lumea se certa cu toată lumea, zic eu în gândul meu, cine știe, turiști prea pretențioși, eu vreau doar să imi văd bagajele în camera și altceva nu mă mai interesează ca să nu îmi risipesc atmosfera de vacanță în care pluteam.

Vine și rândul meu. Cu zâmbetul pe buze și cu lecția învățată zic:

- Bună ziua, avem și noi două bilete de odihnă (am mai fost cu niste prieteni) la hotelul dumneavoastră, pentru camerele de la etjul 3 de 3 stele. Eram deja documentată ca hotelul este de 2 stele și doar cele de la etajul 3 erau renovate și de 3 stele. Am văzut cum zâmbetul recepționerei scade la jumătate și imi grăiește pe un ton destul de speriat, probabil de la meciurile anterioare:

- Bună ziua, din păcate toate camerele de la etajul 3 sunt ocupate, iar cazarea începe după ora 18:00 (ora fiind 10:30 – 11:00).

- Nu-i bai așteptăm, zic eu la fel de zâmbăreață.

- Nu, nu m-ați înțeles, camerele de la etajul 3 sunt și vor fi ocupate. Bineînțeles că mi-a picat fața, recepționera văzând, continuă: S-ar putea să mai avem ceva camere pe etajul 2, dar tot după ora 18:00. Să știți că și acelea sunt renovate, dar nu am mai apucat sa reactualizăm informația.

- Bun zic, arătați-mi o cameră de la etajul 2 să văd ca este identică cu o cameră de la etajul 3. Deja începusem sa miros ceva necurat la mijloc. Bun, nu a fost actualizată informația, dar banii? De ce sejururile de pe etajul 3 erau mai scumpe iar cele de la etajele inferioare mai ieftine? Îmi era clar că ori nu era adevărat, ori eu prea fraiera de am plătit mai mult pentru etajul 3 ceea ce nu prea cred.

- Păi stiți ca nu vă pot arata o cameră pe etajul 2 pentru că acum este mizerie.

- Nu-i problemă, nu mă deranjeză.

- Păi nu avem voie să le arătăm așa. Pentru mine era deja clar că nu erau renovate ca cele de la etajul 3. Și încet încet tonul discuției incepea să fie la fel de aprins ca cel al “turiștilor prea pretențioși” (îmi pare rău ca am gândit atunci așa). Și tot recepționera vine cu ideea, deja pregătită, probabil o servise și altora înaintea mea.

- Daca doriți sa va cazați mai devreme (cu o atitudine de parca ea imi facea mie o favoare) puteți încerca la Hotel Delta, Dunarea, Victoria sau Riviera să vedeți dacă mai au camere libere, pentru ca biletul este valabil și acolo.

- Poftim!? zic, păi dumneavoastră aveți impresia că eu mă plimb în toată stațiunea să imi găsesc loc de cazare cu biletul în mână? Atunci cu o voce destul de ezitantă zice:

- Păi stiți ar mai fi două camere la Hotel Victoria, mergeți acolo să le vedeți și dacă vă convin le luati pe acelea. Nici vorba nu se mai aducea că ar mai fi posibilă cazarea la Hotel Venus.

Văzând cum stă treaba acolo zic ok, oricum aici nu mai am ce căuta, îmi iau hârțoagele și plec. Stiam ca Hotelul Victoria este de 3 stele tot, așa că nu va mai fi problema asta. Ajungem la Hotelul Victoria, mă duc la receptie si incep iar poezia, de data asta:

- Bună ziua, ne-au trimis de la Hotelul Venus, aveti două camere pentru noi să le vedem.

- Bună ziua, ce hotel? , ce camere? Noi nu stim nimic nu ne-a sunat nimeni...

Atunci nu numai că mi-a picat fața, am picat instantaneu din atmosfera de vacanță direct în cap, cred că am facut și „O calatorie spre centrul Pamântului” și înapoi.

Pun mâna pe telefon sun la Hotel Venus și zic:

- Vă bateți joc de mine?

- Păi ce s-a întâmplat, de parcă nu erau vinovați cu nimic.

- Păi la Victoria nu stiu nimic despre cele 2 camere despre care mi-ați zis.

- Așteptați să vorbesc cu directorul, îmi zice.

Am așteptat și într-un final a venit recepționera de la Victoria și ne-a zis:

- Știti avem 2 camere dar sunt la parter, putem merge să le vedem dacă nu vă deranjează că nu este curat.

Deci aici se puteau vedea camerele chiar dacă nu era curat...

Le-am vazut, camere fara balcon, ceea ce nu m-a încantat deloc, dar le-am acceptat ca deja ma săturasem de atâta circ.

Nici nu stiu daca sa mai fac un review pentru Hotelul Victoria, s-ar putea să fiu interpretată ca: După ce ca te-au acceptat mai faci și mutre, dar așa ceva nu mă așteptam să mi se întâmple. Oricum e prima dată când pățesc așa ceva și sper că și ultima.

In concluzie: Cred că cel mai corect este să spun că am cumpărat bilet la Hotel Venus, dar ne-am petrecut concediul la Hotel Victoria.

PS: Nu ma intrebați de ce n-am cascat bine ochii pe review-urile de pe afa. M-am uitat, dar am crezut ca din 2014 poate s-a mai schimbat ceva.


[fb]
---
Trimis de TaniaT in 17.08.16 16:02:11
Validat / Publicat: 17.08.16 18:09:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2024 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TaniaT); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.08.16 16:20:39]
»

Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[. ]ro.

După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

-

NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi poate pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi poate fi retras de pe sait.

===

ne-am petrecut concediul la Hotel Victoria

Ne-am bucura totuşi să citim impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Zoazore
[17.08.16 20:23:35]
»

@TaniaT -

Nici nu stiu daca sa mai fac un review pentru Hotelul Victoria, s-ar putea să fiu interpretată ca: După ce ca te-au acceptat mai faci și mutre, dar așa ceva nu mă așteptam să mi se întâmple

Ba da, scrie! Așa se mai actualizează informațiile. Pune și poze!

Nu știu ce să fac: să râd? Să te compătimesc? Umorul tău amar, însă, mi-a plăcut!

Măcar la Victoria ți-a revenit cheful de vacanță?

mishu
[17.08.16 20:33:36]
»

@TaniaT - sunt foarte de acord cu @Zoazore chiar daca a fost pe nervii tai ai un umor aparte si asa cum te-a sfatuit web-ul, daca exista dovezi scoate-le la iveala. In rest ca sa pastram nota de umor puteai chiar sa scrii 2 articole ca practic ai calcat in ambele hoteluri si informatii ai o multime ????.

Si te mai asteptam si cu alte articole si cum sunt curioasa si eu ca si Zozo, cum a fost continuarea?

Felicitari, votat cu placere.

printesa82
[17.08.16 21:42:57]
»

Nu-mi vine sa cred ceea ce am citit... Cum e posibil asa ceva? E bataie de joc... nimic altceva... cum isi permit" unii hotelieri "sa faca asa ceva cu turistii?

Sunt foarte curioasa de continuare acolo la Viktoria macar a fost ok?

Va mai trecut supararea?

Sper totusi ca ati fost recompensati oarecum... si a fost bine pana la urma .

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
chris79
[18.08.16 07:16:03]
»

Ba sa credeti - fix asta mi s-a intamplat mie acum 2-3 ani cred, in Venus la Hotel Lidia. La fel in ziua aia era plina receptia de lume venita din toata tara care aveau rezervari facute dar [....] nu mai aveau locuri, pt ca le dadusera celor ce venisera direct pe preturi mult mai mari - ceea ce mi s-a spus cu nonsalanta. Asa ca am fost zburataciti fiecare pe unde s-a putut. Eu am ajuns la H Raluca - Venus si a fost foarte OK, altii au fost trimisi prin Saturn sau Neptun... Au chemat taxi-ul pe banii lor (!!!). Aceste peripetii le-am istorisit in review-uri separate la H Lidia si H Raluca. Credeam ca in 2016 s-a mai schimbat ceva - dar vad ca nici pomeneala.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
TaniaTAUTOR REVIEW
[18.08.16 10:26:59]
»

@Zoazore

Toata tarasenia a durat vreo 2-3 ore, apoi dupa vreo 2-3 ore de haz de necaz ne-a revenit cheful de vacanta.

Pozici nu am mai facut din pacate. Imi doream ca dupa 3 ani de inactivitate (motivata ) de pe afa, sa revin cu review-uri pozitive si poze pe masura.

@mishu

Multumesc.

Continuarea...va urma

@printesa82

Am fost recompensati cu varf si indesat atat de natura care ne-a daruit o vreme superba pe tot parcursul sejurului cat si de reactia juniorului cand a vazut pentru prima data marea.

Asa ca am iertat pe toata lumea.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chris79, mishu, printesa82, TaniaT, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂVenus Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043179988861084 sec
    ecranul dvs: 1 x 1