ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.02.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 14.10.09
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
FEB-2010
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2- 3 si 17 ani COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 49 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel elegant

TIPĂREȘTE

Noi ne-am cazat de vineri la Piatra Mare. Domnisoarele de la receptie au trecut peste faptul ca aveau de cazat vreo 5o de oameni care stateau in fata receptiei si au insistat sa ne cazeze chiar daca eu ii trageam intruna ca o astept pe olga de la agentie. Si desi ora de cazare ptr noi era 14.00 ne-am cazat pe la 12.00. Ne -au intrebat cati suntem si au ajuns la concluzia ca ne trebuie pat suplimentar care a aparut dupa nici o ora in apartament.

Apartamentul de la et 2 in care am fost cazati e mare, spatios si foarte curat. livingul cu canapeluta si 2 fotolii, masuta si birou ptr calculator si televizorul asezat pe dulapul cu minibat. Din living se iese pe un balcon mare care se intinde si pe lungimea dormitorului. Patul matrimonial din dormitor e imenssss... foarte confortabil, cu lenjerie impecabila si perne foarte imbietoare la somn. Baia este dotata corespunzator celor 4 stele.

La minusuri as pune cada care este foarte ingusta si rezulta o adevarata fantana arteziana cand faci dus, in orice pozitie ai sta. Cred ca e facuta in concordanta cu tipul de silueta care va rezulta in urma crizei, peste vreo 3 ani:) Nu am avut de obiectat mai nimc in privinta camerei, doar prizele din living ieseau din perete, dar haideti sa fim realisti am platit 70 euro pe noapte 4 persoane, initial pretul la receptie era de 7 milioane si ceva, adica cca. 180 euro.

La restaurant la micul dejun trebuia sa cobori din timp, in prima dimineata am ramas fara cafea, fara tacamuri si servetele, noroc ca pot fi foarte sacaitoare si le-am obtinut pe toate. Meniul variat, nu va asteptati sa mancati ca in Turcia sau Bulgaria. colac peste pupaza cred ca cel mai mult a contat atmosfera, in general este un hotel frumos, eu personal nu as plati totusi preturile de la receptie, mi se por destul de mari, dar din cate am observat totul este la superlativ in Poiana, pacat ca uneori ne ghidam dupa faima si luam teapa.

Oricum contrazic pe ceilalti, fetele de la receptie si personalul au fost foarte draguti, te salutau pe holuri mereu, doar in ultima dimineata o chelnerita ne-a luat mancarea din fata, cred ca din exces de zel.


[fb]
---
Trimis de Sanziana in 22.02.10 11:51:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1306 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sanziana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 800 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 49.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    gushpi [22.02.10 12:02:09] »

    de ce nu intelegeti ca hotelul si-a luat banii integral?

    conteaza ca te-a sponsorizat agentia?

    sa inteleg ca atunci cand beneficiezi de o reducere la agentie, reducerea ti se va deduce din serviciile locatiei de cazare?

    ma bucur ca te-ai simtit de 95% cand:

    "...cada care este foarte ingusta si rezulta o adevarata fantana arteziana cand faci dus, in orice pozitie ai sta. "

    "...prizele din living ieseau din perete..."

    "...in prima dimineata am ramas fara cafea, fara tacamuri si servetele..."

    "...o chelnerita ne-a luat mancarea din fata..."

    Sa stiti ca de aceea ni s-a dus faima de "popor condescendent": platim, si daca primim bine, daca nu, tot bine! (asta ni se trage din religie: iei o palma, intorci si obrazul celalalt)

    tm67bru [22.02.10 12:08:48] »

    gusphi: e evident ca nu ne ridicam cu totii la inaltimea standardelor tale morale si turistice etc samd.

    In opinia mea, de simplu turist, am primit MAI MULT decat pretul platit de 25 de euro de persoana - asta e rezumatul si esenta esentelor. Sa te astepti sa fie TOTUL fara cusur, sa NU fie nicio problema, in ROMANIA, la banii acestia mi se pare utopic si CATEGORIC deplasat.

    Sanziana [22.02.10 12:09:39] »

    Gushpi, imi esti drag asa carcotas cum esti. oameni ca tine aduc imbunatatiri in turism, tocmai prin probleme pe care le ridica. Eu personal am fost mai mult decat multumita de serviciile de cazare cu toate inconvenientele. Problema cu cada e cu doua taisuri, ori e prea stramta, ori sunt eu prea grasa priza e posibil sa o fi scos tocmai sotul din perete si eu nu stiu. La restaurant poate tipa s-a gandit ca as fi mai draguta cu cateva kg in minus si mi-a luat mancarea din fata, doar avem nevoie de sprijin... Si la restaurant nu am facut decat sa atrag atentia tipului ca nu am aia si aia, ar fi trebuie poate sa astept si sigur imi aduceau. Le-am subliniat doar ptr ca am crezut ca vor citi si cei de la hotel si se vor corecta. Dar hai sa privim si altfel, am rupt cartela de la usa si nu m-au taxat ptr ea. la fel ar fi putut si cel dinaintea mea sa strice priza si nu a fost timp sa fie reparata ptr ca ne-am cazat mai repede. Cat despre agentiile de turism, hotelul nu incaseaza pe pachete acelasi pret ca si cel afisat la receptie ci cu un disccount semnificativ.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin [22.02.10 12:11:33] »

    gushpi: te rog nu mai face afirmatii in necunostinta de cauza in privinta banilor incasati de hotel. Hotelul nu a incasat nicidecum pretul de lista (daca cumva la asta te referi) ; eu NU stiu cat a incasat de persoana -- ar a luat cel mult 30 de euro de persoana (pretul standard platit de agentii) -- in mod cert tu stii cu multmai putin decat stiu eu.

    gushpi [22.02.10 12:24:51] »

    pai eu zic AICI, fratilor!!!

    Intentia site-ului a fost excelenta!

    Prestatia agentiei sponsor foarte buna!

    Hotelul NU S-A RIDICAT la nivelul stelelor afisate...

    VA ROG spuneti-mi unde gresesc!!!

    Sa inteleg ca hotelul serveste clientul care plateste 80 euro/camera (venind fara rezervare) diferit fata de cel ce vine prin agentie (platind 50 euro/cam) ???

    UNDE GRESESC???

    La "COTA1400" pretul afisat este de 200 lei/noapte (pt cei ce vin direct la receptie) - prin agentie platesti (ACELEASI SERVICII) la doar 140 lei/noapte...Credeti ca au fost serviti diferit cei doi clienti?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sanziana [22.02.10 12:29:49] »

    gushpi, nu gresesti.Ideea era ca toti suntem oameni ,iar oamenii sunt supusi greselii.Si stiu ca tii mult la cerere si oferta in concordanta cu pretul achitat dar acum chiar a fost o intalnire speciala si putem fi mai ingaduitori.Si gandeste-te ca inaintea noastra a fost un team building si nu stiu daca oamenii de la hotel au reusit sa se odihneasca ,deci e posibil sa se fi omis unele lucruri.Eu stiu foarte bine ce insemna asta din experienta.Asa ca fii si tu odata mai ingaduitor

    Webmaster , nu puncta asta

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru [22.02.10 12:36:01] »

    gusphi - tu cand mergi in austria ori pe unde ai mai fost tu, comparatia o faci cu pretul de receptie ori cu cel pe care l-ai platit la agentie?

    Cu alte cuvinte, te astepti la conditii de "pret de receptie" ori la conditii de "pretul platit de tine'?

    Cristian_h* [22.02.10 12:36:02] »

    sunt curios sa stiu ce "nebun" de administrator de hotel sau pensiune va fi de acord sa gazduiasca urmatoarea intalnire amfostacolo ! poate doar nestiind despre ce este vorba ! Acum facand o comparatie cazare Bran versus cazare Poiana , cred ca mereu voi alege prima optiune , si eu am avut un apartament la etaj 3 tot ca cel descris de sanziana m , nu am nimic de obiectat , totul a fost functional , foarte curat ,intr-un cuvant mi-a placut insa pretul afisat la receptie este inspaimantator pentru multe buzunare si eu cel putin de la un asemenea pret ma astept la mult mai mult !

    P.S.

    exista cativa utilizatori cu care am facut cunostinta si cu care regret ca nu am discutat macar 5 minute , si exista si un utilizator pe care regret ca nu l-am cunoscut adica pe sanziana m !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru [22.02.10 12:41:32] »

    cristian: iti repet si tie intrebarea de mai sus - cand mergeti intr-un loc, oricare, asteptati prima data sa vedeti pretul de receptie ca sa va acordati asteptarile??? Eu unul sincer nu sunt DELOC impresionat de pretul de la receptie (nici nu-l bag in seama), stiu ca-l plateste CEL MULT 0.1% din clienti hotelului. Mi se pare mult mai firesc sa-mi creez niste asteptari in functie de pretul pe care-l platesc EU! Ce dracu, sunt eu atat de ciudat? pentru ca una dintre tabere (a mea a sau a voastra) TREBUIE ca este ciudata (avand in vedere diferenta MARE dintre abordari)

    Sanziana [22.02.10 12:48:59] »

    nu esti ciudat,nici tu nici tabara noastra.Ideea e ca preturile de la receptie sunt o alta treaba.E ceva gen ,fiecare cu fraierul sau.Nu cred ca este cineva sa vina adhoc in poiana si sa se duca sa plateasca suma asta, dar daca pica , de ce nu?oricum din cate am inteles acolo mai mereu sunt intruniri, team building si e mereu plin. oricum ,in comert e general valabil la noi o regula:cu cat e mai mare pretul cu atat mai mult poti negocia.Romanul prefera sa i se spuna un pret mare si sa i se spuna dupa ca are el special reducere. Si ce prinde la public...preturile reale sunt undeva la mijloc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru [22.02.10 12:54:42] »

    sanziana: o sa scriu si eu un review -- al meu o sa fie insa chiar usor mai critic decat al tau -- Asta ca sa vezi la concret ca tu NU faci parte din tabara "adversa" [ca gusturi, preferinte si asteptari turistice]

    Damn'it - DEPARTE de mine sa spun hotelul e perfect!! Ma REVOLTA insa nivelul asteptarilor, la banii platiti - hai sa zicem ca nu obtineam nicio reducere "speciala" si mergem cu o agentie oarecare -- ar fi fost vorba de MAXIM 60 de euro camera.

    gushpi [22.02.10 14:02:40] »

    "... gusphi - tu cand mergi in austria ori pe unde ai mai fost tu, comparatia o faci cu pretul de receptie ori cu cel pe care l-ai platit la agentie?

    Cu alte cuvinte, te astepti la conditii de "pret de receptie" ori la conditii de "pretul platit de tine'? "

    nu compar preturi ci incadrarea unitatii:

    -2* -poate imi da prosop la baie

    -peste 4* ar trebui sa am cel putin ce am acasa...

    Diaura* [22.02.10 15:54:13] »

    Daca voi, cei care aveti observatii asupra hotelului ,va raportati la pretul sau mai bine spus la tariful practicat, parerea mea va avea ca punct de referinta doar incadrarea la nr.de stele. Pentruca primul lucru care l-am obeservat si apoi m-a " incurcat" a fost dimensiunea holului si a camerei. In mod normal, conform legislatiei care stabileste incadrarea unui hotel la categoria patru stele se spune clar; camera trebuie sa aiba minim 18mp. ceea ce in cazul meu nu a fost valabil. eu si prietena mea mergeam cu randul prin camera caci altfel nu aveam loc. Tot la regulament spune ca la 4* lenjeria si prosoapele se schimba zilnic (indiferent daca turistul crede sau nu ca este nevoie )....aici cei care au stat doua zile pot spune daca s-au schimbat sau nu , in schimb eu pot spune ca lenjeria de pat era atat de veche si de mult spalata ca avea o gaurica, iar prosoapele erau cam " franjurate " de atata spalat. La un hotel de patru si de cinci stele trebuie asigurate cel putin 18 servicii suplimentare fara plata (?).

    Aceste observatii nu le fac pentru ca as fi snoaba si " vesnic nemultumita" ....din contra un pat curat si o baie calda sunt minimum de conditii pe care le accept. Dar le gasesc si la trei stele, deci cine se lauda cu patru , ar trebui sa se bazeze pe ceva. Apoi, eu personal m-am simtit prost in fata atator turci ce au venit cu oferte de all-inclusiv....iar la noi dupa o jumatate de ora nu mai erau si nici nu se mai puteau face gustari reci. In conditiile in care a doua zi la micul dejun , 2-3 mezeluri erau, vinete si paine de asemeni. Nici nu vreau sa ma gandesc se au spus toti acei invitati straini de masa de patru stele a noastra.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gushpi [22.02.10 16:25:08] »

    Hei, Diaura, tu vrei sa superi pe cineva anume? Ce vrei sa spui: ca icrele din prima zi erau tot aceleasi cu cele din a doua???

    "...eu personal m-am simtit prost in fata atator turci ce au venit cu oferte de all-inclusiv....iar la noi dupa o jumatate de ora nu mai erau si nici nu se mai puteau face gustari reci..."

    Sa ne bucuram ca ajungem in aceleasi hoteluri cu rusii sau englezii (acolo in Turcia), ca altfel am fi serviti si la ei cum amfostlanoi (alt titlu de site...)

    Diaura* [22.02.10 17:29:20] »

    Nu vreau sa supar... icrele din prima zi s-au mancat... cele de a doua zi erau altele, doar ca nu au vrut sa le puna pe toate la bataie si seara.

    Noroc cu noi ca eram pusi pe distractie si eram intr-o buna dispozitie molipsitoare!

    gushpi [23.02.10 10:26:47] »

    se zice ca hotelul nu si-a scos banii integral!

    eu vad altfel: in plina criza financiara, in plin declin al turismului intern si international acest hotel primeste o cerere de cazare pt 300 de persoane DE LA ACEEASI AGENTIE!

    intrebare: CARE hotel nu ar fi acordat un discount pe masura? (mai ales la ce tarife afiseaza!)

    dananecula CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [28.02.10 11:09:59] »

    Draga, scumpa Sanziana

    Ai fost sufletul feminin din Poiana

    Ajutor de nadejde-al lui Cornel

    Tu, cristian si mirelab.

    Mii de multumiri indata

    Iti transmit sa stie lumea toata

    Caci voi v-ati implicat jos palaria

    Ca treaba sa iasa beton sau ,,mama mia''

    Pacat k n-am putut vorbi mai mult

    Dar eu simteam k ne stiam demult

    Iar din priviri perfect ne-am inteles

    Iar vorbele chiar nu mai aveau sens.

    Acum astept cu nerabdare

    Sa facem urmatorul chef si mai mare

    Sa-l depaseaca pe cel de la Piatra Mare.

    Iara acum din partea mea

    Primeste votul-al 3 lea )

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sanziana [28.02.10 16:26:50] »

    sarut mana dananecula de poezie, wow, ma simt onorata sa fiu si eu in poezia ta.Sunt intradevar oameni care au o particica de suflet pregatita ptr asa ceva. Candva, demult, scriam si eu poezii...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dananecula, Diaura*, gushpi, Sanziana
    Alte impresii din această RUBRICĂPiatra Mare Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.17440795898438 sec
    ecranul dvs: 1 x 1