ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 07.07.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 9 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Nerecomandabil! Un complex de maxim 2 stele!

TIPĂREȘTE

La Aquasis Deluxe Resort & Spa sunt "deluxe" doar numele resortului si pretul platit pentru sejur.

Serviciile sunt extreme de proaste, incepand cu personalul de la receptie si terminand cu echipa de animatori.

Desi biletele erau pentru camere standard in hotel, cand am ajuns la receptie (unde nu ne-a intampinat niciun angajat al hotelului!), sub pretextul ca ni se face o "favoare" de a ne oferi camere cu mult mai scumpe decat cele din hotel si pe care ni le pot oferi imediat (pentru cele din hotel ni s-a spus ca trebuie sa asteptam pana la ora 3,4 dupa amiaza!!) ne-au plimbat aproximativ 1 ora prin resort pentru a ne arata optiunile din afara hotelului: camere in vile situate langa piscine (camere mici, cu vedere spre campuri aride, fara pic de umbra); asa numitele camere "sunset terrace room" (camere mici, cu miros de umezeala ziua si miros de canalizare noaptea, o parte din aceste camere avand vederea spre un camp cu ciulini, umbra lipsind cu desavarsire).

Cand au vazut ca insistam sa avem camere in hotel ne-au aratat niste camere extrem de mici, fara balcon, spunandu-ne ca acestea sunt singurele libere in hotel. Dupa ce am facut scandal si i-am cerut managerului sa ne puna la dispozitie camerele platite (camere standard, cu balcon) am asteptat pana la ora 5 dupa amiza pentru a fi cazati (cazarea facandu-se la aceasta ora dupa un nou scandal).

Este adevarat ca au fost turisti care au fost casati mult mai repede decat noi, insa acestia au dat cate 20 de euro pentru a putea beneficia de acest "favor"!

Resortul lasa de dorit si la capitolul curatenie: in camere se facea curat la doua zile, iar curatenia consta in a schimba prosoapele si a indrepta cearceaful de pe pat. Nu se luau paharele, nu se golea gunoiul, nu se completau produsele folosite (casca de par, balsam, crema, etc). Nu de putine ori, se luau prosoapele murdare fara a se pune altele in loc, etc.

Mini barul din camera se umplea numai atunci cand anuntam la receptie si nici atunci nu ti se puneau toate bauturile.

In WC-urile din acest complex curatenia lipseste cu desavarsire! La ora 7 dimineata WC- urile erau murdare, fara hartie igienica. Curatenie se facea o data pe zi, la ora 10, dupa care rar mai vedeai vreun angajat care sa treaca pe acolo.

Bautura de la bar extrem de proasta: bere diluata, sucuri cu un un gust incert; vinul nu numai ca era foarte prost, dar iti puneau la masa sticle care fusesera deja desfacute, astfel ca de fiecare data trebuie sa atragi atentia chelnerului ca sticla adusa a fost folosita deja un alt turist!

Nu numai ca bautura era proasta, dar la numai 30 minute de la deschiderea barului ti se spunea ca s-a epuizat.

Sala de mese mica, mancarea asezata prost, pentru a putea lua ceva de mancare trebuia sa stai la coada, preparatele bune se epuizau in maxim o jumatate de ora si nu erau inlocuite.

Pe plaja nu se facea curatenie, nu se strangeau paharele, sticlele, etc. Cosurile de gunoi inusuficiente. Pe ponton exista un singur cos de gunoi, iar curatenie se facea la doua - trei zile.

Personalul total neprimitor: nu te puteai intelege in limba engleza cu ei; nu onorau comezile; erau grabiti; iti luau mancarea din fata, paharele de bautura, etc.

Umbra in acest resort lipseste cu desavarsire (cativa palmieri uscati, lipsiti de frunze).

Acestea sunt doar o parte din exemplele negative ale acestui resort.

Nu recomand acest resort.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de diaconuc in 07.07.16 18:24:52
Validat / Publicat: 07.07.16 19:07:49
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Didim, Antalya
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1918 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (diaconuc); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6747 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [07.07.16 18:47:10]
    »

    @diaconuc: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 80&ridAnt=69995

    sens
    [07.07.16 23:37:01]
    »

    Si cand ma gandesc ca la Delphin de exemplu in fiecare toaleta din resort se facea la fiecare ora curatenie (aveau niste tabele care erau semnate de femeile de serviciu din ora in ora - mi -au atras atentia si m -am minunat -am fost mai multe sejururi, programul era acelasi)... ca toate toaletele aveau hartie pt colac wc, vaze cu flori si super parfumuri. vezi impresii

    Sa nu mai vorbesc de curatenia din camere si resort, de super verdeata, de super bunatatile de mancaruri de dimineata pana seara!! Nostalgie dupa super concediile trecute, iar marti ne facem aparitia la Aquassis :/!!!

    Sper sa nu ne enervam prea tare )

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [08.07.16 00:06:51]
    »

    @sens -

    Si cand ma gandesc ca la Delphin de exemplu...

    După Delphin şi după Antalya nimic nu va mai fi la fel.

    Dacă mergi la Aquasis şi vei face mereu comparaţii cu Delphinii sau alte hoteluri la fel de scumpe, îţi va da mereu cu virgulă şi îţi strici vacanţa.

    Am şi eu trei Delphini la activ şi nu numai, dar am ţinut cont de preţul plătit la Aquasis şi de faptul că nu este Antalya, ci Didim, o zonă săracă, mai săracă decât Kuşadasî şi Bodrum, în curs de dezvoltare.

    Sa nu mai vorbesc de curatenia din camere si resort, de super verdeata,

    Curăţenia deficitară nu este scuzabilă, însă nu poţi avea pretenţia să găseşti super vegetaţie la un hotel deschis de doar două luni.

    Concediu plăcut!

    sens
    [08.07.16 08:03:25]
    »

    @nicole33: ma napadesc niste nostalgii spuneam )

    De obicei, in vacante ne simtim bine pe oriunde mergem. Exceptie fac situatiile extreme. Sper sa nu fie cazul

    Mario Red
    [08.07.16 14:30:51]
    »

    @sens: Lanțul Delphin e unic... Aquassis e o glumă proastă pe langă Delphin, dar bine si pretul la Delphin e de la 2000 € in sus... dar sunt hoteluri in Antalya unde platesti tot cat am platit la Aquassis gen Granada Luxuri, unde ai parte de respect, profesionalism si servicii bune!

    La Aquassis aceste lucruri lasa de dorit...

    sper sa ai parte de un concediu placut!!! Daca vrei sa bei un vin bun iti recomand sa -ti iei 2-3 sticle de acasa, berea e ff slabă, sucurile la dozator ff diluate, sa nu cauti ICE COFFE pt ca nu o sa gasesti, iar orice vrei sa iei va trebui sa stai la coada, sezlongurile se ocupa la ora 6:30 dimineata,

    la un hotel din Antalya nu vei intampina niciodata problemel astea... litoralul turcesc inseamna Antalya si atat (pt mine cel putin), in Didim nu voi mai călca, doar Antalya!!!

    a_vlad2009
    [09.07.16 14:07:10]
    »

    @Mario Red: Total de acord. Antalya is the only one! Nici noi nu vom mai avea curiozitati de a experimenta alte destinatii ☺

    Elenastefan
    [12.07.16 19:46:20]
    »

    @nicole33: Ospitalitatea și bunul simț nu are nimic în comun cu faptul că e o zonă săracă. Si Venosa este din același oraș și chiar nu suferă comparație.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.07.16 20:29:55]
    »

    @Elenastefan -

    Ospitalitatea și bunul simț nu are nimic în comun cu faptul că e o zonă săracă.

    Eu nu am avut această impresie. Singurul aspect negativ legat de personal a fost slaba cunoaştere a limbii engleze, unii fiind chiar străini de tot, dar nu m-a deranjat foarte tare. Ei nu pricepeau ce vreau, eu insistam şi, în final, obţineam de fiecare dată ceea ce doream.

    Într-o zonă puţin dezvoltată turistic, personal calificat şi bun cunoscător de limbi străine nu este uşor de găsit.

    Si Venosa este din același oraș și chiar nu suferă comparație.

    Nu suferă comparaţie acum, după şase ani de funcţionare, când toate s-au reglat în timp. Încă îmi amintesc impresiile catastrofale despre Venosa din 2011 (anul deschiderii), când unii scriau disperaţi că nu au avut pahare nu ştiu de care sau, mai grav, că nu exista hârtie igienică în hotel

    vezi impresii

    vezi impresii

    vezi impresii

    vezi impresii

    Citind impresiile de la Aquasis am avut o senzaţie de deja vu.

    webmaster26
    [12.07.16 20:43:10]
    »

    @nicole33 -

    Eu nu am avut această impresie.....

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Elenastefan
    [12.07.16 22:03:02]
    »

    @webmaster26: La Venosa am fost în al doilea an de funcționare, categoric nu se pot compara, oamenii se străduiau.

    Pot să vă întreb unde vi s a oferit la masă o sticlă de vin începută de alt client?

    webmaster26
    [12.07.16 22:12:33]
    »

    @Elenastefan -

    Pot să vă întreb unde vi s a oferit la masă o sticlă de vin începută de alt client?

    Normal că poți, dar ... pe mine ai vrut să mă întrebi?!!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.07.16 22:14:28]
    »

    @Elenastefan -

    Pot să vă întreb unde vi s a oferit la masă o sticlă de vin începută de alt client?

    În conceptul all inclusive al acestui hotel, dar şi al multor altora, este specificat foarte clar că băuturile sunt servite la PAHAR. În mod normal, nici nu trebuia să vă ofere o sticlă de vin, fie ea şi începută, ci să vă umple paharele tuturor de la masă care aţi comandat vin.

    Eu când am cerut vin, a venit ospătarul cu o sticlă din sortimentul solicitat, mi-a turnat în pahar şi a plecat cu sticla pe care a pus-o într-o frapieră. Habar nu am dacă era începută, probabil că da, dar nu m-a deranjat, că eu tot un singur pahar de vin intenţionam să beau.

    diaconucAUTOR REVIEW
    [13.07.16 15:38:16]
    »

    @nicole33 -

    Acest site nu este pentru a gasi scuze serviciilor de proasta calitate oferite de prestatorii de servicii turistice, ci pentru a impartasi propriile impresii legate de servicile prestate de un anumit operator de turism.

    Cand platesti servicii de 5 stele, te astepti sa primesti servicii de 5 stele.

    Daca serviciile prestate sunt sub cele achitate, atunci singura "scuza" acceptata este restituirea diferentei de bani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    sens
    [16.07.16 23:59:44]
    »

    V -am vazut impresiile si cate o stea si pe fcb pe pagina hotelului Aquassis. Or sa creada romanii - prietenii vostri -ca cine stie in ce cocina ati ajuns.

    Spuneti -mi si mie un singur hotel din Romania de 5 * care sa se ridice la nivelul Resortului Aquassis.

    Si sa stiti ca eu am fost in hotelurile de top din Ro si in unele destule de bine cotate in Turcia... si ma puteti provoca cu exemple.

    Desi sunt neajunsuri in ceea ce privesc serviciile si oarece harmalaie produsa de turistii disperati de foame, uite ca noi ne trezim la 8 si gasim si sezlonguri la piscina, mergem la masa cand se mai potoleste lumea... cand iesim dupa amiaza pe plaja la mare la ora 16,30 sunt locuri berechet. Pe la 18 -19 chiar avem " ponton privat ", ca lumea deja pleaca iarasi la masa. Prajiturile inghetata si gustarile nu lipsesc toata ziua!!

    Si bineinteles, nu da nimeni afara din restaurant!! Am vazut un grup de romani (genul de gaşcă de 20 de persoane) care era inca la masa cand se termina programul de la amfiteatru... cand incepea si gustarea de la miezul noptii.

    Dar oare angajatii nu trebuie si ei respectati? Ei nu sunt oameni?? Adica am dat cate 50 de euro de pers pe zi si pt asta vrem sa ne faca si... incaltamintea??

    Repet : sunt oarece neajunsuri dar sa spui ca e hotel de 2 * mi se pare chiar lipsa de orice obiectivism.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    a_vlad2009, diaconuc, Elenastefan, Mario Red, sens
    Alte impresii din această RUBRICĂAquasis Deluxe Resort & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056318998336792 sec
    ecranul dvs: 1 x 1