ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.02.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: satu mare
ÎNSCRIS: 18.02.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JAN-2010
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.67%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Strigator la cer!

TIPĂREȘTE

Well, imi facusem rezervare la cabana, prin telefon si mail, pentru data de 25 ianuarie. toate bune si frumoase, nu mai fusesem la arieseni. am intrat aici si am vazut niste impresii nu tocmai favorabile despre conducerea cabanei insa am optat sa nu le iau in considerare. si rau am facut!

Problemele au inceput de cum am ajuns, d-ra de la receptie (care receptie? ea e si ospatarita si tot) habar nu avea de rezervarea facuta, ba chiar stia ca nu avem cum sa avem rezervare pentru ca locurile ar fi trebuit sa fie ocupate toate. so, a sunat patronu, pana la urma a zis DA, am asteptat ca prostii o ora sa pregateasca o camera si in cele din urma ne-am cazat.

Noaptea a trecut cu greu, fiind cu copil am luat un pat suplimentar pe care NU SE POATE DORMI, are scandurele lipsa si o saltea cat foita de tigara. dar nu asta a fost problema.

Dimineata vine tipa cu telefonul in mana ca patronul doreste sa vorbeasca cu mine. si acesta imi expune problema. in restaurant sunt 20 si ceva de copii de 18 ani care au rezervare din octoombrie si deci trebuie sa eliberam camera. evident ca am refuzat insa am aflat ca de fapt "copiii" venisera sa faca taraboi, chef in fiecare seara si cate altele. ce optiune aveam cu copil mic?

Ei bine dar treaba asta nu ni s-a intamplat numai noua. in cabana mai erau vreo 5 familii, tot cu copii. deci patronul nostru a evacuat tot.

Florin Ban se numeste si este cel mai nesimtit hotelier pe care l-am intalnit vreodata. Pana si angajatii lui (bucatarul si ospatarita cea blonda - oameni de treaba, mancarea e buna) sunt foarte dezamagiti de ceea ce se intampla.

In cele din urma am mers la Hotel Cristalin unde este CU TOTUL ALTCEVA! Va recomand din toata inima sa mergeti acolo, sunt conditii muuuult mai bune ca la Miramonte iar gazdele si personalul de cea mai buna calitate.

Deci sfatul final: OCOLITI pe cat posibil CABANA MIRAMONTE deoarece VI SE POATE INTAMPLA ORICE! .

Ionut Arnaut, Satu Mare


[fb]
---
Trimis de trexel in 18.02.10 08:41:01
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ARIEȘENI [AB].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1804 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (trexel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1000 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCabana Miramonte:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039019823074341 sec
    ecranul dvs: 1 x 1