ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.03.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.01.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
FEB-2016
DURATA: 3 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 37 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Cerere mare, pretentii putine

TIPĂREȘTE

Mergand destul de des la Cluj-Napoca, mai ales in ultimul timp, am descoperit cam de un an acest hotel si am stat in el cam de 6 ori.

Cel mai probabil pozitia lui il recomanda, fiind mai tot timpul plin. Hotelul fiind situat cumva intre aeroport si centru, aproape de fiecare data am avut nevoie de rezervare. Chiar si atunci s-a intamplat sa mai gasesc doar un apartament liber (evident mai scump).

Hotelul nu este rau per total. Singura lui problema este probabil "suficiența". Nu exceleaza prin nimic dar nici nu deranjeaza excesiv prin ceva.

Dar hai sa fiu mai explicit.

Incepem cu parcarea care este destul de mare. Din pacate am vazut ca seara mai parcheaza acolo si locatari ai blocurilor din jur ceea ce face ca pe la 7-8 seara sa nu mai gasiti locuri. Pe la ora 22 insa mai pleaca din angajati si se mai elibereaza ceva locuri. Deci per total este OK.

La receptie personalul este serios si deschis catre nevoile clientilor. Au fost multiple situatii cand am avut diverse solicitari particulare si chiar s-au straduit sa-mi vina in ajutor. Tot incepand cu receptia apare si prima impresie de intunecos. Parca se face economie la curent, mai tot hotelul fiind slab luminat. Lumina din lift parca te si orbeste. Apoi holurile, restaurantul, tot asa pana in camera unde toate sursele de lumina sunt slabe ca si intensitate. Ma rog, nu este o mare problema dar este o impresie generala.

Am avut ocazia sa stau de la cele mai scumpe apartamente din acest hotel si pana la cea mai ieftina camera. Asa ca am sa incerc sa generalizez. Unele camere au balcoane, altele doar usa exterioara cu balustrada iar altele doar ferestre. Tot asa exista camere cu doua paturi sau cu pat matrimonial. Baia, mobilierul si in general dotarea sunt usor uzate, unele poate mai mult, dar per total ai tot ce iti trebuie. Inclusiv un televizor LCD minuscul, cum nici nu credeam ca exista (in ton cu lumina slaba). Tot in camere exista muzica ambientala cu potentiometru de volum. Mi se pare buna ideea pentru ca daca ai de lucru se creaza o atmosfera placuta. Una din problemele mele a fost la un moment dat ca nu mai functiona acest intrerupator si pana la urma, dupa 2 zile (si o noapte) de muzica ambientala continua singura solutie a fost intreruperea acestui serviciu pentru tot hotelul. Tot in camere este un miros destul de neplacut, cumva de vechi (nu de mucegai dar de vechi). Am vazut ca in apartamente se organizeaza si interviuri, intalniri sau minisedinte.

Restaurantul este urias. Cred ca se pot face nunti si petreceri bune acolo. Insa pe cat de plin este mereu hotelul pe atat de gol este restaurantul. Meniul este foarte redus iar gustul nu pot spune ca il recomanda. Probabil asta este si cauza faptului ca am fost de multe ori singurul client. Nimic rau dar nimic bun. S-a intamplat sa cer un peste si sa-l returnez dupa prima incercare, avand gust de vechi. Asadar daca este tarziu si nu mai am chef sa ies din hotel comand doar clasica ceafa cu cartofi prajiti (doar ce are rulaj mare si risc mic de invechire).

Micul dejun este OK. Este bufet si este diversificat. Imi place ca pe langa meniul clasic au salate, zacusca, peste etc. Fructe, cafea, dulciuri, sucuri, ceai si asa mai departe. Deci OK. Tinand cont ca se organizeaza multe evenimente in sala de sedinte a hotelului, aproape zilnic apar la micul dejun platourile ramase din ziua precedenta, de la evenimente. Acest lucru l-am remarcat prima data la un eveniment organizat de noi, cand a doua zi am vazut platourile exact in forma in care au ramas din ziua anterioara. Apoi mi-au sarit in ochi de fiecare data. Cand vad platouri cu oua umplute, tartine diverse si aranjamente imi este deja clar. Desigur micul dejun este tot intr-o lumina obscura.

La parter exista un un bar care are ceva activitate, seara uneori si cu karaoke. Cei mai multi clienti sunt localnici si dupa aspect cred ca este externalizat, nu apartine hotelului.

Mie imi este OK ca si pozitie si am sa mai merg acolo mai ales ca, fiind deja clienti fideli, eu si colegii mei avem un tarif negociat.


[fb]
---
Trimis de mristi in 10.03.16 14:42:05
Validat / Publicat: 10.03.16 16:19:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CLUJ.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1000 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mristi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Soare pe fațadă, luna în fundal.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 37.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [10.03.16 14:48:10]
    »

    @mristi - Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 70&ridAnt=67446

    ===

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    mristiAUTOR REVIEW
    [11.03.16 08:27:28]
    »

    @webmaster26 - Da, pozitia stabilita este OK. Exact acolo este intrarea principala in parcarea hotelului.

    Desi am cateva fotografii facute acolo nu le pot posta deoarece contin persoane carora ar trebui sa le cer acordul. Voi avea insa in vedere sa fac si ceva poze pe la hotelurile pe unde stau, pentru ca stiu cat de importante sunt. Chiar saptamana viitoare am rezervare intr-o pensiue careia i-am scris un review si am sa adaug si poze.

    Multumesc,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mristi
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Classic Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042178153991699 sec
    ecranul dvs: 1 x 1