66962 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Complex Turistic Euro Park

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
13.02.2016
DE
Avatar Dumitru C
--- F ---
vârsta 20-30 ani
DIN Bucureşti
înscris/ă în 12.02.16
MEMBRU: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2016
TIP: FAMILIE CU COPII
REGIM MASĂ Dp
PREŢ SEJUR:
740 lei
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 6
+ COPII: 2 -- varsta: 2 ani

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
CAZARE [camere etc]:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
CADRUL NATURAL
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
DISTRACŢIE / RELAXARE
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]

NOTA MEDIE rez.:
N/A

   
încărcat de pe telefon!

Loc de evitat - Euro Park Fundata

[Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele]

COMPLEX EURO PARK FUNDATA BRASOV

Am avut o rezervare pe 2 zile pentru 3 camere cu 2 copii de 2 ani si 6 adulti. Am platit 50% avans, iar cand am ajuns acolo, ne-au fost date 2 camere intr-un corp si a treia in alt corp. Am cerut sa ni se dea camere alaturare si am fost izbiti de un refuz categorit din partea administratorului, desi eram singuriii din tot complexul.

Ulterior dupa insistente am discutat cu proprietarul ca dorim sa plecam si ne vrem banii inapoi intru-cat nu suntem multumiti de felul in care suntem tratati si primiti. (Nu mai vorbim de faptul ca complexul este amplasat in panta si trebuie sa ai conditie fizica sa urci de la cladirea unde este amplasat restaurantul pana la camere. Un miros insuportabil de mucegai ce venea de la piscina etc.).

Proprietarul a fost de acord in prima instanta sa stam doar o noapte pentru care deja platisem, dar dupa ce a inchis telefonul, a revenit cu un apel si ne-a cerut si bani pentru cei 2 copii, pentru care initial nu ne ceruse nimic si ca fara sa platim acei bani nu putem ramane.

Am insistat ca nu dorim sa mai ramanem datorita conditiilor si felului in care suntem primiti, dar raspunsul acestuia a fost ca daca nu platim ne " evacueaza".

L-am anuntat ca vom face sesizare la ANPC, insa nu l-a interesat in plus cand am fost sa predam cheile la camere am fost intampinati din nou cu ostilitate de catre administrator care ne-a blestemat copii si ne-a amenintat "sa aveti grija cum conduceti, ca aveti copii mici si se pot intampla atatea pana acasa", in urma remarcii venite de la noi" sa va bucurati de banii nostrii".

Bucataria lasa de dorit (ne era frica sa mancam acolo) si conditiile din tot complexul nu sunt de 5 stele, ci de cel mult 3 stele cu indulgenta, nu mai vorbim de personal care nu are pregatire in domeniul turismului si impertinenta cu care sunt tratati turistii, daca nu sunt de acord cu parerile lor. Am plecat fara sa primim nici un ban inapoi.

Nu merita sa functioneze, nu fac decat sa insele si sa pacaleasca, jegmaneasca turistii.

NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

---
Impresii încărcate de Dumitru C in 13.02.2016 00:06:10

Validat / Publicat: 16.02.16 18:38:33


  • Nu a fost singura vizită/vacanţa în ROMÂNIA.
VIZUALIZĂRI: 2165


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (Dumitru C); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  2250 PMA (din 3 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- webmasterX
[13.02.16 09:59:13]
» mesaj pers

   Până la urmă aţi stat doar o noapte şi aţi primit banii pentru a doua înapoi? Sau nu aţi mai rămas, deloc?

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- webmasterX
[16.02.16 18:37:19]
» mesaj pers

   În lipsa oricărui răspuns şi în condiţiile unor note oricum "spre zero absolut" - articolul va fi pubciat FĂRĂ NOTE (măsură cerută de Regulament atât în cazul în care nu s-a stat măcar o noapte, cât şi în cazul notelor "zero peste tot")

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Dumitru C
[18.02.16 09:27:13]
» mesaj pers

   @webmasterX - Nu am mai ramas acolo si nici nu am primit banii inapoi.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Euro-Park
[05.04.16 16:18:25]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @webmasterX - Referitor la aceasta postare, banii au fost returnati in termen de 30 zile, turistii au refuzat cazarea, masa nu au servit-o desi fac referire la bucatarie, si fel si fel de "nemultumiri" pentru care ne vom adresa justitiei impotriva doamnei pentru calomnie, defaimare si insulta in spatiul public.

   De asemenea, la noi in unitate conform termenilor si conditiilor de cazare, care de asemenea sunt informatii publice toti copii platesc. Fiecare unitate are dreptul de de a-si impune propriile politici de cazare.

   De asemenea trebuie mentionat faptul ca in perioada in care doamna a facut rezervare, a achizitionat un pachet special de valentine's day in care tariful era per/persoana. In momentul de fata se poate verifica oferta pe site-ul nostru la sectiunea oferte sarbatori "Oferta Sfantul Valentin". Nu se specifica nicaieri faptul ca se va achita acest tarif promotional de persoana cu ocazia zilei indragostitilor si acesta include accesul gratuit al unui numar de copii!! Daca dansa avea de gand sa vina cu acesti copii si era de buna credinta trebuia sa anunte acest fapt in momentul rezervarii.

   De asemenea, Complexul Turistic Euro-Park este un complex de vile clasificate la pensiune de 5 margarete situate in aceeasi incinta (curte) informatie de asemenea publica! Nu suntem hotel de 5 stele, suntem Pensiune de 5 margarete la munte, iar panta mentionta vine odata cu muntele.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 600 PMA1 (din 3 voturi)]
- Dumitru C
[06.04.16 14:27:01]
» mesaj pers

   @Dumitru C - In urma sesizarii la ANPC s-au primit banii inapoi.

   Restul aspectelor raman neschimbate si nu am "calomniat, defaimat si insultat in spatiul public", ci doar am prezentat o situatie si o experienta pe care am avut-o in pensiunea respectiva.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- Euro-Park
[07.04.16 12:30:19]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   Stimata doamna, nu avem de gand sa facem cu dumneavoastra pe acest website acelasi circ, pe care prin aceeasi experienta a situatiei ne-a fost oferit de dumneavoastra, din punctul nostru de vedere.

   Totodata modul tendentios de expunere a "experientei" dvs. atat pe acest website cat si pe nenumarate altele (le-am listat pe toate) ne aduce prejudicii de imagine, si se incadraza la calomnie, insulta, defaimare, iar pentru o mai buna informare a dvs nu Anpc decide asupra contului unei societati ci o instanta.

   Iar cand afirmi despre o societate in spatiul public ca "inseala, pacaleste, jegmaneste", fara ca o instanta sa se pronunte in acest sens, trebuie sa ai proprietatea termenilor si sa fi pregatit sa-ti asumi legal responsabilitatea.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 150 PMA1 (din 1 voturi)]

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test
pagină generată in 0.0813109874725 sec