ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.01.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Galaţi
ÎNSCRIS: 25.01.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JAN-2016
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

In pielea turistului !!!

TIPĂREȘTE

Salutare tuturor. In afara de faptul ca am incercat sa petrec cateva nopti intr-o statiune 75% statuta si fara prea mari posibilitati de a face ceva, am zis totusi sa incerc. Ok. Cazat la un mare hotel din centru , la care o mare personalitate din media a facut reclama, ca e asa, ca e pe dincolo, am zis sa o probez sa stiu ce pot da turistilor. Vazut, probat, dezamagit si imediat mutat. Unde?? In pensiunea Poiana Verde.

1. Cazare: camera mare, calduroasa, primitoare. Am stat in Family. A doua zi am dat in vileag ca sunt din agentie de turism si am vazut si alte camere. Curate, ingrijite. Mai grav este dupa ce pleaca turistii, e dezastru dupa ei. Pacat. Este munca unor oameni totusi.

2. Restaurant: curat, mancare buna, dincolo imi "sarise fesul" la cat era de sarata. Si o luasem pt copil. Produsele proaspete. Perfecte. Fara comentarii negative.

3. Privelistea: probabil printre cele mai frumoase. Tocmai sus la cabana proprietarilor privelistea este si mai si. Posibilitate de a te da cu sania oriunde cu un copil, atata timp cat la partie nu ai posibilitatea aceasta.

4. A doua zi dupa ce i-am spus proprietarei ca suntem de la o agentie si chiar am stat acolo pentru impresii la cald sa ne facem, doamna ne-a plimbat peste tot. Am vazut si vila, cea cu 7 camere. Apropo, tocmai plecasera turistii, totul era varza dupa plecarea lor. Living, bucatarie. Cineva facea curatenie acolo si avea ceva de munca. Din nou turisti fara bun simt. Si din nou este pacat ca acolo s-a muncit.

In concluzie: recomand acest loc pentru familiile cu copii care doresc priveliste si aer curat si care nu vor sa stea inchisi intre 4 pereti ca in alte parti din zona unde se face reclama mascata.

Si ca sa raspund si unora de pe aici care au zis de crapaturi, lenjerie rupta si chiuveta murdara: Dragi turisti, inainte de toate aveti bunul simt sa strangeti dupa voi mizeria din camere. Oriunde va duceti ganditi-va ca acolo este munca unor oameni. Si intotdeauna cand ceva va nemultumeste anuntati din timp si nu mai intrati pe aivi sa aruncati cu noroi. Iar lucrurile negative intotdeauna sa le ziceti ca recomandare.

Alegeti cu incredere pensiunea Poiana Verde si orice nemultumire aveti acolo auntati proprietarii. Sunt deschisi si intelegatori si lucrurie se pot rezolva pe loc. O seara buna tuturor.


[fb]
---
Trimis de Cristi.I in 25.01.16 01:07:33
Validat / Publicat: 25.01.16 10:24:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA. A mai fost în/la: Bucovina, Maramures,
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2380 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristi.I); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    mishu
    [25.01.16 11:24:52]
    »

    Eu merg de obicei la hotel si vad lucrurile din prisma turistului si prin prisma unui agent de turism, insa intr-adevar si eu verific lucrurile in camera sa fie in regula si mi se pare de asemenea de bun simt sa lasi lucrurile la plecare oarecum in ordine in camera.

    Asa cum mie nu-mi place sa gasesc lucruri patate, degradate asa incerc si eu sa mentin. Daca un pahar spart poate fi inlocuit usor, o usa rupta e mai dificil si scump.

    in mare majoritate in hoteluri nu se mai verifica camera la check-out, se merge pe incredere si daca s-ar verifica am considera ca pe ceva injositor, si atunci ar trebui sa pastram locurile asa cum sunt (binenteles sa sezizam lucrurile in neregula).

    Felicitari, de luat in seama locatia

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aandreea
    [25.01.16 11:31:47]
    »

    @mishu - Atunci cand parerea este data de proprietari nu este o parere buna de luat in seama.

    Cum se face ca cei care au pareri bune despre aceasta pensiune nu au atasat poze facut de ei? Si ca parerea lor minunata apare fix dupa o deziluzie povestita de un turist care a fost acolo cu adevarat. Probabil ca e important ca ultimul comentariu sa fie pozitiv pentru a fi inselati si altii, asa cum am fost noi.

    Si inca o chestie, daca era un turist care se presupune ca venea dupa altii care lasau mizerie, sa intelegem ca trebuia sa se fi facut curat inainte de a se caza.

    Pe langa faptul ca este o minciuna grava, o astfel de afirmare nu ar fi putut-o face un TURIST REAL.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aandreea
    [25.01.16 11:36:13]
    »

    @Cristi. I -

    Pe langa faptul ca este o minciuna grava, o astfel de afirmare nu ar fi putut-o face un TURIST REAL. Daca acest comentariu venea din partea unui turist, care se presupune ca se caza dupa unii care lasau mizerie, sa intelegem ca trebuia sa se fi facut curat inainte de a fi cazati. Ceva nu se leaga,

    NOI NU AM POVESTIT, noi am pus poze (vezi impresii), dovezi, lucru pe care ati fi putut face si dvs cu mizeria care se presupune ca am lasat-o.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Cristi.IAUTOR REVIEW
    [25.01.16 12:49:13]
    »

    @aandreea: in curand o sa aveti si poze.

    Si am vazut dezastrul de dupa tocmai pt ca am dat cartile pe fata si le-am spus ca suntem agentie si dorim sa vizitam toata locatia pt o colaborate pe viitor. De aceea am vazut dezastrul din camere. Turistii se pregateau de plecare.

    In curand o sa vedeti si poze de la fata locului pentru ca in maxim doua saptamani ne reintoarcem in locatie sa vedem daca micile chestii depistate vor fi rectificate.

    Iar de data asta am fost turist real chiar daca sunt agent de tursim si am vizitat mii de camere in in diferite locatii.

    Problema nr 1 intre proprietari si turisti este comunicarea.

    Si eu am observat cateva crapaturi in perete. Dar spre cunostinta unora, combinatia lemn ciment lucreaza toata viata. Si este posibil sa apara. Asta nu inseamna ca de acum e dezastru. Ce sa mai zici cand gasesti pereti desenati cu pix dupa numai 3 luni de la curatenie. Credeti ce doriti fiecare dar noi tocmai asta incercam sa facem. Sa vedem cu ochii nostri inainte de a da turistului. Si apropo, pozele sunt inselatoare intotdeauna. Apelati la agentii daca vreti realitatea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cristi.IAUTOR REVIEW
    [25.01.16 12:51:52]
    »

    @mishu: daca ajungeti acolo si depistati ceva vorbiti cu proprietarii. Se rezolva orice si sunt intelegatori. Cu greu mai acceptam noi, agentiile sa facem colaborari cu diferiti proprietari. Dar uneori gasesti si cu cine. Problema nr. 1 in turism este comunicarea de cele doua parti... proprietar - turist. O zi buna

    Cristi.IAUTOR REVIEW
    [25.01.16 12:55:44]
    »

    Si inca o chestie: ceva nu se leaga Andreea pentru ca noi statusem deja o noapte si noi nu doream cazare ca sa intram dupa turisti. Am intrat ca agentie exact cum se face intr-un infotrip in care vizitezi locatii.

    aandreea
    [25.01.16 14:18:15]
    »

    @Cristi. I -

    Ok.

    1. Ajungi si nu iti da caldura in prima zi, semnalezi si in secunda doi dau drumul la centrala cu scuzele de rigoare. Totul bine, zici ca s-a intamplat si iti vezi de treaba.

    A doua zi te trezesti dimineata in frig, la orele 9 caloriferele reci. Zici ca mergi la masa si iesi la plimbare si nu dai importanta.

    Te intorci si vrei sa dormi, rogi sa se dea drumul la centrala a A DOUA OARA. Dau drumul la centrala. Rugam sa nu mai fim nevoiti sa cerem caldura si sa fie o temperatura constanta in camere. Totul bine si frumos, dormim dupa amiaza urmand noaptea de revelion.

    A treia zi, dimineata de dupa revelion iar frig. Iesim la masa, la plimbare, revenim in camere iar racoare, in ideea ca iar ar fi trebuit sa semnalam IAR si fiind deja jenanta situatia am dormit asa, trezindu-ne in 16 grade.

    Am chemat in camera pe doamna Andreea, sa vada si dansa... si la 16 grade ne intreaba "a, e frig? cam frig, ne cerem scuze". Serios? Cand mergi undeva, la munte sau nu, iarna nu cred ca vrei sa ceri caldura in fiecare zi?!!!

    2. Cand gasesti peretii crapati deasupra patului, mobilie fara manere, o usa lipsa la cabina de dus, si semnalezi, nu cred ca iti rezolva nimeni problema imediat (de fapt sigur). Oricat ai comunica.

    Dc sunteti de la agentie nu cred ca promovati asa ceva, sau nu ar trebui sa faceti asta.

    Cu "scuze" s-a trecut tot sejurul si banii au fost luati.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Cristi.IAUTOR REVIEW
    [25.01.16 14:38:15]
    »

    @aandreea: foare bine ca ai semnalat lucrurile acestea. Cine trebuie sa le vada eu zic ca o sa le vada. Si eu am vazut cateva aspecte pentru care am stat solicitat o rezolvare, asta ca sa nu mai apara si pe viitor in caz ca reusim sa trimitem turisti acolo.

    Dar vreau sa iti spun ca acolo am ajuns datorita nemultumirii fata de conditiile unui hotel de top sa zic asa din Slanic. Un hotel la care s-a facut reclama in media de cineva cu priza la public. Cauta postarile mele de azinoapte si ai sa vezi despre ce hotel e vorba. Si crede-ma, diferenta este de la cer la pamant.

    Ce am gasit aici este mult peste ce e acolo. Iar poze nu folosesc pt ca nu imi place sa "arunc cu noroi"... trag doar un semnal de alarma pt a se imbunatati situatia.

    Iar ceea ce zici iti dau perfecta dreptate si cred ca cineva trebuie sa se sesizeze de acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [25.01.16 14:45:30]
    »

    @Cristi. I -

    Am intrat ca agentie exact cum se face intr-un infotrip in care vizitezi locatii.

    Review-ul este republicat FĂRĂ NOTE.

    Vizita unei locaţii de cazare într-un info-trip e cu TOTUL ALTCEVA comparativ cu un sejur în care stai acolo efectiv.

    aandreea
    [25.01.16 15:32:33]
    »

    @Cristi. I - Posibil sa fie asa. Eu insa relatez acum raportand banii pe care i-am dat la ceea ce am gasit (de la conditii la atitudinea fata de turist). Si dc nu e singura situatie e mare pacat pentru ca in felul asta nu suntem incurajati sa revenim.

    Sa avem pretentii (asa cum ne acuza dna Andreea) este normal, pentru ca platim pentru ele si ne-am saturat si sa fim tratati cu "merge si asa" si diferit pentru ca suntem tineri, sau mai tineri decat ceilalti turisti.

    Sa speram la mai bine, sa speram ca repara si aduce locatia la nivelul de 4 stele (nivel pe care nu-l atinge nici pe departe acum), dar pentru atitudinea lor sfidatoare clar nu revenim si nici nu recomandam.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    djpedros
    [25.01.16 16:51:21]
    »

    @Cristi. I -

    Si eu sunt unul din cei 6 tineri mentionati de proprietara pensiunii in review-ul anterior si intamplarea face sa fiu tot din Galati.

    Va rog sa-mi transmiteti un mesaj privat cu numele agentiei pe care o reprezentati, poate colaboram in viitor

    Cristi.IAUTOR REVIEW
    [25.01.16 22:12:57]
    »

    @webmaster: m-am referit la acest lucru pt ca am vizitat toata locatia si mai toate camerele din aceasta perspectiva. Ca turist nu cred ca ai ocazia sa intri prin toate colturile unei locatii. Si stiu care e diferenta intre un info si un sejur. Dar na, riscul meseriei, pleci in sejur si la un moment dat cand prezinta interes devine job fara sa vrei. Ca sa nu mai zic ca intr-un info vizitezi cam ce vor hotelierii sa arate. Toate sunt aranjate si arata frumos la ceea ce vezi... problemele apar apoi. Posibil sa fie cel mai tare mod de a depista problemele unei locatii. Stai acolo si vezi ce si cum si iti faci impresie ca apoi sa stii daca merita sa dai sau nu. Probabil data viitoare cand voi trimite acolo pe cineva nu o sa mai fie la fel. Dar cu siguranta il voi "instrui" in asa fel incat sa aflu detalii ))... apoi o sa intorc foaia

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cristi.IAUTOR REVIEW
    [25.01.16 22:24:42]
    »

    @aandreea: te inteleg perfect pentu ca si mie mi s-a intamplat acelasi lucru intr-o alta locatie din Slanic. Si sincer de asta am decis sa imi fac cont. Pentru ca ceva este aici si altceva dincolo. Mie mi s-a intamplat invers fata de ce este descris aici. La una de bine si am gasit nu prea bine, si la una scris de rau si eu am gasit mai bine. E clar ca nu putem fi toti de aceeasi parere ca na... sunt zile si zile... dar macar aducem pe tapet aceste lucruri. Poate asa este nu face 4* dar treaba ca e departe de 4* e prea mult spus. Asa este, la noi se dau stelele ca sa fie acolo, dar pana nu se trage linie sa ajungem la un standard asa va fi. Si eu la momentul de fata pot da un 3☆ plus pentru ca din punct de vedere al cazarii chiar stau foare bine fata de alte locatii. Probabil daca vor investi intr-un spa atunci cu siguranta vor face cele 4 pe deplin. Dar pentru comportament niciodata nu poti da un numar de stele. Tine de fiecare... asa cum ai grija de afacerea ta, asa o ai... sincer daca as avea aceasta oportunitate as fi de acord sa stam fata in fata toti cu cartile pe masa. Cred ca numai asa se vor rezolva multe lucruri negative in turism. Trebuie sa invatam unii de la altii... asta este clar...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aandreea, Cristi.I, djpedros, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex Poiana Verde:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052042961120605 sec
    ecranul dvs: 1 x 1