66251 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Rina Sinaia Hotel

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
05.01.2016
DE
Avatar mihai.panait
--- M ---
vârsta 50-60 ani
DIN Bucureşti
înscris/ă în 16.07.13
MEMBRU: PREMIUM
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 4 nopti
TIP: CUPLU FARA COPII
REGIM MASĂ dp
PREŢ SEJUR:
3400 lei
FĂRĂ transport

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
70.0 %
  
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.0 %
  
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100 %
 
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL
100 %
 
Încântat, fără reproș
DISTRACŢIE / RELAXARE
50.0 %
  
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTA MEDIE rez.:
7.60
  
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)
Autorul ar RECOMANDA această destinaţie unui prieten sau unui cunoscut

rezervare cazare
la PMM* = 48 EUR  
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

   

Revelion Rina


Am participat la primul rev in tara dupa. Sharm el sheik, valencia, cipru de 2 ori, roma. agentiile romanesti au anulat un charter de hurgada la care eram inscris asa ca revelionul in egipt a fost compromis. (am fost anul trecut cu Turkish dar orarul de zbor e imposibil… pierzi o noapte la dus si una la intors - prea tare pt 60 de ani)

Deoarece anul trecut am petrecut f bine de 1 martie am hotarat sa particip la revelionul organizat de hotel rina din sinaia.

Am luat o oferta direct de la hotel (nu faceti asta ca piedeti bani!) mai bine luati de la agentiile de turism care au aceeasi oferta cu pret mai mic!

Puncte tari:

1) masa de revelion si de carnival (a doua seara) excelente. Servite a la carte farfurii frumos ornate chiar daca erau peste 500 de invitati.

2) Camera de hotel calduroasa chiar daca erau afara -15 grade.

Puncte slabe:

1) Paturile sub orice critica! Saltelele trebuiesc schinbate imediat…. parca eram la un motel de 1 stea.

2) Am cerut un pliculet de ness (0.15 lei) de la camerista; raspuns - primiti numai 2 la inceputul sejurului… pt 15 bani?

3) Am avut acces liber la piscina … la un moment dat niste romani rromi dau sa intre imbracati in Jacuzzi… ce doamna, ne e rusine sa ne dezbracam… sunt si barbati de fata… am plecat!

4) Revelionul s-a tinut in 3 Sali… noi am fost repartizati in sala bucegi…. din pacate… tot aici a fost repartizati si grupul unui cunoscut fotbalist roman retras din activitate dar… de ce din pacate? Toti “artistii” mergeau la aceasta masa cersind si primind bani… catanga chiar s-a suit pe masa lor de era sa cada… la varsta ei… dar ce nu face omul pt 100 euro de la un invitat? … a sosit si momentul beli-dance (dans din buric) … pai pana nu a trecut fetita pe la toate mesele nu s-a terminat numarul…. chiar daca alti artisti au plecat ca trecea timpul si ei trebuiau sa fie prezenti in alta parte…. formatia din sala era mereu intrerupta de intrarile diversilor artisti asa incat era un dezacord total intre ce se canta de ei si programul fiecarui artist…. artistii din “prima linie” a muzicii usoare (asa au fost prezentati de conducerea hotelului) erau niste ratati moldoveni care aveau o singura problema… sa ridicam paharul si acelasi ritm din gara pt doi… iubesc femeie mana ta!... despre muzica mai noua nu s-a prea auzit… a ba da! a venit o pustoaica care a cantat ceva de la Eurovision, vreo 4-5 melodii… dar atat….

5) Am cerut in plus un pahar de whisky la meniul de revelion… parca as fi cerut un pahar de aur… dar mi s-a adus…. a doua seara n-am mai indraznit sa cer inca o vodka… mi-a fost rusine….

6) Am cerut in afara meniului un gin tonic in seara de revelion si evident niste espresso (pe lista era cafea la filtru). Stupoare la nota de plata… daca la barul de zi al hotelului un gin tonic costa 16 lei iar un espresso 7, aici am fost taxati cu 27 lei gin tonic si 11 lei espresso… dar era revelionul si ce mai conteaza 50 de lei…. doar suntem in romania….

Cam de aceea am cam ocolit Romania in aceste zile in ultimii ani…

Cred ca daca eram in sala mare a restaurantului hotelului petrecerea ar fi fost mai reusita… aici exista formatia hotelului formata din 2 solisti care stiu sa antreneze lumea la dans…. ne-au demonstrat cu prisosinta in seara de 02.01 cand a fost doar o invitata… abia acum am petrecut o seara placuta cu muzica diversificata pe placul tuturor. Si hore, si sarbe, si brasoveanca, si muzica anilor 70-80 si muzica noua…

NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

---
Impresii încărcate de mihai.panait in 05.01.2016 22:06:04

Validat / Publicat: 05.01.16 23:02:55


  • Alte destinații turistice prin care a fost: multe in turcia, grecia, bulgaria, italia spania, cipru, egipt, dubai, caraibe etc...
VIZUALIZĂRI: 1051


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (mihai.panait); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  14599 PMA (din 18 voturi) nota2
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- Hotel Sinaia
[11.01.16 16:45:23]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @mihai. panait - Stimate domnule Mihai Panait,

   La multi Ani!!!

   Dorim sa va multumim pentru impresiile / recomandarile postate de dumneavoastra pe site-ul “ AmFostAcolo.ro “.

   Ca director al hotelului am citit cu mare interes cele scrise de dumneavoastra si am sa va supun atentiei punctul meu de vedere.

   1. Ca orice hotel din Romania sau orice alta tara ne promovam si ne vindem serviciile prin mijloace proprii sau prin intermediul colaboratorilor nostrii: agentii de turism si platforme de rezervari on-line. Aceasta relatie cu terti colaboratori implica valoarea neta minimala a serviciului vandut, la care evident se adauga un commission care difera de la agentie la agentie, pana la tariful cu care biroul de rezervari al hotelului vinde direct, clientul avand libertatea de a alege dintr-o multime de oferte;

   2. Referitor dotare camera cu pat “ sub orice critica “ cu saltea ce necesita “schimbare imediata”, am verificat personal camera in care v-ati petrecut sejurul si doresc sa va informez ca este una din camerele comfort 4* ale hotelului iar salteaua este tip Lineaflex, un brand Italian foarte renumit si foarte solicitat in industraia hoteliera din lume, saltea achizitionata si data in folosinta in luna martie 2015 si, care a fost si este apreciata de catre foarte multi turisti care la randul lor au petrecut sejururi de vacanta si in alte tari europene sau alte continente, la fel ca si dumneavoastra.

   3. In camere se pun la dispozitia turistilor ca si facilitate de preparare a unei cafele / ceai, pliculete de cafea solubila / ceai care ulterior sunt suplimentate la cererea turistilor, dar urmare a remarcii facute de catre dumneavoastra am sa analizez mai in detaliu acest aspect;

   4. De curand am avut placerea de a inaugura noul centru SPA care spre bucuria noastra este cautat si vizitat de foarte multe persoane de diferite etnii si nationalitati, de aceea va supun atentiei ca suntem unul dintre hotelurile care nu fac nici un fel de discriminare, chiar daca de multe ori comportamentul lor este mai mult sau mai putin adecvat pozitiei lor in societate. In concluzie, daca ati evitat aceasta situatie neplacuta prin parasirea centrului SPA, erati binevenit oricand daca reveneati ulterior asa cum au procedat si alti turisti;

   5. Cazul “Catanga” il regretam si noi, fiind pentru prima data cand ni se intampla asa ceva. Am analizat personal aceasta intamplare in urma careia, a rezultat incetarea colaborarii cu aceasta solista;

   6. Din experienta acumulata in 18 ani in functia de Manager al acestui hotel si din reusitele avute tot timpul la ofertele de sarbatori: Valentine’s Day, Ziua Femeii, Paste, Rusalii, Sf. Andrei, Craciun, Revelion, politica mea personala a fost de a da valoare artistica muzicala fiecarei oferte insotita de mese festive prin contractarea de solisti renumiti, clasati in prima linie a muzicii usoare romanesti, anul acesta in mod special invitand 2 solisti de muzica usoara din Republica Moldova, vestiti in Europa si New York. Surprins fiind de comentariul dumneavoastra negativ si de pozitia dumneavostra fata de muzica in general (poate sunteti putin in urma cu genurile de muzica adecvate diferitelor tipuri de evenimente), va informez ca turistii au fost foarte multumiti de aceste seri cu programe muzicale iar feedback-urile primite au fost foarte bune in legatura cu toti artistii care au prestat in serile de 30 Dec, 31 Dec, 01 Ian si 02 Ian;

   7. Observatia legata de paharul de whisky asemuit cu un “pahar de aur” nu o inteleg. In conditiile in care in noaptea de Revelion, s-a oferit pentru 2 persoane, whisky sau cinzano, la alegere, 1 sticla de vin alb, 1 sticla de vin rosu, sampanie, prigat, pepsi, o tratatie care, din punctul de vedere al turistilor pe care i-am avut oaspeti la trecerea dintre ani a fost destul de consistenta in raport cu valoarea meniului existent in pachetul turistic achizitionat, ma surprinde comentariul facut de dumneavoastra.

   8. Ca la orice hotel din Europa (chiar subsemnatul a fost oaspete la zeci de hoteluri din Europa), este normal si legal sa existe diferente de pret intre restaurant si bar la produsele existente in gestiunea fiecarei locatii, chiar daca acestea apartin aceleasi societati.

   Stimate domn, fiind printre foarte putinii turisti care au facut comentarii negative legate de seara festiva de Revelion, va aduc la cunostinta ca am avut ocazia sa petrec Revelionul la hoteluri cu renume din Europa si a caror restaurante la ora 24:30 isi incheiau activitatea pana dimineata la ora 09:00 cand isi asteptau oaspetii la micul dejun.

   Nu ocoliti Romania, este tara cu cele mai frumoase petreceri de Revelion din Europa si alte continente.

   Am avut placerea de a fi gazda a 630 de turisti pe care i-am incantat cu programe muzicale diversificate oferite de artisti minunati, tombola cu premii, meniu culinar diversificat si bogat.

   Sunt convins ca veti alege Romania ca destinatie de vacanta in aceste zile speciale si pe viitor si, mai mult de atat, va invit cu drag sa reveniti la hotel Rina Sinaia, locul unde majoritatea turistilor au fost foarte multumiti si fericiti de petrecerile de care au avut parte pentru ca acest hotel, este locul in care “te simti ca acasa”.

   Va doresc un An Nou cu multe bucurii si impliniri!

   Cu deosebita stima,

   Marian Schwartz - Manager

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 450 PMA1 (din 2 voturi)]
- laurentiu_preda
[17.07.17 16:34:16]
» mesaj pers

   @Hotel Sinaia:

   Frumos raspuns, demn de un manager.

   Nu trebuie sa fim excesiv de negativisti, si orice furnica de pe jos sau un mic neajuns, sa, iti strice o stare de spirit care trebuie sa fie la cote superioare, in cazul unui concediu sau aici... in cazul unui revelion!

   Daca va spun eu aiureli de petreceri, revelioane sau concedii facute praf in austria, franta sau in alta parte... ati aprecia atunci chefurile de la noi!

   Cu sanatate

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- mihai.panait
[17.07.17 22:15:08]
» mesaj pers

   @laurentiu_preda: buna laurentiu

   eu sunt de stil mai vechi si nu am intels daca apreciezi raspunsul directorului sau glumesti pe seama lui...

   eu nu am vrut sa intru in polemica cu nimeni ba chiar am trimis un link cu review-ul meu hotelui rina pntru a posta eventual un drept la repica (cel existent in acest moment).

   cum sunt informatician de meserie chiar daca am iesit la pensie sunt 2 variante...

   1. daca ai glumit ar fi bine sa postezi locurile unde ai petrecut revelioane mai putin reusite pntru atentionarea prietenilor din afa... ca si mine, daca ai avut o experienta negativa nu neaparat toata luma pateste la fel... dar exista o parere de care cineva va tine cont in alegerea facuta... sau nu... tu ti-ai facut datoria morala...

   2. daca ti se pare un raspuns pertinent, citeste review din tripadvisor... fiecare postare negativa incepe cu "ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, in scurt timp... "... dar asa se face turism in romania... intotdeauna turistul e de vina ca doar e client... e unul si vin alti prosti care cumpara restul produselor sau serviciilor in acest caz... si-a mai tras unul teapa... treaba lui... are balta peste...

   referitor la alte revelioane petrecute afara, daca stii ca la ora 1 noaptea se termina totul este alegerea ta daca mergi acolo sau nu... dar cu siguranta nu va veni o dansatoare din buric sa se suie pe masa ta cersind bani... e drept ca eu nu agrez acest comportament care poate altora li se pare cool...

   daca vei citi si alte reviewuri ale mele vei vedea ca in toate am incercat sa fiu obiectiv, expunand doar faptele concrete, specificand doar ca mi-a placut sau nu...

   in rest sa auzim de bine si dl manager ar trebui sa vina in sec XXI... imi mentin in totalitate review-ul si consider un raspuns in afara subiectului cel dat dl schwart...

   evident o familie poate merge la rina de revelion cu 700e sau poate merge la roma cu aceeasi bani... fiecare face cum vrea... vrei manele du-te la rina... vrei sa petreci pe strazi, sa spargi sticle de sampanie (4e la alimentara sampanie buna... evident nu moet dar buna) pe strada mergi la roma, florenta, valencia, etc... (a doua zi oricum totul e luna si nu se cunoaste nimic...)

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]

Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri
Dacă aveți deja un cont pe AmFostAcolo, vă puteți autentifica mai jos
UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Probleme autentificare? / Recuperare date cont"

Dacă nu aveți cont pe sait, vă puteți crea unul în 2-3 minute făcând click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
  • Sunt acolo (Aug.2017) - punctaj satisfactie: 9.10 (scris in 30.08.17 de dana_filip din BUCURESTI) - RECOMANDĂ
  • Prea multa agitatie (Jul.2016) - punctaj satisfactie: 9.10 (scris in 01.08.16 de ursanovici din TâRGU JIU) - RECOMANDĂ
  • Nu se merita... (Feb.2016) - punctaj satisfactie: 4.25 (scris in 21.02.16 de BJ1 din BUCUREşTI) - NU RECOMANDĂ
  • Placut (Jan.2016) - punctaj satisfactie: 7.38 (scris in 10.01.16 de enciu gabriela din BUCUREşTI) - RECOMANDĂ
  • Craciun (Dec.2015) - punctaj satisfactie: 10.00 (scris in 24.04.16 de nicoleta7pla din ROMANIA) - RECOMANDĂ
  • Mult sub aşteptări (Dec.2015) - punctaj satisfactie: 7.45 (scris in 31.01.16 de Michaell din FRANKFURT A.M.) - NU RECOMANDĂ
  • Hotel 2 stele, Restaurant 1 stea cu indulgenta (Dec.2015) - punctaj satisfactie: 5.00 (scris in 06.01.16 de doru78 din TULCEA) - NU RECOMANDĂ
  • N.B.: Recomandarile evidenţiate (pe fond galben) aparţin unor autori cu statut de membru GOLD sau superior

    INFO:
  • PUNCTE SATISFACŢIE MEDIE pentru acest obiectiv: 7.58
  • GRAD RECOMANDARE: 65.22%
TOP

 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)





  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2017 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2017 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

pagină generată in 0.623315811157 sec