66133 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Vila Septiliceştilor (ex Conacul Andreiaș, Tărâmul Mândrului)

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
02.01.2016
DE
Avatar Bog01
--- M ---
vârsta 40-50 ani
DIN Bucuresti
înscris/ă în 02.01.16
MEMBRU: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 4 nopti
TIP: FAMILIE CU COPII
REGIM MASĂ DP
PREŢ SEJUR:
3080 LEI
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 2
+ COPII: 2 -- varsta: 2; 4

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
0.0 %
 
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.0 %
  
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.5 %
  
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL
70.0 %
  
Satisfăcător
DISTRACŢIE / RELAXARE
0.0 %
 
Sub orice critică

NOTA MEDIE rez.:
2.15
  
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)
Autorul NU ar recomanda această destinaţie unui prieten sau unui cunoscut

rezervare cazare
la PMM* = 220 EUR  
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

   

Vacanta de Revelion de cosmar


In perioada 28.12.2015-03.01.2016 am facut rezervare la Pensiunea Conacul Andreias din sat Gura Raului, strada Principala nr. 1000, Judetul Sibiu. Am platit un avans de 30% cand am facut rezervarea si diferenta la fata locului, patronului pensiunii, Dl. M. C. F. A., pentru o camera dubla cu mic dejun si cina incluse. La momentul platii diferentei de pret Dl. M. a venit cu casa de marcat, a taiat bon fiscal pentru diferenta platita, dar, solicitandu-i acestuia factura fiscala, a invocat ca nu are facturierul la el si ca in ziua urmatoare va aduce factura fiscala si bonul fiscal. Acest lucru nu s-a mai intamplat, astfel ca pana la momentul parasirii pensiunii, nu am mai primit nici factura si nici bon, practic nu am primit niciun document justificativ pentru plata efectuata.

Ulterior am aflat ca pensiunea se numeste Conacul Andreias de circa 2 luni de zile, inainte numindu-se Taramul Mandrului. Schimbarea numelui s-a facut ca urmare a numeroaselor reclamatii ale turistilor si a comentariilor negative de pe Internet care au facut ca pensiunea sa nu mai poata atrage turisti.

Inca din prima zi am constatat niste probleme in sensul ca in livingul unde se servea masa la parter era foarte frig si cateodata intra un fum in interior iar in camera temperatura nu era optima (era putin frig). Deasemenea micul dejun si cina lasau mult de dorit (seara mancare rece iar dimineata se servea ce nu se manca seara - spre exemplu platouri reci). Am considerat insa ca putem trece peste aceste neajunsuri dat fiind ca urma sa petrecem anul nou la pensiune. I-am indicat insa aceste probleme d-lui M. care a promis ca le va remedia.

Ulterior, la data de 30.12.2015 s-au mai cazat la pensiune mai multe familii. Dat fiind ca in seara de 30.12.2015 a fost foarte frig in sala de mese si in camere, iar Dl. M. a negat evidenta, spunand ca nu e niciun fel de problema ca caloriferele sunt reci si ca el “nu si-a facut pensiune pentru a deveni fochist”, in dimineata zilei de 31.12.2015 doua familii au parasit pensiunea desi aveau rezervare pana pe 03.01.2015.

In noaptea de Anul Nou am fost efectiv asfixiati cu fum in sala de mese si in unele camere. Am constatat impreuna cu celelalte familii ramase in pensiune ca acest lucru se intampla ca urmare a faptului ca centrala de lemne ardea cu usa deschisa, scotand un fum ingrozitor, Deasemenea boilerul era spart, in camera centralei fiind apa pe jos. A fost sunat Dl. M. care insa ne-a spus ca astea sunt conditiile, daca ne convine bine, daca nu suntem liberi sa plecam (desi platisem toti integral pana pe data de 03.01.2015), el nefiind de acord sa returneze vreun leu.

In aceste conditii, inca o familie a parasit pensiunea in dimineata zilei de 01.01.2016.

De asemenea am constatat ca in bucataria pensiunii era o mizerie de nedescris, alimentele se tineau in conditii improprii, filmand toate acestea.

Ca urmare a faptului ca dl. M. nu a dorit sa rezolve niciuna dintre probleme, noi fiind practic abandonati in pensiune datorita faptului ca pe durata zilei la pensiune nu era prezenta nicio persoana din partea pensiunii, unii dintre turisti au sunat la ISU Sibiu si la Politie. In final au venit la fata locului cei de la ISU Sibiu care au constatat ca centrala termica este utilizata in conditii improprii care pot duce in orice moment la o tragedie si au hotarat inchiderea centralei. Drept urmare am ramas total fara caldura si fara apa rece si calda in toata pensiunea.

Au venit ulterior si cei de la Politie care au constatat situatia de fapt de la fata locului si au preluat o reclamatie scrisa de la cei aflati in pensiune.

Dupa ce au plecat cei de la ISU si cei de la Politie, Dl. M. ne-a spus ca primim ce meritam pentru ca am apelat la aceste organisme. La solicitarea noastra de a ne asigura utilitatile in pensiune, a spus ca pe el nu il mai intereseaza acest lucru, si ca daca ne-am intoxicat cu fum sau ne vom imbolnavi ca urmare a frigului (afara fiind minus 13 grade) sa mergem la doctor! Apoi dl. M. a plecat si nu a mai fost de gasit.

Vazand ca am ramas complet fara caldura, apa rece si apa calda, in seara zilei de 01.01.2016 am parasit pensiunea, neputand ramane in aceste conditii de evul mediu tinand cont ca avem 2 copii, unul de 2 ani si unul de 4 ani.

Am aflat ulterior de la cei care au ramas in pensiune ca a doua zi, 02.01.2016 nu a mai venit absolut nimeni la pensiune, nici macar pentru a asigura micul dejun. Toate celelalte familii ramase au parasit pensiunea. Nici macar nu aveau cui sa lase cheia de la pensiune.

Mai este de remarcat ca cei care au primit facturi fiscale pentru cazare le-au primit pe mai multe firme inregistrate in anul 2015 desi pensiunea are vechime de cativa ani si ca cei de la ISU au spus ca autorizarea pensiunii este pe o alta firma.

Mai trebuie adaugat ca dl M. C. F. A. (...) adreseaza injuraturi turistilor si care nu are ce cauta in sectorul turistic iar pensiunea acestuia trebuie urgent inchisa deoarece este o bomba cu ceas.

Intreaga perioada in care am stat la aceasta pensiune a fost de cosmar. Cu toata intelegerea de care am dat dovada, intraga perioada s-a dovedit un chin fara sfarsit pentru noi, desi platisem un pret piperat. Insa este imposibil de locuit intr-o asemenea pensiune si este de neinteles cum s-a putut autoriza un asemenea spatiu de cazare.

NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

---
Impresii încărcate de Bog01 in 02.01.2016 20:36:30

Validat / Publicat: 02.01.16 21:34:37

VIZUALIZĂRI: 1444


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (Bog01); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  10350 PMA (din 12 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- webmaster
[02.01.16 21:14:38]
» mesaj pers

   @Bog01: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

   ===

   Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=15131

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Mandru22
[28.02.16 21:24:56]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   Asadar, iata ca in abia in 1 martie am reusit sa imi fac timp sa lamuresc unele lucruri si sa fac uz de acest drept la replica pe care il pun la dispozitie cei de la am fost acolo.

   Legat de aceasta situatie se impun urmatoarele precizari.

   Eu va prezint aici situati dpdv al hotelierului, dar voi caut sa fiu cat de obiectiv cu putinta.

   1. A devenit o adevarata manie a turistilor ca la cea mai mica nemultumire sa se razbune pe unitatea hoteliera in maniera asta, aruncand cu invective, critici mai mult sau mai putin obiective, corecte. Eu inteleg ca sistemul de reviewuri este necesar, pentru ca da oamenilor posibilitatea sa se informeze in prealabil despre locatia unde vor merge, insa ar fi nevoie de un grad de onestitate mai mare. Nu stiu daca ati observant (eu da), dar majoritatea celor care gasesc timp sa scrie sunt doar cei care dintr-un motiv sau altul sunt nemultumitii. Ca atare acest loc a devenit mai degraba un loc de deversare a frustrarilor decat o modalitate de a oferi informatii corecte si pertinente. La mine in locatie din 2008 incoace au trecut probabil sute, daca nu peste o mie de oameni, si cu toate astea avem 6 revieuri, pentru ca omul multumit nu are timp de postat pe net, el isi vede de viata cotidiana dupa vacanta.

   De asemenea a devenit practica, ca reactie la faptul ca aproape doar nemultumitii posteaza sa isi posteze singuri reviewuri de proslavire sub identitati false. Eu unul nu fac asta pentru ca mi se pare sub demnitatea mea, doar remarc un lucru pe care il suspectez.

   2. Sa revenim la situatia din 28 dec 2015 - 3 ian 2016.

   Voi face un rezumat succint.

   Noi avem 10 camere si un apartament. Grupul a rezervat toata locatia, cu singura rezerva ca 6 din camere s-au ocupat in 28.12 urmand ca in 30 sa vina si restul grupului sa vina in 30.12, cu plecare toata lumea pe 3 ian.

   Zis si facut, au ajuns primii 10-12 oaspeti in 28, au fost cazati in camerele lor. Pentru mese, exact asa cum se negociase am povestit cu totii, ei au ales cele 2 tipuri de ciorba, felul 2, desert, o discutie amicala, fara nici o problema.

   Ca o paranteza, dansii au achitat cu titlul de avans 30% din costul sejurului in luna Octombrie.

   A doua zi la fel, dupa cina, in jur de ora 22 dansii m-au chemat sa discutam ce urma sa servim pentru seara de 30, ziua 3. Tot atunci au achitat si restul de 70% din costul sejurului. Pentru acesti bani le-am eliberat bon fiscal emis de casa de marcat, precum si factura fiscala celor care mi-au solicitat asta.

   De ce gasesc ca e relevant acest aspect? Pai e simplu, daca era totul asa de cosmar, o casa a groazei cum scriu acum dansii, de ce oare au mai platit acesti bani la 2 zile dupa ce se cazasera dansii? De ce nu plecat, fugind departe unde vedeau cu ochii? Va spun eu de ce. Pentru ca totul era f bine, in casa era cald, in ciuda celor -18 grade de afara, mancarea era proaspata si buna astfel incat dansii au fost cei care m-au chemat sa imi achita banii.

   Ce s-a intamplat mai departe poate parea complicat, dar e f simplu de fapt, tine de natura umana.

   Dar sa ma explic. In 30 au venit restul turistilor.

   Care bineinteles au aparut la ore diferite, intre orele 13-14 pana la ora 20. Fiecare din ei cu pretentia de a fi serviti cu mancare calda la sosire. Avand in vedere ca se negociase clar, demipensiune, cu mic dejun si cina, intre orele 12-19 in locatie era o singura persoana, ale carei atributii erau sa cazeze turistii, sa ii conduca la camere. Cand insa acestia au cerut de mancare, ca deh, erau de pe drum, fata s-a straduit sa le pregateasca. Doar ca pentru ca nu facem parte din meniul negociat nu eram pregatiti sa servim si pranz, si in acelasi timp, aceeasi persoana sa si conduca la camere. Motiv din care noilor veniti li s-a parut totul f dezorganizat, si cel putin cu ei s-a plecat cu stangul. Ce incepe prost se termina si mai prost zicea un intelept candva. Aici ar fi trebuit ca liderul grupului, cel cu care se negociase clar mic dejun si cina incepand cu ora 20:00 ar fi trebuit sa intervina si sa explice ca pranzul nu facea parte din oferta. Nu ca ne-am fi zgarcit la o farfurie de ciorba, insa ar fi trebuit sa mai fie inca o persoana acolo ca lucrurile sa fie sub control.

   Cum de la un mar stricat se strica toata lada asa am patit noi cu turistii cazati la apartament. Apartamentul este o locatie separata, o cladire mai mica de circa 70m2 situata in curtea pensiunii, care e o locatie mai alfel, care are un pat cu baldachin, semineu propriu, sauna proprie, o cada din piatra in mijlocul camerei. Ma rog, intelegeti probabil dvs ideea si scopul.

   Aici am cazat o familie, fam S.. Din punctul meu de vedere ei sunt autorii morali ai dezastrului la care am ajuns in final. Prima surpriza neplacuta din partea lor, desi se negociase un tarif de 3500 ron pe 4 nopti, 2 adulti si 2 copii pentru apartament, demipensiune, odata ajunsi la noi ei au inceput un soi de negociere. Au inceput prin a critica totul, ca deh, daca ataci si il pui in defensiva pe adversar probabil ca vei primi un pret mai bun. Dupa critici a urmat o discutie in care ne-au anuntat ca ei vor sa stea doar 3 nopti pentru care ne vor plati 2500 ron, ca atat face in opinia lor locul. Orice hotelier stie ca in 30 decembrie e absolut imposibil sa mai gasesti client, de aceea se plateste avans, si sejurul se achita de obicei inainte. Asa incat dansii, care ne-au marturisit ca detin o pensiune si ei, stiau bine asta, si practic m-au santajat punadu-ma in situatia de a accepta ce vor ei sau sa raman cu apartamentul gol.

   Am purtat discutia la ei in apt, unde erau 45 de grade avand in vedere ca era caldura de la soba din sauna si de la semineul din incapere.

   Cu asta s-a incheiat si greaua zi de 30, si am sperat ca odata ce toata lumea s-a cazat nu vom mai avea de facut decat sa le oferim mesele, inclusiv cea de Revelion si totul va fi bine.

   In dimineata zilei de 31 pe cand venisem sa pun lemne in centrala am fost intampinat de d-na S. Era nemultumita ca focul din apartamentul ei trebuie intretinut cu lemne si ca ea nu are chef sa faca asta si prin urmare sa ii returnez banii ca vrea sa plece. Avand in vedere discutia cu negocierea facuta cu japca din ajun nu mai eram deloc dispus sa fac concesii acestei personae asa ca I-am spus f scurt si direct "NU".

   Ca urmare dansa a gasit de cuviinta sa atate grupul impotriva noastra, sa gasesca tot felul de nemultumiri, printre care cea mai grosolana mi s-a parut pretentia de a le aduce grup de lautari in noaptea de 31 dec. Oricine stie ca nu ai cum gasi lautari in 31 daca nu ai vb cu ei din timp, si in plus la evenimente acestia cer sume de minim 1000 euro, bani pe care evident nu eram dispus sa ii platesc, nefiind negociat in pachet.

   Aceasta persoana a starnit si pe ceilalti impotriva noastra si lucrurile au degenerat cand ei au chemat interventia ISU sub pretextul ca ar fi pericol de incendiu.

   Fam S. intr-adevar detine o pensiune numita Casuta cu ponei din Bran. Afland lucrul acesta am vrut, de curiozitate, sa aflu cum se descurca in turism cei care ne critica pe noi atat de aspru. Si, ce sa vezi, tot pe acest site locatia dumnealor, are niste revieuri jalnice, venind sa intregeasca parca parerea mea deja formata de dansii. Cand critici cu atata usurinta ar trebui tu insuti sa fi fara de pata, d-na.

   De precizat ca pensiunea a fost contruita cu fonduri europene si prin urmare aveam si avem toata autorizatiile, inclusiv cea f greu de obtinut de la pompieri. Au venit acestia, au constat ca nu e nici o problema si au plecat.

   E correct sa spun ca din acest moment nu am mai avut o comunicare prea placuta cu grupul, si nu a mai fost plact la noi asa incat in ultima zi ei au hotarat ca nu mai vor sa stea, si ca sa le returnez suma de 5000 ron, in caz contrar, au amenintat cu plangeri pe internet, ANAF, OPC si altele.

   Bineinteles ca am refuzat santajul, si ca urmare o ploaie de comentarii, pe care le-as numi tendentioase, rauvoitoare in prea putin bazate pe adevar, plangeri peste tot, intr-un cuvant circ.

   In concluzie de final tot ce pot sa spun e ca stresul, viata cotidiana poate prea incarcata, neimplinirile de zi cu zi au transforma oamenii intr-un grup de nemultumiti latent care parca de abia asteapta un motiv ca, in loc sa se odihneasca, sa de bucure de vacanta sa caute motive de nemultumire.

   Si cam atat.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]
- Costi 65
[18.03.16 16:16:14]
» mesaj pers

   @Bog01 - De ce nu scrieti si cum v ati comportat, fortatul sau spartul usilor face parte din comportamentul de turist civilizat?

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Roxie
[02.09.16 10:19:14]
» mesaj pers

   Si noi era sa o 'muscam', cerandu-ni-se plata integral a camerelor, dupa ce am stabilit nu o data, ci de 2 ori cu dansul ca e ok sa platim cash la destinatie. Refuzand, ne-a anulat rezervarea din fericire. Ulterior am fost sa vedem pensiunea, fiind totusi in zona. Review-urile negative sunt pe buna dreptate. Domnul F. M. s-a autoproclamat cel mai bun administrator. Incredibil...

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 0 PMA1 (din 0 voturi)]

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test
pagină generată in 0.0901229381561 sec