ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.12.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.07.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Acceptabil cu unele mici rezerve!

TIPĂREȘTE

Cu doua luni inaintea sarbatorilor de Craciun 2015, facem o rezervare de 3 nopti 24 - 27.12.2015 la hotelul Silva din Busteni platind un avans de 300 ron. Am mai fost acolo si ne-am propus sa vedem daca s-a mai schimbat cate ceva. Foarte incantati de plecarea la munte, vine momentul sa ne luam bagajele si sa plecam catre Busteni pe 24 seara (programul nu ne-a permis sa achizitionam tot sejurul de 4 nopti).

Cum facem noi de obicei, imediat ce ajungem la locatie, mergem la receptie sa achitam integral, ca sa stam linistiti fara nici o grija. Aici, surpriza surprizelor: de la receptie suntem trimisi la departamentul marketing unde suntem intampinati ca mos Ion Roata cu caciula in mana, la palat, adica parca venisem la cersit. Zic, poate ni se pare din cauza oboselii si dau sa scot card-ul sa platesc conform calculului suma de 500 ron, diferenta de la 800 ron cat primisem pe oferta facuta de ei. Ei bine, NU! Suma pe care trebuia sa o platim era de 690 ron, deoarece ni s-a spus pe un ton sec si rece, fara scuzele de rigoare ca s-a gresit oferta. Zic, nu ar fi asta problema ca bani aveam si calculul facut cu creionul pe hartie era corect, dar am vrut sa stiu de ce nu am fost anuntat din timp, poate faceam alta alegere la banii astia aveam oferte mai bune in alte locuri. Nu am primit nici un raspuns din partea administratorului hotelului, un tip foarte arogant (care nici nu s-a prezentat, Marius am inteles ca se numeste). Ne-am resemnat si am zis ca n-are rost sa ne stricam sejurul pentru atata lucru.

A urmat transportul bagajelor in camera, cu ajutorul singurului lift care functiona (etajul 5 nu era chiar o bagatela pentru mine), coborarea cu acelasi lift la masa festiva de afara, pomana porcului, cu tuica fiarta, branza, jumari, ceapa rosie, sorici, paine si muzica live. Apoi am fost invitati inauntru in restaurant pentru a servi putina carne prajita cu mamaliga, varza murata, vin alb sau rosu si apa minerala sau plata (0,5 l de persoana) dupa gust dar nu si dupa pofta, recunosc ca apa as fi baut mai multa dupa jumari si varza sarata.

Descriu patania cu lux de amanunte ca sa se vada asemanarea izbitoare cu petrecerile de Craciun din alti ani, comentate de alti turisti pe diverse site-uri.

In camera foarte cald, nu am de ce sa ma plang, aproape excesiv de cald pentru gustul meu. Prosoape schimbate zilnic, curatenie, nu am ce zice, poate un pic pe la baie trebuie insistat cu frecatul mucegaiului, in rest acceptabil pentru 3 stele.

Ei, dragilor, a urmat micul dejun. DEZASTRU!!! Fata de alti ani 2007 - 2008 cand, micul dejun, era numit de noi, micul - marele dejun, deoarece era foarte variat si indestulator, anul acesta, ca si in anii anteriori, prea micul dejun era saracacios, de criza sa-i spunem asa: peste marinat, de care nu se atingea nimeni, icre, de la care ti se face rau (au fost cazuri), carnati, cremwursti, oua fierte cu maioneza, omleta, oua ochiuri, branza, cascaval, salam, gem, unt, rosii, castraveti, lapte rece, cereale, ceai (cand prindeai) apa la dozator, un suc galben cu gust de Rivanol, sunca foarte buna, ceapa rosie, paine, fursecuri cozonac si cafea. Acesta era meniul de zi cu zi, pentru micul dejun tip bufet suedez. Daca nu te sculai devreme, ora 8.00 nu mai gaseai decat peste marinat, castraveti si servetele la ora 9.30, pentru ca de atunci incolo nu se mai aducea nimic, lasand ca produsele sa se termine treptat pana la 10.30 cand se termina programul de masa. Din pacate aceasta este cruda realitate. Altfel, mancarea era destul de buna, vorbesc de cea servita la pranz, in regim a-la-carte (100 ron din suma totala pe camera, reprezenta un fel de bon valoric pe care ii puteai consuma dupa plac la restaurantul sau barul hotelului).

Seara, 25.12.2015 la ora 19.00, a urmat masa festiva de Craciun, unde am servit un aperitiv foarte bogat si gustos cu produse traditionale, sunca, toba, lebar, branza, rosie, carne de porc in aspic, jumari, ceapa rosie, sangerete, etc. Apoi sarmale cu mamaliguta, un ardei iute fara smantana sau iaurt, friptura cu cartofi si o bucatica de carnat, vin alb si rosu, apa minerala si cozonac. O masa foarte consistenta si gustoasa care merita trecuta la plusuri, pentru acest sejur. De asemenea, placut a fost si programul artistic prezentat, diversi interpreti, formatia hotelului, muzica ambientala si doua reprize scurte de prezentare de moda, toale si costume de baie. Nu cred ca am retinut vreo linie vestimentara dar modelele (fetele) mi-au ramas adanc intiparite in memorie (o trec tot la plusuri).

O alta piatra de incercare o reprezinta parcarea autovehiculului personal, deoarece locuri de parcare sunt foarte putine, proportional cu capacitatea hotelului. Foarte multe au fost luate de primarie si contra unei sume de 10 ron/zi poti sa parchezi dupa bunul plac. Prevazator fiind, ma duc la receptie, descriu cu lux de amanunte locul unde am parcat si cer lamuriri daca acel loc este al hotelului sau al primariei. Receptionerul spune ca da, este al hotelului si desi scrie ca e afis cu 10 ron/zi acolo unde am parcat eu, pot sa spun ca sunt clientul hotelului si nu e nici o problema. Ei, dragii mosului, in ziua plecarii vine un maimutoi imbracat in vesta reflectorizanta cu un chitantier in mana si-mi cere bani de parcare. Conform intelegerii zic ca sunt clientul hotelului si spre surprinderea mea tipul insista. Zic, mai omule eu sunt aici de 3 zile nu am venit acum, zice stiu, trebuie sa platiti 30 ron. Mai prietene, hai sa mergem impreuna la receptie si lamurim treaba. Cand m-a vazut hotarat si nervos a renuntat spunand ca problema se va rezolva intre seful lui si administatorul hotelului si a plecat:

Lup flamand cu trei cojoace,
Vin' la taica sa te joace.
Eu chemam pe lup incoace,
El fugea-ncotro vedea.

Cam asa a fost tiganeala dintre mine si parcagiu, discutie pe care o puteam evita prin emiterea de catre hotel a unui tichet, pe care sa-l proptesc in parbriz si pe care sa scrie numarul de inmatriculare al masinii, faptul ca sunt client al hotelului asa cum se procedeaza in alte locuri civilizate din tara. Aici nu se doreste, pentru ca daca tine, tine iar daca fraierul pune botul si plateste sa fie sanatos, l-am intepat.

Cam asa ne-am petrecut noi, in mare, Craciunul 2015 la hotelul Silva din Busteni. Cu mentiunea ca voi posta si fotografii in masura in care timpul imi va permite, va doresc un an nou plin de bucurii si sanatate si va rog, inainte de a face o alegere pentru vacanta consultati "Amfostacolo.ro" pentru ca aveti doar de castigat. Toate cele bune!


[fb]
---
Trimis de gabone in 30.12.15 12:05:52
Validat / Publicat: 30.12.15 13:05:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUȘTENI. A mai fost în/la: Harghita, Hotel Ciucas
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2136 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabone); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17300 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSilva Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045199155807495 sec
    ecranul dvs: 1 x 1