ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.12.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 1 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 55 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Fara minibar si fara apa in camera

TIPĂREȘTE

Pozitionare

Bd. Saturm 47 este adresa Hotelului Cubix din Brasov. Este situat langa o autogara si primul giratoriu mare de la intrarea in orasul propriu-zis venind dinspre Bucuresti. In imediata apropiere exista Carrefour, Kaufland, Decathlon, Mc Donalds. As spune ca este foarte inspirat amplasat intre zona comerciala, zona industriala si zona populata a municipiului Brasov.

Parcare

Se poate parca de jur imprejurul hotelului, intr-o parcare pavata, larga, civilizata, generoasa, cu acces cu bariere, hotelul fiind putin retras din strada principala, astfel locurile de parcare ale hotelului nefiind folosite sau ocupate decat de cei cazati la hotel si de personalul acestuia.

Despre hotel

Hotelul se adreseaza in special oamenilor de afaceri, afirmatie pe care am auzit-o explicit la receptie. Este clasificat la patru stele si se doreste a transmite ca indeplineste acest standard. Prin preturile din sfere de SF reuseste sa o faca, prin serviciile oferite insa deloc, dar revin la subiect.

Cladirea are trei etaje si este una care sare in ochi prin forma “”cubica””, de fapt paralelipipedica, dar mai ales prin culorile exterioare mai putin obisnuite – o combinatie de verde deschis cu negru.

Receptia

Receptia primeste cea mai mica nota posibila. Un servciu execrabil, de neconceput nici la mai putin stele cu atat mai greu de acceptat la zeci de euro pe noapte de cazare. Am avut nevoie de patru ori de serviciile acestuia. In afara de check in si check out, am apelat la receptie cand nu a functionat cardiul de acces in camera si am mai apelat pentru a comanda o sticla cu apa intrucat in camera lipsea minibarul.

Rezolvarea problemei de card de acces a durat 10 – 15 minute, iar receptionerul a fost foarte greu de gasit disponibil.

Problema cu apa a fost si mai si. Alte vreo 5 apeluri au fost necesare pentru ca receptionerul sa preia telefonul. Alti oaspeti am aflat ca au coborit pana jos la receptie sa isi rezolve dolenatele tocmai pentru ca nu li se raspundea pe telefon. Unii pentru aceeasi lipsa minibar in camera!

Consider ca aceste doua exemple nu mai necesita niciun alt comentariu.

Camera fara minibar, dar baia cu jacuzzi

Camera simpla, dar primeste aprecieri pentru spatiu, curatenie si mai ales pentru baia cu jacuzzi. Rasfat!

Un pat matrimonial imens, pufos, inalt, cu multe perne, TV plat cu multe programe prin cablu, wi fi gratuit bun, o oglinda inalta dreptunghiulara mareste senzatia de spatiu.

La baie: spatiu indestulator, uscator de par, oglinda mare fixa si una mica mobila, wc, accesoriile necesare la baie, radiator portprosop, prosoape suficiente si de diferite marimi. Bonusul in aprecierea baii era adus de baia cu jacuzzi. Toate utilitatile din baie functionale ireprosabil.

Dar dupa cina si dupa rasfatul din jacuzzi …. mi-a fost sete! Si am dorit sa ma servesc cu o sticla cu apa din minibar. Care minibar? Oha minibar! La 4 stele? Da, la ****! Am pus *** ca le puteti inlocui cu ce vreti Dumneavoastra! Asta ca sa nu ma exprim eu asa cum imi venea la gaura, pentru ca probabil si pe buna dreptate mi-ar fi fost acoperite expresiile cu *** si poate luam si cartonas galben.

Am sunat la receptie, unde dupa 5 apeluri mi s-a raspuns, si am fost rugat sa sun la restaurant (nu a preluat receptionerul nici macar acest gest).

Pe holurile hotelului erau amplasate chipuri buddhiste si tablouri. Interesant!

Restaurant

Am servit si cina si micul dejun la restaurantul hotelului aflat la demisol. Restaurantul arata foarte bine, are o nota de intimidate, este elegant. Meniul este variat si scump. Mancarea gustoasa. Micul dejun tip bufet a fost excelent din toate punctele de vedere: diversitate. calitate, cantitate, reaprovizionare, servicii. Nu mai enumar ce era la bufet ca sunt sigur ca ar fi corespuns tuturor gusturilor.

Conculzii. De la cap se-mpute pestele!

Se cuvenea ca un hotel de business de 4 stele si cu preturi mari sa aiba in oferta o zona si servicii de relaxare. Am comentat acest aspect la receptie si mi s-a spus ca nu e cazul pentru ca e un hotel de business. Pai, tocmai de aceea, consider ca trebuia sa... Dar trec usor peste acest amanunt pentru ca personal nu ma interesau serviciile din aceasta categorie.

Am tinut sa precizez insa imensa deziluzie data de lipsa minibarului din camera, de reactiile absente sau intarziate ale receptoinerului. La dezvoltarea acestei discutii la check-out, receptionerul a chemat o sefa sa preia discutia,

Schimbul de pareri cu sefa a decurs civilizat. Am dedus insa repede, ca neajunsurile intalnite de mine la hotel si relatate in acest articol se datoreaza managementului hotelului. Lipsa minibarului in camera nu ear vazuta ca un lips, reactia tarzie a personalului pentru accesul in camera datorita cardul demagnetizat sau defect a fost acoperita prin scuze puerile – de vina e sistemul care a picat (dar cum picase numai la o camera?), asa ca la asa viziune a managementului nu pot decta sa NU va recomand acest hotel. Nu vreau sa plangeti dupa zeci de euro-i pentru care sa nu primiti serviciile si conditiile pe care le meritati la acest standard afisat de stele si de pret al hotelului. Pe cat de frumos pare… gardul... leopardul…

Nu recomand


[fb]
---
Trimis de Dan&Ema in 17.12.15 17:11:55
Validat / Publicat: 17.12.15 18:36:39
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1629 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 un brad in holul de la parter ne anunta apropierea craciunlui
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 36200 PMA (din 39 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 55.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    danamandache [17.12.15 22:21:40] »

    La multi ani binecuvantati de Sfantul Daniel! Felicitari pentru articol!

    Dan&Ema [17.12.15 22:38:56] »

    Multumesc! la fel!

    cloverina [19.12.15 13:43:51] »

    Lăsând la o parte reviewul cu final nefericit, eu vreau să admir stilul de scriere. V-am citit toate recenziile de pe acest site, cap-coadă, iar asta spune multe. Eu mă plictisesc repede, citesc în diagonală, nu îmi plac recenziile extra detaliate cu informații ca într-un ghid turistic extins. Îmi place enorm stilul organizat de scris! Felicitări!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dan&Ema [20.12.15 17:26:51] »

    @cloverina

    Multumesc de aprecieri. Este un efort sa citesti articolele mele din 2 motive: sunt multe si nu am talent la scris. Imi place insa ideea si scopul acestui site de a strange parerile turistilor despre orice locatie posibila, iar eu voi scrie sincer ce gasesc la fata locului si cum percep eu versus asteptarile pe care le am.

    Felicitari si tie ca ai rabdare sa citesti!

    Dan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    didona_stelea [24.12.15 08:43:17] »

    @Dan&Ema - Foarte corect! Subscriu!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cloverina, Dan&Ema, danamandache, didona_stelea
    Alte impresii din această RUBRICĂCubix Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.083652019500732 sec
    ecranul dvs: 1 x 1