ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.12.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 06.04.10
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
NOV-2015
DURATA: 4 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 15 MIN

Hotel Orizont din Predeal: o experiență care merită repetată

TIPĂREȘTE

La locul de muncă unde îmi desfășor activitatea, un bun obicei perpetuat pe parcursul a aproape 25 ani, a devenit tradiție : în fiecare an, toamna, se organizează un ”mélange” de team building și work shop, la care participă întreg colectivul. Cu alte cuvinte, o acțiune comună a salariaților și colaboratorilor, în parte cu profil profesional (cursuri și schimb de experiență), în parte cu caracter recreativ, turistic și de socializare.

Fiind vorba de evenimente cu participare masivă (între 60 - 100 persoane), alegerea locației a presupus în primul rând existența unui hotel cu disponibilitate mare de cazare și servire a mesei.

Cum se dorea un cadru mai intim și mai calm, departe de agitația citadină în care trăim zi de zi, din capul locului. au fost excluse capitalele de județ, în care, firește, există de regulă cel puțin un hotel de mare capacitate, orientându-ne în schimb către stațiunile de odihnă și tratament. Așa se face că în aceste două decenii și jumătate am bifat pe rând mare parte din destinațiile de acest gen din țara noastră, uneori cu repetiție : Sinaia, Bușteni, Geoagiu-Băi, Herculane, Vatra Dornei, Sângeorz - Băi, Covasna, Olănești, Călimănești, Căciulata, Sovata, Slănic Moldova, Soveja, Băile Felix, Tușnad, Moieciu, Păltiniș, Beliș-Fântânele, Voineasa.

Întrucât de cele mai multe ori m-am numărat printre organizatori, pot spune în cunoștință de cauză că scenariul pe seama căruia se organiza de regulă fiecare eveniment de acest gen, era cît se poate de simplu : după alegerea localității și a hotelului, urma o deplasare la fața locului a staffului de organizare, în scopul evaluării condițiilor reale de cazare și masă, contactării administratorilor și, după caz, încheierea unui precontract de prestare de servicii. Această procedură se derula în decursul a două-trei săptămâni dinaintea datei stabilite pentru începerea evenimentului și niciodată n-am întâmpinat greutăți în stabilirea destinației și contractarea serviciilor, nici nu ne-am aflat în postura de a regreta alegerea făcută.

Se pare însă că acest bun obicei al team - buildingurilor și work-shopurilor la vreme de extrasezon turistic, a fost adoptat de multe alte persoane juridice angajatoare de personal salariat, încât în ultimii ani am avut surpriza să descoperim că în mai toate locațiile asupra cărora ne îndreptasem inițial atenția, se făcuseră deja cu mult timp înainte, rezervări pentru alte evenimente de același gen.

Pentru rezolvarea problemei și pentru prevenirea unei nedorite dar posibile ratări, de vreo trei ani am ales să organizăm instruirea prin intermediul unei agenții turistice locale. Soluția s-a dovedit a fi una inspirată, pentru că ne-a scutit de un mare efort organizatoric și ne-a facilitat abordarea unor discounturi la tarifele de cazare și masă pe care hotelurile cu pricina le conveniseră cu agenția turistică în baza unor protocoale bilaterale anterior negociate.

Din partea noastră, colaborarea cu agenția turistică a însemnat solicitarea unei oferte de servicii în condițiile și după orarul impus de noi, alegerea locației din mai multe oferte personalizate propuse, mici negocieri cu privire la tarife și, în final, plata serviciilor prestate.

Anul acesta, cu deosebire am întâmpinat greutăți în găsirea hotelului potrivit, pentru că ne-am dorit un drum nu prea lung, ceea ce a restrîns semnificativ aria căutărilor, dar și a locațiilor disponibile. Pentru că acum doi ani fusesem la Olănești, în județul Vîlcea, ne-am orientat de această dată spre zona Valea Prahovei, Brașov, culoarul Rucăr Bran, unde nu mai fusesem de mult.

Căutările agenției turistice colaboratoare în acest areal s-au dovedit anevoioase, pentru că, așa cum am mai spus, mulți alți amatori de instruiri profesionale făcuseră deja rezervările de rigoare. Practic, ni s-au avansat doar patru oferte disponibile și corespunzînd pretențiilor noastre, între care una depășea cu puțin bugetul alocat evenimentului.

Ei bine, după consultări grabnice, impuse de cerința de a da un răspuns imediat (toate hotelurile ne-au acordat 24 ore pentru emiterea comenzii, întrucât mai aveau și alte solicitări) am optat pentru hotelul Orizont din Predeal. La alegerea lui s-au avut în vedere următoarele considerente :

- este un hotel de 4* cu grad sporit de confort și cu o gamă completă de servicii potrivite unor activități profesionale

-beneficiază de o plasare convenabilă, nici la periferie, nici în buricul târgului, adică la o distanță confortabilă de centru, gară și magazine (cca 500 m)

-a fost singurul din oferta disponibilă care dispunea de piscină, saună, Jacuzzi, servicii de spa și wellness

-chiar dacă per total costul sejurului a depășit cu puțin bugetul alocat, hotelul a acceptat reduceri substanțiale față de tariful standard oficial practicat la pachetul de servicii

Recunosc că, nefiind în postura de a lua eu decizia finală, alegerea acestui hotel nu mi s-a părut prea inspirată, chiar dacă în oferta prezentată era de departe cea mai tentantă opțiune. Și asta pentru că avusesem aici o experiență nu prea reușită cu vreo două decenii în urmă. O informare de actualitate părea a fi necesară. Firește, am găsit-o răsfoind paginile de Internet. Dar, trecând în revistă review-urile de pe AFA, am constatat că părerile împărtășite de foștii clienți ai hotelului, erau frățește împărțite între cei mulțumiți și cei nemulțumiți de calitatea serviciilor oferite. Pe prima pagină afișată în site, notele de satisfacție oscilau între 3, 8 și 10! Din 15 review-uri prezentate pe aceeași primă pagină, 7 postări nu recomandau hotelul, celelalte 8 dimpotrivă, îl lăudau și-l recomandau.

Pe Booking, situația se prezenta cam la fel, cu deosebirea că notele mici, sub 5, erau cu mult mai multe în ansamblul notelor nefavorabile.

Oare care era realitatea? Urma să aflu, căci zarurile fuseseră aruncate și comanda deja lansată!

Ei bine, am sosit la Orizont Hotel în seara zilei de marți a primei săptămâni din noiembrie. Fusese o zi splendidă de toamnă, cu cer complet senin și temperaturi de vară. De altfel, întreaga perioadă a sejurului, de marți până sâmbătă, toamna târzie ne-a cam făcut în necaz cu soare din plin și multă căldură diurnă, condiții tocmai potrivite pentru drumeție, în timp ce noi eram obligați a fi școlari silitori în sala de conferințe...

După check-in-ul prompt și operativ (repartizarea în camere s-a făcut pe baza precomenzii noastre transmisă hotelului cu câteva zile înainte), transferul bagajelor și inspectarea provizorie a camerelor, ne-am adunat cu toții în restaurantul omonim al hotelului, căci deja venise ora cinei.

Nu voi insista asupra programului derulat în cele trei zile de sejur, întrucât subiectul nu este de interes public și nici nu este ”personajul principal” al aceastei expuneri. Eroul este Hotelul Orizont și despre el voi povesti în cele ce urmează, fără a trece în revistă momentele petrecute acolo, ci doar evaluându-l din punct de vedere turistic prin prisma propriei mele experiențe.

Scurtă prezentare

Este un hotel de tradiție, avînd o istorie de aproape 40 ani (a fost inaugurat în anul 1976 și renovat complet și substanțial în 2010). Înfățișarea actuală este una atrăgătoare și modernă, inspirată de peisajul înconjurător prin reproducerea stilizată a pantelor de ski în exterior și a elementelor pădurii în interior.

Din punct de vedere juridic, Hotelul Orizont este o investiție din portofoliul SIF Transilvania, patrimoniul său fiind parte a capitalului companiei Transilvania Hotels & Travel, la care SIF Transilvania este acționar majoritar. Cu o așa pălărie mare, este de înțeles de ce lucrările de reparații capitale, renovare și restructurare menite să crească gradul de clasificare al hotelului la 4*, lucrări finalizate în anul 2010, au fost făcute cu dărnicie și în spiritul armonizării elementelor estetice, arhitecturale și edilitare cu cerința sporirii confortului, lărgirea gamei de servicii și promovarea unui concept turistic atotcuprinzător : Corporate & Business, Family & Friends, Party & Anniversary, Sports & Culture, Treatment & Relaxation, Culinary experiences.

Servicii de cazare: camerele

Sunt puse la dispozitia clienților 139 camere, dintre care 96 camere duble standard, 18 camere single, 18 duble executive, 4 apartamente standard, 3 apartamente executive. Aceste date sunt preluate de pe site-ul oficial al hotelului.

În ce mă privește, am stat într-o cameră dublă în regim de single și nu am avut ocazia să văd vreuna dintre celelalte tipuri de camere ofertate. De aceea, impresiile mele se vor referi doar la camerele duble. Și ca să nu lungesc vorba de prisos, iată doar câteva opinii:

-sunt spațioase, dar în mare majoritate nu au balcon (există un singur tronson cu balcoane). O singură secțiune, mică, a ferestrelor poate fi deschisă și doar în poziția batant, obligând locatarii să se mulțumească, la propriu, doar cu o gură din aerul ozonat și proaspăt al muntelui.

-designul interior este elegant, cu o notă absolut personală, dată de îmbinarea reușită a tapetului desenat în relief, cu zugrăveala comună. Culorile predominante în decor sunt cremul și maroul abanos, cu mici pete vesele de verde, galben și alb în ornamente și tapiterii.

-mobilierul este simplu, dar funcțional, dotarea completă conform standardului de 4*. Un minus evident este lipsa unui cuier pentru hainele mari și capacitatea mică a dulapului de haine, în condițiile în care care o bună parte a acestuia este ocupată de minifrigider, seif și halatele de baie furnizate de hotel.

-deși exista o mapă pe biroul de lucru, în ea n-am găsit exact ceea ce mă interesa mai mult : lista de prețuri pentru produsele din minifrigider

-baia cu cabină de duș beneficiază de gama completă de cosmetice și prosoape, zilnic reîmprospătate pe măsura consumului.

-iluminația lasă de dorit din punctul meu de vedere, pentru că este asigurată pretutindeni de un sistem de aplice și veioze cu capacitate mică de luminare, chiar în condițiile funcționării lor simultane.

-Sunt multe prize, dar toate sunt ocupate. Dacă ai mai multe acumulatoare de încărcat (telefon, tabletă, laptop, aparate foto și video, etc), ai neapărată nevoie de un prelungitor cu mai multe prize pe care trebuie să-l aduci de acasă; iar dacă nu ai, va trebui să renunți cel puțin la câteva din aparatele în funcțiune.

-zilnic se face curățenie în cameră și se debarasează gunoiul.

-televizorul cu diagonală mare beneficiază de o poziție corectă pentru bună vizibilitate, fiind suspendat pe perete.

-Internetul prin Wi-Fi funcționează ireproșabil, cum de altfel am constatat și în celelalte incinte.

-instalația de aer condiționat asigură și căldura în cameră. Nu știu dacă am fost eu nepricepută sau termostatul din dotare era defect, dar cu toate încercările mele de a regla temperatura , n-am reușit s-o fac mai suportabilă , încât în toate nopțile, datorită căldurii excesive , pilota s-a dovedit a fi de prisos.

Servicii de alimentație publică

Două restaurante, fiecare cu o capacitate de până la 250 locuri, stau la dispoziția turiștilor : Orizont - cu specific internațional și muzică life în fiecare seară si Crama Miorița - cu specific românesc.

Restaurantul Orizont, aflat la parterul hotelului, a fost cel în care am luat masa, începând cu cina zilei de marți și terminând cu micul dejun din dimineața ultimei zile, sâmbătă. După cum se poate observa, deși am beneficiat de patru cazări (marți-vineri), regimul de masă a fost complet (mic dejun, prânz și cină), doar trei zile (miercuri-vineri), la care s-a adăugat o cină în seara sosirii și un mic dejun în dimineața plecării.

Regimul de servire a fost à la carte pentru prânz și cină, bufet suedez pentru mic dejun. Servirea a fost ireproșabilă, iar doleanțele noastre, ale tuturor, au fost rezolvate prompt și cu multă bunăvoință.

Cei care țineau post sau persoanele însoțite de copii s-au bucurat fără restricții de regimul preferat, iar o colegă care din motive medicale a abandonat pentru totdeauna consumul de carne, a găsit înțelegerea cuvenită pentru satisfacerea solicitării sale în acest sens. I-au fost servite colegei noastre legume și fructe preparate în fel și chip, aranjate într-un mod atât de apetisant pe farfurii sau în cupe, încât ajunsesem să râvnim și noi la bucatele dumneaei. Ce e drept, din niciun meniu ce i-a fost servit (exceptând evident, micul dejun) n-a lipsit orezul cu ciuperci, această nedorită repetiție făcând până la urmă subiectul comun al glumelor noastre. Cu totul binevoitoare și conștientă prin prisma propriei experiențe de dificultatea diversificării unui meniu vegetarian, colega noastră i se adresează într-o zi chelnerului care tocmai îi punea înainte farfuria cu legume la tigaie și garnitură de orez cu ciuperci: domnule, sunt surprinsă că deși n-ați sărit nicio masă fără orez, acest preparat cu care tocmai m-am învățat și care mi-a devenit indispensabil precum un drog, n-am putut să-l găsesc în meniul de la micul dejun! :). Între paranteze trebuie spus că personalul de servire lucra în schimburi, deci chelnerul cu pricina nu avea cunoștință de meniul servit până atunci colegei noastre. Cu toate acestea, marșând pe același ton glumeț, îi răspunde : doamnă, îmi pare rău de neajunsul semnalat. Vă promit însă că diseară, la cina festivă, voi avea personal grijă ca din meniul dumneavoastră să nu lipsească orezul cu ciuperci și legume! :)

Ei bine, cina festivă din ultima seară a fost un bufet suedez cu preparate sofisticate. Lista acestora era lungă cât să încapă pe ambele pagini ale unei foi A4, scrisă cu font 12. În fapt, toate acele denumiri cu rezonanță franțuzească sau germană, botezau mulțimea aranjamentelor culinare care încântau ochiul și dădeau ghes glandelor salivare să-și intre în atribuții. Platourile cu aperitive diverse, multe și colorate, s-au golit repede. În pofida faptului că erau atît de meșteșugit combinate și prezentate, niciun preparat nu m-a surprins cu vreun gust străin experienței mele gustative: nu erau decât șuncă, brânză, cașcaval, cremă de pește, de legume, de ouă, de ficat, aranjate și combinate în fel și chip, încât cu greu ai fi putut ghici din ce sunt realizate micile sfere colorate diferit și așezate sub formă de cercuri concentrice, ca să dau doar un exemplu. În aceste condiții, curiozitatea ține loc de foame și cumpătatul devine gurmand. Dar, desigur, asta nu e vina bucătarului!

În privința calității preparatelor servite la mesele diurne nu am a face niciun reproș. Am apreciat cu deosebire deserturile, preparate în bucătăria hotelului și nu aduse de la vreo altă patiserie sau cofetărie. Mi-au plăcut mult plăcintele, încă fierbinți în momentul servirii.

La crama Miorița nu am avut ocazia să mănânc, dar am accesat-o pentru că în situația ocupării tuturor sălilor de conferințe, ni s-a oferit acest spațiu pentru desfășurarea instruirii noastre profesionale, punându-ni-se firește la dispoziție întreaga recuzită tehnică necesară prezentărilor.

Crama Miorița se află în afara incintei hotelului, într-o clădire adiacentă, cu un singur nivel. Este mobilată în stil tradițional popular și de obicei este rezervată pentru evenimente de familie : nunți, botezuri, aniversări, jubilee.

Patru baruri aflate la nivele diferite (Lobby Bar și Cigar Club - la parter, Natura Bar-la etajul I, lângă SPA Orizont și Sky Lounge-la ultimul etaj) întregesc oferta hotelului pentru petrecerea timpului într-o ambianță discretă, relaxantă și rafinată. Propria experiență în aceste spații s-a rezumat doar la a bea o cafea espresso foarte bună, dar și foarte costisitoare (16 lei o ceșcuță mică), motiv pentru care n-am mai făcut o a doua încercare. La ultimele două baruri nici n-aș fi avut ocazia să degust ceva, pentru că ambele erau închise la momentul trecerii mele pe acolo (undeva între orele 15 – 17). Nu știu dacă era vorba de pauza de prânz sau de un orar voluntar limitat de perioada extrasezonului.

Servicii de întruniri și conferințe

În cadrul Centrului de conferințe ”Orizont Forum” sunt puse la dispoziția celor interesați 4 săli de conferințe, cu capacități între 30 – 150 persoane. N-am avut ocazia să văd vreuna dintre aceste săli, pentru că, așa cum am mai spus, toate erau ocupate, iar în restul timpului erau închise. Ca atare, nu pot să formulez nicio părere în ce le privește.

Servicii de SPA și fitness

Centrul de fitness, relaxare și tratament cosmetic se află la etajul I al hotelului. Deși nu am beneficiat de serviciile acestui resort, am avut totuși ocazia să-l văd, pentru că într-o zi, din greșeală, am coborît din lift nu la etajul meu, ci la cel de acces spre centrul SPA. Două doamne drăguțe m-au întâmpinat degrabă invitându-mă să iau loc. Și, deși în pachetul de servicii achiziționat de noi era inclus și accesul liber și nelimitat la piscina interioară, jacuzzi, sala de fitness şi saună, eu una nu eram pregătită pentru acest răsfăț, pentru că dintr-un început nu intenționasem să mă folosesc de această facilitate. Doamnele au acceptat însă să fac o incursiune prin centrul SPA doar așa, să-mi fac o impresie. Iar impresia a fost una foarte bună: peste tot domnea curățenia, muzica de relaxare, lumina blândă și surâsul binevoitor al personalului de servire. N-am îndrăznit să fac fotografii pentru că peste tot era lume în costume de baie sau halate, ținută care obligă la discreție. Am captat însă câteva imagini exterioare ale piscinei și ale bazinului Jacuzzi, așa cum se pot vedea ele dinspre zona Lobby Bar.

Una peste alta, am petrecut la Hotel Orizont câteva zile foarte plăcute. Meritul acestui sejur foarte reușit aparține pe de-o parte vremii minunate cu cer complet senin și temperaturi de primăvară, pe de altă parte Hotelului Orizont, care ne-a fost gazdă primitoare într-o atmosferă deosebită.

În final, raportându-mă la propria mea experiență, dar și la impresiile formulate în speță de alți rezidenți pe site-urile de turism, permiteți-mi să trag concluziile:

1. hotelul merită să fie luat în calcul ca posibilă țintă de cazare, dacă avem în vedere:

- amplasarea convenabilă în raport cu centrul stațiunii și căile de acces rutiere

- capacitatea mare de cazare și de servire a mesei

- spațiile comune generoase sub aspectul suprafeței, în care se poate socializa în grupuri mari

- serviciile de bună calitate pe toate segmentele ofertate (cazare, masă, business, relaxare)

- personal de servire prietenos, receptiv și prompt la solicitările clienților

- atmosferă în general plăcută :contrar altor păreri exprimate pe site-uri, eu n-am sesizat mirosuri deranjante în niciun spațiu dintre cele pe care le-am accesat; și tot contrar altor opinii, muzica ambientală ce răsuna stins, dar permanent, din difuzoare nevăzute amplasate în spațiile comune - lift, lobby, restaurant - era o muzică foarte plăcută și de calitate; nu rezonez nici la critica unora care acuzau gălăgia mare din lobby până la ore târzii din noapte: pe perioada sejurului nostru n-am fost martorii vreunui astfel de incident. Mai mult, unii dintre colegii mei au avut surpriza ca după finalul cinei festive (ora 23), reunindu-se în lobby pentru continuarea socializării, să fie avertizați că după ora 24 se vor stinge luminile la parter și vor rămâne doar cu luminile de veghe. Așa s-a și întâmplat, situația obligându-i să meargă degrabă la culcare.

2. hotelul are rezerve în a îmbunătăți :

-sporirea confortului și funcționalității camerelor prin amplasarea unui cuier pe peretele vecin dulapului

- separarea completă a spațiilor destinate fumatului de cele de folosință comună. În prezent, se fumează în restaurant, în holuri, în baruri, chiar și în lift, situație care dezavantajează în special familiile cu copii.

- amenajarea unor spații destinate special copiilor

- extinderea domeniului de informare a clienților prin afișarea tarifelor la cazare, furnizarea listelor de prețuri în camere și la bar, precum și prin pliante de prezentare generală.

- moderarea tarifelor: prețurile de la bar mi s-au părut și mie și colegilor mei cu totul exagerate, iar de prețul pachetelor promoționale sau estivale nici nu mai vorbesc. Corporate Christmas Party, Revelion, Aniversarea Nuntii, Romantic, Gourmet, Cultural, Young&Smart, VIP, sunt doar cîteva din pachetele aflate în portofoliul de oferte speciale ale Hotelului Orizont, numele lor sună bine și atrăgător, dar prețurile sunt descurajatoare pentru turistul comun. Chiar am citit pe undeva opinia unui client al hotelului care detesta calitatea clientelei, catalogând-o ”pestriță”. Da, este adevărat, deși este un hotel de 4*, Orizont primește oaspeți din orice categorie socială care își permite să suporte costul. Și asta mi se pare un lucru corect, profitabil și nediscriminatoriu. Politica exclusivistă în unitățile de cazare și masă mi s-a părut dintotdeauna dezagreabilă și am detestat-o cu statornicie. Pentru că aceasta nu-i desparte neapărat pe cei civilizați de cei certați cu bunele maniere, nici pe cei avuți de cei săraci, ci, chiar în cadrul aceleași categorii sociale se vrea o demonstrație practică a zicalei ” toți oamenii sunt egali, dar unii sunt mai egali decât alții”.

Făcând toată acestă risipă de cuvinte, sper că am reușit să conturez cu fidelitate impresia mea generală : da, mi-a plăcut Hotelul Orizont din Predeal și din punctul meu de vedere cred că merită a-l recomanda și altor prezumtivi clienți. Consider că e tardiv să vă îndemn la a-l cunoaște cu ocazia sărbătorilor de iarnă, căci sunt convinsă, pachetele de Crăciun și de Revelion s-au epuizat deja, în pofida prețurilor lor destul de mari. Oricum, Hotelul Orizont este o opțiune de avut în vedere pentru viitor, inclusiv în ceea ce mă privește.


[fb]
---
Trimis de mariana.olaru in 09.12.15 18:19:15
Validat / Publicat: 09.12.15 20:03:03
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4354 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariana.olaru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Orizont din Predeal
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 75100 PMA (din 59 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    Aurici
    [10.12.15 12:15:29]
    »

    @mariana. olaru - Mă bucur că mi s-au clarificat niște lucruri în legătură cu acest hotel. Mai simțim nevoia de răsfăț câteodată (în general iarna când nu avem prea multe alternative) și alegem din hotelurile care pot să satisfacă această nevoie. Atât de controversate sunt părerile turiștilor insă, că nici nu mai știi cum să faci.

    Ultima dată, cu o astfel de ocazie, am ales vecinul de peste drum, Comfort Suites dar ne-am uitat cu jind și la Orizont.

    Articolul tău m-a lămurit pe deplin și sper să găsim un tarif bun la un moment dat.

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [10.12.15 13:42:25]
    »

    @Aurici

    Cred că eşti constientă că "unuia ii place popa, altuia preoteasa si altuia fata popii" (e valabilă şi varianta negativă!). Gusturile noastre şi mai ales pretenţiile sunt cel mai adesea diferite. De aceea, de-a lungul atâtor călătorii am învăţat să nu mă duc la pomul lăudat cu sacul, nici să iau de bune criticile, oricât de argumentate ar fi ele. Chiar şi propriile opinii pot fi subiective, nu deţin eu cheia adevărului absolut şi nici nu cred că toţi cântărim cu aceeaşi unitate de măsură.

    În plus, prefer să fiu tolerantă, pentru că e clar : "Omul nu poate sa faca/ Un lucru la toti sa placa".

    În acest context, cu sinceritate am scris cele de mai sus şi cu sinceritate recomand Hotelul Orizont din Predeal. Sper să ne potrivim în preferinţe, pretenţii şi gusturi! Eu îţi doresc din toată inima să ai o experienţă frumoasă la acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Aurici
    [10.12.15 13:52:55]
    »

    @mariana. olaru - Nici eu nu sunt un om pricinos și am citit printre rândurile tale exact ce mă interesează. Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să merg în locuri criticate și pentru mine să fie ok. La mine (noi) contează foarte mult să fim împreună, să fim cu copiii, cu prietenii, mâncarea de obicei e fudulie și nu temelie, așa că nu desfac prea mult firul în patru. De aceea nu există loc în care să fi fost în toată viața mea despre care să spun că nu mi-a plăcut. Doar când dau bani mai mulți decât în mod normal devin și eu mai pretențioasă, dar nu exagerat. Așa că, să dea Domnul să ajung la Orizont, că sigur o să fie bine.

    Mihai18
    [10.12.15 18:09:55]
    »

    @mariana. olaru - Felicitări pentru review și în mod special pentru cele 2 proverbe, cel puțin primul (acela cu popa, preoteasa și fata popii) m-au făcut să zîmbesc. Mi-a plăcut expunerea și vă mai aștept.

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [10.12.15 22:39:03]
    »

    Mihai18

    Mulțumesc pentru atenția și aprecierea ce ai binevoit să le acorzi review-ului și mai ales ecoului meu! Cât despre proverbe, da, și mie îmi plac mult, pentru că îmbină atât de fericit înțelepciunea cu înțelesurile ascunse, încât nu-ți trebuie decât o fărâmă de inspirație sau de spirit ca să le răstălmăcești. Iată doar un exemplu :

    Mergând la pomul lăudat,

    El un sac mare şi-a luat.

    Recunoscu, întors acasă,

    Că el, de fapt, a luat... o plasă.

    (epigramă de Ioan Roşca)

    Sper că te-am făcut să zâmbești încă o dată !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Mihai18
    [11.12.15 08:32:47]
    »

    @mariana. olaru - „Sper că te-am făcut să zâmbești încă o dată” Cu siguranță. Mama știa multe proverbe, parte din ele mi le amintesc și acum. Vă spun pe scurt, unul din ele. Eram la prima tinerețe și făceam „ochi dulci” unei liceene de pe strada mea. Dar și ea era receptivă. Când auzea că sgomotul motocicletei se apropia de casa ei, își făcea de lucru prin curte Mama a observat că pierdeam serile pe la poarta ei. M-a atenționat cu următorul proverb. „Gardul nu e bun din spini și mândruța din vecini. Gardu-i bun din scânduri late și mândruța de departe”. Destinele ne-au dus pe drumuri diferite în viață. Nu ea a devenit soția mea. (Eh, ale vieții valuri) Vă mulțumesc pentru toate vizitele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dan&Ema
    [13.12.15 20:12:24]
    »

    Zuperbonus pt un articol fain

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [14.12.15 08:22:36]
    »

    Dan&Ema & all

    Multumesc pentru voturile voastre, care iata, mi-au adus premiul cel mare! Ce bucurie mai mare de sărbători, decât să-ţi vezi munca preţuită!

    mishu
    [24.01.16 20:00:52]
    »

    Mai cu intarziere am reusit si eu sa citesc acest review si chiar de 2 ori pentru ca mi-a placut. Cuvinte spuse din suflet, o analiza minutioasa a faptelor, ce sa spun super ok. Si eu patesc acelasi lucru cand caut ceva, dau de plusuri sau minusuri si tinand cont de tot aleg sau nu acea destinatie. Uneori este mai bine insa sa fii ceva mai susceptibil si sa ai parte de surprize placute. Vacante placute si in 2016 si votat cu placere

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [25.01.16 09:33:38]
    »

    mishu

    Multumesc pentru vot si pentru atentia acordata acestui review! Iti doresc ca totdeauna sa ai surprize placute in calatoriile tale si chiar atunci cand vei gasi motive de critica sau nemultumire, sa treci usor, cu ingaduinta, peste ele, pentru ca sigur si acestea se vor constitui candva in amintiri amuzante pentru tine si tovarasii tai de drum. Eu cred ca perfectiunea nu este decat masura noastra de bunavointa cu care judecam lumea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici, Dan&Ema, mariana.olaru, Mihai18, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062897920608521 sec
    ecranul dvs: 1 x 1